Şimdi Ara

ASUS F3SV, GARANTİ, YARDIM LÜTFEN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar

    forumdan bir arkadaştan asus f3sv laptop aldım. teknosanın teşhir ürünüymüş. bir hafta sonra ekrana görüntü gelmemeye başladı. garantiye gönderdim ve 27 iş günü doldu.

    sormak istediğim şu: 30 iş günü dolduğu zaman bana fatura bedeli üzerinden mi değişim hakkı tanıyacaklar ya da eşdeğer özellikte bir notebook mu verecekler.

    ürünün fatura bedeli 400 tl. (ben 400 tlye almadım tabiki)

    400 tl üzerinden değişim yapmak isterlerse bir hak talep edebilir miyim. çıngar çıkarmanın fayadası olur mu

    bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.







  • Urunun elnde teknosa faturasi var mi
  • Dostum selam ,
    Teknosanın kırmızı etiketli ürünü ise zaten değişim hakkın yok ve garantisi 6 ay .Ama Asustakiler bunu bilmez ,sana 30 iş günü içinde çözemezlerse değişim belgesi verirler .Bu saatten sonra olay sen ve Teknosa arasında geçer Teknosa'dan 400 Tl lik faturası varsa 400Tl lik ürün alabilirsin yada üstünü verip daha iyi bir Notebook.
    Teşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Urunun elnde teknosa faturasi var mi



    teknosa faturası var hocam kasım 2009 fatura tarihi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bruer

    Dostum selam ,
    Teknosanın kırmızı etiketli ürünü ise zaten değişim hakkın yok ve garantisi 6 ay .Ama Asustakiler bunu bilmez ,sana 30 iş günü içinde çözemezlerse değişim belgesi verirler .Bu saatten sonra olay sen ve Teknosa arasında geçer Teknosa'dan 400 Tl lik faturası varsa 400Tl lik ürün alabilirsin yada üstünü verip daha iyi bir Notebook.
    Teşk.


    kırmızı etiketli olup olmadığını bilmiyorum. kasım 2009 faturalı ve teknosa'ya sorduğumda fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantisi var dedi.
  • eğer fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantisi oldugunu sizin notebook ıcın söyledılerse kırmızı etiket değildir.
    Ama kırmızı etiket olmasa notebook 400tl faturalanmaz Teknosa'da.Bunu öğrenın hocam bence,yanı fatura elinizdeyse zaten ustunde 6 ay garantilidir diye yazması lazım .
  • Para iadesi değil değişim iste..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bruer

    eğer fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantisi oldugunu sizin notebook ıcın söyledılerse kırmızı etiket değildir.
    Ama kırmızı etiket olmasa notebook 400tl faturalanmaz Teknosa'da.Bunu öğrenın hocam bence,yanı fatura elinizdeyse zaten ustunde 6 ay garantilidir diye yazması lazım .


    faturaya baktım 6 ay garanti diye bir şey yazmıyor.

    bu arada fatura bedeli yanlış kalmış aklımda 588.82 fatura altı iskonto 294.41



    genel toplam 294.41


    laptopu aldığım arkadaş teknosa'da çalışıyormuş. aradım ama kapalı telefonu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Para iadesi değil değişim iste..



    bu isteğimi 30 iş günü dolduktan sonra teknosaya mı söyleyeceğim. benim için daha iyi olur değişim. değişim yaparlarsa eşdeğer özelliklerde bir laptop mu vermeleri lazım.


    cevap veren arkadaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
  • dostum ben teknosada çalışmıyorum ama kırmızı etiketten yarı fıyatına telefon aldım ve durum anlattıgım gıbıydı .
    Bilgin olsun dıye yazdım, fatura bedeli kadar değişim yapıyorlar normalde ama benımkı yarı fiyat oldugu ıcın değişim falan yoktu .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bruer

    dostum ben teknosada çalışmıyorum ama kırmızı etiketten yarı fıyatına telefon aldım ve durum anlattıgım gıbıydı .
    Bilgin olsun dıye yazdım, fatura bedeli kadar değişim yapıyorlar normalde ama benımkı yarı fiyat oldugu ıcın değişim falan yoktu .



    ok hocam teşekkür ediyorum ilgin için. hayırlısı artık.
  • Cihaz degisimi yaparlarsa muadil ürün vermek zorundalar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.