Şimdi Ara

AUDI A3 2021 8Y (ANA KONU) (332. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: mtjYYFSX60
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.655
Cevap
185
Favori
545.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CyberDriver kullanıcısına yanıt
    Süspansiyon konforu ve rüzgar yalıtımı nasıl golfün a3 e nazaran?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • a3 tam bagimsiz arka suspansiyon. ben de 2025 var cok cok mennunum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • fiyat \performansta kış lastiği konusunda karar verdiğim: Pirelli Cinturato Winter 225/45 R17 94H XL Kış Lastiği



    The Wheel Networkyoutube
    ▪ Test vehicle – Volkswagen Golf MK7 ▪ Tyre size – 195/65 R15 Tyres Tested: ▪ Bridgestone Blizzak LM005 ▪ Continental WinterContact TS860 ▪ Goodyear UltraGrip 9 ▪ Pirelli Cinturato Winter ▪ Michelin Alpin 6 ▪ Tests carried out by TÜV SÜD on the request of Bridgestone in October-November 2018 at the facilities ATP Papenburg (Germany) for dry and wet tests, at TÜV SÜD Product Service (Germany) for noise, comfort and laboratory tests and at ARCTIC FALLS (Sweden) for snow and ice tests. ▪ Competitor tyres purchased on the Europan market by TÜV SÜD.
    https://www.youtube.com/watch?v=DiKgRv2nBP4
    _____________________________
    2024 A3 Sedan
    Beyaz
  • CyberDriver kullanıcısına yanıt
    Golf 1.0 lastik ebatıyla A3 lastik ebatı farklı yol sesi oradan fark ediyor. Ses sistemi konusuna katılmıyorum a3 ses sistemi ilk başta banada kötü geliyordu taki kullandıktan sonra burn-in denilen rodaj süresi bitinceye kadar. Sesler oturdu gayet keyifle dinleyebiliyorum sesler başlar çok daha kaliteli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Darkforwhite kullanıcısına yanıt
    Yorumunuza katılmıyorum.
    İlk kullanımdan itibaren daha EQ ayarı yapmadan (aracı sattığım günün ertesi günü golf aldım) ses muazzam derece daha dolgun ve basları daha net geldi, sizde ek bir ses sistemi var mı bilmiyorum ama audi advanced paket standart ses sistemi ile golf ile aynı hoparlöre sahip olsa bile golf bassları çok daha güzel verebiliyor. Belki hoparlör yerleşimiyle ilgili veya yalıtım kaynaklı bir şeydir bilemiyorum.

    Golf 205/55/16 tabiki bunun etkisi yol sesinin az olması konusunda ana etken.Fakat;

    Astra J kasa aracım 225/45/17 idi Audi advanced paket o da 225/45/17 lastikerle geldi. Astra J de bir kez bile yol sesi ile ilgili bir şikayetim olmadı 5 sene 150 bin KM kullanmama rağmen. Gerçekten yalıtımdan kısmak kadar saçma bir şey yok.

    Ha belki TR ye gelen araçlar böyledir bilemiyorum. Yurtdışı forumlarda yol sesi ile ilgili belirgin şikayet okumadım. 18 inç s line süspansiyonda sadece yol gürültüsü mevcut diyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • CyberDriver kullanıcısına yanıt
    Benim aracımda audi ses sistemi var standart olarak 10 hoparlörle gelen golfle birlikte test ettim.Yol sesi olayına şöyle bir açıklama getireyim size astra j kasa alman üretimi zamanında premium olmak isteyen markanın bir modeliydi. Şu an da asfalt kalitesi Avrupa'da çok iyi durumda sessiz asfalt zaten lastik ses yapmayınca yalıtımada haliyle çok önem vermiyorlar bizim yollar kötü diye extra yalıtım yapacak halleri yok çinle fiyat olarak yarışmak için her şeyi minimize ediyorlar. Genel olarak segmentinde A3 yalıtım olarak iyi bizim yollar kötü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Darkforwhite kullanıcısına yanıt
    Amacım A3’ ü kötülemek değil yanlış anlamayın.
    Hala daha A3 teki performans,yol tutuş, frenleme kabiliyeti, tasarım dili, koltukları, manuel klima ayarları vs vs. her şeyiyle daha üstün bir araç olarak görüyorum. Çok da severek aldım ve kullandım. Bi yerden sonra ses yalıtımı konusunda canımı sıkmaya başladığı için severek isteyerek aldığım aracımı satmak durumunda kaldım. Bu konuda iyileştirme olsa keşke. (2025 makyajında iyileştirme olsaydı yeni makyaj yediği için düzelteceklerini sanmıyorum- şuanki A3 tasarımı çok daha güzel genel anlamda tüm modellerinde Audi markası yumuşak hatlara dönerken keskin çizgileriyle ideal bir tasarım olduğunu düşünüyorum.)

    Anlayacağınız benim için A3’le vedalaşma nedeni buydu. Bundan sonraki tüm araçlarımda da yalıtım hassasiyetim olacak daha çok dikkat edeceğim.

    Konudan bağımsız olarak 2023-2024 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro düşünüyorum. (1.6-170 hp G20 kasaya o kadar para vereceğime). A5 lerde yalıtım daha üstündür diye tahmin ediyorum sonuçta D segment bir araç. A5 yalıtımı konusunda kullanan veya kullanıcı yorumu konusunda bilgisi olan var mıdır?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Selamlar, yakın zamanda cam tavanlı sedan s-line için fiyat alan var mıdır?

    _____________________________
  • UmutBG U kullanıcısına yanıt
    Rüzgar yalıtımı daha iyi yüksek hızlarda golf daha fazla rüzgar sesi alıyor. Süspansiyon konforu muhtemelen lastiklerin etkisi (205/55/16) golf bariz daha iyi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,


    2024 model A3 Sedan aracımı geçen hafta satıp BMW X1 XDrive 25e ye geçtim. Bu forumdan çok faydalı bilgiler edindim. Tüm forumdaşlara teşekkür ederim. Bundan sonra da takip etmeye çalışacağım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yvzali -- 21 Ekim 2025; 17:7:7 >
    _____________________________
  • Yvzali Y kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Benim aracım da ilanda. Sakıncası yoksa özellikleri neydi ve kaça sattınız?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Beyttatar kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. 2024 Advanced 10.000 KM. Açıkçası 2. El biraz durgun sanırım bu aralar. çok uzatmamak için uygun verdim. 2.650.

    size de hayırlı olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yvzali Y kullanıcısına yanıt
    Aracınız makyajlı kasa mıydı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • evet doğrudur.

    _____________________________
  • Yvzali Y kullanıcısına yanıt

    Hocam hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Konfor, yalıtım, sürüş keyfi vs açısında bir karşılaştırma yapar mısınız? Ben arkadaşın bir önceki kasa X1'ini kullandım hiç beğenmedim, kamyon gibi geldi bana. Son kasa iyi diye okumuştum.

    _____________________________
  • CyberDriver kullanıcısına yanıt
    G20 de yalıtım daha iyi olmalı. Onlarda yanlarda çift cam mevcut. A5 ler tek cam, üstelik çerçevesiz. Teknik olarak rüzgar sesi bakımından A5’in üstün olması imkansız ama yol sesi ne durumda bilemiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ayok09 A kullanıcısına yanıt

    ilk izlenimllerim

    - araç gayet seri. Elektrik desteğiyle birlikte 245 bg net hissettiriyor.

    - ses yalıtımı A3 ten çok daha iyi. A3 te belşi bir hızdan sonra yol sesini belirgin şekilde duymak benim şikayet ettiğim konulardan biriydi.

    -frenler çok başarılı

    - iç yaşam alanı doğal olarak daha ferah. A3 ten sonra ön ve yan camlar çok büyük. . Malzeme kalitesii i daha iyi . özellikle koltuklar çok rahat. Şimdilik herhangi bir trim sesi yok.

    - menüsüne henüz alışamadım. Biraz zaman alacak gibi. Audinin direksiyondaki tuşları ve menüsü çok kullanışlı ve basitti . BMW de her şeyi ekrandan. Ayarlamak gerekiyor.

    - eleştirebileceğim diğer 2 husus. Kapılar kapandığında beklediğimiz o tok sesi alamıyorsunuz.

    de son hızının 190 km/s ile sınırlandırılmış olması.

    .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yvzali Y kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun üstadım, darısı artı bi tane de i4 olsun inşallah :)

    güle güle kullanın

    _____________________________
    2024 A3 Sedan
    Beyaz
  • ka.selcuk K kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler üstadım. daha güzelleri sizlerin olsun.

    _____________________________
  • Ben Omoda 5’ten A3 Sportback Sline’a geçtim. Genel olarak donanımda kayıplarım olsa da malzemesi daha kaliteli ve konforlu geldi bana.


    Çin’den Alman’a geçtiğim için değerlendirmem ilginç olabilir diye paylaşıyorum. Daha sportif bir araba aldığımı farkındayım ama eksilerini söyleyeyim. Omoda’larda çift cam vardı önlerde ve yalıtımı çok daha iyiydi. Bu araç dışarıdan çok ses alıyor. İkincisi Chery’lerde kullanılan diğer Alman araçlardan da bildiğimiz 7 vites ıslak tip çift kavrama DCT şanzıman DSG’den çok daha kararlı, kaliteli ve konforlu bence. Normalde şanzımanla ilgili bir yorum yapacak kadar fark görmeyi hayal etmezdim ama DSG şanzımanın arada çıkardığı tuhaf sesler, yaşadığı kararsızlıklar falan beni Getrag’dan sonra rahatsız etti. Belki herkes bu seslere alışıktır ama Getrag’da aracın şanzımanı var mı yok mu zorluk yaşar mı diye yorum yapacak tek bir malzeme bile vermemişti bana. DSG’nin ise orası burası ayrı oynuyor gibi ve size de hissettiriyor.


    Bunun haricinde arabadan çok memnunun, yol tutuşu ise aşırı iyi geldi. Kör nokta uyarılarının aynada değil de yandan ayna arkasından olması çok güzelmiş çünkü aynadaki kör noktayı bir yerden sonra unutuyorsunuz dikkatinizi bile çekmiyor. Sadece 1.5 etsi motor daha güçlü olabilirdi veya başka bir opsiyon olsaydı keşke. Bağırttırmadan veya ağır ağır hızlanmadan performanslı bir motor olduğunu düşünmüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.