Şimdi Ara

Avea abone sayısı açıklandı:10.5 milyon

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AVEA'NIN PAYI YÜZDE 17
    Avea ise abone sayısını 3 ayda 600 bin artırdı ve 10.5 milyona çıkardı. Türktan, Avea'nın abone başına gelirinin önceki üç aya göre düştüğünü ancak bunun dönemsel olduğunu, gelirin bir önceki yılın aynı dönemine göre arttığını dile getirdi.

    http://www.sabah.com.tr/2008/06/10/haber,F96DAFC1817D47C6AB17EE1470FBD1E3.html



  • quote:

    Orjinalden alıntı: çok geç

    Türktan, Avea'nın abone başına gelirinin önceki üç aya göre düştüğünü ancak bunun dönemsel olduğunu, gelirin bir önceki yılın aynı dönemine göre arttığını dile getirdi.

    http://www.sabah.com.tr/2008/06/10/haber,F96DAFC1817D47C6AB17EE1470FBD1E3.html


    3 aya göre düşmüş ama geçen yıl aynı döneme göre artmış.

    Arttı mı düştü mü anlayan beri gelsin




  • aynı haberi hürriyette okudum ve oradaki haberde aveanın abone başı elde etttiği karın tcell ile aynı olduğunu buna karşın abone başı 174 dakika görüşme ortalamasıyla en çok konuşturan operatörün avea olduğunu yazıyordu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: netcii

    aynı haberi hürriyette okudum ve oradaki haberde aveanın abone başı elde etttiği karın tcell ile aynı olduğunu buna karşın abone başı 174 dakika görüşme ortalamasıyla en çok konuşturan operatörün avea olduğunu yazıyordu...



    Kanımca kamu hatları konuşma süresinin artmasının sebebi
  • EN ucuz , EN hesaplı HAT..

    2001 yılından beri AYCELL-AVEA'dır..

    2001 yılında; AYCELL

    ŞEBEKE İÇİ : 2 KONTÖR
    SABİT HAT : 5 KONTÖR
    DİĞER GSM : 10 KONTÖR
    SMS HER YÖNE : 1 KONTÖRDÜ..


    2008 yılında ; AVEA

    ŞEBEKE İÇİ : 180 DAKİKA BEDAVA
    ŞEBEKE İÇİ : 2 KONTÖR (180 DAKİKADAN SONRASI)
    SABİT HAT : 2 KONTÖR
    DİĞER GSM : 2 KONTÖR
    SMS HER YÖNE : 2 KONTÖR..

    HER AY 150 KONTÖR YÜKLEME ŞARTI İLE..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERALCELL -- 10 Haziran 2008; 20:39:04 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: netcii

    aynı haberi hürriyette okudum ve oradaki haberde aveanın abone başı elde etttiği karın tcell ile aynı olduğunu buna karşın abone başı 174 dakika görüşme ortalamasıyla en çok konuşturan operatörün avea olduğunu yazıyordu...

    174 dk mı:S çok abartılı bir rakkam değilmi bu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karizma2


    quote:

    Orjinalden alıntı: netcii

    aynı haberi hürriyette okudum ve oradaki haberde aveanın abone başı elde etttiği karın tcell ile aynı olduğunu buna karşın abone başı 174 dakika görüşme ortalamasıyla en çok konuşturan operatörün avea olduğunu yazıyordu...

    174 dk mı:S çok abartılı bir rakkam değilmi bu?


    bence değil...işte haber kaynağı:
    Yaptığı yatırımlarla pazar payını yüzde 17’ye çıkaran Avea, 2008 sonuna kadar 400 milyon dolar daha yatırım planlıyor.

    Avea CEO’su Cüneyt Türktan, "3 yılda 1 milyar dolarlık yatırım hedefimiz vardı. Bunun büyük bir kısmını gerçekleştirdik. Yıl sonunda hedefin tamamına ulaşacağız ve pazar payımızı yüzde 18’e çıkaracağız" dedi.

    SON iki yılda 600 milyon dolarlık yatırım yaparak pazar payını yüzde 17’ye yükselten Avea 2008 yılı sonuna kadar 400 milyon dolar daha yatıracak. 3 yılda 1 milyar dolarlık yatırım hedefi bulunan Avea pazar payını yüzde 18’e çıkartıp cirosunu da yıl sonunda yüzde 25-30 artıracak. Avea CEO’su Cüneyt Türktan, şirketin 2007 cirosunun 1.7 milyar YTL düzeyinde olduğunu belirterek, "Rekabet giderek artıyor. Yeni teknolojilerle birlikte pazar da büyümeye devam ediyor. 10.5 milyon müşterimiz var. Abone başı gelirde iyileşmeler var" dedi.

    Abone artışı yüzde 25

    Türk Telekom’un ilk çeyrek faaliyet sonuçlarının değerlendirildiği toplantıda konuşan Cüneyt Türktan, Avea’nın faliyetlerini şöyle anlattı: "Şirketin abone saysı bu yıl ilk çeyrek sonunda 10.5 milyona ulaştı ve 2007 ilk çeyrek sonunda yüzde 15 olan pazar payı bu yıl yüzde 17’ye çıktı. İlk çeyrek sonunda ulaşılan 10.5 milyon abonenin 6.71 milyonu ön ödemeli abone. Avea olarak hedefimiz hem abone sayısını hem de kárlılığımızı artırmak. Yıl sonuna kadar abone artışındaki hedefimiz 2007 sonuna göre yüzde 25. Pazar payının da yıl sonunda yüzde 18 dolayında olmasını bekliyoruz."

    En uzun biz konuşturuyoruz

    Avea’da abone başı aylık ortalama gelirin ilk çeyrekte 15.7 YTL olduğunu ve bu oranın rakiplerinden Turkcell ile aynı olduğunu söyleyen Cüneyt Türktan, şöyle devam etti: "Ayrıca biz abone başına 174 dakika ile en uzun konuşturan operatörüz. İleriye dönük kárlılık elbette önemli ama özellikle kaliteli aboneyi artırmak da önemli, bu konuda çalışmalarımız sürüyor. Bu yıl sonunda 2006-2008 dönemine ait 1 milyar dolarlık yatırımı da bitireceğiz. Şirketin 2007 sonunda 1.7 milyar YTL olan cirosunda ise bu yıl sonunda yüzde 25-30 artış öngörüyoruz. 2007 ilk çeyrek sonunda 341 milyon YTL olan gelirler bu yılın aynı döneminde 482 milyon YTL’ye yükseldi."


    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/9138338.asp?gid=196&sz=50790




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bico
    SMS HER YÖNE : 2 KONTÖR..


    heryöne sms nerde 2 kontor kim yolluyorki 2 kontore yanlışın var senin hai mobil öğrenci olmayan tarifelerde sms 2 kontor ama sen orada karşılaştırmayı mobilöğrenciye göre yapmışın bide mobilöğrenci tarifesinde olmayan avea kontorlü hatlarda 2 kontor tamamda onlardada sms gprs üzerinden yollarsan 1 kontor gidiyor ...
  • ne derseniz deyin avea ne kadar ucuz konusturursa konuşsun sonuş değişmiyor,rakamlar ortada vodafone ile avea arasındaki abone sayısı farkı gittikçe açılıyor...
  • Sürekli söylediğim gibi, Avea kapalı alan kapsama sorununu çözemezse bu oranlardan fazlasını yakalayamaz. Daha Vodafone'a bile yaklaşamadı (ki çok iyi kampanyalar yapmasına ve tarifelerini yenilemesine rağmen). Tanıdığım birçok kişinin Avea hatları ya cüzdanlarında ya da evde öylece yatıyor. İnsanlar arandıkları zaman ulaşılabilir olmayı istiyor. Ama maalesef Avea başından beri kapalı alan kapsama alanı sorununu çözemediği için pazar payını fazla geliştiremiyor ve sanırım bu böyle sürüp gidecek.
  • benim 5-6 tane avea hattım var ne olacak? 8ytl 100kontorlu hat satarsan olacagı o bu rakamlar gerçeği yansıtmıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Marmarali

    benim 5-6 tane avea hattım var ne olacak? 8ytl 100kontorlu hat satarsan olacagı o bu rakamlar gerçeği yansıtmıyor


    doğru fakat yine de hatları satmış oluyorlar hepsini kullanmasak bile aboneyiz sonuç olarak benimde üzerime bire sürü hat vardır eşe dosta almıştım zamanında
  • Doğrudur,,çevremde herkes Avea almaya başladı...
  • Güzel herkes avea ya geçiyor aveada bununla övünüyor ama artık şebekelerini yenilemeli kapasitelerini arttırmalı bıktırdı bu görüşme kesintileri bu işler kampanya ile bitmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ckm -- 11 Haziran 2008; 22:32:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ckm

    Güzel herkes avea ya geçiyor aveada bununla övünüyor ama artık şebekelerini yenilemeli kapasitelerini arttırmalı bıktırdı bu görüşme kesintileri bu işler kampanya ile bitmiyor.


    kesilme kesilme diyor ben neden hiç yaşamıyorum kesilme konuşurken harekli oolmama rağmen kesilme yaşamıyorum tek tur çekiyor yine ses kesilmeden görüşme kapanmadan konuşturuyor....
  • tamam kesilme ve kapalı mekanlarda kapsama sorunları olabilir ancak artık sadece belli yerlerde var bu sorun ülke geneline yayılan sorunlar değil bunlar.şu anda teknolojik açıdan en iyi şebeke aveada.ben yıllardır kullanıyorum ve son bir yıldır hiç bir zaman hiç bir yerde sorun yaşamadım. çok mükemmel demiyorum ama yine de şebeke gayet iyi...
  • Tamam sizin bölgelerinizde problem olmayabilir ama benim arkadaşlarımdanda duyuyorum kendimde yaşıyorum hep görüşmelerde kesinti oluyor şikayetvarda aveada şikayetlerin neredeyse bu kesilme şikayetleri.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ckm

    Tamam sizin bölgelerinizde problem olmayabilir ama benim arkadaşlarımdanda duyuyorum kendimde yaşıyorum hep görüşmelerde kesinti oluyor şikayetvarda aveada şikayetlerin neredeyse bu kesilme şikayetleri.



    sorun olduğu bölgeyi ne zamn dan beri sorun var hangi saatlerde olarak ilet müşteri hizmetlerine inanın gereğini yapayolar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krkmz1666 -- 12 Haziran 2008; 0:33:39 >
  • Zaten müşteri hizmetlerine ilettim bunu ilgilendiler herhangi bir problem yok dediler eğer olursa baz dikebiliriz dediler.Fakat 1 bölge 2 bölge söylerim ama hep bölge değiştiriyorum yani buna kökten bir çözüm bulamaları lazım.
  • öğrenci çevresi avea kullanıyor olabilir ama bide iş çevresine yani operatörler için vip grubuna bakın bakalım kaç kişi avea yada vodafone kullanıyor..
    haala
    turkcell 1.
    vodafone 2.
    avea 3.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.