Şimdi Ara

asus g73 sw hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • değerli forum üyeleri almış olduğum diz üstü bilgisayarın satın alınış serüveni ve sonrasını bir anekdot olarak yazmak istedim.
    bir gün carefurda dolaşırken aklımda bir dizüstü almak yokken şeytan dürttü ve bilgisayar reyonuna yöneldim.sonuçta exper bilgisayarın i7 işlemcili bir bilgisayarında satıcınında gaza getirmesi üzerine karar kıldık
    bir sonraki gün opsiyonlu olarak mağazadan ayrıldım.eve geldiğimde internetten araştırdım ve kuzey köprüsü üzerinde sata3 bağlantısı nedeniyle problem yaşandığını öğrenmiş oldum ilgili firmayı aradığımda kendilerinin bu 3 nolu portu kullanmadıklarını o nedenle bir problemin yaşanmıyacağını şayet yaşanır ise serviste çözebileceklerini ve tarih itibarı ilede ürünlerdeki ana kart değişiminin yapıldığını söyledi bunun üzerine ertesi gün teşhirden kaldırılan ürünü 1599 tl 12 taksit aldım.eve geldiğimde bir yakınım hemen el koydu kıramadım.kısa bir araştırmadan sonra asus g73 sw modeli diz üstü almaya karar verdik ve internet üzerinden tr dükkan adlı firmadan 3400tl 12 taksit siparişi verdim.sipariş o gün ankaradan sebil bilgisayar adlı firmadan kargolandı ertesi gün kargo şubesinden ürünü aldım.ürün ambalajı düzgün ve hiç açıimamış izlenimi verdiği için şubede açmadım.eve geldiğimde düşündüğüm gibi ürün hi.ç açılmamış orijinal ambalajındaydı.kutuyu açtığımda kutudan ne bir ürün broşürü ne kullanım kitapçığı ne garanti belgesive ne de sistem ve kurtarma cd si çıktı onun dışında asus türkiye sitesinde ürünle birlikte gelen herşey noksansız ve tamdı. firmayı aradığımda bana böyle bir şeyin imkansız olduğunu söylediler faturanın garanti belgesi yerine geçtiğini söyleyince ürünü bu şekilde almak istemediğimi söyledim.onlar ise ürünü iade almayacaklarını konu ile ilgili asus türkiyeyi aramam gerektiğini başka birşey yapamıyacaklarını söylediler.bende bunun üzerine ürün kolisi üzerindeki ithalatçı firma olan koyuncu firmasını aradım.kooool centerdaki bayan a konuyu anlatmaya başlamışken konu asussun konusu deyip telefonu suratıma kapadı.sonrasında asus türkiyeyi aradım (istanbul)oradaki bayan a konuyu aktardığımda bana ürün ankaradan alındığı için ankara bölge satış sorumlusu kaan özdenle görüşmem gerektiğini söylediler.kaan beye ulaştığımda bana yardımcı olacaklarını konuyu araştırıp geri döneceklerini söyledi ,ürünün seri numarasını aldı.sonrasında kaan beyle bir daha irtibat kuramadım.asus türkiyeden 3 -4 günsonra bir mail aldım.yazılımın ürün üzerine yüklü geldiğini eğer biz istersek bir kurtarma cd si hazırlayabileceğimizi yazmışlardı.garanti belgesi ve kullanım kitapçığı ile ilgili herhangi bir şeyden bahsetmemişlerdi.bunun üzerine sebil bilgisayarı aradım sebil bilgisayar ise bana satın aldığım firmanın bir yetkilisinin ismini verdi onunla görüşüp bu konuyu çözebileceğimi kendilerinin firma yetkilisi tarafından aranmasını söyleyerek telefonu kapadı.bunun üzerine satıcı firmayı aradım. satıcı firmadaki yetkili konudan haberdar olduğunu bunu mutlaka çözeceklerini söyleyerek ankara asus tan erdem gökalp adlı bir beyin telefonunu verdi erdem beyle görüştüğümde yardımcı olacaklarını söyledi seri no yu aldı ve kapadı. 3-4 gün sonra aradığımda aptullah bey adlı servis personeli erdem beyin toplantıda olduğunu ve kendisini yardımcı olabileceğini söyledi bunun üzerine hikayeyi birde o beye anlattık. kendisinin ürün ile ilgili eksikleri giderebileceğini biraz zaman alabileceğini ve beklememi söyledi.sonrasında satıcı firma tarafından arandım.ve garanti belgesinin tarafıma gönderileceğini açık adresimi sordu bende kendisine yoğun olduğumu ve eksik olan diğer bileşenlerle birlikte tarafıma gönderilmesini söyledim. 2 gün geçtikten sonra asus tan müşteri memnuniyeti ile ilgili bir mail aldım maili cevapladığım halde ondanda bir geri dönüş olmadı.nihayet bu gün yaşadıklarımı ilanen duyurmak gereğini hissettim.konu içerisinde ismi geçen firmalar (TR DÜKKAN)
    (KOYUNCU) (ASUS TÜRKİYE) (SEBİL BİLGİSAYAR) İnşaallah bu yazdıklarımı konu ile alakadar olan birileri okur.







  • sayın okuyanlar bu gün aralığın 4 ü notbuku aldığım tarihten bu yana yaklaşık 7ay geçti bu 7ay içinde sadece bir defa satıcı firma tr dükkandan iligi olan fatıh bey tarafından 4ay önce arandım. konu ile ilgili olarak ilgileneceğini ve bahsetmiş olduğum eksiklikleri gidereceğine dair konuştuk söz verdi diyemiyorum .sürenin uzun olacağını söyledi.nihayetinde talebim sistem cd si, garanti belgesi ve kullanım ile ilgili kılavuz gibi şeylerdi. fakat o gün bu gün konu ile ilgili ne fatih beyden ne de asus türkiyeden herhangi bir destek yada açıklayıcı bilgi yada geridönüş olmadı. yani alan aldığı ile başına gelenle başbaşa kaldı.koyuncuyu hiç konuşmuyorum bile çünküonlarla ilgili çok nahoş ve tatsız anılarım var .belgeleri hala saklamaktayım.bana birisi sorsa deseki dünyada müşterisini aptal yerine koyan kazıklayan altından kalkamadıkları ve hasar verdikleri ürünü zorla teslim edip üzerine 200 dolar para alan teknik kasap servisi hakkında hiç bir anıyı hatırlamak istemiyorum. travmam ancak bir nebze geçtiği için. kısaca bir ürünün türkiye şartlarında servise gitmesi halinde başına ne geleceği bilinmediğinden ürün seçerken mümkünse sağlamlığından emin olduğunuz nispeten basit yapıya sahip ürünler tercih edilmeli zira ürün ne kadar yeni ve komplike sorun o kadar büyük ve çözümsüz kalacaktır. ha birde bu satıcı firmadaki arkadaş bana yazdıklarımdan ötürü yazının biraz sert olduğunu daha uygun bir uslup kullanabileceğimi falanda söyledi oysa ben satırları yazarken hiç bir ilave etmeksizin olduğu gibi yazmıştım.en can alıcı konu ise asus firmasının bana gönderdiği ingilizce müşteri memnuniyeti ile ilgili döküman doldurup gönderdiğim halde ondan da bir geri dönüş olmadı. buradan seslenmek istiyorum.ey asus kouncuya malı satarken nasıl bir anlaşma yaptınızki koyuncu zeytinyağı gibi konunun içinden sıyrılıp çıkmakta. yeni alınan bir ürün ün içerisinden eksık çıkan malzeme konusunda 7 aydır hiç birşey yapmadan beni uyuttunuz.allahtan arızalı bir ürüne denk gelmedim.ya böyle bir şey başıma gelse düşünmek bile istemiyorum. asus türkiye istanbul çamlıcada evime yaklaşık 5 km uzaklıkta oraya gidip konuyu anlatmama rağmen arıza kabul elemanı hanım gayet ilgisiz bir tavırla bana 4 yıldır burada çalışıyorum il defa sizinki gibi bir vaka ile karşılaştığını söyledi ve yapabilecekleri birşey olmadığını ve kulaklık la ilgili bir büroşür verdi ve gönderdi.kısaca asus firmasından bu konu ile ilgili geri dönüş bekliyorum. eğer olmaz ise yılbaşından sonra ise tüketici hakları hakem heyetine baş vurup hakkımı arıyacağım.mutlaka sesimi duyan birileri olacaktır diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.