Arkadaşlar öncedende Konu açmştm yakın bir arkadaşım Ati His 5850 İ cooler V Aldı Bugün kargodan Gelmiş Fakat seri Numarasından Sorgulayınca Mascomda Gözükmemiş İki kez mascom'u Aramışlar Bu nasıl iş Arena bilgisayarında garanti sorgulamasından Çıkmamış Ürün açılmamış sıfır şekilde gelmiş açmş bakmş bir sorun yokmş ama Garanti durumu ne Olucak ? Not : Mascomun garanti belgesi çıkmş ayrıca içinden. Yardımcı Olucak Birileri varmı ?
Ürün faturası kime ait ise oraya sorun nereden alındığını belirtirler.
quote:
Orijinalden alıntı: LEON-X
Ürün faturası kime ait ise oraya sorun nereden alındığını belirtirler.
Webdenal.com dan alınmş mesaj atmş cevap gelmemiş.
Ürünün garanti belgesinde nereyse odur demişler ama seri numarasından mascom yetkilileri kntrol ediyor ve garanti sorgulamada ürün Çıkmıyor Bu Nasıl İş Böyle. Bu Konuda acil yardım bekliyorum sevgili Tecrübeli Arkadaşlar.
En Son email Garanti sorgusunda ama mascomda gözükmüyor Çok İlginc webdenala gönderilecek sanırım arıza oluşursa onlarmı mascoma göndercek ? ....... numaralı siparişinizde yer alan HIS HD5850 İCOOLER V 1 GB 256BİT GDDR5 16X marka ürününüzde sorun oluşması durumunda webdenal.com anasayfamızda yer alan arıza formunu doldurmanızı öneriyoruz. Arızalı ürün işlemleriniz tarafımızca yapılmaktadır.
Yardımcı olmamızı istediğiniz başka bir konu varsa info@webdenal.com adresine yazabilir ya da (0212) 284 84 33 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. İyi günler dileriz.