Şimdi Ara

★★★ ASUS PADFONE 2 KULLANICILARI KULÜBÜ-ANA KONU ★★★ (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.618
Cevap
19
Favori
72.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: swerkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    HAYIRLI UĞURLU OLSUN ARKADAŞLAR. HÇ BİR ŞEY YOKKEN TELEFON BRİCK. OLDU .

    SABAH KALTKTIM TELEFONU ŞARDAN ÇIKARAYIM DEDİM BİDE NE GÖREYİM SİYAH BİR EKRAN ARKADA IŞIK YANIYO ELİME ALDIM KAPANDI CİHAZ VE ARTIK AÇILMIYOR. :(

    PC YE TAKINCA qhsusb_DLOAD DİYE BİR CİHAZ BULUNAMADI DİYOR.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2220775

    AYNI SORUN YUKARIDAKİ LİNKDE DE VAR.

    [Announcement] PadFone 2 consumer message

    2013/03/22
    Recently there have been the small part PadFone 2 consumers use the situation can not boot, after thorough testing, we found that a small part of the compatibility problem PadFone 2 old software and memory (eMMC), although only a small part of the machine with this problem, but in order to enable consumers to experience the ease of use, Asus decided to comprehensive free replacement parts (ASUS update software) was in mid-February for consumers purchased on February 28. Please consumers on June 30 call 0800-093456, toll-free service appointment for you, once again thank you for your support and love Asus.

    asusun boyle bır mesaı var sitesinde
    http://www.asus.com/tw/News/IOkzw7fDcerZuFoJ

    belki faydası olur

    Swerkan... çıkmadık candan ümit kesilmezmiş... mesajın için teşşekkür ederim. Alıntı yapıp Asus Service Tech adresine yolladım ... bakalım belki olumlu bir cevap gelir :) sanmıyorum ama :)

    Yazilimsal ve emmc kartından kaynakli diyor asusun mesajında anakart degisimi olmadan e mmc çip degisimi yapilabiliyormus 150 200 tlye son care buna yonel bence ama sorunu tam anlamak lazim 200 tlden olmakta var

    http://forum.andronova.net/showthread.php?21568-eMMC-brickbug-olan-arkada%FElar-dikkat/page2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar. biri asus globale yaza bilir mi ?

    Öyle ki asus kabul ediyor arızanın Yazilimsal ve emmc kartından kaynakli olduğunu ne olursa olsun asus türkiyenin bu cihazları değiştirmesi gerekmiyor mu ?
    Sonuçta hatalı üretim ve bizim cihazları vereceğimiz tek yer asus türkiye.

    Asus Global e yazsak. bizim cihazlar sizinde belirttiğiniz üzere emmc kartından dolayı bozuldu. asus türkiye bunları değiştirmeyi reddediyor. biz bu cihazları ne yapacağız ? şeklinde sorsak herhalde cevap yazarlar.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 6:57:29 >
  • arkadaslar bizim telefonlar açılmış var mı hasan beyle görüşen inş tekrardan kapanmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    arkadaşlar asus dan aradılar cihazın local garantisi olduğunu ve 590 tl karşılığında anakartı değiştirilerek tamiratının yapılacağını söylediler. bende asusun kendi yayınladığı mesaj olduğunu ve arızanın hatalı üretim den kaynaklandığını ve 30 hazirana asus servisleri ile irtbata geçmemizi söylediğini. söyledim. ilgile mesajı bilmediklerini söylediler bende mail adresinize gönderiyim konuyu araştırın dedim tamam dediler bakalım şimdi ne olacak.

    Aynen bana verdikleri cevap.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız bir husus var bu konuda.
    Asus globale gönderdiğim tum postalar asus turkiyeye yönlendiriliyor.
    Asus VIP, isvicre, amerika ve Tayvan'a farklı farklı yazdığım tum e postalara ne hikmetse kader gümüş adında birisi cevap veriyor.
    Ben İngilizce yazıyorum, cevap türkce geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben asus servise aşağıdaki e postayı attım.
    Bakalım ne cevap gelecek.

    Sayın yetkili,
    Aşağıdaki mesaj çerçevesinde isviçreden aldığım lokal garantili cihazımın turkiyede garanti kapsamında işlem görmedi hususunu
    Arz ederim.

    [Announcement] PadFone 2 consumer message
    2013/03/22
    Recently there have been the small part PadFone 2 consumers use the situation can not boot, after thorough testing, we found that a small part of the compatibility problem PadFone 2 old software and memory (eMMC), although only a small part of the machine with this problem, but in order to enable consumers to experience the ease of use, Asus decided to comprehensive free replacement parts (ASUS update software) was in mid-February for consumers purchased on February 28. Please consumers on June 30 call 0800-093456, toll-free service appointment for you, once again thank you for your support and love Asus.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flashmmm

    arkadaslar bizim telefonlar açılmış var mı hasan beyle görüşen inş tekrardan kapanmaz..

    BTK'dan 2. mesaj geldi 1 hafta içinde cihaz kapatılacaktır diye internet sorgulamasında halen kayıt dışı yazıyor özetle gerçek kayıt yapmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EgeTurk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Flashmmm

    arkadaslar bizim telefonlar açılmış var mı hasan beyle görüşen inş tekrardan kapanmaz..

    BTK'dan 2. mesaj geldi 1 hafta içinde cihaz kapatılacaktır diye internet sorgulamasında halen kayıt dışı yazıyor özetle gerçek kayıt yapmıyor.

    :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasusxx1975


    quote:

    Orijinalden alıntı: EgeTurk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Flashmmm

    arkadaslar bizim telefonlar açılmış var mı hasan beyle görüşen inş tekrardan kapanmaz..

    BTK'dan 2. mesaj geldi 1 hafta içinde cihaz kapatılacaktır diye internet sorgulamasında halen kayıt dışı yazıyor özetle gerçek kayıt yapmıyor.

    :(

    başka msj gelen oldu mu bana daha gelmedi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçici de olsa pasaport kaydı için bir umut hallolur diye bekleyenler bence pek beklemesin.

    http://forum.donanimhaber.com/m_49517202/mpage_44//tm.htm#73877976

    burada aynı şey başına gelenler gayet açık geçici kayıtların bile artık olmadığını belirtiyor.
  • Geçici kayıt zamanları artık geçti bundan sonra bu şekilde yapılacak yeni kayıtlar fişek hızında kontrol aşamasına geldiğinden hemen sms mesajı gelip cihazınız kayıt dışıdır uyarısını almakta!

    Melih sms gelmesi veya gelmemesi bişey ifade etmiyor benim için ,imei sorgulamasına girdiğinde Kayıtlı bir cihazdır yazmadıkca yapılan kayıt geçerli bir kayıt değildir.
  • Benimkinde soyle yazıyor


    Durumu :   IMEI numarası abone kayıt merkezince geçici olarak kayıt altına alınmış olup Kurum tarafından evrakları kontrol aşamasındadır.

    Bu ne demek peki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi senin başvuru daha kontrol aşamasına gelmemiş geldiğinde KAYIT DIŞI CİHAZ olacak.

    Bizim imei durumlarıda başta böyleydi kontrol aşamasından sonra eksik evrak sebebiyle KAYIT DIŞI OLARAK değişti.
  • hasan bey bizim telefonlarıda tekrar kayıt yapmış fakat ben yeni pasaport bulmuştum ücretini yatırdım kayıt yaptırmaya gittiğimde kayıt yapılamaz devam eden işlemi var diyor arkadaş gittimi yine 115 tl boşa offfffffffffffffffffff.

    bu arada asus servisden hala çıt çıkmadı. bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    hasan bey bizim telefonlarıda tekrar kayıt yapmış fakat ben yeni pasaport bulmuştum ücretini yatırdım kayıt yaptırmaya gittiğimde kayıt yapılamaz devam eden işlemi var diyor arkadaş gittimi yine 115 tl boşa offfffffffffffffffffff.

    bu arada asus servisden hala çıt çıkmadı. bakalım ne olacak.

    Hocam bana da cevap gelmedi asusdan.
    Telefonu verdigim yer de aramadı hala.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 6:58:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    Asus Global e Yazdığım Mesaj ve Gelen Cevap

    MESAJ:
    padfone2 owner.
    I put the device charging.
    After 3 h the charge removing device, the device is closed. and never opened.
    asus device sent a turkey. Under warranty, I was told. which is published by Asus, but
    the following posts.

    ( PadFone 2 consumer message

    2013/03/22
    Recently there have been the small part PadFone 2 consumers use the situation
    can not boot, after thorough testing, we found that a small part of the compatibility
    problem PadFone 2 old software and memory (eMMC), although only a small part of
    the machine with this problem, but in order to enable consumers to experience the
    ease of use, Asus decided to comprehensive free replacement parts (ASUS update
    software) was in mid-February for consumers purchased on February 28. Please
    consumers on June 30 call 0800-093456, toll-free service appointment for you, once
    again thank you for your support and love Asus.)

    http://www.asus.com/tw/News/IOkzw7fDcerZuFoJ

    Changing the device's new device. or to be repaired under warranty.

    CEVAP:
    Dear Valued Customer,

    Thank you for contacting Asus Technical Support Service.

    We already forwarded this case to local Asus RC-team and they will reach you immediately to handle this issue.

    Thank you, Best Regards,

    Asus Technical Support Team


    Buda Asus Türkiye ye Yazdığım Yazı Cevap Henüz Yok.,

    iyi günler;
    İlginiz İçin teşekkür ederim.
    Servisinizde bulunan TRA1340844 servis numaralı ve CBATCT035295 seri numaralı padfone 2 cihazımın local garantisi olduğu ve onarımının ücretli yapılacağı hakkında tarafıma bilgi verdiniz.
    Ancak Asus un kendi sitesi yayınladığı mesajda bu sorunun yazılımsal ve emmc kartından kaynaklandığı ve asus servisleri ile irtibata geçmemiz istenmektedir. mesaj ın orijinal link i ve kendisi aşağıda dır.

    Sonuç Olarak Cihazımın Ücretsiz Olarak Tamir edilmesi veya değiştirilmesi gerekmektedir.
    Asusu Yayınladığı Mesaj

    (PadFone 2 consumer message)

    2013/03/22
    Recently there have been the small part PadFone 2 consumers use the situation can not boot, after thorough testing, we found that a small part of the compatibility problem PadFone 2 old software and memory (eMMC), although only a small part of the machine with this problem, but in order to enable consumers to experience the ease of use, Asus decided to comprehensive free replacement parts (ASUS update software) was in mid-February for consumers purchased on February 28. Please consumers on June 30 call 0800-093456, toll-free service appointment for you, once again thank you for your support and love Asus.
    Mesaj Orijinal Link i
    http://www.asus.com/tw/News/IOkzw7fDcerZuFoJ



    Umarim sorunun en az zararla çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 6:59:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xperia Z ye gectim bugün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 6:59:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.