Şimdi Ara

ATİKER LPG SİSTEMLERİ ÇÖZÜM MERKEZİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
187
Cevap
7
Favori
21.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanok

    Merhaba arkadaşlar ve Necootogaz ; uzun süredir DH forumunda konuları takip ediyorum ama üyelik bugüne kısmetmiş.Necootogaz yetkilisine ayrıca teşekkür ediyorum, sorunlarımıza samimi ve anlaşılabilir cevaplar verdikleri için..
    benim 1999 model 1.6 HL fiat siena arabam var.30/12/2010 tarihinde İkamet ettiğim Karabük ilindeki yetkili Atiker servisinde (36 lt. lik ) sıralı sistem lpg tatırdım.o dönemde Atiker in kampanyası vardı ve 1100 tl gibi ücret ödedim. lpg taktırdığımda aracım 81.000 km idi. 2013 yılı eylül ayına kadar da hiç bir sorun yaşamadan ve özellikle uzun yolda çok ekonomik olarak kullandım.temmuzda Kuşadasına gittim, hız olarak ta 90-110 km. aralığında kullandım ve km de ortalama 160-170 krş. yaktı.Ancak eylül ayının sonlarında aracım gazda giderken teklemeye ve silkelemeye başladı.Benzinde herhangi bir problem olmuyordu, sabahları çok erken saatlerde soğuk havada bile tek marşta çalışıyordu, ancak gaza geçip yürümeye başladığımda vites değiştirirken tekleme ve silkeme yapıyordu, hatta bazen stop ediyordu. lpg taktırdığım Servise götürdüm, gaz filtresini değiştirdiler bilgisayara bağladılar, ayarları yapıldı; ancak ateşleme sistemine bakılması gerektiğini söylediler.Bende aynı sanayideki ustama gittim. aracımın devir-daim motoru yenisi ile değiştirildi.Şarj dinamosu sökülüp temizlendi, bobin vs. bağlantıları tekrar lehimlendi.Marş motoruda aynı şekilde temizlendi, kömürleri komple yenilendi.bujileri ve buji kabloları orjinali takılarak yenilendi.sonra tekrar lpg servisine götürdüm. ayarları yapıldı ve bu şekilde 8-10 gün sorunsuz kullandım.Ancak ekim ayı ortalarında araç ilk çalışıp benzinden gaza geçtikten sonra stop etmeye başladı.3-4 marştan sonra hareket edip yürümeye başladıktan sonra bazen vites değiştirirken, viraja girerken yavaşladığımda, park ederken, çoğu zaman ışıklarda durduğumda vites boşta iken stop etmeye başladı. tekleme ve silkeleme sorunum gitti, stop etme sorunum geldi.benzinde ilk çalışırken rölanti 13-14 binlerde oluyor; ancak gaza geçtiğinde 9-10 bin seviyesine düşüyor.lpg servisine götürdüm.gaz kelebeğinin ve rölanti motorunun iyice temizlenmesini ve 50-60 km. benzinde kullanıp getirmemi daha sonra ayar yapılacağını söylediler. her iki parçanında güzelce temizliği yapıldı. Çevre yolunda benzinde 65 km. kullanıp döndüm..tekrar bilgisayara bağladılar. ama istedikleri ayar bir türlü tutmuyordu.sıfır ecu, sıfır enjektör takıp denediler, değişiklik yok.eski parçalar ile yeniler arasında fark göremediler.bu seferde ateşleme bobininin değişmesi gerekir dediler; ateşleme bobini orjinali 120 tl.ustama götürdüm , sen böyle böyle arabanın tüm motorunu değiştirirsin, kesin ateşleme bobini mi sorun, emin değilseler boşuna değiştirirsin dedi.ayrıca ateşleme bobinini değiştirince en az 2-3 gün kullanman gerekir dedi. ateşleme de bir sıkıntı olsa benzinde de sorun çıkarması lazım deyip bende değiştirmedim.lpg servisinde tekrar son bir ayar yapıldı, ustayla beraber bir kaç tur attık, tabi her arızada olduğu gibi usta varken stop etmedi. tekrar yaparsa aracı akşam benzinde bırakmamı sabahta benzinde kullanmamı tavsiye etti usta.bu şekilde gece tüpün beyni sıfırlanırmış, sonra düzelebilir dedi; düzelmezse en son çare kutup başını sökerek beyni sıfırlayıp tekrar program atmayı düşünüyorlar. sorun hala devam ediyor.program atıldıktan sonra da devam ederse ne yapacağım bilmiyorum.biraz uzun oldu ama herhangi bir bilgiyi eksik yazmak istemedim.yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyor, kazasız , belasız, hayırlı sürüşler diliyorum.

    aracınızda o kadar işlem yapılmış ki sorunun kaynagı araçda diyemiyorum lpg sistemide diyemiyorum .siena lar zaten hassas araçlardır araca bakmadan söyleyeceğim herşey yanlış yönlendirme olacaktır.




  • lpg DÖNÜŞÜM SİSTEMİ İLE İLGİLİ HER KONUDA YARDIM İÇİN BURDAYIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeybekus

    Merhabalar;
    2004 Honda Civic aracımda Atiker Multifast sistem lpg sistemi mevcut. 2 yıl önce aracı aldığımda ilk sahibi tarafından taktırılmıştı. Ben aracı aldıktan bir süre sonra 2012 yılı içinde ara ara kendi kendine benzine geçip tekrar gaza geçme problemi yaptı. Bunun üzerine götürdüğüm bayi ECU dan olduğunu söyledi ve garantisi devam ettiği için garantiden ECU yu değiştirdiğini söyledi. Aradan bir süre geçti ve bu aralar tekrar aynı sorunu yapmaya başladı ve şuan garantiside bitmiş durumda, zaten ECU yu değiştirdiklerindede bitmesine az bir süre kalmıştı garantinin. Bunun üzerine tavsiye üzerine başka bir bayiye gittim ve LPG için devir bilgisinin bobinlerden alınmış olduğunu bunun yerine devir sensöründen alırsa bir ihtimal sorunun düzeleceğini söyledi. Ve bobin bağlantısını iptal edip devir sensörüne bağlantı yaptı. Bilgisayara bağlayıp bişeyler yaptı ve denememi söyledi. Derken işyerine giderken aynı problem tekrar etmeye başladı hem bu kez daha sık yapıyordu. Tekrar aynı yere gittim ve Atiker in Multifast sistemlerinin sorunlu olduğunu ve bir süre sonra arıza yaptığını söyledi. Yeni çıkan Atiker sistemlerden birini 0 dan bağlatmamın kesin çözüm olduğunu söyledi. Yani LPG için daha önce verilen paralar çöpe ve 0 dan montaj yapılacakmış. Bu sorunun nedeni ne olabilir yardımınız olursa sevinirim. yoksa Atiker ürünlerinin ömrü garanti süresi sonuna kadar mı ve her 2-3 senede bir lpg kitinimi değiştirmemiz gerekiyor böyle ???





































    atiker in multifast versiyonu farklı bir proğrama ssahipdir hangi ilde olduğunuzu bilmiyorum bu versiyonla ilgili size yorum yapan arkadaşlarda acaba kaç tane multifast montajı yaptıklarını ve kaç tane sorun yaşadıkları da ayrıca merak konumdur.
    yaklaşık benimde 200 e yakın belkide daha fazla multifast montajım var ama her sistemde olduğu gibi sıkıntı yaşadıklarımız oldu ama sil baştan diye bir şey söz konusu değil multifast üretimi hala yedek parça olarak mevcuttur aracınızdaki sıkıntı acaba gercekten ekudan mı işte bunu anlamak ve görmek lazım sizin sıkıntınız her şeyden olabilir hata ayarla ilgili bile olabilir bakılmaadan bir şey demek zor izmir e yakınmıssınız veya beni 05333114525 de ulaşırsanız sizi yönlendirme yapabilirim



















    merhabalar,
    kusura bakmayın ancak yazabiliyorum. iş yoğunluğundan ve küçük bir kazadan dolayı arabanın lpg ile ilgilenememiştim bir süre forumada bakamamıştım. Öncelikle cevabınız için teşekkürler.
    Araçla ilgili şikayetimi şikayetvar sitesinede yazmıştım. Bunun üzerine Atiker Ankara distuributörüne Üstin Otogaza yönlendirmiş anlaşılan ve beni aradılar ilgileneceklerini söylediler. Bende gittim ve bilgisayara bağlayıp baktılar. Araç devrini yanlış okuduğunu bunun ECU dan olduğunu söylediler. Bende daha 1.5 yıl kadar önce garanti kapsamında aynı sorundan dolayı ECU yu gene kendilerinin değiştirdiğini söyledim. Ki o olaydada Atiker Merkezi telefonla aramıştım ve gene oraya yönlendirmişlerdi. Çözüm olarak gene ECU nun değişmesi gerektiğini söylediler ve garanti yeni takılan ECU nun 1 yıl imiş ve garanti süresinin geçtiğini söyleyip ECU almam yada komple sistemi değiştirme çözümünü önerdiler.
    Yani Ankara distrubitörü böyle diyorsa ve garanti süresi bitti diye ECU nun arkadasında durmuyorsa ben daha ne diyim Atiker. Tavsiyelerinizi bekliyorum hocam.




  • Slm lar 2003 fiat marea ecl.var.atiker lpg dönüşüm sistemi taktırmayı düşünüyorum.2 tip sistem olduğunu söylediler biri 950 diğeri ek bir sistem ile 1150 tl fiyat aldım.bu konu hakkın da bilgilendirme yapabilirmisiniz.görüştüğüm usta 1150 lik sistemde emilatör diye ek bir malzeme takılacağını ve manifold delmeden enjektör borularına bağlantı yapılacak diye bişey söyledi.Böyle bir sistem mümkün mü?Teşekkürler...950 ile 1150 tllik sistem aRASINDAKİ FARK NEDİR?
  • verilen fiyatların hangi modeller için verildiğini bilsem size daha net bilgi verebilirdim
  • NECOOTOGAZ N kullanıcısına yanıt
    Ustam basıncın yüksek olması ne anlama geliyor
    Ne gibi sonuçlar doğurur araca zararlı mıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a usta yardımlarınızdan dolayı öncelikle tesekkür ederim. Benim sorunum su şekilde;
    arac doblo 1.4 enjeksiyonlu, sıralı sistem atiker lpg takılı. Aracın sabah calışmasında herhangi bir sorun yok. Tek seferde çalışıyor ancak benzinden lpg ye geçişten bir sure sonra motor arıza ışıgı sürekli yanıp sönüyor. Araç yığılıyor gaz yemiyor ve stop ediyor. Stop etmeden önce benzine alırsam araç normale dönüyor arıza ışıgıda sonuyor. Yada stop etmeden önce vitesi küçültüp gaza yüklenirsem arac tekledikten sonra hızlanıyor ve arıza ışığı sönüyor . sürekli benzinde kullanırsam sorun olmuyor. Arac ısındıktan sonra gun ıcınde lpg ilede sorun vermiyor. Bu arızalar akü ve antifirizi yeniledikten sonra bas gösterdi. Nedir bu sorunun çözümü? Araçtan sogudum resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    Merhabalar 2002 model Honda CR-V aracımda atiker sıralı sistem lpg var. Perşembe günü evin önüne park ederken aracın kaputundan sol üst kısmından buhar gaz gbi bir çıkış oldu. Ardından yere baktığımda 4-5 bardaklık bir su vardı. O buhar gaz ckısının olduğu yer lpg beyninin olduğu yer. Acaba beyindeki dirsek hortumu fln mı patladı bikaç yere sordum. Çözüm nedir? Kocaelinde iyi bir atiker ustası var mı önerdiğiniz ?

    hocam aracınızın su bağlantılarını baktırdıın ve mümkünse değiştirin bağlantı hortumları hangi lpg servisine giderseniz bu işi halleder çok zor bir işlem değil teşekkür ederim

    iş sebebiyle uzun zamandır nete giremiyordum ksura bakmayın cevabınız için teşekkür ederim.

    ustaya gittim beyinin öldüğünü söylediler beyin değişti 200 tl para verdim. 1000 km yaptıktan sonra gaz ayarı için gel dediler geçen hafta gittim ayarda yaptırdım. suan bir sıkıntı yok. Sadece aklıma takılan 200 tl beyin değişimi için iyi bir fiyat mı oldu acaba ? Ayrıca gaz filtresi değişimi yaptırcam onun içinde 40 tl istediler bunun fiyatı nasıl sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeti


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    10bin km bakim ucreti nekadar

    60 lira
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    lpg DÖNÜŞÜM SİSTEMİ İLE İLGİLİ HER KONUDA YARDIM İÇİN BURDAYIM
  • 1994 Mazda 323 karbüratörlü arabaya atiker LPG takıldı. LPG takıldığı günden beri araç soğukken kolaylıkla çalışmıyor. Çalıştıktan sonra rölanti 1 in altında oluyor ve arabanın her tarafı araç ısınana kadar titreme yapıyor. Camlar kapılar aşırı şekilde titriyor araç ile 1 km yol aldıktan sonra herşey normale dönüyor. Ertesi gün araba tekrar LPG de çalıştırılınca yine aynı şeyi yapıyor. Bujiler değişti, Jikle ayarı yapıldı ama olmadı. Arabanın avans ayarlarıyla oynadılar ama yine olmadı. Bu soruna Antalya'da çözüm getiremiyorlar. Ne yapmak gerekir? Sorun ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtreme4495

    1994 Mazda 323 karbüratörlü arabaya atiker LPG takıldı. LPG takıldığı günden beri araç soğukken kolaylıkla çalışmıyor. Çalıştıktan sonra rölanti 1 in altında oluyor ve arabanın her tarafı araç ısınana kadar titreme yapıyor. Camlar kapılar aşırı şekilde titriyor araç ile 1 km yol aldıktan sonra herşey normale dönüyor. Ertesi gün araba tekrar LPG de çalıştırılınca yine aynı şeyi yapıyor. Bujiler değişti, Jikle ayarı yapıldı ama olmadı. Arabanın avans ayarlarıyla oynadılar ama yine olmadı. Bu soruna Antalya'da çözüm getiremiyorlar. Ne yapmak gerekir? Sorun ne olabilir?

    arabamıza benzin modunda yapılması gereken herşey yapılmış mutlaka gözden kaçan bir ayrıntı var bu montajı yapan servis size başka marka regülatör taksa ve aracın durumunu birde oşekilde gözlesek bakalım değişiklik olucakmı




  • selamlar
    hyundai i20 1.2aracıma atiker düşünüyorum.
    fakat herkes işçilikten bahsediyor, amma velakin tanıdıgım kimse yok. güvenebilecegim avrupa yakasında bir yer varmıdır önerebileceginiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: memeti


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    10bin km bakim ucreti nekadar

    60 lira

    10 bin bakımda ne yapılıyor acaba ???
  • iyi günler honda civic 1.4 is aracımızda simit tüp var. 90/93 tl ile 280 km yapıyor; az değil mi? Bir de gösterge seviyeyi algılamıyor. Sadece olduğunda ve bittiğinde görünüyor seviyesini gösteren lambalar değişmiyor. Ayarlamalar yapıldı ve servis simit tüp olduğu için algılamadığını söyledi. Doğru mudur? Teşekkürler
  • arkadaşlar atiker sıralı sistem lpg takılı aracımın gaz filtresini aldım kendim değiştirecem. Değişimden sonra ek birşey yapmama gerek var mı gaz ayarı falan gerekli mi ? 1500 km önce kalibrasyon ayarı yaptırmıştım zaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    arkadaşlar atiker sıralı sistem lpg takılı aracımın gaz filtresini aldım kendim değiştirecem. Değişimden sonra ek birşey yapmama gerek var mı gaz ayarı falan gerekli mi ? 1500 km önce kalibrasyon ayarı yaptırmıştım zaten...

    ustam servis dışında filitre değişimine onay vermediğim içim sizi yönlendirecek bir cevap veremeyeceğim sebebeide filitre değiştirmek kolay bir uygulama değildir araçta lpg kaçagına sebap olabilir sağlıklı bulmadığım için cevap veremiyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    arkadaşlar atiker sıralı sistem lpg takılı aracımın gaz filtresini aldım kendim değiştirecem. Değişimden sonra ek birşey yapmama gerek var mı gaz ayarı falan gerekli mi ? 1500 km önce kalibrasyon ayarı yaptırmıştım zaten...

    ustam servis dışında filitre değişimine onay vermediğim içim sizi yönlendirecek bir cevap veremeyeceğim sebebeide filitre değiştirmek kolay bir uygulama değildir araçta lpg kaçagına sebap olabilir sağlıklı bulmadığım için cevap veremiyeceğim

    peki teşekkür ederim ilginiz için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    Saygı deger ustam hundayı getz marka ve model aracıma 2009 yılında atiker marka sıralı sistem lpg montajı olmuş,benim yeni saatıgım hundayı accentim de de atiker marka lpg vardı yeni taktırtmıştık,aklıma takılan ise şu:yeni aldıgımız getz deki araç içerisindeki gaz göstergesi farklı gaz kademe göstergeleri hilal biçiminde bizim yeni taktırtıgımızda göstergeler dikey haldeydi,bazı kişiler atikerin yeni sistemin iyi oldugunu fakat bizim getzdeki sistemin eski tip yazılımlı oldugunu ve sorun çıkarttıgını söylediler acaba böyle bir durum varmıdır eger var ise bu eski yazılımı yeni yazlıma çevirmek masraflı bir işmidir saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    Sıralı sistemleri ile her konuda yardım

    Saygı deger ustam hundayı getz marka ve model aracıma 2009 yılında atiker marka sıralı sistem lpg montajı olmuş,benim yeni saatıgım hundayı accentim de de atiker marka lpg vardı yeni taktırtmıştık,aklıma takılan ise şu:yeni aldıgımız getz deki araç içerisindeki gaz göstergesi farklı gaz kademe göstergeleri hilal biçiminde bizim yeni taktırtıgımızda göstergeler dikey haldeydi,bazı kişiler atikerin yeni sistemin iyi oldugunu fakat bizim getzdeki sistemin eski tip yazılımlı oldugunu ve sorun çıkarttıgını söylediler acaba böyle bir durum varmıdır eger var ise bu eski yazılımı yeni yazlıma çevirmek masraflı bir işmidir saygılar...

    asla böyle bir tereddüt yaşamayın şuan satın aldığınız aracın üstündeki yazılım fast modeldir atikerin 2 versiyonu vardır fast yazılım ve safefast yazılım. Fast yazılımda yaklaşık 5 yıldır piyasada ve halada üretilen versiyonudur hiç bir sıkıntı çıkarmaz




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.