Şimdi Ara

AVAST & NORTON ANTİVİRUS 2005

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
8.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 42
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 5 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • musacolak79 (4 mesaj) synthkey (3 mesaj) holywars (3 mesaj) Cagri (2 mesaj) Ciko_Seko (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> AVAST & NORTON ANTİVİRUS 2005
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1164 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hangisini kullanıyorsunuz yada hangisi ağar basar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cagri -- 31 Mayıs 2005, 12:23:46 >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    703 Mesaj
    Nod32
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    ben bir süre avast kullandım güncelleme konusunda tartışmasız harika ama antivirüs olarak yetersiz çünki bir hafta önce sistemim virüslere yenik düştü kurtaramadım. formatlamak zorunda kaldım. nortona gelince bilgisayarın sırtında bir kambur gibi canını okuyo çok kasıyor bence en iyisi NOD32 dene ve farkı yaşa derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musacolak79 -- 31 Mayıs 2005, 14:17:20 >
    |
    |
  • Yarbay
    2638 Mesaj
    nod32 kullandim ama asil yetersiz o bence virusler otoban gibi kullaniyor makineyi norton a gelince pc cok iyi konfigrasyoa sahipp degilse kasiyor tabii ki bunuda gecin yani oyleki virus u birak eger benim gibi p3 makine kullaniyorsaniz norton yuzunden makineye ben bile giremiyorum

    bence en ideali avast canavar gibi web pc uzerindeki butun trojan ve worm virus ne ararsaniz hepsini yakaliyor. drek karantina ve del..

    bendeki makinede zaten virus trojan barindiriyorum.malum sitelerden (hack) onlari kullanmak icin gonullu olarak ben kapatmak durumunda kaliyorum anti-virus programini.. anlayacaginiz en ideali avast ve yaninda bir de ad aware super ikili
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Önceleri norton du şimdi avast...Çünkü norton radmine uyarı veriyor ama avast wermiyor...Nortan daha kolay kullanılıyor ama makinamı kastırıyordu...Avast biraz daha karışık nortona göre ama makina kasmıyo...
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    asıl avast ve adaware bilgisayarı otobana çeviriyor sistemde 4 virüs 16 spyware cirit atmaya başladı ilk önce masaüstüm sonrada bilgisayarım kilitleniyordu hiçbir işlem yapamıyordum güvenli kip dahil sonunda sadece NOD32 yükledim ve aynı siteye tekrar girdim butun hepsini durduran NOD32 oldu hemde bilgisayarı kasmadan
    |
    |
  • Yarbay
    2638 Mesaj
    musacolak79

    dostum nod32 varken birde avast ile tara ama once update et bakalim ne cikiyor...
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    su an işyerindeyim ama eve gidince deneyeceğim dostum ama o zamanda şöye bir durum çıkıyor kendimize güvenli bir sistem oluşturabilmek için sistemimizde en az kaç adet antivirüs programı olması lazım yoku bunların arasında 5 i bir yerde olanı
    |
    |
  • Binbaşı
    1696 Mesaj
    avast tabikide ama şu güncelleme olayına gıcık oluyorum. oyundayken bi güncelleme yapıyo berni deli ediyo yaw
    |
    |
  • Yüzbaşı
    528 Mesaj
    tabıkı avast
    |
    |
  • Yarbay
    2638 Mesaj
    ewet makine bir 5-10 sn ye bazen kasiyor kendini ulann ne oluyor diyorsun alisinca yine avast demeye basliyorsun ama buna deger.. arada bir 5snyenin zarari olmaz



    quote:

    Orjinalden alıntı: KanYe_wEsT

    avast tabikide ama şu güncelleme olayına gıcık oluyorum. oyundayken bi güncelleme yapıyo berni deli ediyo yaw
    |
    |
  • Yüzbaşı
    348 Mesaj
    Benim oyum avasta.Norton'un bulamadığı trojanı yakaladı kerata
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    peki avast pro ile home edition arasında ne gibi farklar var hangisi daha iyi çünki ben home edition kullandım ve bilgisayarım virüsten geçilmiyordu
    |
    |
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    bir de kaspersky deneyn bence. norton çok kasıyo ama kaspersky de fena değil. avast ın home sürümü yerleşik script korumasına sahip değil bu yüzden koruması eksik kalıyo. fena değil mesela adware ve spyeareları bulması bir artısı olabilir. aslında birkaç tane bulundurmak lazım ama norton bu konuda bazen kıskanç davranıyor...
    |
    |
  • Binbaşı
    1418 Mesaj
    avast
    |
    |
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    dostum kaspersky daha sonra nod32 ama sımdı ben onlarımı sordum dıceksın walla ıkısınıde tavsıye etmem ama kötunun ıyısı avast
    |
    |
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    birinin bulamadığını biri buluyor onun bulamadığını başkası buluyor ne biçim iş bu
    |
    |
  • Er
    5 Mesaj
    bilgisayarımda awast yüklüydü. teknik bir arızadan sonra servis norton antivirüs internet security 2005 yüklemiş. . awast varken hiç sorun yaşamadım. fakat geçenlerde gezinirken NAV2005 topalladı . ben ondan önce bilgisayara müdahale ettim. şimdi tekrar awast'a dönücem onu bir süre denicem. o da fayda vermezse Nod32.

    BENCE AWAST
    |
    |




  • Binbaşı
    1164 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    nod32 hakkında bende bir yorum yapmak istiyorum sistem kaynaklarını az tüketen bir yazılım ama virus yakalamada yeterli değil çünkü bende vardı sistemi komple bir tarama yaptırdım bi kaç tane buldu..Ama avast ile taratınca 4-5 tane yakaladı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    703 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cagri

    nod32 hakkında bende bir yorum yapmak istiyorum sistem kaynaklarını az tüketen bir yazılım ama virus yakalamada yeterli değil çünkü bende vardı sistemi komple bir tarama yaptırdım bi kaç tane buldu..Ama avast ile taratınca 4-5 tane yakaladı


    her yerden saçma sapan virüs spy yerseniz önüne gelen siteye tıklayıp dalarsanız zaten hiç bir virüs programı yeterli değildir onun bulamadıklarını başka program bulur diğerinin bulamadığınıda başka program bulur bu böyledir ama tam koruma yapmak istiyorsanız 3 4 tane antivirüs programı kurmanız gerekir bunun içinde hayli yüksek bir sisteme ihtiyaç var ama professional bir kullanıcı için Nod32 vazgeçilmez bir antivir dir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciko_Seko -- 4 Haziran 2005, 12:12:47 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.