Şimdi Ara

Audi a4 sanzimanda sikinti mi var ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dun ilk defa 5000 bindeki a4 umu sole biraz sportif kullanayim diyerek manuel modda yuksek devirle kullanmaya basladim,ilk baslarda bir sorun yoktu ama yavasladigim sirada 1.vitese alinca arabadan bole girc diye bir ses cikti sonrasinda lan ne oluyo diyerek arabayi tekrar otomatige gecirdim,ama ufak bir isgillendim bu sanziman simdiden boyleyse ilerde basima is acar mi ? Bu konuda bilgisi olan var midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İnşaallah sorun yoktur da hocam bi ton para verip şanzıman elimde mi kalacak diye düşünmekte hiç hoş bi durum değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. vitese hareket halinde mi aldınız? 1. vitese manuelde bile durmaya çok yakın ancak geçiyor. 7 ileri bir şanzımanda 1. vites çok kısadır. (Eski dsg kullanıcı olarak ben aracın hiç 1. viteste gittiğini görmedim.hemen 2 ye geçer.) Manuelde bile hareket halinde 1 e takarken garç gurç ses yapabilir. Aracınızda bulunan şanzıman aslında otomatikleştirilmiş bir manuel şanzıman. yapısı gereği sizin yerinize debriyaja basıp vites değiştiriyor. ben manuel modda kullanırken 2. vitesten 1 e hiç düşmezdim devir çok düşerse kendisi zaten 1 e düşüyor. size de tavsiyem o yöndedir. Aracınızda ıslak tip çift kavramalı şanzıman var. Kuru kavrama olanlara göre çok daha dayanıklıdır. arıza oranı çok daha düşüktür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hfguler

    1. vitese hareket halinde mi aldınız? 1. vitese manuelde bile durmaya çok yakın ancak geçiyor. 7 ileri bir şanzımanda 1. vites çok kısadır. (Eski dsg kullanıcı olarak ben aracın hiç 1. viteste gittiğini görmedim.hemen 2 ye geçer.) Manuelde bile hareket halinde 1 e takarken garç gurç ses yapabilir. Aracınızda bulunan şanzıman aslında otomatikleştirilmiş bir manuel şanzıman. yapısı gereği sizin yerinize debriyaja basıp vites değiştiriyor. ben manuel modda kullanırken 2. vitesten 1 e hiç düşmezdim devir çok düşerse kendisi zaten 1 e düşüyor. size de tavsiyem o yöndedir. Aracınızda ıslak tip çift kavramalı şanzıman var. Kuru kavrama olanlara göre çok daha dayanıklıdır. arıza oranı çok daha düşüktür.

    Hareket halinde aldim ama dusuk bir hizla gidiyordum daha once hic bir aracda bole bir sey olmamisdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dodomoco kullanıcısına yanıt
    Birçok manuel araçta hareket halinde 1. vitese geçmez. düşük hızlarda bile zorlanarak bazen sesli olarak geçer. stronic ve dsg şanzımanlarda 1. vites yok gibidir. araç kalkar kalkmaz 2. vitese geçer. Durmadan da tekrar 1'e geçmez. 1. vites çok kısadır. Ve aracın ilk hareketini rahat yapması için var. Bence tekrar denemeyin. 2. viteste durunca zaten otomatik olarak 1'e düşüyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.