Şimdi Ara

ASUS Eee Pad Transformer TF101 ANA KONU (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.107
Cevap
15
Favori
151.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ASUS UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN

    "Garantisinin 5 ayında Vatan Bilgisayar Şubesi'nden aldığım Asus TF101-1B185A tablet seste bozulma ve şarj olmama sebebiyle Ocak 2012'de Vatan PC aracılığıyla servise gönderdim. Şarj kablosunu değiştirip,yazılım yükleyip gönderdiler.

    Teslim aldım akşam şarj ettim, açıldı; ancak sürekli donmalar oldu ve sonra açılmamak üzere kapandı. Hemen bir gün sonra tekrar servise gönderdim. 10 gün sonra yazılımı yükleyip bir sorun yok diye gönderdiler. Aynı gün akşama kadar şarj etmeme rağmen açılmadı, aynı günün akşamında tekrar servise göndermek için Vatan PC'de serviste görevli arkadaşlar ilgili evrağı hazırlarken tablet kendiliğinden açıldı.

    Göndermekten vazgeçmeyi düşünürken açıp kapatmayı deneyelim dediğimde tam 15 dk kapanmasını bekledik ve bir daha açılmadı. Servisin dediği gibi sorunun yazılımsal değil donanımsal olduğunu ve mağduriyetimizin giderilmesi için Asus Türkiye müşteri temsilciliğiyle hem ben hem de Vatan servis elemanı değişim isteğinde bulunduk.

    Ancak yazılımsal diye servise göndermemizi istediler,gönderdik tam bir ay sonra batarya değişmiş olarak geldi. Vatan serviste teslim almadan açma kapama testleri yaparken sorunun hala devam etiğini görünce teslim almadım. Servise değişim ve/veya iade isteğiyle tekrar gönderdim. Hala sorunun yazılımsal olduğunu iddia eden Asus firmasından ve ilgili servisinden şikayetçiyim. Ocak ayından beri mağdurum. Bundan sonra tüm yasal yollardan hakkımı arayacağım ve mağduriyetimi her yerde dile getireceğim."

    diye şikayetvar sitesine yazdığım mesajdan sonra ne oldu biliyor musnuz? Yırtık bir servis kağıdı ve çizilmiş bir cihaz gönderdiler. Ürünüm şu an Vatan pc bekliyor. Ben de Pazartesi elimdeki belgelerle Tüketici hakem heyetine gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dHmann -- 28 Nisan 2012; 1:32:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dHmann

    ASUS UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN

    "Garantisinin 5 ayında Vatan Bilgisayar Şubesi'nden aldığım Asus TF101-1B185A tablet seste bozulma ve şarj olmama sebebiyle Ocak 2012'de Vatan PC aracılığıyla servise gönderdim. Şarj kablosunu değiştirip,yazılım yükleyip gönderdiler.

    Teslim aldım akşam şarj ettim, açıldı; ancak sürekli donmalar oldu ve sonra açılmamak üzere kapandı. Hemen bir gün sonra tekrar servise gönderdim. 10 gün sonra yazılımı yükleyip bir sorun yok diye gönderdiler. Aynı gün akşama kadar şarj etmeme rağmen açılmadı, aynı günün akşamında tekrar servise göndermek için Vatan PC'de serviste görevli arkadaşlar ilgili evrağı hazırlarken tablet kendiliğinden açıldı.

    Göndermekten vazgeçmeyi düşünürken açıp kapatmayı deneyelim dediğimde tam 15 dk kapanmasını bekledik ve bir daha açılmadı. Servisin dediği gibi sorunun yazılımsal değil donanımsal olduğunu ve mağduriyetimizin giderilmesi için Asus Türkiye müşteri temsilciliğiyle hem ben hem de Vatan servis elemanı değişim isteğinde bulunduk.

    Ancak yazılımsal diye servise göndermemizi istediler,gönderdik tam bir ay sonra batarya değişmiş olarak geldi. Vatan serviste teslim almadan açma kapama testleri yaparken sorunun hala devam etiğini görünce teslim almadım. Servise değişim ve/veya iade isteğiyle tekrar gönderdim. Hala sorunun yazılımsal olduğunu iddia eden Asus firmasından ve ilgili servisinden şikayetçiyim. Ocak ayından beri mağdurum. Bundan sonra tüm yasal yollardan hakkımı arayacağım ve mağduriyetimi her yerde dile getireceğim."

    diye şikayetvar sitesine yazdığım mesajdan sonra ne oldu biliyor musnuz? Yırtık bir servis kağıdı ve çizilmiş bir cihaz gönderdiler. Ürünüm şu an Vatan pc bekliyor. Ben de Pazartesi elimdeki belgelerle Tüketici hakem heyetine gideceğim.


    Geçmiş olsun dostum, bence hemen hemen her firma ile yaşanabilecek en sınır noktaya ulaşmış sorunu yaşamışsın.




  • ALTYAZIYA ÇÖZÜM? yabancı sitelerde aradım fazla bilgi yok...
  • asus T101 sıfır orjinal açılmamış kutusunda 24 ay garantili 710 a bırakıcam
    http://resim.donanimhaber.com/m_59825537/mpage_1/f_/key_//tm.htm#59825537
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertankirco

    ALTYAZIYA ÇÖZÜM? yabancı sitelerde aradım fazla bilgi yok...

    Altyazıyı sorunsuz çalıştıran bir sürü player var.
    Mx video, dice...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakyildirim

    Herkese selamlar...

    Transformer'ımı Android 4.0.3'e yükselttim. Turkcell'den de bir 3G hattı taktım ama ne yaptıysam internete bağlanmıyor. Böyle bir sorunla karşılaşan ve çözebilen oldu mu acaba? Yada çözüm için öneri sunabilecek birileri var mı?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    İlk geldiğindede 4.0.3 değilmiydi zaten benim cihaz tf101g
  • arkadaşlar docksuz hediye asus tf-101 gelmişti. satmayı düşünüyordum sonra yorumlara bakınca kullanma isteği doğdu içimde:)

    docksuz kullanım nasıl acaba bilgi verirmisiniz? sanal klavye zormu oluyor? dock şartmı bu alete?
    yardımcı olursanız sevinirim sıfır kutusunu açmak istemiyorum kesin kararımı vermeden
    bir de dock'u nasıl temin edebilirim acaba?

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demonturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dHmann

    ASUS UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN

    "Garantisinin 5 ayında Vatan Bilgisayar Şubesi'nden aldığım Asus TF101-1B185A tablet seste bozulma ve şarj olmama sebebiyle Ocak 2012'de Vatan PC aracılığıyla servise gönderdim. Şarj kablosunu değiştirip,yazılım yükleyip gönderdiler.

    Teslim aldım akşam şarj ettim, açıldı; ancak sürekli donmalar oldu ve sonra açılmamak üzere kapandı. Hemen bir gün sonra tekrar servise gönderdim. 10 gün sonra yazılımı yükleyip bir sorun yok diye gönderdiler. Aynı gün akşama kadar şarj etmeme rağmen açılmadı, aynı günün akşamında tekrar servise göndermek için Vatan PC'de serviste görevli arkadaşlar ilgili evrağı hazırlarken tablet kendiliğinden açıldı.

    Göndermekten vazgeçmeyi düşünürken açıp kapatmayı deneyelim dediğimde tam 15 dk kapanmasını bekledik ve bir daha açılmadı. Servisin dediği gibi sorunun yazılımsal değil donanımsal olduğunu ve mağduriyetimizin giderilmesi için Asus Türkiye müşteri temsilciliğiyle hem ben hem de Vatan servis elemanı değişim isteğinde bulunduk.

    Ancak yazılımsal diye servise göndermemizi istediler,gönderdik tam bir ay sonra batarya değişmiş olarak geldi. Vatan serviste teslim almadan açma kapama testleri yaparken sorunun hala devam etiğini görünce teslim almadım. Servise değişim ve/veya iade isteğiyle tekrar gönderdim. Hala sorunun yazılımsal olduğunu iddia eden Asus firmasından ve ilgili servisinden şikayetçiyim. Ocak ayından beri mağdurum. Bundan sonra tüm yasal yollardan hakkımı arayacağım ve mağduriyetimi her yerde dile getireceğim."

    diye şikayetvar sitesine yazdığım mesajdan sonra ne oldu biliyor musnuz? Yırtık bir servis kağıdı ve çizilmiş bir cihaz gönderdiler. Ürünüm şu an Vatan pc bekliyor. Ben de Pazartesi elimdeki belgelerle Tüketici hakem heyetine gideceğim.


    Geçmiş olsun dostum, bence hemen hemen her firma ile yaşanabilecek en sınır noktaya ulaşmış sorunu yaşamışsın.


    Teşekkür ederim.
    Bu arada Asus un hem face hem twit sayfalarına da mesaj attım .Bakalım bir tepki verecekler mi? Gerçi bu kadar pişkin bir servis macerasından sonra pek ihtimal vermiyorum. Arsızın yüzüne tükürmüşler "ya rabbi şükür demiş" bunların ki o hesap.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dHmann -- 28 Nisan 2012; 20:40:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dHmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Demonturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dHmann

    ASUS UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN

    "Garantisinin 5 ayında Vatan Bilgisayar Şubesi'nden aldığım Asus TF101-1B185A tablet seste bozulma ve şarj olmama sebebiyle Ocak 2012'de Vatan PC aracılığıyla servise gönderdim. Şarj kablosunu değiştirip,yazılım yükleyip gönderdiler.

    Teslim aldım akşam şarj ettim, açıldı; ancak sürekli donmalar oldu ve sonra açılmamak üzere kapandı. Hemen bir gün sonra tekrar servise gönderdim. 10 gün sonra yazılımı yükleyip bir sorun yok diye gönderdiler. Aynı gün akşama kadar şarj etmeme rağmen açılmadı, aynı günün akşamında tekrar servise göndermek için Vatan PC'de serviste görevli arkadaşlar ilgili evrağı hazırlarken tablet kendiliğinden açıldı.

    Göndermekten vazgeçmeyi düşünürken açıp kapatmayı deneyelim dediğimde tam 15 dk kapanmasını bekledik ve bir daha açılmadı. Servisin dediği gibi sorunun yazılımsal değil donanımsal olduğunu ve mağduriyetimizin giderilmesi için Asus Türkiye müşteri temsilciliğiyle hem ben hem de Vatan servis elemanı değişim isteğinde bulunduk.

    Ancak yazılımsal diye servise göndermemizi istediler,gönderdik tam bir ay sonra batarya değişmiş olarak geldi. Vatan serviste teslim almadan açma kapama testleri yaparken sorunun hala devam etiğini görünce teslim almadım. Servise değişim ve/veya iade isteğiyle tekrar gönderdim. Hala sorunun yazılımsal olduğunu iddia eden Asus firmasından ve ilgili servisinden şikayetçiyim. Ocak ayından beri mağdurum. Bundan sonra tüm yasal yollardan hakkımı arayacağım ve mağduriyetimi her yerde dile getireceğim."

    diye şikayetvar sitesine yazdığım mesajdan sonra ne oldu biliyor musnuz? Yırtık bir servis kağıdı ve çizilmiş bir cihaz gönderdiler. Ürünüm şu an Vatan pc bekliyor. Ben de Pazartesi elimdeki belgelerle Tüketici hakem heyetine gideceğim.


    Geçmiş olsun dostum, bence hemen hemen her firma ile yaşanabilecek en sınır noktaya ulaşmış sorunu yaşamışsın.


    Teşekkür ederim.
    Bu arada Asus un hem face hem twit sayfalarına da mesaj attım .Bakalım bir tepki verecekler mi? Gerçi bu kadar pişkin bir servis macerasından sonra pek ihtimal vermiyorum. Arsızın yüzüne tükürmüşler "ya rabbi şükür demiş" bunların ki o hesap.

    asus globala da yaz kesinlikle onların daha çok önem vereceklerini tahmin ediyorum, mutlaka Türkiye servisini uyaracaklardır.
    http://vip.asus.com/eservice/cus_suggest.aspx buraya yazabilirsin yaşadığın olayı




  • dostum tv ye bağladığım zaman altyazı nedense görünmüyor
  • valla güncelleme falan yok ortada, ya 1-2 ay bekleriz yine.. Ya da yine saçma sapan donmalı, kilitlenmeli bir Asus alırız elimize
    o kadar soğudum Asus markasından.. Kaç haftadır yazmıyorum forumun bu başlığına.. Yazmaya değecek bir şeyi yok artık benim için..
    Almak isteyenlere tavsiyen 2 kere IPAD, SONY üzerine düşünsünler.. Bu güncelleme (ICS 4.0.3) tamamen Asus TF101 i öldürdü...
    Sadece çizgi roman okumak için kullanıyorum (Mobi reader, comic viewer, perfect viewer, jjcomics viever, scviewer dışında uygulama yüklü değil.
    harika teksas tommiks okuyorum, 1.200 TL ye mandrake zagor okumak isteyenlere tavsiye ederim




  • Bende suanda 4.03versiyonu kullaniyorum cok memnunum siz neden şikayetçisiniz ben anlamadim birde bi sorum olacak buandroitli tabletlerde ucretli uygulamaları nasıl free olaraktan indiririz ( jailbreak tarzı} cevaplarsaniz sevinirim....
  • Arkadaşlar tabletin pili azalırken dock ünitesini taktığım da şarj etmiyor.Herhangi bir uyarı falan da yok .dock u ayrı şarja taktım pili de dolu. üzerinde turuncu bir ışık var sadece on-off gibi birşey var mı neden şarj olmuyor bu alet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catastrop

    Alette yazılım sorunları dışında bir sorun yok. En azında benim fark ettiğim bir şey yok.

    Daha ne olsun , alet cok hoş internette baya bi fiyat araştırması yaptım fakat bu konunun son 2 sayfasını okuyunca fikrim degişti , konuda cihazın şu özelliği var şöyle kullanışlı böyle iyi gibi yorumlar bekliyordum ama gel görki bu konu mahşer yeri gibi olmuş herkes kendi paçasını kurtarma derdinde tabiri caizse :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w4rsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: catastrop

    Alette yazılım sorunları dışında bir sorun yok. En azında benim fark ettiğim bir şey yok.

    Daha ne olsun , alet cok hoş internette baya bi fiyat araştırması yaptım fakat bu konunun son 2 sayfasını okuyunca fikrim degişti , konuda cihazın şu özelliği var şöyle kullanışlı böyle iyi gibi yorumlar bekliyordum ama gel görki bu konu mahşer yeri gibi olmuş herkes kendi paçasını kurtarma derdinde tabiri caizse :)

    Iste klasik Turk halki.Daha iyisi cikti bu tabletin diye guzelim tabletin pabucunu dama atiyorlar.Yazilim sorunu da bahane.Simdi isterseniz gidin prime alin,o da 2-3 yil sonra eskiyecek.Teknoloji boyledir.Ben tableti aldiktan 3 qy sonra prime cikti ama aldigima hic pisman olmadim.Simdi prime diye bir tablet olmasaydi eminim herkes bunu overdi.Tabletimi satmadim ve onumuzdeki 2 yil icin de satmayi dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet arkadaşlar ben de alalı 1 ay oluyo hedı ye geldı tablet once satmayı dusundum ama sonra cok hosuma gıttı
    hıc bır yazılımsal sorunla karsılasmadım
    hızı cok guzel aletın
    ekran ı da retina ekranı aratmıyor cozunurlugu gercekden guzel hd fılmlerı mp4 formatına cevırdıgımde cok harıka bır goruntu cıkıyor karsıma
    ınternetıne gir gez filmini izle muzıgını dınle oyununu oyna gunluk gazetenı oku kıtabını oku ee daha baska ne bekleyebılrısının ki zaten tabletten ....
    almayı dusunen arkadaslara tavsıye edıyorum
  • Güncelleme geldi wake lock programini kapattim bakalim sorunlar devam ediyormu, hayirlisi bakalim...
  • bana da güncelleme geldi. acaba neler vaar bu guncellemede?
  • arkadaşlar elimde sıfır açılmamış asus tf-101 var docksuz olarak. ilk başta satmayı düşünüyordum ama düzgün bir fiyattan alıcı çıkmadığı için kendim kullanmayı düşünüyorum. ancak bir sorum var. ürünü dock olmamasının eksikliğini çok hissedermiyim acaba? daha önce dokunmatik bi elektronik cihaz kullanmadığım için bilemiyorum.
    yoksa en rahat kullanım için dock şart mı acaba? yardımcı olursanız sevinirim.

    bir de docku nasıl ve nerden temin edebilirim

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **cyborg**

    arkadaşlar elimde sıfır açılmamış asus tf-101 var docksuz olarak. ilk başta satmayı düşünüyordum ama düzgün bir fiyattan alıcı çıkmadığı için kendim kullanmayı düşünüyorum. ancak bir sorum var. ürünü dock olmamasının eksikliğini çok hissedermiyim acaba? daha önce dokunmatik bi elektronik cihaz kullanmadığım için bilemiyorum.
    yoksa en rahat kullanım için dock şart mı acaba? yardımcı olursanız sevinirim.

    bir de docku nasıl ve nerden temin edebilirim

    teşekkürler

    Aslina bakarsaniz dockun fazla artisini gormedim ben.Sadece batarya suresini yukseltmesi ve sd kart,usb takilabildigi icin aldim.Ancak docksuz aldiysaniz tekrardan dock'a 350 tl bayilmaniza gerek yok.Tablet kendi basina zaten guzel,ekstra masraf olur.O yuzden gerek yok.




  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.