Şimdi Ara

Audi a1 sportback 1,6 tdı stronick test ve izlenimim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
2
Favori
24.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Bu a1 i araba saymazdim taki bugun gorene kadar bukadar tatli ve sinirli bir tasarim gormedim ben ama sanki arkasinda bi eksiklik var gibi geldi bana

    Kirmizi rengi favorim cok tatli duruyor gercekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Bu a1 i araba saymazdim taki bugun gorene kadar bukadar tatli ve sinirli bir tasarim gormedim ben ama sanki arkasinda bi eksiklik var gibi geldi bana

    Kirmizi rengi favorim cok tatli duruyor gercekten

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyrenia

    Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim

    öncelikle hayırlı olsun, Allah kaza bela vermez inşallah.. hayırlara vesile olsun, aracı teslim aldıktan sonra donanımlar, teslim fiyatı ve ilk görüşlerinizi yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :) şu günlerde bende alma niyetindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz c

    quote:

    Orijinalden alıntı: kyrenia

    Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim

    öncelikle hayırlı olsun, Allah kaza bela vermez inşallah.. hayırlara vesile olsun, aracı teslim aldıktan sonra donanımlar, teslim fiyatı ve ilk görüşlerinizi yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :) şu günlerde bende alma niyetindeyim.

    Cok tesekkur ederim, tabi ki paylasirim yeterki arac bir an once elime ulassin




  • A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil.
    Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor.
    Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel69

    A3 den assagisi alinmaz,ne mantiga sığar ne de akla,o arac okadar etmez,ama kiminin tarzini yansitir kiminin hosuna gider alir o ayri.
    siz ne alırdınız 55000 tl ye dizel otomatik?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psp

    selamlar,
    bugün aynı donanımlara sahip amalfi beyazı araç için kurdaki düşüşün etkisiyle 56.750TL teklif aldım, bence polo ile kıyaslamamak lazım arada epey bir donanım farkı mevcut üstelik polo hala 2 ay evvelki fiyat ile satılırken a1 de 3.000TL nin üzerinde fiyat düşüşü mevcut. ön sis farları ve ışık yağmur sensörü olmayan araç ise 55.200TL'ye geliyor.

    Alıntıları Göster
    Eşantiyon arabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Eşantiyon arabası

    Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek
  • 60.000 fiyat polonun gelismisi ustu icin uygun mu tartisilir gerci marka algisida fiyati sisiriyor sonucta audi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyrenia


    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Eşantiyon arabası

    Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek

    Hocam isviçrede Büyükelçiliğe Zırhli A8 alınca hediye ne verdiler tahmin et :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR


    quote:

    Orijinalden alıntı: kyrenia


    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Eşantiyon arabası

    Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek

    Hocam isviçrede Büyükelçiliğe Zırhli A8 alınca hediye ne verdiler tahmin et :)))

    Yaa a1 diycem korkuyorum :)) Ama o da a8 almış yani ayrıca büyükelçiymiş olsun o kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil.
    Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor.
    Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin


    A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.

    BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?

    selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil.
    Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor.
    Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin


    A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.

    BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?

    selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psp

    selamlar,
    bugün aynı donanımlara sahip amalfi beyazı araç için kurdaki düşüşün etkisiyle 56.750TL teklif aldım, bence polo ile kıyaslamamak lazım arada epey bir donanım farkı mevcut üstelik polo hala 2 ay evvelki fiyat ile satılırken a1 de 3.000TL nin üzerinde fiyat düşüşü mevcut. ön sis farları ve ışık yağmur sensörü olmayan araç ise 55.200TL'ye geliyor.

    Alıntıları Göster
    Fİyatlar çok uçuk el kadar araç için 60 bin tl ne demek istediği kadar preminyum olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M@rvellous

    Fİyatlar çok uçuk el kadar araç için 60 bin tl ne demek istediği kadar preminyum olsun

    Küçük ama etkili Aslında gidip görseniz bence hoş bi araç gerçekten Belki satarken zorlanacağım ama ben aldığıma hiç pişman değilim, vw golf, opel astra, kia rio hb, kia ceed, fiat 500, mini one bütün bu araçlara baktım ve bütün bunların arasından a1i seçtim. Mini beni biraz caydırır gibi olmuştu a1den ama her yerde olması ve iç mekan çirkinliği yüzünden tercih etmedim. Yani alanlar sırf audi olsun diye almıyor emin olun gerçi sırf audi olsun diye alanlarda vardır. Yurdum insanı işte yapıcak bi şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur3000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil.
    Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor.
    Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin


    A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.

    BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?

    selamlar.

    Eski kasayı kastettim iç mekan ozellikleri bakımından 2004 model a3 ile kıyaslıyoruz sonuc olarak, ama yeni kasada da o ekranı koymadan fonk direksiyon ve joy vit olmadan çok kötü duruyor yeni 1 ve arka hala dar. Bunların disinda BMW sürüş dinamikleri benzinli motorları ve sanzimanda alayından iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur3000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil.
    Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor.
    Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin


    A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.

    BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?

    selamlar.

    Eski kasayı kastettim iç mekan ozellikleri bakımından 2004 model a3 ile kıyaslıyoruz sonuc olarak, ama yeni kasada da o ekranı koymadan fonk direksiyon ve joy vit olmadan çok kötü duruyor yeni 1 ve arka hala dar. Bunların disinda BMW sürüş dinamikleri benzinli motorları ve sanzimanda alayından iyidir

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben aracımı bugün teslim aldım. şehir içi - dışı 300 km de yol yaptım ilgilenen arkadaşlar şunları söyleyebilirim. Öncelikle ailem de kullanacak diyorsanız tercih etmeyin. Araç gerçekten küçük. Ben tek kişi olduğum için sıkıntı yaşamayacağım ama ailem annem babam da kullanacak diyorsanız ve audi istiyorsanız yanlış bi seçenek olabilir. Ben araçtan çok memnun kaldım. En çok dikkatimi çeken start - stop sistemiydi kırmızı ışıkta araç stop edince bi anlık şok yaşadım ama gaza dokunduğunuz an çalışmaya başlıyo daha önce kullandığım hiç bi araçta yoktu bana farklı geldi. Diğer şaşırdığım şey annemin sportage ı ile 300 km yolu bir depo ile anca yapabiliyoruz ama benim aracımla sadece çeyrek depo yaktık. henüz acemi bi şöför olduğum için maksimum 130 km hıza çıkabildim. ama ne sarsıntı ne de ses hiç bi şey hissetmedim. Ayrıca navigasyon türkiye haritasını bulmuyo. Satış temsilcisi hafıza kartı ile türkiye haritası yükleyebileceğimi söyledi. Onun dışında medya stil paketini kesinlikle öneriyorum hava çıkışları parlakken çok daha güzel duruyo. Aracım atraction donanımına sahip ambitiondan görüntü olarak net farkı koltuklarının daha spor olması. Onun dışında ilk bakışta bi fark sezilmiyo. Araç amalfi beyazı. Bayide kırmızısı vardı. Gerçekten apayrı araçlar gibi duruyo. Amalfi beyazının kendini daha çok belli ettiğini söyleyebilirim renk olarak. en azından benim daha çok hoşuma gitti. Bi de çok fonksiyonlu direksiyonu öneriyorum kesinlikle trafikte rahat etmeniz açısından. Diğer farklı olan şey akünün ön kaputta değil bagajda olması. bunu daha daha önce kullandığım hiç bi araçta görmemiştim. bi de stepne yok diye tereddüt eden arkadaşlar var. Araçta lastik şişirme aparatı var. bi sıvı var otomatk olarak patlak yeri onarıyomuş ama ben kullanabileceğime pek inanmadım, zaten lastik olsa da değiştiremezdim. :) Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar ilgilenen arkadaşların merak ettikleri bi şey olursa yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Araç vw polo platforumu üstüne yapılmış aynı motor ve şAnzımana sahip bir araç


    Bunlar doğruysa Audi premium'luktan iyice uzaklaşmış demektir.

    hocam ne alakası var

    bunlar aynı platformu kullanıyor amaç maliyet düşürmek

    golf ile audi a3 aynı platformda

    şimdi audi a3 premium değilmi

    Bana göre A3 premium değil.

    Audi A7-A8 ve RS serileri dışında premium değil.

    Size gore olan sey tamamen sacmalik bence

    Kusura bakmayin ama bunu soylemek zorunda kaldim


    Q5 Q7 a6 premium degil oylemi

    A5 premium degil oylemi


    Q5 mi tiguan 90.000 liraya satılırken q5 leri 95.000 liralara sattılar

    Q7 premiummu 85.000euroya q7 ler satıldı en yakın rakibi 130.000 eurodan 1 kuruş aşagıya inmiyordu

    A6 donanımlı 320d parasına kadar düştü




    Bu yazdıklarınıza sadece gülerim. :) Kıyasladığınız araçların hepsi birbirine çok yakın araçlar. Hatta Audi iç mekan kalitesi olarak hepsinden üstün. Quattro olanları ise yol tutuş olarak hepsinden daha üstün. Hatta önden çekişli araçlarının bile yol tutuşu mercedesten daha üstündür. Madem eleştiriyorsunuz 4.2 q7 ile ML 430 u ve x5 4.4 ü kıyaslayın? Ezbere konuşmak çok kolay arkadaşlar bilinçli olalım lütfen. He fwd araç sevmiyorsunuzdur ya da tasarımını sevmiyorsunuzdur tamam ama Audi için premium değil demek ayıptır. Kendini belli başlı motorlarla kısıtlıyor demiş bazı arkadaşlar soruyorum peki hangi markada a4 ve a5 sınıfındaki modellerde 2.0 tdi quattro s-tronic gibi bir seçenek var? sadece bmw de 525d xdrive var. Audi nin sunduğu imkanları herkes anlayamaz gerçek bir otomobil tutkunu olmak gerekir. Kimse yanlış anlamasın marka fanatiği değilim sadece objektif bakıyorum. BmW benim gözümde Audi den daha üstün bir markadır ama Audi asla "premium değil." denicek bir marka değildir. Yıllardır mercedes in dandik a serileri b serileri gezdi ortalıkta kimse mercedes nasıl premium diye sormadı. Millet olarak objektif bakamıyoruz maalesef yıllardır mercedes en konforlusu, bmw en hızlısı diye gördüğümüz için Audi yer edinemedi milletimizin gözünde. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Eşantiyon arabası

    Aynen a1 tam eşantiyon arabası. Şahin olacaktı borbet jant, paynır teyip birde motordan itibaren düz boru olacaktıda mahalle araba görecekti ah ulan ah. :) Komiksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerfaruk_ua


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Araç vw polo platforumu üstüne yapılmış aynı motor ve şAnzımana sahip bir araç


    Bunlar doğruysa Audi premium'luktan iyice uzaklaşmış demektir.

    hocam ne alakası var

    bunlar aynı platformu kullanıyor amaç maliyet düşürmek

    golf ile audi a3 aynı platformda

    şimdi audi a3 premium değilmi

    Bana göre A3 premium değil.

    Audi A7-A8 ve RS serileri dışında premium değil.

    Size gore olan sey tamamen sacmalik bence

    Kusura bakmayin ama bunu soylemek zorunda kaldim


    Q5 Q7 a6 premium degil oylemi

    A5 premium degil oylemi


    Q5 mi tiguan 90.000 liraya satılırken q5 leri 95.000 liralara sattılar

    Q7 premiummu 85.000euroya q7 ler satıldı en yakın rakibi 130.000 eurodan 1 kuruş aşagıya inmiyordu

    A6 donanımlı 320d parasına kadar düştü




    Bu yazdıklarınıza sadece gülerim. :) Kıyasladığınız araçların hepsi birbirine çok yakın araçlar. Hatta Audi iç mekan kalitesi olarak hepsinden üstün. Quattro olanları ise yol tutuş olarak hepsinden daha üstün. Hatta önden çekişli araçlarının bile yol tutuşu mercedesten daha üstündür. Madem eleştiriyorsunuz 4.2 q7 ile ML 430 u ve x5 4.4 ü kıyaslayın? Ezbere konuşmak çok kolay arkadaşlar bilinçli olalım lütfen. He fwd araç sevmiyorsunuzdur ya da tasarımını sevmiyorsunuzdur tamam ama Audi için premium değil demek ayıptır. Kendini belli başlı motorlarla kısıtlıyor demiş bazı arkadaşlar soruyorum peki hangi markada a4 ve a5 sınıfındaki modellerde 2.0 tdi quattro s-tronic gibi bir seçenek var? sadece bmw de 525d xdrive var. Audi nin sunduğu imkanları herkes anlayamaz gerçek bir otomobil tutkunu olmak gerekir. Kimse yanlış anlamasın marka fanatiği değilim sadece objektif bakıyorum. BmW benim gözümde Audi den daha üstün bir markadır ama Audi asla "premium değil." denicek bir marka değildir. Yıllardır mercedes in dandik a serileri b serileri gezdi ortalıkta kimse mercedes nasıl premium diye sormadı. Millet olarak objektif bakamıyoruz maalesef yıllardır mercedes en konforlusu, bmw en hızlısı diye gördüğümüz için Audi yer edinemedi milletimizin gözünde. :)

    cıddıye alıp cevap bıle vermek ıstemıyorum




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.