Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (95. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.167.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o çıkan ses benim için de sorun değil de neden geldiğini merak ediyorum :) bana immobilizer'ın ses yapması mantıklı gelmedi, ayrıca önceki araçlarımda immobilizer vardı böyle bir ses hatırlamıyorum (honda ve ford). Eğer öyleyse immobilizer eşlemesi bitmeden kontak çalışıyor öylese. Sonuçta mantık yürütüyorum, immobiliser anahtarla kilidin kodlarını sorguluyan bir olay, niye ses yapsın? Ayrıca şu da var; ses dediğim gibi teybin oralardan orta arkadan geliyor, immoboliser ses yapsa direksiyon tarafından gelmesi gerekir, arada baya mesafe var.
    _____________________________
  • sesin nedeniyle ilgili aklıma gelenler:

    Airbagleri kontrol ediliyor olabilir
    Havalandırma fanlarını indirip kaldırıyor olabilir
    Teyble ilgili olabilir (ama teyb kapalıyken de ses geliyor)
    _____________________________
  • illaki immobiliser dan geliyor demiyorum, bende sorguladığımda bu cevapları aldığımm için belirttim... ayrıca senin sorguladığın ses başladığında araç "evet ben anahtarı tanıyorum" demesi normal bence, ve bu olay birçok araçta var, bu sesin olması seni bu kadar rahatsız etmesin yahu:) bana göre immo dan:)
    _____________________________
    leroy / ogageg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin
    en önemli tesbitim ilk iki vites ölü, adamı sinir ediyor, ama 3 ve daha sonrası harika, özellikle uzun rampalarda muhteşem, benzinlileri sıraya dizmek çok güzel bir şey


    İlk iki vites konusunda kesinlikle Emerald Dolphin'e katılıyorum; yokuş çıkarken 1'le mi çıksam 2'ye geçsem mi karar veremiyorum walla :) Ama sonraki vitesle ve normal yollarda gerçekten çok rahat..
    İç hacmi benim gibi 194lük bir adamın arkasına benzer boyutlarda bir adamın sığabileceği kadar geniş :) Clio Symbol'den sonra makam arabası gibi geliyor insana.. iPod'u baglayip dinleyebilmek bile basli basina bir guzellik bence :)
    Sadece daha önce burada belirttiğim gibi sürücü kapısının bir yerlerinde su birikme gibi bir durum var, onu da bu hafta bir servise soracağım neden kaynaklanıyor olabilir diye..

    Bu arada bir sorum da, 5-6 vites ayrimini nasil yapiyorsunuz? Daha doğrusu uzun yolda 90-110 arası giderken 6. vitese gerek var mıdır? Cruise control olmadan uzun yola cikma planım var da, minimum yakıtla nasıl gidebilirim diye düşünüyorum :)
    _____________________________




  • düz yolda aynı motorlu corsa 6. vites 90 km/h yeterli şekilde çekiş sağlıyor ama hızlanma için 4e kadar düşmek gerekiyor
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

    • Iphone 8 plus
  • Herkesin geçmiş bayramını kutluyorum
    Byram için İstanbul daydım aracı Beni hep düşündüren olayı mecburen deneme şansım oldu
    Aracı bana satan kişi arka kotukta daha kimse oturmadı demişti bir iki kaz misafir alma dışında (buda şehir içi 1 yada 2 kişiyi geçmedi) bende kullanmamıştım daha ve hep aklımdaydı şöyle bir kaç kişi binerse ne olur diye 5 kişi falan düşündüm
    İstanbul da 7 büyük 2 bebek arafe günü kullandım (trafiği varın tahmin edin) tek kelimeyle beni şaşıttı MAAŞALLAH forumdada çevremdede 1.3 motorun kalabalık ailelere ve büyükşehir trafiğine uygun olmadığı konusunda ki kanı kafamda yokoldu diyebilirim.
    Yağ değişimine 5bin km var olduğu halde İstanbul da yağ ve yağ filtresi değiştirdim birde teflon (bor da deniyor) koydurdum üzerine birde Ankara yapınca araç sanki daha bir rahatladı bu teflon konusunda bilgisi olan ve daha önce kullanmış arkadaşların düşünceleri nelerdir
    Herkese saygılar
    _____________________________
    PANAKOT GRİ ELEGANS




  • Otomobilinizi daima gidebildiği en yüksek viteste kullanınız (hızlanma, vb özel durumlar hariç).

    Eğer araba rahatlıkla gidiyorsa 100 km/h hızda 6. vitesi kullanınız...

    Lastik basınçlarını mutlaka otomobil üreticisinin önerdiği rakamlarda tutunuz.
    Bunun dışında kimsenin lafını kaale almayınız.

    Yağ değişimi için, özel kullanım durumları hariç, aceleci davranmamanızı öneririm.
    Ancak en azından her 3000 km'de bir yağ seviyesini kontrol ediniz. Eksilme varsa, tamamlayınız.

    Yağ katkıları konusunda bir bilgim yok. Tek söyleyebileceğim, çok etkli şeyler olsa, otomobil üreticileri kullanmanızı önerir.


    Sıfır km alınmış bir araç, yol yaptıkça motordakiler başta olmak üzere hareketli parçalar aşınarak birbirine alışacağı için bir süre sonra
    tüketim değerleri düşer.

    arz ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 8 Ekim 2008; 19:29:56 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dincer80

    quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin
    en önemli tesbitim ilk iki vites ölü, adamı sinir ediyor, ama 3 ve daha sonrası harika, özellikle uzun rampalarda muhteşem, benzinlileri sıraya dizmek çok güzel bir şey


    İlk iki vites konusunda kesinlikle Emerald Dolphin'e katılıyorum; yokuş çıkarken 1'le mi çıksam 2'ye geçsem mi karar veremiyorum walla :) Ama sonraki vitesle ve normal yollarda gerçekten çok rahat..
    İç hacmi benim gibi 194lük bir adamın arkasına benzer boyutlarda bir adamın sığabileceği kadar geniş :) Clio Symbol'den sonra makam arabası gibi geliyor insana.. iPod'u baglayip dinleyebilmek bile basli basina bir guzellik bence :)
    Sadece daha önce burada belirttiğim gibi sürücü kapısının bir yerlerinde su birikme gibi bir durum var, onu da bu hafta bir servise soracağım neden kaynaklanıyor olabilir diye..

    Bu arada bir sorum da, 5-6 vites ayrimini nasil yapiyorsunuz? Daha doğrusu uzun yolda 90-110 arası giderken 6. vitese gerek var mıdır? Cruise control olmadan uzun yola cikma planım var da, minimum yakıtla nasıl gidebilirim diye düşünüyorum :)


    dostum şöyle izah edeyim;

    5. viteste giderken, hızını yükseltmeden (örneğin hız 120 iken) 6.vitese geçtiğinde anlık yakıt tüketiminde bariz bir azalma göreceksin, deneme yanılma yoluyla en uygun hız-vites ilişkisini keşfetmen uzun yolda yarım saatten fazla sürmez...

    ben düzde ve iniş eğimli yollarda 110 gibi 6 ya geçtim, rampada ise120-130 a kadar basıp öyle vites büyüttüm, 6. vites ekonomi vitesi...

    sana şiddetle ''c.c'' yani hız sabitleyiciyi tavsiye ediyorum, tavsiyeme kulak ver, bana dua edeceksin yol bilgisayarındaki verileri ve rahatlığı gördükçe...

    haa bu arada minimum yakıt hedefliyorsan yol bilgisayarı ekranında sürekli ''anlık hız'' ve ''menzil'' bilgileri olsun, anlık tüketim 15-20 leri gösterirken insan basamıyor

    bunların dışında araba zaten tam bir uzun yol arabası, molalar dahil 12 saat gidiş 12 saat geliş kullanırken zerre yorulmadım desem yalan olmaz, direksiyon hızlandıkça sertleşiyor, sağ kolunu kol dayamaya koyup sol elinin iki parmağıyla hükmedebiliyorsun, yol tutuş ve panik fren performansı bana göre mükemmel, içinde kalite hissi muhteşem, ve hepsinden önemlisi 190-200 lere kadar çıktım içeride normal sesle konuşmak mest etti beni...

    netice itibariyle güle güle git-gel inşallah
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir




  • Arkadaşlar lastik basınçlarını net rakamları yazarmısınız
    _____________________________
    PANAKOT GRİ ELEGANS
  • Yakıt kapağında yazmıyorsa kullanım kılavuzunda yazıyordur.

    .oO°Oo.
    _____________________________
    TOSHIBA Satellite L50-C-17K - Core i7-5500U @2.40/3.00GHz - Intel HD Graphics 5500 - NVIDIA GeForce 930M 2GB DDR3 - Samsung 2Rx8 PC3L 8192MB DDR3L 1.600MHz RAM - Sandisk V-NAND SSD 860 EVO 500GB SATA 3.0 - Toshiba MQ01ABD100 1TB HDD - 15.6” Toshiba TruBrite® Full HD LED IPS - Asus SDRW-08D2S-U External - Logitech G500 - Inca6800i - Epson Ecotank L3151 - AirTies Air 5760 - TP-Link TL-WA850RE
    Volkswagen T-ROC Highline Plus - Samsung S21 FE 256GB Green - Xiaomi Redmi Airdorts S TWS BT5.0 Stereo Bluetooth Kulaklık Füme - Panasonic P55ST50E NeoPlasma - Xiaomi Mi Box S 4K Ultra HD - LG BH6730T Home Theater - Next Minix HD Cool Sat. - Viomi V3 Vacuum Cleaner Lazer Sensör Robot Süpürge ve Paspas - Canon A510 - Kodak Z915 - Bursaspor - Galatasaray - Kdz.Ereğli
  • Herkese selam...

    Arkadaşlar arabayı çalıştırmadan hemen önce vızıltı şeklinde gelen ses mazot pompasının sesidir.
    dizel motor çalışmadan hemen önce gerekli yakıt basıncının sağlanması gereklidir. iyi bi şey.

    Lastik 205 / 55 R 16 3 kişi ön: 210/2.1 arka: 210/2.1
    azami ön: 250/2.5 arka: 290/2.9 Bunlar lastik basınçları.


    1.3 dizelciler arabanızın ağırlığının 1355 kg olduğunu biliyorsunuz dimi ? Arabanız yola iyi bassın diye.

    hoşcakalın...
    _____________________________
    2008 Opel Astra HB 1.3 cdti Enjoy+spor p.+cc+pp
  • Selam arkadaşlar daha bir ay dolmadı ama racai nin daha önceki yazılarında söylediği gibi aracımız(Easytronic) ideal bir şehir içi aracı değil ama şehir dışı mükemmel
    dur kalklar bana eziyet gibi geliyor kısa sürede 6.vitese geliyor yavaşlasanda 6.viteste kalan araba çekişten düşüyor kickdown da yapsan 1 vites düşüyor
    gaz verince yine aynı durumu yaşıyorsunuız arkadaşlar alışmak lazım diyorlar ama ben çareyi manuel kullanmakta buludum(şehir içi için) ne dersiniz.
    _____________________________
    Opel Astra 1.3 CDTİ HB Easytronic Gümüş Gri 2008
    Spor Paketi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin

    herkese merhabalar arkadaşlar, hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun, Allah nicelerine kavuşmayı nasip etsin...

    bayram tatili boyunca bayağı bir kullanma şansım şansım oldu astara sedanımı, yola çıkarken arabam 150 km deydi, şu anda 2600 km oldu, kendimce bayağı bir tecrübe edindim...

    yeri geldi sabit hızda yol aldım, yeri geldi 200 ü gördüm karışık kullanımda ortalama tüketim 5 lt oldu, gidişte 1 depo ile 1000km yaptım, dönüşte ise 1 depo ile 800km yapabildim ama dönüşte çok yüklüydü arabam okadar ki içim sızladı arabaya o yükü koyduğumda...

    en önemli tesbitim ilk iki vites ölü, adamı sinir ediyor, ama 3 ve daha sonrası harika, özellikle uzun rampalarda muhteşem, benzinlileri sıraya dizmek çok güzel bir şey


    Hocam 2. vites konusunda katılmıyorum.

    1'den 2'ye attığında gazı kökle bakalım ne oluyor Aynı ivmelenmeyi ben sonraki viteslerde göremedim ne kadar gazı köklesem de..

    Her hızlanırken bunu yapasım geliyor ama ekranda anlık tüketim tavan yaptığı için gönlüm el vermiyor artık.

    Aklıma gelmişken birşey sorayım sizlere.

    1) 2. vitese attınız, gazı köklediniz ve 4 saniye sonra (yaklaşık 4 saniyede 3000 devire geliyor) 3'e verdiniz. Bu geçen 4 saniyede yukarıda dediğim gibi anlık tüketim sırayla 13-15-17-18 falan gösteriyor. Ortalama 16 diyelim.

    2) 2. vitese attınız, gaza oldukça yumuşak basmaya devam ediyorsunuz. Yaklaşık 8-9 saniye boyunca devir yükseldi, 3000'e geldi ve 3. vitese verdiniz. Bu 8-9 saniye süresince anlık tüketim önce 5-6, sonra 8, sonra da 10 oluyor. Yani ortalama 8 diyelim.

    Şimdi, 4 saniye boyunca 16 birimlik harcama mı fazladır, 9 saniye boyunca 8 birimlik harcama mı fazladır diye düz mantık kurarsak gazı kökleyerek hızlanmak daha az yakar gibi bir sonuç çıkıyor. Ama pratikte tam tersidir sanıyorum. Bu konudaki yorumlarınız nedir?
    _____________________________




  • yol bilgisayarındaki anlık tüketim mertliği bozuyor, o değerleri görünce gaza basamıyorum, en iyi çözüm ekranda ortalama tüketim değeri dursun
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin

    herkese merhabalar arkadaşlar, hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun, Allah nicelerine kavuşmayı nasip etsin...

    bayram tatili boyunca bayağı bir kullanma şansım şansım oldu astara sedanımı, yola çıkarken arabam 150 km deydi, şu anda 2600 km oldu, kendimce bayağı bir tecrübe edindim...

    yeri geldi sabit hızda yol aldım, yeri geldi 200 ü gördüm karışık kullanımda ortalama tüketim 5 lt oldu, gidişte 1 depo ile 1000km yaptım, dönüşte ise 1 depo ile 800km yapabildim ama dönüşte çok yüklüydü arabam okadar ki içim sızladı arabaya o yükü koyduğumda...

    en önemli tesbitim ilk iki vites ölü, adamı sinir ediyor, ama 3 ve daha sonrası harika, özellikle uzun rampalarda muhteşem, benzinlileri sıraya dizmek çok güzel bir şey


    benzinliler rampada sollama yasağı olduğundan mı sıraya dizildiler abi? ;)

    renault'nun tırmandığı gibi tırmanan bi araba görmedim ben pozantı-mersin otobanında rampalarda 120-130 gidiyor araba
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R




  • meganeI , meganeII kullandım meganI i meganII ye değişmem basarsan her tepeyi her araçla çıkarsın bu biraz kullanımla ilgili durum astrayla rampada pasat merc. geçtim bunu da şuna bağlıyorum bence o araçla tüplüydü gidemiyorlardı düzde beni geçtiler 160 ile giderken
    _____________________________
    PANAKOT GRİ ELEGANS
  • doğrudur tüplü olmaları muhtemel ama özellikle renault torostan beri çekiş sorunu yaşamıyor. ben megané II olsun isterdim açıkçası bizdeki de megané I. Donanım ve görünüm olarak daha üst seviyede ayrıca motorları da daha güçlü. basmakla ilgili olduğu da doğru da ben yüksek devirde araç kullanmıyorum pek, 5. vites 100le gidiyordu bastım hızlanmadı 3'e bi attım rampada araba altımdan kaçacak sandım biraz gürültülü olmuş olacak ki herkes dönüp bakmaya başladı yolda o biraz rahatsız etti beni :)
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R
  • herkese selam ....

    arkadaşlar ;
    Astra 1.3 cdti (90 hp) kalite ve ekonominin (yakıt + vergiler) bir arada sunulduğu bir otomobildir.
    Astra 1.9 cdti (150 hp) kalite ve performansın sunulduğu bir otomobildir.
    Astra 2.0 (240 hp) kalite ve gücün sunulduğu bir otomobildir.

    herkes sürüş dinamiklerine ve ihtiyacına göre seçim yapar.

    vergiler düşük olsaydı 1.9 cdti yı gözü kapalı alırdım.
    _____________________________
    2008 Opel Astra HB 1.3 cdti Enjoy+spor p.+cc+pp
  • Evet yiğidi öldürüp hakkını da yememek lazım renaultların çekiş sorunu yaşadığını görmedim.Bizim aracın dizelinde 1 ve 2 düşük devirde ölü ama renault lar baya başarılı hiç gaza basmasanız ile 1 de kalkabilirsiniz.Bir de yakıt olarak daha az ...
    _____________________________
  • opel artık eski opel değil,eğer öyle olsaydı o koskoca kasaya 1.3multijet motor koymazdı.benim palio yu bile rapada kaldıramıyor.opel ide denedim,90hp'lik motor tamamen elektronik destekli ve mazot gücüyle gidiyor...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.