Şimdi Ara

ATİKER LPG SİSTEMLERİ ÇÖZÜM MERKEZİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
7
Favori
21.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Aracımda Atikerin Tek nokta lpg sistemi var.Yeni aldım benden önceki sahibi taktırmış.Araç Ford Escort 1.8 GHia HB Bütün bakımları yeni yapıldı.Herşeyi kontrol edildi gaz ayarı yapıldı ama araç km de 0.60 kuruş yakıyor şaka gibi.Tamam araba full enjeksiyonlu sıralı olması lazım ama normal de de bu kadar yakması normal mi ? Birde Gaz lambası kırmızı yanıyor bir 30 km gidip gaz alıyorum içinde 13 Litre gaz var ne alakaya depo 35 lik silindir.Deposu yeni ve ben sıralıya geçeceğim önümüzde ki hafta.Ama şu yakıt olayı ve duyduğum sorunlar Atiker'den soğuttu.Atiker'e geçersem 650 Tl ye sıralıya geçeceğim.(Tanıdık)Tavsiyeleriniz nelerdir teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    Merhabalar peugeot 307- 2006 model aracıma atiker sıralı otogaz sistemi taktırdım yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Son 1-2 haftadır motor ikaz ışığı sürekli yanıyor ve birde ışıklarda dururken sanki gaza basıyormuş gibi ibre kendi kendine yükseliyor. Sorun nedir şimdiden teşekkürler.
  • Merhabalar;
    2004 Honda Civic aracımda Atiker Multifast sistem lpg sistemi mevcut. 2 yıl önce aracı aldığımda ilk sahibi tarafından taktırılmıştı. Ben aracı aldıktan bir süre sonra 2012 yılı içinde ara ara kendi kendine benzine geçip tekrar gaza geçme problemi yaptı. Bunun üzerine götürdüğüm bayi ECU dan olduğunu söyledi ve garantisi devam ettiği için garantiden ECU yu değiştirdiğini söyledi. Aradan bir süre geçti ve bu aralar tekrar aynı sorunu yapmaya başladı ve şuan garantiside bitmiş durumda, zaten ECU yu değiştirdiklerindede bitmesine az bir süre kalmıştı garantinin. Bunun üzerine tavsiye üzerine başka bir bayiye gittim ve LPG için devir bilgisinin bobinlerden alınmış olduğunu bunun yerine devir sensöründen alırsa bir ihtimal sorunun düzeleceğini söyledi. Ve bobin bağlantısını iptal edip devir sensörüne bağlantı yaptı. Bilgisayara bağlayıp bişeyler yaptı ve denememi söyledi. Derken işyerine giderken aynı problem tekrar etmeye başladı hem bu kez daha sık yapıyordu. Tekrar aynı yere gittim ve Atiker in Multifast sistemlerinin sorunlu olduğunu ve bir süre sonra arıza yaptığını söyledi. Yeni çıkan Atiker sistemlerden birini 0 dan bağlatmamın kesin çözüm olduğunu söyledi. Yani LPG için daha önce verilen paralar çöpe ve 0 dan montaj yapılacakmış. Bu sorunun nedeni ne olabilir yardımınız olursa sevinirim. yoksa Atiker ürünlerinin ömrü garanti süresi sonuna kadar mı ve her 2-3 senede bir lpg kitinimi değiştirmemiz gerekiyor böyle ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeybekus

    Merhabalar;
    2004 Honda Civic aracımda Atiker Multifast sistem lpg sistemi mevcut. 2 yıl önce aracı aldığımda ilk sahibi tarafından taktırılmıştı. Ben aracı aldıktan bir süre sonra 2012 yılı içinde ara ara kendi kendine benzine geçip tekrar gaza geçme problemi yaptı. Bunun üzerine götürdüğüm bayi ECU dan olduğunu söyledi ve garantisi devam ettiği için garantiden ECU yu değiştirdiğini söyledi. Aradan bir süre geçti ve bu aralar tekrar aynı sorunu yapmaya başladı ve şuan garantiside bitmiş durumda, zaten ECU yu değiştirdiklerindede bitmesine az bir süre kalmıştı garantinin. Bunun üzerine tavsiye üzerine başka bir bayiye gittim ve LPG için devir bilgisinin bobinlerden alınmış olduğunu bunun yerine devir sensöründen alırsa bir ihtimal sorunun düzeleceğini söyledi. Ve bobin bağlantısını iptal edip devir sensörüne bağlantı yaptı. Bilgisayara bağlayıp bişeyler yaptı ve denememi söyledi. Derken işyerine giderken aynı problem tekrar etmeye başladı hem bu kez daha sık yapıyordu. Tekrar aynı yere gittim ve Atiker in Multifast sistemlerinin sorunlu olduğunu ve bir süre sonra arıza yaptığını söyledi. Yeni çıkan Atiker sistemlerden birini 0 dan bağlatmamın kesin çözüm olduğunu söyledi. Yani LPG için daha önce verilen paralar çöpe ve 0 dan montaj yapılacakmış. Bu sorunun nedeni ne olabilir yardımınız olursa sevinirim. yoksa Atiker ürünlerinin ömrü garanti süresi sonuna kadar mı ve her 2-3 senede bir lpg kitinimi değiştirmemiz gerekiyor böyle ???





































    atiker in multifast versiyonu farklı bir proğrama ssahipdir hangi ilde olduğunuzu bilmiyorum bu versiyonla ilgili size yorum yapan arkadaşlarda acaba kaç tane multifast montajı yaptıklarını ve kaç tane sorun yaşadıkları da ayrıca merak konumdur.
    yaklaşık benimde 200 e yakın belkide daha fazla multifast montajım var ama her sistemde olduğu gibi sıkıntı yaşadıklarımız oldu ama sil baştan diye bir şey söz konusu değil multifast üretimi hala yedek parça olarak mevcuttur aracınızdaki sıkıntı acaba gercekten ekudan mı işte bunu anlamak ve görmek lazım sizin sıkıntınız her şeyden olabilir hata ayarla ilgili bile olabilir bakılmaadan bir şey demek zor izmir e yakınmıssınız veya beni 05333114525 de ulaşırsanız sizi yönlendirme yapabilirim




  • Selamlar, 93 model honda civic 1.5 aracım var, araca ilk defa lpg sistemini 2012 10.ayında ben takdırdım, son 5 aydır lpg seviyesi ile ilgili sorunum var full depo gaz olmasına rağmen bazen full gösteriyor çoğu zaman tek yeşil ışık ve kırmızı yanıyor, daha 20 gün önce depo üzerinde bulunan seviye sensörünü değiştirdim lpg sistemini takdırdığım serviste, en ufak bir sıvı temasında sensörün bozulduğunu bununda garanti dışı kaldığını söylediler eyvallah dedim 20 lira verdim değiştirttim, aynı zamanda anahtar benzin konumunda iken ışığı yanmıyordu anahtarda değişti, şimdi yine full depo alıyorum 10 km sonra anahtar üzerindeki seviye yerlerde geziyor, lpg nin yapısı itibari ile seviyede sürekli değişiklik gösterebileceğinin farkındayım ama bir anormallik olduğu aşikar, depo üzerindeki saate bakıyorum gaz var görünüyor, anlayacağınız aracıma lpg alıyorum tahmini gidiyorum gösterge felan yok. gittiğim servisin beni başından savdığını düşünüyorum, ne yapmam lazım sistemde başka bir sorun olabilirmi, alakanız için şimdiden teşekkür ederim.




  • Mrb.
    Aracımda tekleme sorunu vardı.
    Atiker Enjektör setini söktürerek Valtek enjektör setini taktırdım.Sökülen 1.8 çap Takılan ise üzerinde okuyamadım.Şu anda kaçlık nozul var bilmiyorum.

    Nozul değişiminden sonra araçtaki tekleme gitti.
    fakat araç yükte gaz yememeye başladı.90 km üstüne çıkmıyordu.Rampada bi vites düşük çıkıyordu.Relanti devri çok düşük ve stop ediyordu.

    Bugün filtremi değiştirdim.Fakat filtreyi takarken filtrenin bi tarafını biraz ezdim.
    Kabloyu alır almaz kalibrasyon yaptım.

    Araç biraz kendini toparladı.fakat tam olması gerektiği gibi değil.

    Kalibre öncesi bir süre Benzinde kullandım.Kalibre öncesi benzinde aracın

    LTFT > 1.6
    STFT > -3.2

    Kalibre sonrası

    LTFT > 16
    STFT > 25 (kadranda en büyük değer)

    KALİBRE SONUÇLARI:

    1.Kalibreden sonra Benzin ve LpG Enjektör ms.birbirine çok yakın.+
    2.Regülatör basıncı 1 bar civar 3000 devire kadar değişiklik yok..+

    3.Kalibre öncesi Reg.Max.Basıncını 1.20 ayarlamama rağmen Kalibre sonrası 0.97..-

    4.Aracın Çekişi istenildiği gibi değil.Akselarasyon zayıf(Hızlanma)..-

    5Kalibre sonrası program şu hatayı verdi."Enjektör Rekorlarının küçük ve regülatör basıncız uygun değil.".-

    6.Regülatör ve LpG ısısı arasında çok fark var.Reg.ve Enj.arası mesafe 60 cmden fazla..-

    7.Regülatör ısısı motor suyu ısısından 10 derece düşük okuyor.Aynı zamanda OBD cihazı ile motoru takip ettim..-

    8.Kalibre işlemi en az 5 dak.sürmekte bu süre doğru mu?.?


    Kalibre sonrası Resimler.Tamamı LpG ile .Benzin ve LpG enjektör ms.çok yakın.

     ATİKER LPG SİSTEMLERİ  ÇÖZÜM MERKEZİ ATİKER LPG SİSTEMLERİ  ÇÖZÜM MERKEZİ ATİKER LPG SİSTEMLERİ  ÇÖZÜM MERKEZİ ATİKER LPG SİSTEMLERİ  ÇÖZÜM MERKEZİ




  • Merhabalar 2002 model Honda CR-V aracımda atiker sıralı sistem lpg var. Perşembe günü evin önüne park ederken aracın kaputundan sol üst kısmından buhar gaz gbi bir çıkış oldu. Ardından yere baktığımda 4-5 bardaklık bir su vardı. O buhar gaz ckısının olduğu yer lpg beyninin olduğu yer. Acaba beyindeki dirsek hortumu fln mı patladı bikaç yere sordum. Çözüm nedir? Kocaelinde iyi bir atiker ustası var mı önerdiğiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    Merhabalar 2002 model Honda CR-V aracımda atiker sıralı sistem lpg var. Perşembe günü evin önüne park ederken aracın kaputundan sol üst kısmından buhar gaz gbi bir çıkış oldu. Ardından yere baktığımda 4-5 bardaklık bir su vardı. O buhar gaz ckısının olduğu yer lpg beyninin olduğu yer. Acaba beyindeki dirsek hortumu fln mı patladı bikaç yere sordum. Çözüm nedir? Kocaelinde iyi bir atiker ustası var mı önerdiğiniz ?

    hocam aracınızın su bağlantılarını baktırdıın ve mümkünse değiştirin bağlantı hortumları hangi lpg servisine giderseniz bu işi halleder çok zor bir işlem değil teşekkür ederim
  • 2000 model atiker lpg li fiat brava 1.6 16v 103 hp aracım var.aracımda uzun süredir özellikle soğuk motorda tekleme,performans düşüklüğü ve stop etme var ve bazen araç çok iyi gidiyor bazende gaz yemiyordu.bugün servise götürdüm usta baktı ve 1.enjektörün işeme yaptığını komple değişmesi gerektiğini söyledi.ayrıca dikiş makinesi gibi ses vardı 1.enjektörü pc den kapatınca ses kalmadı.sorunun çözümü tüm enjektörleri değiştirmek mi?tamiri vs mümkün değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    2000 model atiker lpg li fiat brava 1.6 16v 103 hp aracım var.aracımda uzun süredir özellikle soğuk motorda tekleme,performans düşüklüğü ve stop etme var ve bazen araç çok iyi gidiyor bazende gaz yemiyordu.bugün servise götürdüm usta baktı ve 1.enjektörün işeme yaptığını komple değişmesi gerektiğini söyledi.ayrıca dikiş makinesi gibi ses vardı 1.enjektörü pc den kapatınca ses kalmadı.sorunun çözümü tüm enjektörleri değiştirmek mi?tamiri vs mümkün değil mi?

    4 ü takim halinde üretildigi icin mecburen tek parca olarak yapildii icin tek tek degisim olmuyor zaten sagliklisida bütun olarak degistirmek tAmiri yapilio ama emin olunki çok sağlikli olmuyor en iyisi yeni sini taktirmaktir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    2000 model atiker lpg li fiat brava 1.6 16v 103 hp aracım var.aracımda uzun süredir özellikle soğuk motorda tekleme,performans düşüklüğü ve stop etme var ve bazen araç çok iyi gidiyor bazende gaz yemiyordu.bugün servise götürdüm usta baktı ve 1.enjektörün işeme yaptığını komple değişmesi gerektiğini söyledi.ayrıca dikiş makinesi gibi ses vardı 1.enjektörü pc den kapatınca ses kalmadı.sorunun çözümü tüm enjektörleri değiştirmek mi?tamiri vs mümkün değil mi?

    4 ü takim halinde üretildigi icin mecburen tek parca olarak yapildii icin tek tek degisim olmuyor zaten sagliklisida bütun olarak degistirmek tAmiri yapilio ama emin olunki çok sağlikli olmuyor en iyisi yeni sini taktirmaktir

    teşekkürler hocam araca çok masraf yaptım o yüzden tamir 3-5 ay idare etse bile yeter tamir takımını bulsam kendimde değiştirebilirim videolarını izledim çok zor bir işlem değilmiş




  • Sayın NEcootogaz yetkilis ;
    Burda zaman ayırıpta cevapladığınız sorular için çok tşk ederim.
    Megane 2 otomatik 2004 model arabam var. Atiker taktırmayı bende düşünüyorum ama şu soruları cevaplarmısınız?

    1-Bu araçta uyum sağlarmı ? Sabahları çalışmama sorunu olurmu ?
    2-Bobin yakma arızası veriyomuş bu arabalar lpg takınca bunu nasıl aşarız?
    3-Depo benzin ibresi sürekli düşüyomuş bu sorun nasıl hallolur?
    4-Bide lpg de yağlama sistemi die bi olay duydum bu nedir? yapsak iyimi faydası zararı nedir?

    Şimdiden teşekkür ederm cevaplar için.
  • merhaba 2009 model honda civic sedan aracım var en uygun model hangisi esasen benim için şuanda ekonomide önemli fiyat bilgiside verirseniz sevinirim ( bir tanidiğim atiker italyan yazilimli diye birşey önerdi ) bu arada dikkat etmem gereken bişey varmi honda civiclerde özel bir işlem uygulaniyormu , ddolum kısmı benzin depo kapagına olurmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretolga01

    merhaba 2009 model honda civic sedan aracım var en uygun model hangisi esasen benim için şuanda ekonomide önemli fiyat bilgiside verirseniz sevinirim ( bir tanidiğim atiker italyan yazilimli diye birşey önerdi ) bu arada dikkat etmem gereken bişey varmi honda civiclerde özel bir işlem uygulaniyormu , ddolum kısmı benzin depo kapagına olurmu

    Kesinlikle hem ekonominizi hemde aracın saglıklı şekilde ne kadar tasarruf edecegimize dikkat etmeliyiz.Atiker hem versiyon olarak hemde teknik açından piyasada adı geçen italyan cihazlarla aynı seviyededir ayrıyeten onlardan farkı yedek parçasının ucuz ve garanti şartlarının daha esnek olmasıdır.Size tavsiyem bulunduğunuz yerde iyi bir atiker servis ustasından destek ve bilgi almanızdır. Ayriyeten dolum aparatını aracınızın benzin depo kapagı uygun ise lpg dolum agzınını buraya monte ettirebilşirsiniz 05322567261 den aramak isterseniz daha detaylı bilgi verebilim




  • NECOOTOGAZ N kullanıcısına yanıt
    trşekkür ederim en kisa zamanda iletişime geçicem
  • Merhaba , Ustam Seat Cordoba 2004 1.4 100 Bg araca Safefast mi taktırayım yoksa ODB 2 li sistemi mi arada 150 Tl fark var? Hangisi daha iy. olur farkı nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_carisma33

    Merhaba , Ustam Seat Cordoba 2004 1.4 100 Bg araca Safefast mi taktırayım yoksa ODB 2 li sistemi mi arada 150 Tl fark var? Hangisi daha iy. olur farkı nedir?

    obd li tercih etmeniz daha mantıklı ama safefast i taktırsanızda asla sorun yaşamazsınız 2 sindede sağlıklı sonuç alabilirsi,niz
  • OBD li sistemi taktırdım ustam teşekkür ederim. Çekişte hiç bir sıkıntı yok. Benzin gaz geçişleri hissedilmiyor. Fakat kırmızı ışıkta rolantide stop ediyor. Aradım getirin ayarlayalım dediler. Şanlıurfa Kaplan Otogaz da montaj yapıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_carisma33

    OBD li sistemi taktırdım ustam teşekkür ederim. Çekişte hiç bir sıkıntı yok. Benzin gaz geçişleri hissedilmiyor. Fakat kırmızı ışıkta rolantide stop ediyor. Aradım getirin ayarlayalım dediler. Şanlıurfa Kaplan Otogaz da montaj yapıldı.

    kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim montaj için tercih ettiğiniz yer de isabetli olmak atiker i tercih ettiğiniziçin teşekkür ederim
  • Merhaba arkadaşlar ve Necootogaz ; uzun süredir DH forumunda konuları takip ediyorum ama üyelik bugüne kısmetmiş.Necootogaz yetkilisine ayrıca teşekkür ediyorum, sorunlarımıza samimi ve anlaşılabilir cevaplar verdikleri için..
    benim 1999 model 1.6 HL fiat siena arabam var.30/12/2010 tarihinde İkamet ettiğim Karabük ilindeki yetkili Atiker servisinde (36 lt. lik ) sıralı sistem lpg tatırdım.o dönemde Atiker in kampanyası vardı ve 1100 tl gibi ücret ödedim. lpg taktırdığımda aracım 81.000 km idi. 2013 yılı eylül ayına kadar da hiç bir sorun yaşamadan ve özellikle uzun yolda çok ekonomik olarak kullandım.temmuzda Kuşadasına gittim, hız olarak ta 90-110 km. aralığında kullandım ve km de ortalama 160-170 krş. yaktı.Ancak eylül ayının sonlarında aracım gazda giderken teklemeye ve silkelemeye başladı.Benzinde herhangi bir problem olmuyordu, sabahları çok erken saatlerde soğuk havada bile tek marşta çalışıyordu, ancak gaza geçip yürümeye başladığımda vites değiştirirken tekleme ve silkeme yapıyordu, hatta bazen stop ediyordu. lpg taktırdığım Servise götürdüm, gaz filtresini değiştirdiler bilgisayara bağladılar, ayarları yapıldı; ancak ateşleme sistemine bakılması gerektiğini söylediler.Bende aynı sanayideki ustama gittim. aracımın devir-daim motoru yenisi ile değiştirildi.Şarj dinamosu sökülüp temizlendi, bobin vs. bağlantıları tekrar lehimlendi.Marş motoruda aynı şekilde temizlendi, kömürleri komple yenilendi.bujileri ve buji kabloları orjinali takılarak yenilendi.sonra tekrar lpg servisine götürdüm. ayarları yapıldı ve bu şekilde 8-10 gün sorunsuz kullandım.Ancak ekim ayı ortalarında araç ilk çalışıp benzinden gaza geçtikten sonra stop etmeye başladı.3-4 marştan sonra hareket edip yürümeye başladıktan sonra bazen vites değiştirirken, viraja girerken yavaşladığımda, park ederken, çoğu zaman ışıklarda durduğumda vites boşta iken stop etmeye başladı. tekleme ve silkeleme sorunum gitti, stop etme sorunum geldi.benzinde ilk çalışırken rölanti 13-14 binlerde oluyor; ancak gaza geçtiğinde 9-10 bin seviyesine düşüyor.lpg servisine götürdüm.gaz kelebeğinin ve rölanti motorunun iyice temizlenmesini ve 50-60 km. benzinde kullanıp getirmemi daha sonra ayar yapılacağını söylediler. her iki parçanında güzelce temizliği yapıldı. Çevre yolunda benzinde 65 km. kullanıp döndüm..tekrar bilgisayara bağladılar. ama istedikleri ayar bir türlü tutmuyordu.sıfır ecu, sıfır enjektör takıp denediler, değişiklik yok.eski parçalar ile yeniler arasında fark göremediler.bu seferde ateşleme bobininin değişmesi gerekir dediler; ateşleme bobini orjinali 120 tl.ustama götürdüm , sen böyle böyle arabanın tüm motorunu değiştirirsin, kesin ateşleme bobini mi sorun, emin değilseler boşuna değiştirirsin dedi.ayrıca ateşleme bobinini değiştirince en az 2-3 gün kullanman gerekir dedi. ateşleme de bir sıkıntı olsa benzinde de sorun çıkarması lazım deyip bende değiştirmedim.lpg servisinde tekrar son bir ayar yapıldı, ustayla beraber bir kaç tur attık, tabi her arızada olduğu gibi usta varken stop etmedi. tekrar yaparsa aracı akşam benzinde bırakmamı sabahta benzinde kullanmamı tavsiye etti usta.bu şekilde gece tüpün beyni sıfırlanırmış, sonra düzelebilir dedi; düzelmezse en son çare kutup başını sökerek beyni sıfırlayıp tekrar program atmayı düşünüyorlar. sorun hala devam ediyor.program atıldıktan sonra da devam ederse ne yapacağım bilmiyorum.biraz uzun oldu ama herhangi bir bilgiyi eksik yazmak istemedim.yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyor, kazasız , belasız, hayırlı sürüşler diliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.