Bu a1 i araba saymazdim taki bugun gorene kadar bukadar tatli ve sinirli bir tasarim gormedim ben ama sanki arkasinda bi eksiklik var gibi geldi bana
Kirmizi rengi favorim cok tatli duruyor gercekten
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: jdmworks
Bu a1 i araba saymazdim taki bugun gorene kadar bukadar tatli ve sinirli bir tasarim gormedim ben ama sanki arkasinda bi eksiklik var gibi geldi bana
Kirmizi rengi favorim cok tatli duruyor gercekten
Alıntıları Göster
Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim
quote:
Orijinalden alıntı: kyrenia
Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim
öncelikle hayırlı olsun, Allah kaza bela vermez inşallah.. hayırlara vesile olsun, aracı teslim aldıktan sonra donanımlar, teslim fiyatı ve ilk görüşlerinizi yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :) şu günlerde bende alma niyetindeyim.
quote:
Orijinalden alıntı: deniz c
quote:
Orijinalden alıntı: kyrenia
Arkadaşlar az önce babam telefonla aracın işlemlerini halletti. Benim için çok sürpriz oldu. Aracın renginden tutun da, özelliklerine kadar hiç bir şeyi bilmiyorum. Bayiye gittiğimizde 1.4 122 hp araç için fiyat almıştık. Attraction donanımına ek olarak çok fonksiyonlu direksiyon stil paketi vs bi kaç ufak tefek donanımda vardı. Amalfi beyazydı ve net 25.800 euro teklif almıştık. Ama satın aldığımız araç ambition donanımına sahipmiş. Dediğim gibi babamın bana sürprizi oldu o yüzden şu an araç hakkında tek bildiğim a1 sportback olduğu ambition donanımına sahip olduğu ve beyaz olduğu. Amalfi beyazımı metalik beyaz mı onu bile bilmiyorum. Biz edirnede yaşadığımız için aracı Edirne vw'ne getirecekler ve burdan teslim alacağız. İmza işlemlerini de oradan halledebileceğimizi söylediler. Benim tahminim araç önümüzdeki hafta içi Edirne vw'de olur. Fiyatı hakkındada net bi bilgim yok dediğim gibi ama sanırım 28 - 29 bin euro arası. Gerçekten şaşkınım ve mutluyum, sizinle paylaşmak istedim. Aracı teslim aldığımda daha net bi bilgi verebilirim ve görüşlerimi paylaşabilirim
öncelikle hayırlı olsun, Allah kaza bela vermez inşallah.. hayırlara vesile olsun, aracı teslim aldıktan sonra donanımlar, teslim fiyatı ve ilk görüşlerinizi yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :) şu günlerde bende alma niyetindeyim.
Cok tesekkur ederim, tabi ki paylasirim yeterki arac bir an once elime ulassin
A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil. Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor. Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
quote:
Orijinalden alıntı: yüksel69
A3 den assagisi alinmaz,ne mantiga sığar ne de akla,o arac okadar etmez,ama kiminin tarzini yansitir kiminin hosuna gider alir o ayri.
siz ne alırdınız 55000 tl ye dizel otomatik?
quote:
Orijinalden alıntı: psp
selamlar, bugün aynı donanımlara sahip amalfi beyazı araç için kurdaki düşüşün etkisiyle 56.750TL teklif aldım, bence polo ile kıyaslamamak lazım arada epey bir donanım farkı mevcut üstelik polo hala 2 ay evvelki fiyat ile satılırken a1 de 3.000TL nin üzerinde fiyat düşüşü mevcut. ön sis farları ve ışık yağmur sensörü olmayan araç ise 55.200TL'ye geliyor.
Alıntıları Göster
Eşantiyon arabası
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR
Eşantiyon arabası
Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek
60.000 fiyat polonun gelismisi ustu icin uygun mu tartisilir gerci marka algisida fiyati sisiriyor sonucta audi
quote:
Orijinalden alıntı: kyrenia
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR
Eşantiyon arabası
Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek
Hocam isviçrede Büyükelçiliğe Zırhli A8 alınca hediye ne verdiler tahmin et :)))
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR
quote:
Orijinalden alıntı: kyrenia
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR
Eşantiyon arabası
Demeyin oyle hedef kitlesi farkli bi arac sadece 22+dan sonrasini kaldirmiyor pek
Hocam isviçrede Büyükelçiliğe Zırhli A8 alınca hediye ne verdiler tahmin et :)))
Yaa a1 diycem korkuyorum :)) Ama o da a8 almış yani ayrıca büyükelçiymiş olsun o kadar
quote:
Orijinalden alıntı: Chillout
A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil. Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor. Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.
BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?
selamlar.
quote:
Orijinalden alıntı: Chillout
A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil. Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor. Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.
BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?
selamlar.
quote:
Orijinalden alıntı: psp
selamlar, bugün aynı donanımlara sahip amalfi beyazı araç için kurdaki düşüşün etkisiyle 56.750TL teklif aldım, bence polo ile kıyaslamamak lazım arada epey bir donanım farkı mevcut üstelik polo hala 2 ay evvelki fiyat ile satılırken a1 de 3.000TL nin üzerinde fiyat düşüşü mevcut. ön sis farları ve ışık yağmur sensörü olmayan araç ise 55.200TL'ye geliyor.
Alıntıları Göster
Fİyatlar çok uçuk el kadar araç için 60 bin tl ne demek istediği kadar preminyum olsun
quote:
Orijinalden alıntı: M@rvellous
Fİyatlar çok uçuk el kadar araç için 60 bin tl ne demek istediği kadar preminyum olsun
Küçük ama etkili Aslında gidip görseniz bence hoş bi araç gerçekten Belki satarken zorlanacağım ama ben aldığıma hiç pişman değilim, vw golf, opel astra, kia rio hb, kia ceed, fiat 500, mini one bütün bu araçlara baktım ve bütün bunların arasından a1i seçtim. Mini beni biraz caydırır gibi olmuştu a1den ama her yerde olması ve iç mekan çirkinliği yüzünden tercih etmedim. Yani alanlar sırf audi olsun diye almıyor emin olun gerçi sırf audi olsun diye alanlarda vardır. Yurdum insanı işte yapıcak bi şey yok.
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur3000
quote:
Orijinalden alıntı: Chillout
A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil. Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor. Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.
BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?
selamlar.
Eski kasayı kastettim iç mekan ozellikleri bakımından 2004 model a3 ile kıyaslıyoruz sonuc olarak, ama yeni kasada da o ekranı koymadan fonk direksiyon ve joy vit olmadan çok kötü duruyor yeni 1 ve arka hala dar. Bunların disinda BMW sürüş dinamikleri benzinli motorları ve sanzimanda alayından iyidir
quote:
Orijinalden alıntı: Chillout
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur3000
quote:
Orijinalden alıntı: Chillout
A1 e polo platformu kullanıyor diye premium segmentten çıkarmak dogru bir değerlendirme kriteri değil. Aracın dis kaportasindaki ekstra hatlar Çizgiler, ekstra maliyetli prosesler, iç mekandaki malzeme kalitesi, marka degeri gibi unsurlar fiyatını yukarı çekiyor. Audi fiyat politikası ve satis başarısı tartışılır ama audi araçları gercekten cok kaliteli. Su anki kasa a3 teki iç mekan kalitesinin bile benzer rakiplerinin ustunde olduğunu düşünüyorum özellikle BMW 1 serisinin
A3 serisi sizce ne açıdan BMW1 'den üstündür? samimiyetle bilgi almak için soruyorum.
BMW1 (yeni kasa) gördüğüm kadarıyla 2011 model'de olan eksiklerin kapatıldığı (boyut olarak daha geniş olduğundan arka oturma alanının iyilşetirilmesi, ekran eklenmesi, beygir gücünün arttırılması) bir araç. O yüzden ne açıdan A3 dersiniz 1 serisi ile kıyaslanınca ?
selamlar.
Eski kasayı kastettim iç mekan ozellikleri bakımından 2004 model a3 ile kıyaslıyoruz sonuc olarak, ama yeni kasada da o ekranı koymadan fonk direksiyon ve joy vit olmadan çok kötü duruyor yeni 1 ve arka hala dar. Bunların disinda BMW sürüş dinamikleri benzinli motorları ve sanzimanda alayından iyidir
Alıntıları Göster
Arkadaşlar ben aracımı bugün teslim aldım. şehir içi - dışı 300 km de yol yaptım ilgilenen arkadaşlar şunları söyleyebilirim. Öncelikle ailem de kullanacak diyorsanız tercih etmeyin. Araç gerçekten küçük. Ben tek kişi olduğum için sıkıntı yaşamayacağım ama ailem annem babam da kullanacak diyorsanız ve audi istiyorsanız yanlış bi seçenek olabilir. Ben araçtan çok memnun kaldım. En çok dikkatimi çeken start - stop sistemiydi kırmızı ışıkta araç stop edince bi anlık şok yaşadım ama gaza dokunduğunuz an çalışmaya başlıyo daha önce kullandığım hiç bi araçta yoktu bana farklı geldi. Diğer şaşırdığım şey annemin sportage ı ile 300 km yolu bir depo ile anca yapabiliyoruz ama benim aracımla sadece çeyrek depo yaktık. henüz acemi bi şöför olduğum için maksimum 130 km hıza çıkabildim. ama ne sarsıntı ne de ses hiç bi şey hissetmedim. Ayrıca navigasyon türkiye haritasını bulmuyo. Satış temsilcisi hafıza kartı ile türkiye haritası yükleyebileceğimi söyledi. Onun dışında medya stil paketini kesinlikle öneriyorum hava çıkışları parlakken çok daha güzel duruyo. Aracım atraction donanımına sahip ambitiondan görüntü olarak net farkı koltuklarının daha spor olması. Onun dışında ilk bakışta bi fark sezilmiyo. Araç amalfi beyazı. Bayide kırmızısı vardı. Gerçekten apayrı araçlar gibi duruyo. Amalfi beyazının kendini daha çok belli ettiğini söyleyebilirim renk olarak. en azından benim daha çok hoşuma gitti. Bi de çok fonksiyonlu direksiyonu öneriyorum kesinlikle trafikte rahat etmeniz açısından. Diğer farklı olan şey akünün ön kaputta değil bagajda olması. bunu daha daha önce kullandığım hiç bi araçta görmemiştim. bi de stepne yok diye tereddüt eden arkadaşlar var. Araçta lastik şişirme aparatı var. bi sıvı var otomatk olarak patlak yeri onarıyomuş ama ben kullanabileceğime pek inanmadım, zaten lastik olsa da değiştiremezdim. :) Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar ilgilenen arkadaşların merak ettikleri bi şey olursa yardımcı olabilirim.
quote:
Orijinalden alıntı: sarapci
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
quote:
Araç vw polo platforumu üstüne yapılmış aynı motor ve şAnzımana sahip bir araç
Bunlar doğruysa Audi premium'luktan iyice uzaklaşmış demektir.
hocam ne alakası var
bunlar aynı platformu kullanıyor amaç maliyet düşürmek
Q7 premiummu 85.000euroya q7 ler satıldı en yakın rakibi 130.000 eurodan 1 kuruş aşagıya inmiyordu
A6 donanımlı 320d parasına kadar düştü
Bu yazdıklarınıza sadece gülerim. :) Kıyasladığınız araçların hepsi birbirine çok yakın araçlar. Hatta Audi iç mekan kalitesi olarak hepsinden üstün. Quattro olanları ise yol tutuş olarak hepsinden daha üstün. Hatta önden çekişli araçlarının bile yol tutuşu mercedesten daha üstündür. Madem eleştiriyorsunuz 4.2 q7 ile ML 430 u ve x5 4.4 ü kıyaslayın? Ezbere konuşmak çok kolay arkadaşlar bilinçli olalım lütfen. He fwd araç sevmiyorsunuzdur ya da tasarımını sevmiyorsunuzdur tamam ama Audi için premium değil demek ayıptır. Kendini belli başlı motorlarla kısıtlıyor demiş bazı arkadaşlar soruyorum peki hangi markada a4 ve a5 sınıfındaki modellerde 2.0 tdi quattro s-tronic gibi bir seçenek var? sadece bmw de 525d xdrive var. Audi nin sunduğu imkanları herkes anlayamaz gerçek bir otomobil tutkunu olmak gerekir. Kimse yanlış anlamasın marka fanatiği değilim sadece objektif bakıyorum. BmW benim gözümde Audi den daha üstün bir markadır ama Audi asla "premium değil." denicek bir marka değildir. Yıllardır mercedes in dandik a serileri b serileri gezdi ortalıkta kimse mercedes nasıl premium diye sormadı. Millet olarak objektif bakamıyoruz maalesef yıllardır mercedes en konforlusu, bmw en hızlısı diye gördüğümüz için Audi yer edinemedi milletimizin gözünde. :)
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR
Eşantiyon arabası
Aynen a1 tam eşantiyon arabası. Şahin olacaktı borbet jant, paynır teyip birde motordan itibaren düz boru olacaktıda mahalle araba görecekti ah ulan ah. :) Komiksiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: omerfaruk_ua
quote:
Orijinalden alıntı: sarapci
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
quote:
Araç vw polo platforumu üstüne yapılmış aynı motor ve şAnzımana sahip bir araç
Bunlar doğruysa Audi premium'luktan iyice uzaklaşmış demektir.
hocam ne alakası var
bunlar aynı platformu kullanıyor amaç maliyet düşürmek
Q7 premiummu 85.000euroya q7 ler satıldı en yakın rakibi 130.000 eurodan 1 kuruş aşagıya inmiyordu
A6 donanımlı 320d parasına kadar düştü
Bu yazdıklarınıza sadece gülerim. :) Kıyasladığınız araçların hepsi birbirine çok yakın araçlar. Hatta Audi iç mekan kalitesi olarak hepsinden üstün. Quattro olanları ise yol tutuş olarak hepsinden daha üstün. Hatta önden çekişli araçlarının bile yol tutuşu mercedesten daha üstündür. Madem eleştiriyorsunuz 4.2 q7 ile ML 430 u ve x5 4.4 ü kıyaslayın? Ezbere konuşmak çok kolay arkadaşlar bilinçli olalım lütfen. He fwd araç sevmiyorsunuzdur ya da tasarımını sevmiyorsunuzdur tamam ama Audi için premium değil demek ayıptır. Kendini belli başlı motorlarla kısıtlıyor demiş bazı arkadaşlar soruyorum peki hangi markada a4 ve a5 sınıfındaki modellerde 2.0 tdi quattro s-tronic gibi bir seçenek var? sadece bmw de 525d xdrive var. Audi nin sunduğu imkanları herkes anlayamaz gerçek bir otomobil tutkunu olmak gerekir. Kimse yanlış anlamasın marka fanatiği değilim sadece objektif bakıyorum. BmW benim gözümde Audi den daha üstün bir markadır ama Audi asla "premium değil." denicek bir marka değildir. Yıllardır mercedes in dandik a serileri b serileri gezdi ortalıkta kimse mercedes nasıl premium diye sormadı. Millet olarak objektif bakamıyoruz maalesef yıllardır mercedes en konforlusu, bmw en hızlısı diye gördüğümüz için Audi yer edinemedi milletimizin gözünde. :)