Şimdi Ara

Astra J 1.4 T (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
6.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edward Teach kullanıcısına yanıt
    Benim için de sorunsuzluk önemli. Ses gelsin kafamı ütülemedikce hiç dert etmem. En kötü müzik açarım biraz. 2014 veya 15 modelleri 85 civarına bulamam sanırım. 85 bile şu an zorlamış halim benim. O yüzden alabildiğim en yüksek yıla bakıyorum ama max 2012 2013 bulabilirim gibime geliyor. Ben açıkçası piston kırma ile opel i ayni cümlede gördükten sonra opele hiç bakmadım bu süreçte on yargım vardı. Ama j kasayı araştırınca öyle bir sorun olmadığını gördüm o yüzden atmosferik yerine turbo bakmak daha mantıklı geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Astra K için doğru da j kasa 2009 da çıktı zamanında rakiplerine göre gayet yalıtımı iyi ve konforlu bir araç sene olmuş 2020 11 senelik kasayı almayı düşünmek zorunda bırakılıyoruz suç opelde değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru söylüyorsun kaliteli antifriz kullanmayan yada direk su kullananlarda oluyor. Kireçleme yapıyor devirdaim bozuluyor hortum yırtılıyor tıkanıyor vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o paraya lpgli cvt vites bir auris alip kafa rahat binerdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spingbeng S kullanıcısına yanıt
    Hocam 3 yıl oldu satalı pek hatırlayamadım bunu. Ama sanmıyorum böyle bir sıkıntı yaşasam aklımda kalırdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam onlar da 100 civarında geziyor fiyatları ama bakmıştım onlara da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spingbeng

    Hocam onlar da 100 civarında geziyor fiyatları ama bakmıştım onlara da
    Hocam bazı şeyler kişisel zevk ama ben 2017 de aracı alırken 82 bin Astra fiyatı 87 civic elegance eco fiyatı vardı civic test sürüşü yapıp arkasına Astra ya binince arabaya bindiğimi anladım. Turbo motorun keyfi her zaman iyidir. Japon arabalarında yalıtım yoktur ama sorunsuz mu evet sorunsuz diyebiliriz fakat temiz ve bakımları zamanında yapılmış Avrupa arabasını her zaman tercih ederim.

    Aracın görüş açıları ile sorunuz olmuş gayet iyi yeterli direkler biraz kalın.

    Japon grubunda Mazda ya bakabilirsiniz 2012 veya 2013

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Doğrudur sorunsuzluk var uzak Doğulularda ama genelde performans odaklı Olmuyorlar. Bir arabaya iyi baktıktan sonra zaten ekstrem bir problem çıkarmaz diye düşünüyorum. Mazdalara da baktım da onlar da 80 küsür. Karşılaştırınca opel almak daha mantıklı geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 1.4t HB otomatik kullanıyorum, makyajlı kasa değil, Cosmo donanım.

    Trim sesi maalesef var, gösterge çerçevisei, A sütunu kaplaması ve sunroof kontrollerinin olduğu kapak ayırt edebildiklerim. (aracım 85000 km'de)
    Araç genel olarak sert belki trim sorunu da bundandır, ben 50 yanak yerine 55 yanak lastik aldım biraz yumuşar diye ancak ne kadar fark etti bilemiyorum.

    Görüş sıkıntısı az da olsa var, kalın A sütunu ve ön kelebekler özellikle sola dönerken bir kaç kez rahatsız etti, öyle dert edilecek durum değil.

    Kronik sorunları da var yukarıda yazılmış, çoğu soğutma sistemi ile alakalı ve bir kere başınıza gelince çözülüp ortadan kalkıyor. Benim ekleyeceğim ön amortisör sorunu olabilir. Aslında arıza değil işini yapıyor ama ses yapmaya başlıyor; amortisör ve takozlar değişiyor. Bir de fren kaliperlerinde sorun var o da işini yapıyor ama tıkırtı yapıyor, saplamaları değişiyor.

    Araç güzel donanımlı, motor yeterli, hiç gitmem demez, turbo ile yüksek devirlere çıkmaya gerek kalmadan canlanıyor.
    Şanzuman güzel, sorunsuz, 6 ileri, GM üretimi, 1800 devir civarı 90 yapıyor.

    Rüzgar sesi 100'den sonra duyulmaya başlıyor.

    Benim aracın Sport donanımdan farkı var mı bilmiyorum ancak ses sistemi yeterli.

    Parçası ve ustası bol, piyasası hareketli.

    Alırken Auris, golf gibi araçlardan tutunda Mazda 3 ve Lancia Delta gibi segmentin tutulmayan araçlarına kadar tüm C sınıf otomatiklere bakıyordum, astra almam tamamen tesadüf ama şimdilik pişman etmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fox913 -- 29 Ocak 2020; 9:16:19 >




  • Opel fabrikasından çıkan en kötü motorlardan biridir

    Koşarak uzaklaşılması gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spingbeng

    Benim için de sorunsuzluk önemli. Ses gelsin kafamı ütülemedikce hiç dert etmem. En kötü müzik açarım biraz. 2014 veya 15 modelleri 85 civarına bulamam sanırım. 85 bile şu an zorlamış halim benim. O yüzden alabildiğim en yüksek yıla bakıyorum ama max 2012 2013 bulabilirim gibime geliyor. Ben açıkçası piston kırma ile opel i ayni cümlede gördükten sonra opele hiç bakmadım bu süreçte on yargım vardı. Ama j kasayı araştırınca öyle bir sorun olmadığını gördüm o yüzden atmosferik yerine turbo bakmak daha mantıklı geldi
    bir senedir forumda okuyorum trim sesi de trim sesi.diyorum bu ne sesi ki?dediler göğüsten geliyor ama benim umurumda değil turbo araba motorun sesine hastayım başka bir şey duymuyorum.dedim bir dinleyeyim bunlar ne sesi diyor diye?dinledim tık tuk ses geliyor ama eylül müydü dedim sıcaktan olur plastik sonuçta buna mı trim sesi diyor bunlar?sonra hava soğuyunca o ses kesildi bu sefer bir şey titriyor sağdan önden bir ses geliyor gaza yüklenince.ön cam da titriyor olabilir ama trim sesi dedikleri ne öğren benim dediğim gibi ön plastikten gelen seslere diyorlarsa dert edilecek bir şey değil ama bendeki ses ne çözemedim oturtacam birini yana kökleyecem tut her yeri sırayla diyecem.böyle mevzu ettik ama yazın hangi arabanın önünden ses gelmiyor?

    model konusunda tamam 2015 bir de düzgününe gidersen 120'ye kadar yolu var ama dediğim gibi 2013 olsun bak ben bilmiyormuşum 2012 sonu makyajlı kasa olduğunu.anlatamazsın body kit yapmış derler 2013 olsun direkt makyajlı kasa demene bile gerek kalmaz herkes öyle biliyor çünkü.motor şanzıman düzgün olduktan sonra kaportaya çok takılma çünkü seni yolda bırakacak olan kaporta değil.benimki de çizik içindeydi bakmadım bile direkt expere soktum motora baktım %100 çıktı dedim alıyorum arabaya bakmadım bile ne içine ne dışına.motordan hiçbir sorun çıkmadı o kadar eziyet etmeme rağmen.biraz pimpirikli biriyim aman buji mi gitti diyorum gidiyorum iridyum abi bu fıstık gibi tertemiz bak diyorlar.akü mü bitti diye götürüyorum abi yok canavar gibi diyorlar.iyi fren yapmıyor bu diye gittim ön balataları değiştirdim daha yarıdaymış.beğenmedim ben bu yağı dexos2 imiş bu dexos1 gen2 olacakmış diye zamanı gelmeden değiştiriyorum.ama tık dedi mi demedi saat gibi.ondan sonra diyorlar kronik bilmem ne sızdırması çatlaması piston kırması... ağzı olan konuşuyor.ben bulurdum hepsini ama yok.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur.bakarsan alman tankı bakmazsan alman tofaşı olur bu her markada böyle değil mi?




  • Hocam youtube da izlediğim videolarda motoru çok yermemişlerdi. Motorun kötü olduğunu neden düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edward Teach kullanıcısına yanıt
    Evet katılıyorum. Çocuğun gibi bakacaksın arabana. 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fox913 F kullanıcısına yanıt
    Arabayı kullanırken sürüşü etkileyecek önemli sorunlar olmadıkça halledilebilir şeyler hocam. Bakımları çok tutuyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spingbeng S kullanıcısına yanıt
    1.4 T 140 Hp

    140 Hp gibi hissettirmiyor. Hızlanma 10.2 Saniye [Tam bir cenaze]
    Yüksek devirlerde de araba ölü toprağını atamıyor

    Bastıkça gitmeyen ama çok yakan motor LPG'de de türlü sorunlar çıkarıyor

    Şehir içi 11 Litre Şehir dışı 7 litre görülür (Fabrika 9.7 / 5,5 )

    GM bıraktı bu işi neyse ki, adam gibi PSA Opel'ine binebileceğiz artık. . .


    [Opel'i Opel yapan PSA'dır.]
    İmza: erdal93
  • Peki 80 85 bine önereceğiniz bir araç var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spingbeng S kullanıcısına yanıt
    dCi manuel veya dCi EDC Clio HB

    "C HB istemişim B HB öneriyorsun ?" diyenler olsa da, Clio'dan her türlü daha memnun kalırsınız.

    1.4 T bir alırken sevinirsin "GM malı ağbi arka camlar otomatik far-park sensörü var" diye översin, benzin faturalarını görünce, benzin ibresinin anlık olarak aşağı indiğini fark edince GM'ye söver ve satarsın,satınca mutlu olursun.

    1.4 T Cosmo alırsan "yarı-deri koltuk var AFL var ağbi" diye de züğürt tesellisi yoluyla kendini rahatlatabilirsin. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    1.4 T 140 Hp

    140 Hp gibi hissettirmiyor. Hızlanma 10.2 Saniye [Tam bir cenaze]
    Yüksek devirlerde de araba ölü toprağını atamıyor

    Bastıkça gitmeyen ama çok yakan motor LPG'de de türlü sorunlar çıkarıyor

    Şehir içi 11 Litre Şehir dışı 7 litre görülür (Fabrika 9.7 / 5,5 )

    GM bıraktı bu işi neyse ki, adam gibi PSA Opel'ine binebileceğiz artık. . .


    [Opel'i Opel yapan PSA'dır.]
    İmza: erdal93
    Bilgin yoksa fikrinde olmasın dostum...

    Kesinlikle fanboyluk vs yapmıyorum. Araç düşünüldüğü kadar fazla yakmıyor sadece benzinin litre fiyatı yüksek... Ayrıca evet diğer 1.4 tsi vw motorlarına göre biraz verimsiz ama bunun sebebi aracın kasası ağır olması ve tork konvertörlü şanzımana sahip olmasıdır.

    Dsg yada edc illeti ile uğraşacağıma 1 litre fazla yakan ama sorun çıkarmayan şanzımanı tercih ederim. Bakımları düzenli yapılan motor kolay kolay arıza çıkarmaz.

    Sehir dışı 7 litre yakmak için en az 140km hızla gitmek gerekli. Gel sana verilerimi göstereyim... Sende bana aracın 11 litreyi nasıl ve ne şartlarda yaktığını göster ama gerçekten göster... Şehiriçi tüketimim 8 ile 8 buçuk litredir. Karma tüketimim 7 buçuk litredir yaşadığım şehirde trafik sıkışık olmadığı için asla 9 veya üstü rakamları görmedim.


    İlk fotoğraf Sivas şusehrinde sıfırlandı ve Giresun arası yapıldı... Yaklaşık 100 kmsi 30 ile 40 km hızın üstüne çıkamadığım yer yer 2000 rakımlı yüksek dağlara 3 yetişkin ile tırmanış yaptığım yoldur. 6.1 gayet iyi bir rakamdır o yollara... Dizel olsaydı 5.5 olurdu en az :)

    Buraya gelmiş B segment clio ile Astra yi ezmeye çalışıyorsun.
    Astra J 1.4 T

    İkinci fotoğraf Sivas kayseri arası durağan halde sifiayip yine 2 kişi ile sabit 100 ile 110 arası gittiğim yoldur.

    Astra J 1.4 T


    Ayni zamanda 140 km hızla ne yakar diye denediğim dümdüz bir yoldur... Videodan ekran görüntülerini aldım... Dışarıda o gün şiddetli rüzgar var ve araçta kışlık lastik bulunuyor anlık tüketim değeri en düşük 6,4 litre en yüksek 8 litre gösteriyor ama 8 litreyi 1 kez gösteriyor devamında 6,7 ile 7,4 arasında sürekli değişiyor anlık tüketim.

    Videodan aldığım ekran görüntüleri.

    Astra J 1.4 T
    Astra J 1.4 T

    Astra J 1.4 T

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    140 ile 7,5 litre yakmışsın
    120 sabit ile yaklaşık 7 litre ortalama olur, zor değil, aşağı yukarı böyle olur, 6 görmek zor. . .

    Şehir içi tüketimin yok. Ben Insignia 1.6 T satmış adamım, bana opel savunma. . .

    çok yaktığı kesin ve NET
    LPG sıkıntısı kesin ve NET
    performans olmadığı kesin ve NET
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    140 ile 7,5 litre yakmışsın
    120 sabit ile yaklaşık 7 litre ortalama olur, zor değil, aşağı yukarı böyle olur, 6 görmek zor. . .

    Şehir içi tüketimin yok. Ben Insignia 1.6 T satmış adamım, bana opel savunma. . .

    çok yaktığı kesin ve NET
    LPG sıkıntısı kesin ve NET
    performans olmadığı kesin ve NET
    140 ile gidipde 7 litre altında yakan 1 tane araba gösterir misin? 120 km de en fazla 6 ile 6 buçuk olur 7 olması için aracın en az 4 kişi + bagaj olması gerekli! Benim aracimi 40 bin km dır ben kullanıyorum sen değil!

    Bak ben sana açık verilerle geliyor boş laf konuşmuyorum senin gibi...


    Gitmiyor arkadaşım araba gitmiyor sen dci motorla mutlu ol :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.