Şimdi Ara

Asus X550LN Serisi Notebook İncelemesi ve Kullanıcılar Kulübü (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.746
Cevap
17
Favori
72.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackjack3 B kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2 hafta önce buna benzer sorun bende de vardı. Görev yöneticisine tıkladım. Bir virüs GPU nun %100 ünü kullanıyordu. Onu buldum sildim sorunum düzeldi.
  • pcdepo kargoya vermiş ürünü ama takip no yok ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Olması lazım ilginç... UPS Kargo ile gönderim yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: messevim

    Olması lazım ilginç... UPS Kargo ile gönderim yapıyor.

    Evet ups kargo.Valla baktım sipariş bilgilerine falan ama göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Pcdepo yu arayın diyeceğim ama mesai dışındadır suan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı sorun oldu. Aradım sipariş saatini ve miktarını belirttim bir saat sonra siparişlerime eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibribr

    Bende de aynı sorun oldu. Aradım sipariş saatini ve miktarını belirttim bir saat sonra siparişlerime eklendi.

    Böyle de bi sorun olmaz herhalde ya. Sakarya da oturuyorum yarın bana ulaşır gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam listeye eklersen sevinirim.

    Ekranda açıklık dışında sorun yok bilgisayarda. Onu da sordum hepsinde var aynı sorun dedi. Dikkatli bakmadan görülmüyor hem ben de üstelemedim.
  • Ben asus X550LN-XO007D alicam da hafta.basi buna.uyan bi.ssd tavsiyesi rica ediyorum sizden bide hard.disk kabi notbooldan cikan hdd yi harici kullanmak icin. Simdiden tesekkurler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibribr kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Harddisk modeline bakabilir misiniz acaba ?
  • ibribr kullanıcısına yanıt
    Ekliyorum sizi de hemen.

    Ben dikkat ettim ama bende çok şükür öyle bir açıklık yok.
  • Bir de pc depodan almayi dusunuyorum da gonderdikleronde sorun olmaz degil mi e5 le baslayan serii yi gonderirler mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Azil48 kullanıcısına yanıt
    Hocam bakın asus a attığım e maile gelen cevap. Sizin yaptığınız hareket demek ki garanti dışı bırakıyormuş..


    Merhaba,
    Yaklaşık bir ay önce almış olduğum ürünüm hakkında birkaç konuda aydınlatılmak
    istiyorum.

    1- Ben ürünümün içinde bulunan HDDini Çıkarıp yerine bir SSD taksam garanti bozulmuş oluyor mu ?
    Harddiscin yerini kontrol ettiğim de hiçbir güvenlik bandı, veya vidalar üzerinde
    koruyucu boya vs bulunmamakta. Tüketici hakları bildirgesine baktığım da bu durum
    da garantiden düşmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    2- Aynı laptobu alan birkaç kişi ile kıyasladığım da aynı modelden
    almamıza rağmen kimisin de harddiscin markası toshiba iken kimisinde samsung
    ve kimisinin de seagate olarak görülmekte. Bunun nedeni nedir ?

    3- Garanti süresi dolmadan önce, ben ekran panelini değiştirip yerine
    1080p çözünürlüğün de ekran takmak istiyorum. Bu işlemi sizin yetkili servisiniz
    yapıyor mu, veya yapmıyorsa benim yapmam takdirin de ürün garanti dışı kalır mı ?
    (araştırma yaptığım da aynı modelin yurt dışında 1080p ekran ile satıldığını
    görmekteyim)

    4- ve son olarak yine aynı modeli kullananlar ile kıyaslama yaptığımız da bu modelin
    klavyesin de ufakta olsa bir sorun olduğunu tespit ettik. Kiminin ENTER tuşu Kiminin
    CAPS LOCK tuşu kiminin (+) tuşu içeriye kaçmış, sanki altına ekmek kırıntısı kaçmış
    gibi bir hali var tuşların. Garantiye gönderdiğimiz de bu sorunu garanti karşılıyor mu ?

    Teşekkürler..

    Gelen cevap:

    Merhaba Sn.Emin Sevim ,

    Talebiniz ASUS Türkiye ofisi tarafından ele alınmaktadır.

    1.Orjinalinde HDD bulunan cihazlara yerine SSD takma desteğimiz bulunmamaktadır. Cihaz teknik servis dışında işlem görmesi durumunda cihaz garanti dışı kalmaktadır.
    2.Cihazlara farklı HDD takılması fabrika çıkış özellikleri bu şekildedir.
    3.Servisimizde cihazın orjinalindeki LCD ekran dışında farklı bir ekran takma işlemi yapılmamaktadır. Fabrika çıkışındaki özellik neyse arızalandığında aynı özellikteki parça takılır.
    4.Klavyede kullanıcı kaynaklı hata yok ise servise geldiğinde garantiden işleme alınır.

    Bilginize sunar , iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,




  • KadirTopal kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal e5 ile başlayan seriyi gönderirler. Diğer seriler stoklarda kalsaydı daha önce den gönderim yaptıklarında onları göndermiş olurlardı..
  • Ben bisey oldugu zaman hdd yi.takar gonderirim garantiye sorun oaz ben tavsiye.bekliyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde pc depo windows 8.1 single tavsiye.ediyoruz demis nereden indirebilirim onun fullunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KadirTopal kullanıcısına yanıt
    Siz bilgisayarı alın ben size gereken linki gönderirim.. :)
  • Ssd tavsiyesiyle hdd kutusu tavsiyesi.vermediniz onlari bilgisayarla beraber istiycem de :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yarin geliyor büyük ihtimal hangi işletim sistemini kurdurmaliyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KadirTopal kullanıcısına yanıt
    Bu konuda bilgim yok malesef.. :)
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.