Şimdi Ara

Astra vs Focus karar: focus (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ikinci el temiz alfa jülyet alırım keyfime bakarım
  • otomatik vites dendimi fordu ve opel'i düşünmek lazım.Test edin ve ona göre alın.Sürüş performansta focus iyi diyebilirim ama başka bşey için konuşamam.
  • yeni KİA CEED 1.6 135 hp DCT çift kavramalı şanzımanıyla ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır .
  • ben olsam astra alırım.focus un konsolu çoook kaba.tasarımıda oldukça basit.yol tutuş konusunda astra da çok iyi bir otomobildir.focusla beraber anılır genelde.o yüzden yol tutuş konusunu fazla kafaya takmaya gerek yok.kaldı ki spor otomobil almıyorsunuz.
  • vectra b, astra g, astra h kullandım... astra g ve astra h hala ailemizde duruyor.
    vw olarakta golf 4 aldım sattım şu andada passatımız duruyor yine.

    forumda vw in üstünlüklerine vurgu yapınca vurun abalıya oluyor yine zayıf yanlarına değinincede vurun abalıya.

    her iki firmanın araçlarının çeşitli jenerasyonlarına sahip olmuş biri olarak diyebilirimki totalde vw premium markaları saymazsak piyasadaki bir çok firmadan daha kaliteli ve güvenlikli araçlar üretiyor.

    ayrıca astranın 1.4T 140 hp motorundaki beygirler gerçekten sütçü beygiri. Kullandım.( tsı ile karşılaştırınca)
  • ikisi arasında astra derim her ne kadar performanda tatmin etmezsede konfor ve görünüş olarak oldukça iyi
  • İki araç da oldukca kaliteli ve sınıfında iddialı modellerdir, Astra 1.4T motoru daha güçlü ve ekonomi potansiyeli yüksek ancak tam otomatik Active Select şanzımanı Focus taki çift kavramalı şanzımanın aksine özellikle ş.içindeki tüketimi arttırıyor ve motor gücünü törpülüyor, bu da motorun başarılı özelliklerini gölgeleyebiliyor.

    Bu şanzıman yıl sonundaki makyajlı kasayla birlikte %60 daha hızlı, daha ekonomik ve sessiz hale gelecek, bu açıdan Focus III ün şuan almak için daha ideal bir seçenek olduğu düşünülebilir. Focus 1.6 Powershift e dair bildiğim şikayetlerse dik yokuştaki kalkışlarda bazen zayıf hissettirmesi, bu da üzerindeki başarılı atmosferik motora ters bir durum ve muhtemelen yazılımla alakalı.


    Forumlarda karşılıklı polemiklere ya da ağır ithamlara takılmadan konuyu araştırın ve mutlaka iki aracı da test edin, en önemlisi sizin görüşlerinizdir kişilerin önerileri beğeninize hitap etmeyebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hector Priamson

    Ben de benzer bir ikilem içindeyim ama ben kesinkes düz vites alacağım.
    Astranın makyajlısı , focusun da 1.0 litresi almanyada satışta ..
    Bize gelmeleri eli kulağında.
    AStra alacaksanız makyajlıyı beklemenizi öneririm (1-2 ay sürer herhalde)

    Bunu bilmiyordum :) aksine yeni modelde hiç bir değişiklik yok dedi Arkastaki satış görevlisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    Yeni araba alıcam, 0 km, çok hoşuma giden alternatif olursa 2010+ 2.el olabilir.

    Şuan aklıma yatan 2 araç var,
    1. Astra j 1.4T sport Active Select 49250
    2. Focus 1.6 PowerShift Titanium Metalik 47610

    Aslında focus hiç düşünmüyordum ama şimdi kararsız kaldım, astraya en çok çeken sebep 1.4T olması.

    Nedersiniz ve neden?
    Ayrıca alternatif olabilir maksimum limit 49250, otomatik ve en az C sınıfı olucak. 2.elde en eski 2010 model.

    Teşekkürler

    focus için hangi bayiiden fiyat aldınız. kişisel değilse öğrenebilir miyiz?

    bayağı iyi bir indirim almışsınız. o fiyata kaçırmayın derim.

    Araçta koç personel indirimi var hocam, özel bişey değil tüm bayiiler aşağı yukarı aynı fiyatı veriyor. yazdığım fiyat Arkasın fiyatı bugun otokoç 47850 gibi bişey dedi ama biraz daha payı vardı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Fordun bu versiyonunu performansı,civic otomatik sedandan bile kötü ki ,normalde kullanılan teknik oyuncaktan dolayı daha iyi performans beklensede kazın ayağı öyle olmuyor ki değişken çift eksantriğe rağmen özellikle alt devirler isteksiz ve üsttede canlılık artmıyor.

    Bu seri ile yoltutuş kartınıda elden çıkaran focus başka özellikleri ile öne çıksada 1.4t versiyon astra daha mantıklı bir performans sergiliyor ki verilere görede sürüş özellikleri focustan daha iyi.

    Benim farkedebildiğim bir fark yok aralarında 2sinide bugun test ettim, focusun şanzımanı hatta çok daha başarılı. sadece kalkışlar biraz zayıf.
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    İki araç da oldukca kaliteli ve sınıfında iddialı modellerdir, Astra 1.4T motoru daha güçlü ve ekonomi potansiyeli yüksek ancak tam otomatik Active Select şanzımanı Focus taki çift kavramalı şanzımanın aksine özellikle ş.içindeki tüketimi arttırıyor ve motor gücünü törpülüyor, bu da motorun başarılı özelliklerini gölgeleyebiliyor.

    Bu şanzıman yıl sonundaki makyajlı kasayla birlikte %60 daha hızlı, daha ekonomik ve sessiz hale gelecek, bu açıdan Focus III ün şuan almak için daha ideal bir seçenek olduğu düşünülebilir. Focus 1.6 Powershift e dair bildiğim şikayetlerse dik yokuştaki kalkışlarda bazen zayıf hissettirmesi, bu da üzerindeki başarılı atmosferik motora ters bir durum ve muhtemelen yazılımla alakalı.


    Forumlarda karşılıklı polemiklere ya da ağır ithamlara takılmadan konuyu araştırın ve mutlaka iki aracı da test edin, en önemlisi sizin görüşlerinizdir kişilerin önerileri beğeninize hitap etmeyebilir.


    ben focusuda tam otomatik sanıyordum siz yazınca hatırladım televizyonda reklamları dönüyordu :) testte kalkışlardaki boşluğa anlam verememiştim şimdi çözüldü :)

    dediğim gibi makyajdan haberim yoktu bu durumda beklemeye değmez sanırım.

    koca izmirde 1i hariç tüm opelleri gezdim(4 tane) sadece 1inde bu kombinasyon test aracı var oda patronun yakınındaymış pazartesi gelicekmiş... pazartesi onu hemen arkasındanda focusu tekrar test etmeyi planlıyorum.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_51835779/mpage_2/key_/tm.htm
    bu konunun son mesajlarındaki izlenimler mide bulandırıcı, pazartesi tekrar ve uzun bir test sürüşünde bulunucam...

    yalnız şu plastik kokusu olayını çözmüşler sanırım, ne showroomdaki araçlarda nede test aracında bir koku hissetmedim ben.
  • iyice kararsız kaldım :S otomatikten vazgeçip, bi alt versiyon dizel focus veya sporta donanım ekleyip benzinli astramı alsam acaba
  • bugun işlemi sonlandırdım gibi, ani bir karar değişikliği ile dizele geçtim, showroom arabasını aldım,
    titanium hb tdci 115 beygir aytozu gri(eski titanium) + otomatik park(ön arka park sensörü + katlanabilir dış ayna) 53900e bitirdik yarın peşinatını veriyorum :)

    fikir bildiren yardımcı olan herkese tekrar ve teker teker teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Focus hiç kullanmadım ama Astra J 1.4 - 140 hp - otomatik vites olanını kullandım biliyorum... Kısaca özetlersem;

    - 140 hp ile uzaktan yakından alakasız , gerçekte 122 hp lik TSI kadar bile yürümüyor...
    - Şanzuman performansı törpülüyor..
    - Vites geçişleri yeterince hızlı değil...
    - Yaküt tüketimi şehirçi 10-11 litreden aşağı düşmez..



    Bende de ikinci araç olarak Astra J mevcut... Az çok bilgim var bu araç hakkında, kesinlikle benzinlisini tavsiye etmiyorum.. Hem gitmiyor hem çok yakıyor, hem de otomatik vitesi başarısız... Şahsen eğer benzinli araç alacak olsam, TSI 122 hp motora sahip bir araç bakardım... Hem basmayınca yakmaz, hem 122 hp nin hakkını verecek kadar yürür...

    Seat Leon- Skoda Octavia-VW Golf - Audi A3 - BMW 1.16i gibi araçlar araştırılmalı...

    Astra benzinlisi gitmiyor derken neye göre gitmiyor? Sınıfındaki birçok araç 0-100'ü 7 saniyede çıkıyorda bizim mi haberimiz yok? Sizde sanırım dizel versiyonu mevcut dizel pek performanslı olmayabilir ama benzinlisi gayet performanslı..



    araç ses alıyor gibi geldi videoda.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.