Şimdi Ara

ASUS Servis Eziyeti(Devam Ediyor) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kusura bakma da Inventus'a niye bok atıyorsunuz? Adamların ne suçu var, bu adamlar yeri geldiğinde gerekirse müşteriyi üzmemek için prosedür dışına da çıkıp ekstra hizmetlerle insanlara yardımcı olabiliyorlar. Abi kusura bakma da Inventus'la ilgili yazdıklarından sonra bu konuyu ciddiye almamı beklemeyin benden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frozzy45 -- 31 Mart 2016; 14:22:28 >
  • 1.5 hafta önce aldığım inventus tan zotac gtx 970 amp extreme core edition arızalı cıkmıştı, ama inventus o kadar ilgilendeki 1 hafta da problemim cozulup değişim aldım. Başka ürün le değiştirdim kartımı bence inventus sorunsuz hocam sadece siz sabırsızsınız.
  • Servis eziyet falan etmemiş bu eziyetse siz eziyet görmemişsiniz hızli da sonuclandirmis 15 20 gun 1 ay ürun bekleyen ne yazsin simdi beni yerden yere vurmuşlar demekki

    Burda kargonun hatasi kesinlikle var

    26 27 marta gelince Bak arkadaşim insaf edin hafta sonu tatili de mi olmasin insanlarin parayi verdim herkes bana kul kole olmali anlayisini birakmaniz lazim sen verdin de o servisteki bütun urun sahipleri de verdi sıra var Ve Bu tür Süreler İş günu üzerinden hesaplanir

    Rma raporunun bürokrasi işleri var sana maksimum sure bu olur anlaminda soylenmiştir
    benzer firmalarda benzer sekilde isliyor zaten yukarda ornek yazanlar olmuş bende baska firma da benzer bekleme de bulundum

    Inventus la ilgili ileri görüslerinde olay olmadan yorum yapmak dogru olmaz Rma onayi aldiktan sonra top asusdan cikiyor.Firma ister para iadesi yapar ister muadilini verir( kanun çercevesinde) onlar geregini yapar.

    Sadece sana yazmadim bunlari forumun geneli icinde yazmış oluyorum

    Kolay gelsin umarim olumlu sonuclanir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 31 Mart 2016; 14:36:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asus servisi malesef öyle
    kargo da yaşananlarda sizin şansınıza ne diyelim :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 kelime Burası Türkiye Yeterli sanırım.
  • Adamlar ne yapmış ki? Önce tamir etmek istemişler -ki mantıklı olan budur- siz çok ısrar edince de direkt değişim kararı çıkarmışlar. Ben yerlerinde olsam, değişimi bile vermezdim ama iyi niyetli yaklaşmışlar değişim çıkarmışlar. Ne yapsın adamlar yahu laf söylemeye bahane arıyorsunuz cidden.
  • Öyle yorumlar yapılmış ki şu forumdaki tipografik hatadan faydalanan ve yaptığını ahlaki olarak doğru kabul eden adamlar gibi yaklaşıldım.

    Kartı 2014'ün en düşük dolar kurundan aldım. (2.08 falan) Doların en fazla ne zaman düşebileceğini tahmin edip, bir daha kurun asla o seviyeye gelmeyeceğini öngördüm ve kullanıcı olarak bekleme fedakarlığı gösterdim. Aradan geçen zamanda:

    *Dolar kuru yükseldi

    *Dünya'daki kartlarda f/p anlamında ilerlemeler olsa da TR fiyatı ile yurtdışı fiyatları arasındaki fark açıldı. Burada satıcıları suçlamıyorum çünkü buna yasalardaki boşluğu ihlal bazı tüketiciler ve yeni yükümlülükler sebep oldu.

    *AMD/NVIDIA'nın yeni serilerin mevcut fiyatları ne kadar etkileyebileceği ya da mevcut kartlara eşdeğer kartların ne fiyatlardan gireceği vs. kısmının nasıl gerçekleşeceği hakkında tahminlerim olmasına rağmen %100 emin konuşamam. Tek emin olduğum kart alınacak zaman olmadığı. Bu konu gene tartışmaya açık. En azından benim için doğru zamanlama değil.

    Şimdi bana önerilen şey para iadesi. Tabi tutup da doların şimdiki karşılığı üzerinden iade istemiyorum, doların yükselmesi ve şu an kart almanın saçma olması onların suçu değil. Ancak onların kusurlu olduğu bir konu var: Muhtemelen ellerinde stok tutmuyorlar ve kanun 6 aydan sonra seçme şansını onlara veriyor.

    Şimdi buradakiler "E bir de stok mu bulundursunlar" diyeceklerdir, şaşırmıyorum. Öyle ya zamanının en çok satan kartlarından birinin "ya değişim gerekirse" deyip stok tutmanın ne anlamı var ki?Ne dediklerinin de çok önemi yok,yazdıklarımı dikkatle okuyan sağduyulu insanlar bana hak vereceklerdir. Esas amacım yaşayacağım mağduriyetin kayıtlara geçmesi.

    Asla "müşteri her zaman haklıdır" mantalitesini savunmadım. Müşterilerin içinde de çakal dolu ama bunların hatası dönüp dolaşıp dürüst müşterilere mal ediliyor, sonuçta her zaman ezilen haklı ve güçsüz olan taraf oluyor. Tüketici yasalarının da ne kadar hatalı ve herkesi mağdur eden bir halde olduğunu biliyorum. Herkes kabahatli.

    Yarın satıcı ve distribütör ile görüşmelerim olacak. Yakında sonucu buraya yazarım, böylece işlerin nasıl yürüdüğü hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler hikayenin sonunu görecek.

    "Ohoo bu da sorun mu, servislerde ne sorunlar var sen görmemişsin" diyenler var. Ben çok yaşlı değilim ama eski durumları da tecrübe ettim. Kanun karşısında müşterinin elinin kolunun bağlı olduğu, "bakkal"lardan başka satıcıların olmadığı karanlık bir dönem vardı. Türkiye'nin durumu bazı açılardan iyiye giderken (müşterinin daha yeni kazanabildiği doğal haklar) bazı açılardan kötüye gidiyor.(elektronik ürünlerinin ithalatındaki yeni yasalar ve namussuz müşterinin lehine, namuslu müşterinin aleyhine yeni durumlar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carnage86 -- 4 Nisan 2016; 22:56:39 >




  • Tam bi üstteki mesajda bahsettiğim kazıkla sonuçlandı olay, bu başlık da ibret olarak dursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carnage86

    Tam bi üstteki mesajda bahsettiğim kazıkla sonuçlandı olay, bu başlık da ibret olarak dursun.

    Nedir son durum tam olarak? Ellerinde aynı ürün bulunmadığı için para iadesi mi gerçekleşti?
  • Evet para iadesi oldu ve dolar kurundaki 72 kuruşluk artış+2 yılda ekran kartlarında f/p anlamında çok az gelişme olmasına karşın yurtdışı tr fiyatları arasındaki farkın artması+yakın zamanda ekran kartlarındaki muhtemel fiyat düşüşleri sayesinde güzel bir kazık yedim.

    Yasaları yapanlar öyle bir gerçek hayattan uzak hazırlamışlar ki-bu müşteriyi de mağdur eder satıcıyı da- maddeleri yapacak bir şey kalmıyor. ASUS ve ithalatçının burada yasal olarak çok ciddi bir eksikleri var, satılan ürünleri her türlü ters durum için stok ayırmamaları ciddi bir suçtur. İsteyene kanun maddelerini gösteririm. Mahkemeye gitsem aylarca uğraşacağım ve bana bir faydası olmayacak. Aranızda avukat falan varsa bu konuyu takip edebilir ve isterse bu firmalarla uğraşabilir

    Yazdıklarımda sanki bir bunlar böyleymiş gibi anlam çıkartanlar, "ohoo daha neler yaşadık" diyenler olmuş. Değil, öbürlerinin de bunlardan farklı olmadığını hatta çok daha beter olanlarının da sürüyle bulunduğunu biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carnage86

    Evet para iadesi oldu ve dolar kurundaki 72 kuruşluk artış+2 yılda ekran kartlarında f/p anlamında çok az gelişme olmasına karşın yurtdışı tr fiyatları arasındaki farkın artması+yakın zamanda ekran kartlarındaki muhtemel fiyat düşüşleri sayesinde güzel bir kazık yedim.

    Yasaları yapanlar öyle bir gerçek hayattan uzak hazırlamışlar ki-bu müşteriyi de mağdur eder satıcıyı da- maddeleri yapacak bir şey kalmıyor. ASUS ve ithalatçının burada yasal olarak çok ciddi bir eksikleri var, satılan ürünleri her türlü ters durum için stok ayırmamaları ciddi bir suçtur. İsteyene kanun maddelerini gösteririm. Mahkemeye gitsem aylarca uğraşacağım ve bana bir faydası olmayacak. Aranızda avukat falan varsa bu konuyu takip edebilir ve isterse bu firmalarla uğraşabilir

    Yazdıklarımda sanki bir bunlar böyleymiş gibi anlam çıkartanlar, "ohoo daha neler yaşadık" diyenler olmuş. Değil, öbürlerinin de bunlardan farklı olmadığını hatta çok daha beter olanlarının da sürüyle bulunduğunu biliyorum.



    Hocam şu anki durum bir mağduriyet ve sonuna kadar da haklısınız. Artık o ayarda bir kartı aynı fiyata bulamayacağınız bir gerçek. Uğraşmayacağım demişsiniz, bize de bundan sonra geçmiş olsun demek düşer.

    Ancak en başından, pazar günü çalışmıyorlar diye, şöyledir böyledir diye girişmeyip, meramınızı daha yumuşak bir üslupla belirtseydiniz, emin olun ben de dahil bir çok arkadaş destekleyici yorumlarda bulunurduk. Selametle...




  • Burda Malesef Sorun Kanunlarda Tüketici kanunlarının genişletip detaylandırılması lazım Ne satıcının nede alıcının zararı olmaması lazım ama malesef şuan için ülkemizde pek mümkün gözükmüyor tüketici kanunlarında çok fazla açık var malesef
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.