Merhaba arkadaşlar geçen ay almış oldugum ASUS VN248H model monitörümde 25 günde 2 adet ölü piksel oluştu ve internette gezinirken hayalletlenme gibi bir his veriyordu neyse hayaletlenme işi sadece web ortamında oluyordu. Ancak monitörüm sağ üst ve sol üst köşelerinde oluşan 2 adet sabit siyah nokta ölü piksel nedeniyle monitörü ASUS servise yolladık 4-5 günlük bir beklemeden sonra monitörün geldiğini bildirdiler almaya gittiğimde büyük bir hevesle ölü piksel nedeniyle değişim olacağını sanıyordum bana yazılmış olan cevap şu şekildeydi.
Sıfır piksel garantisi yoktur.En az değişim yapılabilmesi için 3 beyaz nokta ve 5 karanlık nokta olması gerekmektedir.Donanımsal bir arızası yoktur.
Bunun üzerine asus müşteri hizmetlerini arayarak monitörüm neden değişim yapılmadığını sordum ve yine 3 ölü piksel olması gerektiğini söylediler bende nasıl 1 adet daha çıkarabilirim diye sordum malesef 3 piksel altı olmadığını tekrar karşımdaki arkadaş söyledi.Alırken SIFIR piksel garantili ürünü kendileri arayıp sorduktan sonra almalıymışız bende internete felan bakıp alıyoruz kutusunda v.s bir yerine sıfır piksel üç-beş piksel yazmadığını söyledim.Arayıp sorduktan sonra alsaydınız dedi.Ben bu sebepten dolayı yasal haklarımı arayacağımı kendilerine bildirdim.Şu anda şikayetvar.com'a da şikayetimi yazdım ve bekliyorum.
Benim bildiğim ve internetteki donanımhaber -tecnopat gibi donanım sitelerinden araştırdığım kadarı ile üründe 1 adet bile ölü piksel olsa ürün ayıplı mal olmuyormu benmi yanlış biliyorum.
Yardımlarınızı bekliyor ve ASUS'tan uzak durmanızı diliyorum.ŞİMDİLİK unutmayalım bugun beni mağdur eden yarın sizi mağdur eder el ele verirsek hiçbir firma böyle ürün satıpta arkasında durmamazlık edemez.
Benim monitörümde de dikey bir çizgi sorunu oldu. Servise yolladım. Bu biraz şans işi ama bundan sonra Asus monitör almam. Sizin durumunuzda kabul edilemez bence. En kötü tüketici mahkemesine vermeniz gerekiyor.
Tüketici haklarını aradım ve 1 piksel dahi olsa dahi değişim yapılması gerektiği söylendi değişim için aldığınız yerden 10 gün verin olmadı bulunduğunuz ilin kaymakamlığında bulunan tüketici hakem heyetine giderek durumu bildirin değişimin yapılacagı veya para iadesinin yapılacağı söylendi.