Şimdi Ara

audi mi? mercedes mi? bmw mi? (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
468
Cevap
7
Favori
262.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193

    Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    İyi sana iyi testler.Yaş kaçtı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193

    Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    İyi sana iyi testler.Yaş kaçtı?

    19.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193


    quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193

    Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    İyi sana iyi testler.Yaş kaçtı?

    19.

    Bende 11 yaşındayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193


    quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193

    Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    İyi sana iyi testler.Yaş kaçtı?

    19.

    Bende 11 yaşındayım

    Biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulukan

    Bmw sloagı 'sürüş keyfi'
    Ama bazen Mercedes te sürüş keyfi taşıyabiliyor işte
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?

    Bmw'nin mesajı çok güzel : "Siz sadece bizim hamallığımızı yaparsınız."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193


    quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193


    quote:

    Orijinalden alıntı: umut2621

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo193

    Evet test ettim cunku araba galerimiz var mercedes goruntu acisindan BANA gore evet en kotu aralarinda.Bir de BMW surus acisindan her zaman en ondedir yani BMW arabalarin en onemli ozelligide budur.

    İyi sana iyi testler.Yaş kaçtı?

    19.

    Bende 11 yaşındayım

    Biliyorum

    İnsanın kendi yaşının farkında olmasıda bir şey




  • Bunu herkes bilirki bmw yol tutuşu ve kullanma zevki olarak diğer 3 rakibine göre en iyisi. Lüks konusunda mercedes biraz daha önde. Sportluk konusunda bmw ve audi yarışır. mercedes sadece izler. BMW motor teknolojisinde ise 2 rakibine göre önde. Düşük hacimde yüksek verimli motorlar ve yeni çıkcak i serisi yani elektrikli motorlar.

    Bana göre ortalama olarak bmw diğerlerine göre önde fakat diğer 2 markanında önde olduğu konular var.
  • çok basit mersedes anca kamyon yapar kamyon yapan bir firmadan da kamyon gibi araba çıkar

    BMW tabiki tartışmasız..

    audi BMW alamıyorsan al o kadar basit.

    bu üçü karşılaştırılmaz. mersedes daha sağlamdır onu sölim ama kamyon gibi ya birde parçalar daha uzun vadelidir BMW 10 yıl sa mersedes 15 yıl diyelim oynar aksam. audi gerçekden güzel ama ikisi ile aynı kefeye giremez. 5 kasa tartışmasız ama 3 kasaya dönersen audi al
  • hangisi ucuzsa onu alirim.

    baska bir tercih sebebi yok hepsi ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepimiz birşeyler yazmışız. Elbette herkesin kendi görüşlerine uygun bir sebebi mevcuttur.İnkar etmemek lazım.
    ben dış görünüş arıyorum sen konfor bi başkası BMW çizgilerini....
    özetle herkesin bi yumuşak karnı var.
    ama şu bi gerçektir. 70-80 nesli Mercedes hayalleri ile büyüdü. artık sağlam değil vs.. buna inanmıyorum.
    kazalı Mercedesleri görmüyormusunuz ne demek allah aşkına :) hangi araba 180 le tırın altında kalıpta sağ çıkmış o araba hurdaya dönmemiş :))))

    Mercedes mercedestir. BMW ise her zaman bu sınıfın spor otomobili seri aracı olmuştur. motor vss. herkes bilir BMW mercedesten dayanıklı değildir. özetle

    Mercedes konfor sağlamlık abidesi kafa ağrısı yaratmayacak sıkıntısız araçlardan... bu konuda tercih kullananlar bu aracı alırlar.

    BMW her özellikten belirli bir seviyede konforu ,performansı ve sportif çizgileri arayanların arabasıdır.

    Audi daha çok BMW nin hasımlısıdır. bu iki marka daha çok birbirleriyle kapışırlar. yani BMW ve AUDiyi birbirleriyle kıyaslamak daha mümkündür. Ancak Yinede BMW'nin bi mazisi vardır. Audi bunlar arasında daha taze...

    lütfen youtube'tan BMW vs AUDİ reklamlarını aratın ne dediğimi anlayacaksınız.



    bende eksik kalmayayım MERCEDES-BMW-AUDİ diyorum.( Marka değerleri açısında BMW ve Mercedes yer değiştirir ama bunu BMW 'ci bile kabul etmez.)

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bo$$

    hepimiz birşeyler yazmışız. Elbette herkesin kendi görüşlerine uygun bir sebebi mevcuttur.İnkar etmemek lazım.
    ben dış görünüş arıyorum sen konfor bi başkası BMW çizgilerini....
    özetle herkesin bi yumuşak karnı var.
    ama şu bi gerçektir. 70-80 nesli Mercedes hayalleri ile büyüdü. artık sağlam değil vs.. buna inanmıyorum.
    kazalı Mercedesleri görmüyormusunuz ne demek allah aşkına :) hangi araba 180 le tırın altında kalıpta sağ çıkmış o araba hurdaya dönmemiş :))))

    Mercedes mercedestir. BMW ise her zaman bu sınıfın spor otomobili seri aracı olmuştur. motor vss. herkes bilir BMW mercedesten dayanıklı değildir. özetle

    Mercedes konfor sağlamlık abidesi kafa ağrısı yaratmayacak sıkıntısız araçlardan... bu konuda tercih kullananlar bu aracı alırlar.

    BMW her özellikten belirli bir seviyede konforu ,performansı ve sportif çizgileri arayanların arabasıdır.

    Audi daha çok BMW nin hasımlısıdır. bu iki marka daha çok birbirleriyle kapışırlar. yani BMW ve AUDiyi birbirleriyle kıyaslamak daha mümkündür. Ancak Yinede BMW'nin bi mazisi vardır. Audi bunlar arasında daha taze...

    lütfen youtube'tan BMW vs AUDİ reklamlarını aratın ne dediğimi anlayacaksınız.



    bende eksik kalmayayım MERCEDES-BMW-AUDİ diyorum.( Marka değerleri açısında BMW ve Mercedes yer değiştirir ama bunu BMW 'ci bile kabul etmez.)

    saygılar...

    Valla en iyisini siz yazmışsınız +1




  • http://www.youtube.com/watch?v=RyARpm-3ZjU

    Fazla söze gerek yok audi son yıllardaki atağıyla hepsini tokatlar
  • Ben konuya biraz farklı bir boyut getireyim.

    1-Aslında bu konu niye Audi, Mercedes ve Bmw ile sınırlı mesela? Eger bu üç marka ile sınırlı olacak ise konuşulan modellerin bu markaların konu olan imajlarını inşa eden modeller olması gerekir. Zaten A4 1.8 , C180 ve 316-318 gibi modeller bu konuda devre dışı olmalı. Üçünü de kullandım. Üçünü de almam, daha doğrusu satıldığı paralara sıfırda da, ikinci elde de almam. Bunların yerine pekala Volvo, Renault, Mazda vb. bir markadan aynı kasa ebatlarına sahip daha donanımlı ve daha güçlü bir model almak daha mantıklı benim için.

    2- Göreceli konuların da bir kenara bırakılması gerekir. Audi'nin ızgarası veya eski kasa 3 serisinin arka stopları gibi. Bunlar zevke bağlı olduğu gibi son derece geçici konular. Netekim, BMW Chris Bangle ekolünü bırakınca tasarım ve görünümler de bir jenerasyonda değişti. Audi ızgaraları da, ağzını dibine kadar açmış şekilde fotoğraf çektirenleri hatırlatıyor bana mesela. Yani bu gibi konular da burada tartışma dışı bırakılmalı.

    3- Eger konu Mercedes ise E serisi ve yukarısı, Audi ise A4 quattro ve yukarısı, BMW ise 325, ten yukarısı mevzu bahis olmalı. Daha aşağı modeller satış hacmini arttırmaya ve taban fiyatları aşağı çekme amaçlı olduğu için burada bir markanın diğerine üstünlüğü anlamında bahis konusu edilmemeli diye düşünüyorum.

    4- Bu üçlü karşılaştırmada en cok zorlanacak marka bana göre Mercedes'tir. Çünkü Mercedes benim çocukluk yıllarımda, 25-30 sene önce pahalı olmasına kadar cok ciddi bir fark yaratıyordu. Bu farklar çarpışma güvenliği, konfor, ciddiyet, sağlamlık ve uzun ömürlülük en başta olmak üzere cok çeşitli idi. Bir de sokaktaki arabaların % 90 nının Renault 12 ve Murat 131 olduğu bir dönemde bir 200 E' e binince gerçekten '' vay anasınıııı' oluyorduk.
    Şimdi bu farkları ele alırsak şunu görüyoruz.

    Çarpışma güvenliği: Yirmi sene öncesine kadar Mercedes,Volvo, BMW ve Saab bu konuda direkt ön plana çıkıyorlardı. Daha sonra bu konuların çok halka inmesi, sonuçların dergi-gazetelerde yayınlanması, bu konunun bir reklam aracı olarak kullanılması ve tercih sebebi olması ile beraber son 20 yılda hemen hemen bütün markalar bu konularda cok ciddi yatırımlar yaptılar ve arayı büyük ölçüde kapattılar. Hatırlarsanız NCAP ta ilk beş yıldız alan model ikinci kasa Laguna idi. Sonuç olarak Mercedes hala cok cok iyi ve üstün fakat 20 yıl ve öncesindeki fark yok diğer markalar ile arasında. Bunun sebebi de Mercedes'in kendisi değil, diğerlerinin bu konulara yatırım yaparak ciddi anlamda gelişmeleri.

    Konfor: Yukarıdaki konuya benzer şekilde.

    Ciddiyet: Ciddiyetten kastım. Bir Mercedes'e binildiği vakit aracın genel havasından tutun da montaj ve malzeme kalitesinden sessizliğine kadar herşey. Sanki arabalar hiç trafikten çekilmeyecekmiş, sonsuza kadar sürülecekmiş gibiydi. Bu havayı da 1990 lı yılların sonuna kadar hemen hemen korudular. Bu fark ta artık eskisi gibi değil. Burada bana göre etken iki ana sebep var. Birincisi herhalde Mercedes yetkilileri de ortalama olarak bir aracın 20-25 yıldan sonra %90 oranında trafikten çekildiğini kavradılar. Bu, 60-70 yıl binilebilecek bir arabanın ekonomik anlamda gereksiz derecede pahalı olacağı anlamına gelir. Bugün ürünlerinizin ne kadar iyi kaliteli olduğunun ancak finansal olarak kendinizi döndürebiliyorsanız bir anlamı olur. Dolayısıyla bugünkü şartlarda 50 yıl binilebilecek bir araba yapmak anlamsızıdır veya bir artı değer olduğu şüphelidir (satış fiyatını yükselteceğinden dolayı). İkinci sebep te yine diğer markaların son 20-30 yılda yaptığı ciddi ilerlemeler.

    Neyse, konuyu cok uzatmayalım. En cok Mercedes zorlanacak diyorum çünkü, yine fark olmasına rağmen eskisi kadar farkını ortaya koyabileceği hareket alanı yoktur, bu hareket alanı son derece daralmıştır. Artık, hangi model Mercedes'e binersek binelim, etkilenmekle beraber , vay canınaaa demiyoruz. Bu malzeme kalitesi diye cok tartışılan konu da 4 tane kapı, direkler ile tavan ve ön göğüsün dekorasyonudur temelinde.

    Dolayısıyla Mercedes gibi bir markanın 20-30 sene önceki farkını ve buna bağlı imajını koruyabilmesi için fark yaratacak yeni sahalar bulmak veya yaratmak konusu ile yüz yüze geldiği kanısındayım. BMW içinde benzer şeyler daha az bir şiddetle söylenebilir.

    Audi böyle bir karşılaştırmada bana göre en avantajlı durumda, çünkü arkadan koşarak yetişip, zorlayan konumunda. Bu da yine 20-30 yıllık bir süreç içerisinde oldu tabii. Arkadan gelip yetiştiği içinde bu süre zarfında belki de en çok ilerleme yapan olduğu için bu ilerleyiş göze batıyor ve fark ediliyor diye düşünüyorum. Bu yetişmede Mercedes ve BMW,nin önündeki hareket alanının daralmasının da bir payı var kuşkusuz ve Audi' de önümüzdeki dönemlerde kendini benzer bir hareket alanı daralması ile karşı karşıya bulacaktır.

    Mercedes ancak kamyon yapar diyen arkadaşa bir gönderme olarak şunu söyleyelim. Daha 10-20 yıl öncesine kadar, Man,dan otobüs, Mercedes,ten kamyon olmaz diye bir laf vardı. Man,dan otobüs olmamasının sebebi kütük gibi araba yapması ve Mercedes,ten kamyon almasının sebebi aşırı konfora yönelik araç yapmasıydı. Tabii, diğer olgu ve algıların zaman içinde değişmesi gibi bu söz de bugün için geçerliliğini korumuyor.

    Saygılar.




  • bu işler birazda zevk meselesi ben tercihimi hep AUDİ'den yana kullandım ve hep bu doğrultuda olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    bu işler birazda zevk meselesi ben tercihimi hep AUDİ'den yana kullandım ve hep bu doğrultuda olurum.

    Bende aynen katılıyorum.Tamamen zevk ve tercih meselesi.Audi'den şaşmam bana kalsa
  • Mercedesle BMW yi kıyaslayanları çözebilmiş değilim. Evet Türkiyede millete bir BMW tutkusudur gidiyor. Tipi güzel mi güzel yalan yok. Ama mersoyla kıyasa gelince iş değişiyor. Her konuda mercedes eziyor geçiyor( parayı verirseniz).

    Bugün Türkiyede Mercedesle BMW kıyaslanıyorsa bu saçma sapan vergi sistemi yüzündendir. Yurt dışında Mercedesin yanında BMW nin lafı olmaz. Niye? Çünkü hocam her zaman için Mercedes( saçma sapan A ve ucuz C serisini katmıyorum, onlar piyasada rekabet edebilmek için varlar.) teknolojiyi bulur üretir koyar. Bmw dahil VW grup ve diğerleri 5 10 yıl geriden takip eder.Mercedeste yıllardır Comprassor yazısını okuduk ne demek o? İnsanlar en dolu modeli zannediyor :D gülüyorum onlara :D Turbonun mercedesteki adıdır. Eksoz sübabından gelen gazla( günümüzdeki turbolar buradan beslenir) değil de crank milinin dönüşünden beslenir.Hem dizel hem benzinli araçlara uygulanır. BMW nin turbo benzinli modelini göstersenize bana? Bugün 90 model mercedes te koltuk hafızası varsa Aynı segment 2008 bmw de yoksa siz düşünün artık gerisini. Veya en azından mercedesin ayaktan el freni gibi arka koltuk başlıklarını tek tuşla arkaya indirmeniz gibi özellikleri ezelden beri vardır. Hiç kimse alınmasın ama Türkiye Mercedes "Adam" arabasıdır ; BMW ... arabasıdır. Bu da niye tek sebebi var adam gidiyor 2008 de sıfır 320 sini alıyor biniyor 2013 te satıyor , 2. el alan .. herif de bulmuş arkadan itişli güçlü sağlam arabayı yapmadığını bırakmıyor... El freni de cabası... sıkıyosa mercedes le yapsın...

    Audi... VW grubun orta kesime sattığı premium araçlar. Ben kesinlikle A6 veya altını almam çünkü aynı şasi leri VW adı altında daha ucuza alıyorsun zaten. A6 E ve % serilerini kıyaslayacaksam kesinlikle E başı çeker her türlü. Sonra A6 gelir niye? Çünkü çok iyi şanzımanı var. Arkadan itişin keyfi yok ama BMW den daha atik bir araba. ( 2.0 dizeller). Daha az paraya daha dolu bir araba alıyorsunuz. Serseri arabası gibi durmuyor. 10 yıl sonra da durmayacak...

    Yani param olsa Önce mercedes sonra audi sonra da mazda alırdım :D Yalnız BMW M6 çok iyi olmuş yalan yok. Niye mazda? Bu yıllarda çok boş araba gibi duruyor da geçmişi çok iyi arabanın. Bir de rx8 in wankel motoru ve vergi avantajı arabayı çok cazip kılıyor 2 yıl sonra alacağım inşaalah işler böyle giderse. Bu sıralarda da bir A6 arayışındayız yeni kasa koltuk ısıtmalı , hafızalı , 4 bölge klimalı , 2.0 TDi bir araç varsa satan bildiğiniz biri görüşebiliriz.




  • Üç marka da en iyisidir. Üç markanın da sürüş zevki birbiriyle neredeyse aynıdır. 3 markayı aynı kefeye koyup diğer markalarla kıyaslama yapılabilir bence.
    Ayrıca BMW Mercedes ve AUDİ'ye göre biraz daha naziktir, hassastır (Sağlamlık açısından).
  • Soruya soruyla karşılık vereyim:

    A3 mü? A Class mı? BMW1 F20 mi? V40 mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobiller 2 ye ayrılır;

    -Alabileceğin otomobiller
    -Alamayacağın otomobiller

    Aslında sadece otomobiller değil, tüm maddi değerler böyledir.
    O yüzden çenenizi hiç boşa yormayın :))
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.