Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (382. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.135.912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 380381382383384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    quote:

    Orijinalden alıntı: umittsahin

    Ya arkadaşlar benim çok ciddi bir sıkıtım var araçla ilgili ve çok kafama takılıyor.

    Aracım 2011 Astra Classic CDTI HB modeli. Aracın motoru soğukken gaza yüklendiğimde aracın motorundan "şştt şştt" gibi aralıklı sesler geliyor. Gazdan ayağımı çektiğimde gidiyor. Tam olarak sesi tarif etmek mümkün değil tabi ki ama, servise sorduğumda anlattığım kadarı ile bana turbonun hava emme sesi olabileceğini söylediler ama aynı ses sanki motor sıcakken gelmiyor. Açıkcası kendimi de önemli birşey değil diyerek avutsam da hiç de turbo sesine ya da turbonun hava emme sesine falan benzemiyor bu ses. Benzer bir sorun yaşayan ya da duyan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    Saygılar.

    kontağı kapattıktan sonra değil de normal seyirde ilerlerken 1750 devirden sonra özellikle 2.viteste, gaza bastıkça ortaya çıkan, araç soğukken daha gür duyulan uğultu ıslık arası şeyden bahsediyorsan bu normal bir ses. En azından bu sebeple servise götürdüğümde test sürüşü yaptıktan sonra normal dediler ;) turbo ile alakalı, devreye girdikçe o ses geliyor her araçta aynı.

    Merhaba hocam,

    Gelen ses, metalik, sikirti gibi bir ses mi, bende 2. ve 3. viteste aynen 1750-2000 devirlerde o ses geliyor, ben lifter sesi diye tahmin ediyorum ama insallah bi oyun cikartmaz...
    saygilar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabrikaayarlari

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    quote:

    Orijinalden alıntı: umittsahin

    Ya arkadaşlar benim çok ciddi bir sıkıtım var araçla ilgili ve çok kafama takılıyor.

    Aracım 2011 Astra Classic CDTI HB modeli. Aracın motoru soğukken gaza yüklendiğimde aracın motorundan "şştt şştt" gibi aralıklı sesler geliyor. Gazdan ayağımı çektiğimde gidiyor. Tam olarak sesi tarif etmek mümkün değil tabi ki ama, servise sorduğumda anlattığım kadarı ile bana turbonun hava emme sesi olabileceğini söylediler ama aynı ses sanki motor sıcakken gelmiyor. Açıkcası kendimi de önemli birşey değil diyerek avutsam da hiç de turbo sesine ya da turbonun hava emme sesine falan benzemiyor bu ses. Benzer bir sorun yaşayan ya da duyan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    Saygılar.

    kontağı kapattıktan sonra değil de normal seyirde ilerlerken 1750 devirden sonra özellikle 2.viteste, gaza bastıkça ortaya çıkan, araç soğukken daha gür duyulan uğultu ıslık arası şeyden bahsediyorsan bu normal bir ses. En azından bu sebeple servise götürdüğümde test sürüşü yaptıktan sonra normal dediler ;) turbo ile alakalı, devreye girdikçe o ses geliyor her araçta aynı.

    Merhaba hocam,

    Gelen ses, metalik, sikirti gibi bir ses mi, bende 2. ve 3. viteste aynen 1750-2000 devirlerde o ses geliyor, ben lifter sesi diye tahmin ediyorum ama insallah bi oyun cikartmaz...
    saygilar.

    Ses normal araç soğukken turbonun devreye girdiği dahada hissedilir. uğultu ile yükselir ısındıkca gider dışından duyulur fakat içerden duyulmaz soğukken içerdende duyulur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: fabrikaayarlari

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    quote:

    Orijinalden alıntı: umittsahin

    Ya arkadaşlar benim çok ciddi bir sıkıtım var araçla ilgili ve çok kafama takılıyor.

    Aracım 2011 Astra Classic CDTI HB modeli. Aracın motoru soğukken gaza yüklendiğimde aracın motorundan "şştt şştt" gibi aralıklı sesler geliyor. Gazdan ayağımı çektiğimde gidiyor. Tam olarak sesi tarif etmek mümkün değil tabi ki ama, servise sorduğumda anlattığım kadarı ile bana turbonun hava emme sesi olabileceğini söylediler ama aynı ses sanki motor sıcakken gelmiyor. Açıkcası kendimi de önemli birşey değil diyerek avutsam da hiç de turbo sesine ya da turbonun hava emme sesine falan benzemiyor bu ses. Benzer bir sorun yaşayan ya da duyan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    Saygılar.

    kontağı kapattıktan sonra değil de normal seyirde ilerlerken 1750 devirden sonra özellikle 2.viteste, gaza bastıkça ortaya çıkan, araç soğukken daha gür duyulan uğultu ıslık arası şeyden bahsediyorsan bu normal bir ses. En azından bu sebeple servise götürdüğümde test sürüşü yaptıktan sonra normal dediler ;) turbo ile alakalı, devreye girdikçe o ses geliyor her araçta aynı.

    Merhaba hocam,

    Gelen ses, metalik, sikirti gibi bir ses mi, bende 2. ve 3. viteste aynen 1750-2000 devirlerde o ses geliyor, ben lifter sesi diye tahmin ediyorum ama insallah bi oyun cikartmaz...
    saygilar.

    Ses normal araç soğukken turbonun devreye girdiği dahada hissedilir. uğultu ile yükselir ısındıkca gider dışından duyulur fakat içerden duyulmaz soğukken içerdende duyulur

    Merhaba, tesekkur ettim hocam...




  • Ben herhangi bir tümsekten geçtiğimde arabanın sol arkasından küt diye bi ses geliyor. Bunun nedeni ne olabilir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    Ben herhangi bir tümsekten geçtiğimde arabanın sol arkasından küt diye bi ses geliyor. Bunun nedeni ne olabilir acaba?

    amörtüsörlerden gelebilir
  • Mart-2011 tarihinde trafiğe çıkan astra'm var. aracımın garantisi devam etmekte. 5 gün önce aracı çalıştırdım, boş viteste geri geri kaldırımdan indim, yola çıktım. 1. vitese taktım gidecektim ki, aracın stop ettiğini fark ettim. Tüm ışıklar yanıyordu. Aracı ben stop ettirmedim yanlış anlaşılmasın, daha yola çıkmadan durmuş.

    Tekrar çalıştırmak için marşa bastım. araç çalışmıyor, sadece bir tık sesi. yani sizinde anlayacağınız gibi marş basmıyor. bayağı bir denemeden sonra akü-marş-şarj üçlüsünden birinde arıza olduğunu anladım. Çekiciyi çağırdım. Beklerken artık lambalarından yanmadığını, dörtlülerin kafayı yediğini, bagajı açamadığımı da görünce, akünün bittiği kesinleşti.

    Çekici geldi, araç opel servise çekildi. Ertesi gün şarj dinamosunun arızalı olduğunu, bunu aküyüde bitirdiğini ifade ettiler. Araç garantide olduğu için akünün değişeceğini, ancak şarj dinamosunun (alternatör) değişim olup olmayacağını içi açılıp bakıldıktan sonra söyleneceğini ifade ettiler.

    Şimdi araya parantez açıyorum. Bundan 4-5 yıl önce 2000 model civarlarında astra bir abimiz yolda gidiyor. araçta aileside var. izmit-karamürsel civarlarında araba birden kendini kapatıyor, hidrolik kilitliyor, taklalar, darbeler, araç pert oluyor. Kızlarından birisi 6-12 ay gibi bir süre koltuk değnekleriyle dolaşıyor. Allah yüzlerine gülüyor, can kaybı yok. Bu araçta, beynin zart diye kendini kapatacağını düşünmüyorum ve kendi arızamla ilişkilendiriyorum; parantezi kapatıyorum.

    Bizim şarj dinamosunda diyotlar, kömür ve sargı sağlam çıktı. Konjüktör denen parça arızalıymış, Sıcaklardan olabileceğini iddia ediyorlar. Yani; 1) akü arıza yapmıştır ve %50 seviyelerine düşmüştür. 2)bunu gören alternatör aküyü doldurucam diye var gücüyle çalışmıştır. 3)akü bozuk olduğundan bu işlem birşeye yaramamıştır. 4)çalış çalış ısınan şarj dinamosu, yüksek sıcaklıktan dolayı konjüktörü yakmıştır. 5)artık akü bitmiştir, ve şansınıza araç yürümüyorken/hız yapmıyorken araç kendini kapatmıştır. Ben yukarıda anlattığım kaza tecrübemden mütevellit, alternatörün içindeki parça bazında değiştirilmesini değil, yeni bir şarj dinamosu takılmasını talep ettim. Ancak yetkili servis ve general motor buna şiddetle karşı çıkıyor. yani fix pakette 470 tl olan bir parçadan bahsediyorum.

    Ben servise konjüktöre yapacakları masrafla, yeni alternatör arasındaki farkı teklif ettim. kabul etmediler. benim aracıma yeni alternatör takın neyse parası vericem dedim, bunuda kabul etmediler. 470 liralık alternatör 1800 tl'ye fırladı birden. Ayrıca alternatörü parasıyla değiştirirsem, aküyü garantiden değiştirmezlermiş.

    Bu anlattıklarım doğrultusundan birkaç sorum olacak.

    1) Astra şarj dinamosu arızası kronik bir opel arızası mıdır?
    2) Sadece konjüktörü değişen şarj dinamosu, ileride ailemle yolda 100-120 km/saat hız yaparken aynı haltı bir daha yer mi?
    3) Sizce, gerçekten ısınmadan dolayımı arıza yapmıştır. Yoksa fabrikada bobin sarım, diyot, kömür vs. arızası varda konjüktörümü yakmıştır?
    4) Aracımı birazdan garantiden, aküyü yeni takılmış, ancak sadece konjüktörü değiştirilmiş olarak alacağım. Tüketici hakları mahkemesine başvurmalı mıyım?

    Kafanızı şişirdim, teşekkürler.




  • quote:

    Mart-2011 tarihinde trafiğe çıkan astra'm var. aracımın garantisi devam etmekte. 5 gün önce aracı çalıştırdım, boş viteste geri geri kaldırımdan indim, yola çıktım. 1. vitese taktım gidecektim ki, aracın stop ettiğini fark ettim. Tüm ışıklar yanıyordu. Aracı ben stop ettirmedim yanlış anlaşılmasın, daha yola çıkmadan durmuş.

    Tekrar çalıştırmak için marşa bastım. araç çalışmıyor, sadece bir tık sesi. yani sizinde anlayacağınız gibi marş basmıyor. bayağı bir denemeden sonra akü-marş-şarj üçlüsünden birinde arıza olduğunu anladım. Çekiciyi çağırdım. Beklerken artık lambalarından yanmadığını, dörtlülerin kafayı yediğini, bagajı açamadığımı da görünce, akünün bittiği kesinleşti.

    Çekici geldi, araç opel servise çekildi. Ertesi gün şarj dinamosunun arızalı olduğunu, bunu aküyüde bitirdiğini ifade ettiler. Araç garantide olduğu için akünün değişeceğini, ancak şarj dinamosunun (alternatör) değişim olup olmayacağını içi açılıp bakıldıktan sonra söyleneceğini ifade ettiler.

    Şimdi araya parantez açıyorum. Bundan 4-5 yıl önce 2000 model civarlarında astra bir abimiz yolda gidiyor. araçta aileside var. izmit-karamürsel civarlarında araba birden kendini kapatıyor, hidrolik kilitliyor, taklalar, darbeler, araç pert oluyor. Kızlarından birisi 6-12 ay gibi bir süre koltuk değnekleriyle dolaşıyor. Allah yüzlerine gülüyor, can kaybı yok. Bu araçta, beynin zart diye kendini kapatacağını düşünmüyorum ve kendi arızamla ilişkilendiriyorum; parantezi kapatıyorum.

    Bizim şarj dinamosunda diyotlar, kömür ve sargı sağlam çıktı. Konjüktör denen parça arızalıymış, Sıcaklardan olabileceğini iddia ediyorlar. Yani; 1) akü arıza yapmıştır ve %50 seviyelerine düşmüştür. 2)bunu gören alternatör aküyü doldurucam diye var gücüyle çalışmıştır. 3)akü bozuk olduğundan bu işlem birşeye yaramamıştır. 4)çalış çalış ısınan şarj dinamosu, yüksek sıcaklıktan dolayı konjüktörü yakmıştır. 5)artık akü bitmiştir, ve şansınıza araç yürümüyorken/hız yapmıyorken araç kendini kapatmıştır. Ben yukarıda anlattığım kaza tecrübemden mütevellit, alternatörün içindeki parça bazında değiştirilmesini değil, yeni bir şarj dinamosu takılmasını talep ettim. Ancak yetkili servis ve general motor buna şiddetle karşı çıkıyor. yani fix pakette 470 tl olan bir parçadan bahsediyorum.

    Ben servise konjüktöre yapacakları masrafla, yeni alternatör arasındaki farkı teklif ettim. kabul etmediler. benim aracıma yeni alternatör takın neyse parası vericem dedim, bunuda kabul etmediler. 470 liralık alternatör 1800 tl'ye fırladı birden. Ayrıca alternatörü parasıyla değiştirirsem, aküyü garantiden değiştirmezlermiş.

    Bu anlattıklarım doğrultusundan birkaç sorum olacak.

    1) Astra şarj dinamosu arızası kronik bir opel arızası mıdır?
    2) Sadece konjüktörü değişen şarj dinamosu, ileride ailemle yolda 100-120 km/saat hız yaparken aynı haltı bir daha yer mi?
    3) Sizce, gerçekten ısınmadan dolayımı arıza yapmıştır. Yoksa fabrikada bobin sarım, diyot, kömür vs. arızası varda konjüktörümü yakmıştır?
    4) Aracımı birazdan garantiden, aküyü yeni takılmış, ancak sadece konjüktörü değiştirilmiş olarak alacağım. Tüketici hakları mahkemesine başvurmalı mıyım?

    Kafanızı şişirdim, teşekkürler.


    ben buna benzer birşey yaşar gibi oldum. ben aracu ocak 2011 de aldım, işim gereği çok kullanmıyordum. aracım 2 hafta çalışmadı. ikinci haftanın sonunda anahtarın kumandasına bastım kapılar açılmıyor, şok oldum. anahtarla açayım dedim. araca girdim ve marşa bastım tık yok. meğer akü
    boşalmış. opel asistanı aradım arıza kaydı aldı ve servis yönlendireceğini söyledi, birkaç saat içerisinde gelir dedi. bende aracın acil lazım olduğunu söyleyince o zaman takviye ile çalıştırmamı istedi. ama servise götürüp mutlaka kontrol ettirmemi istedi. bende takviye ile çalıştırdım. servise götürdüğümde 2 haftada aracın aküsünün boşalmasının normal olduğunu söyledi servis. bana çok anormal geldi. servis görevlisi 1 hafta kullanmayacaksanız kutup başını sökün diyo. böyle bi saçmalık var mı ya. dedim ki hadi ben erkeğim, sökebilirim. kadın kullanıcılar var onlar ne anlar kutup başı sökmekten.. adam cevap veremedi, geveledi durdu. Allah a şükür bundan başka sıkıntım yok ama sizin belirttiğiniz olay benimde başıma gelebilir.

    opel servisleri neden böyledir anlamış değilim. opel gibi koca marka bunu neden önemsemez onu da anlamıyorum.

    Allah sonumuzu hayır etsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz60

    quote:

    Mart-2011 tarihinde trafiğe çıkan astra'm var. aracımın garantisi devam etmekte. 5 gün önce aracı çalıştırdım, boş viteste geri geri kaldırımdan indim, yola çıktım. 1. vitese taktım gidecektim ki, aracın stop ettiğini fark ettim. Tüm ışıklar yanıyordu. Aracı ben stop ettirmedim yanlış anlaşılmasın, daha yola çıkmadan durmuş.

    Tekrar çalıştırmak için marşa bastım. araç çalışmıyor, sadece bir tık sesi. yani sizinde anlayacağınız gibi marş basmıyor. bayağı bir denemeden sonra akü-marş-şarj üçlüsünden birinde arıza olduğunu anladım. Çekiciyi çağırdım. Beklerken artık lambalarından yanmadığını, dörtlülerin kafayı yediğini, bagajı açamadığımı da görünce, akünün bittiği kesinleşti.

    Çekici geldi, araç opel servise çekildi. Ertesi gün şarj dinamosunun arızalı olduğunu, bunu aküyüde bitirdiğini ifade ettiler. Araç garantide olduğu için akünün değişeceğini, ancak şarj dinamosunun (alternatör) değişim olup olmayacağını içi açılıp bakıldıktan sonra söyleneceğini ifade ettiler.

    Şimdi araya parantez açıyorum. Bundan 4-5 yıl önce 2000 model civarlarında astra bir abimiz yolda gidiyor. araçta aileside var. izmit-karamürsel civarlarında araba birden kendini kapatıyor, hidrolik kilitliyor, taklalar, darbeler, araç pert oluyor. Kızlarından birisi 6-12 ay gibi bir süre koltuk değnekleriyle dolaşıyor. Allah yüzlerine gülüyor, can kaybı yok. Bu araçta, beynin zart diye kendini kapatacağını düşünmüyorum ve kendi arızamla ilişkilendiriyorum; parantezi kapatıyorum.

    Bizim şarj dinamosunda diyotlar, kömür ve sargı sağlam çıktı. Konjüktör denen parça arızalıymış, Sıcaklardan olabileceğini iddia ediyorlar. Yani; 1) akü arıza yapmıştır ve %50 seviyelerine düşmüştür. 2)bunu gören alternatör aküyü doldurucam diye var gücüyle çalışmıştır. 3)akü bozuk olduğundan bu işlem birşeye yaramamıştır. 4)çalış çalış ısınan şarj dinamosu, yüksek sıcaklıktan dolayı konjüktörü yakmıştır. 5)artık akü bitmiştir, ve şansınıza araç yürümüyorken/hız yapmıyorken araç kendini kapatmıştır. Ben yukarıda anlattığım kaza tecrübemden mütevellit, alternatörün içindeki parça bazında değiştirilmesini değil, yeni bir şarj dinamosu takılmasını talep ettim. Ancak yetkili servis ve general motor buna şiddetle karşı çıkıyor. yani fix pakette 470 tl olan bir parçadan bahsediyorum.

    Ben servise konjüktöre yapacakları masrafla, yeni alternatör arasındaki farkı teklif ettim. kabul etmediler. benim aracıma yeni alternatör takın neyse parası vericem dedim, bunuda kabul etmediler. 470 liralık alternatör 1800 tl'ye fırladı birden. Ayrıca alternatörü parasıyla değiştirirsem, aküyü garantiden değiştirmezlermiş.

    Bu anlattıklarım doğrultusundan birkaç sorum olacak.

    1) Astra şarj dinamosu arızası kronik bir opel arızası mıdır?
    2) Sadece konjüktörü değişen şarj dinamosu, ileride ailemle yolda 100-120 km/saat hız yaparken aynı haltı bir daha yer mi?
    3) Sizce, gerçekten ısınmadan dolayımı arıza yapmıştır. Yoksa fabrikada bobin sarım, diyot, kömür vs. arızası varda konjüktörümü yakmıştır?
    4) Aracımı birazdan garantiden, aküyü yeni takılmış, ancak sadece konjüktörü değiştirilmiş olarak alacağım. Tüketici hakları mahkemesine başvurmalı mıyım?

    Kafanızı şişirdim, teşekkürler.


    ben buna benzer birşey yaşar gibi oldum. ben aracu ocak 2011 de aldım, işim gereği çok kullanmıyordum. aracım 2 hafta çalışmadı. ikinci haftanın sonunda anahtarın kumandasına bastım kapılar açılmıyor, şok oldum. anahtarla açayım dedim. araca girdim ve marşa bastım tık yok. meğer akü
    boşalmış. opel asistanı aradım arıza kaydı aldı ve servis yönlendireceğini söyledi, birkaç saat içerisinde gelir dedi. bende aracın acil lazım olduğunu söyleyince o zaman takviye ile çalıştırmamı istedi. ama servise götürüp mutlaka kontrol ettirmemi istedi. bende takviye ile çalıştırdım. servise götürdüğümde 2 haftada aracın aküsünün boşalmasının normal olduğunu söyledi servis. bana çok anormal geldi. servis görevlisi 1 hafta kullanmayacaksanız kutup başını sökün diyo. böyle bi saçmalık var mı ya. dedim ki hadi ben erkeğim, sökebilirim. kadın kullanıcılar var onlar ne anlar kutup başı sökmekten.. adam cevap veremedi, geveledi durdu. Allah a şükür bundan başka sıkıntım yok ama sizin belirttiğiniz olay benimde başıma gelebilir.

    opel servisleri neden böyledir anlamış değilim. opel gibi koca marka bunu neden önemsemez onu da anlamıyorum.

    Allah sonumuzu hayır etsin..

    Merhabalar,

    Benzer bir durum benimde basima geldi, afyondan ankara ya dogru geliyorum gece saat 2, sivrihisarda araba yolda kaldi, ariza soyle gerceklesti, once abs isigi yandi, sonra airbag isigi yandi, ben ne oluyo demeye kalmadan, direksiyon birden sertlessti, sonra tum isiklar sondu, ben hemen dortluleri yakip az ileride olan benzinlige cektim. Allah tan virajli bir yolda olmadi.

    Arabanin akusu bosalmis, sarj dinamasu kasnagi degisti, serviste 210 liraya yaptirdim. Bugune kadar arabamdan menunum diyodum ama bugunden sonra pek ayni seyi diyemiycem.
    saygilar.




  • Arkadaşlar 2012 Mart ayında, 2011 Ekim ayında mı ne bayinin kendi adına faturaladığı 2011 model astra III hb araç almıştık..Ruhsatta yazan tescil tarihi 2012 mart..

    Geçen ufak bir kazadan dolayı servise gittiğimizde bakım zamanını sorduk 10. ay dedi, bende nasıl olur martta aldığımız arabayı ekimde bakıma mı sokacağız dedim, prosedür böyle vs dedi işi yokuşa sürdü..

    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim, teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Arkadaşlar 2012 Mart ayında, 2011 Ekim ayında mı ne bayinin kendi adına faturaladığı 2011 model astra III hb araç almıştık..Ruhsatta yazan tescil tarihi 2012 mart..

    Geçen ufak bir kazadan dolayı servise gittiğimizde bakım zamanını sorduk 10. ay dedi, bende nasıl olur martta aldığımız arabayı ekimde bakıma mı sokacağız dedim, prosedür böyle vs dedi işi yokuşa sürdü..

    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim, teşekkürler..

    Aracı kullansan da kullanmasan da 1 sene dolduysa yağını değiştiriyorlar. ama yağ dışındaki parçalar için birşey diyemeyeceğim.. Servis bir nevi doğru söylemiş. Sendeki faturada Ekim yazıyorsa servis haklı maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuatft

    Arkadaslar ilginc bir sorun yasiyorum. Genelde yakit tukeitmim 5,0 ila 5,6 arasi gidip geliyor. Cok agir trafige girmiyorum. Son donemde yol bilgisayari ile depo gostergesi arasinda bir tuhaflik var. Orneign ceyrek depo yakit var, menzil 130km gosteriyor ve ortalama yakit tukeitmi 5,5lt. Normalde bu yakit tuketimi ile ceyrek deponun 200 ila 250km arasi goturmesi lazim. Eskidende bu civarlarda geziyordu menzil. Son 10 gundur falan durum bu. Emin olmak icin 250km once falan BC1'i sıfırladım. Yukarida verdigim 5,6lt tuketime 130km menzil bu sifirlamadan sonra olan. Bu tip bir sorun yasiyan oldu mu? Tavsiyesi olan var mi?

    Tavsiyem yol bilgisayarına bağlı yola çıkmayın. Kendiniz ne kadar yaktığınızı hesaplayın depodan. Öyle kullanmaya çalışın çünkü pek hassas değil.

    Depo gostergesi ceyrek gosterirken aslinda tam 1/4 u kalmis demek degildir. Menzile inan derim. Deponun seklinden dolayi gosterge pek hassas degildir

    Deponun şekli yüzünden öyle olduğunu bilmiyorum. Bilgi için teşekkürler.

    Tabiki mazot göstergesi her zaman doğruyu göstermez, mesela eğimli yerlerde aşırı aldatmacalar olabilir. iki tekeri kaldırıma verip parkettigimde çeyrek depo oluyor yarım depo
    Bahsedilen hatanın benzeri, hatta daha ileri düzeyde bir sorun yaşıyorum. Aracı 2010 Eylül ayında 0 aldım astra H.
    son 1 yıldır depo göstergesi ile menzil uyuşmuyor. hatta bazı zamanlar ikiside yanlış gösteriyor. Genelde günlük mazot alırım depomu fullemem. 20-30- liralık mazot alırım. Örneğin aracın mazot göstergesi ışık yaktı, menzil de 40km vs gösteriyor;
    benzinlikten 20 liralık mazot alıyorum. ikisindede değişiklik yok. sanki hiç mazot almamışım gibi. Daha sonra kısa bir yolculuktan sonra (10 km civarı) aracı parkedip geri gelene kadar o sırada bilgisayar anca mı okuyor mazotu bilmiyorum; menzil birden 140 km civarı oluyor. Fakat mazot göstergesi aynı halde halen ışık yanıyor.
    Bazen de tam tersi oluyor, mazot göstergesi mazotu okuyor, menzil değişmiyor. 50 lira üstü mazot almadığım sürece iki gösterge birbiriyle uyuşmuyor. Fulleyince zaten sorun yok. Ama günlük hayattan yanıltabiliyor.
    Öğrenci adamın fullemesi kolay olmuyor haliyle

    Servise götürdüm birkaç ustaya sordum problem yok diyorlar. "20 liralık alma sende" diyen bile oldu.

    Bazen sırf ne kadar yaktıgımı kontrol etmek zorunda kalabiliyorm. BC1 i sıfırlayıp, elimde mazot fişi dolaştığım oluyor

    Çözümü var mıdır? Yoksa sizcede normal bir sorun mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3Dreamer
    Tabiki mazot göstergesi her zaman doğruyu göstermez, mesela eğimli yerlerde aşırı aldatmacalar olabilir. iki tekeri kaldırıma verip parkettigimde çeyrek depo oluyor yarım depo
    Bahsedilen hatanın benzeri, hatta daha ileri düzeyde bir sorun yaşıyorum. Aracı 2010 Eylül ayında 0 aldım astra H.
    son 1 yıldır depo göstergesi ile menzil uyuşmuyor. hatta bazı zamanlar ikiside yanlış gösteriyor. Genelde günlük mazot alırım depomu fullemem. 20-30- liralık mazot alırım. Örneğin aracın mazot göstergesi ışık yaktı, menzil de 40km vs gösteriyor;
    benzinlikten 20 liralık mazot alıyorum. ikisindede değişiklik yok. sanki hiç mazot almamışım gibi. Daha sonra kısa bir yolculuktan sonra (10 km civarı) aracı parkedip geri gelene kadar o sırada bilgisayar anca mı okuyor mazotu bilmiyorum; menzil birden 140 km civarı oluyor. Fakat mazot göstergesi aynı halde halen ışık yanıyor.
    Bazen de tam tersi oluyor, mazot göstergesi mazotu okuyor, menzil değişmiyor. 50 lira üstü mazot almadığım sürece iki gösterge birbiriyle uyuşmuyor. Fulleyince zaten sorun yok. Ama günlük hayattan yanıltabiliyor.
    Öğrenci adamın fullemesi kolay olmuyor haliyle

    Servise götürdüm birkaç ustaya sordum problem yok diyorlar. "20 liralık alma sende" diyen bile oldu.

    Bazen sırf ne kadar yaktıgımı kontrol etmek zorunda kalabiliyorm. BC1 i sıfırlayıp, elimde mazot fişi dolaştığım oluyor

    Çözümü var mıdır? Yoksa sizcede normal bir sorun mu?

    140 kilometre benzille ışığın yanması normal olarak kabul olabilir. Fakat hassas değil gerçekten az miktarda mazot olduğunda ki oda deponun şekline göre daha önceki alıntılarda cevaplanmıştı. Belli bir çözümü duymadım diyebilirim olabilir de fakat.




  • geçen evin önünde aracı sürtmüşler, ciddi bir şey yok pasta cila ile düzelecek gibi duruyor ama can sıkmaya yetiyor nihayetinde
  • Eğer fiyatları uygun olursa yeni çıkacak olan Seat Toledonun, Astra'yı satıp Toledo alacağım.
  • bende dusunuyodum ama fiyati uygun gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.U.I.M. -- 10 Ağustos 2012; 14:50:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilenler zaten biliyordur ama ben bilmeyenler için yazıyorum...

    Dün tesadüfen keşfettim, asıl ve yedek anahtar için araç ayarlarını farkı yapabiliyorsun. Ekran rengi, klima ayarları vb. ayarlar taktığın anahtara göre özelleştirilebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    Bilenler zaten biliyordur ama ben bilmeyenler için yazıyorum...

    Dün tesadüfen keşfettim, asıl ve yedek anahtar için araç ayarlarını farkı yapabiliyorsun. Ekran rengi, klima ayarları vb. ayarlar taktığın anahtara göre özelleştirilebiliyor.

    nasıl ayarlanıyor peki?
    araç astra mı?
  • ARKADAŞLAR 1.3 CDTİ ASTRA ARACI OLAN VE EGR'Yİ İPTAL ETTİREN VAR MI ARAMIZDA? NASIL YAPILIYOR?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    Bilenler zaten biliyordur ama ben bilmeyenler için yazıyorum...

    Dün tesadüfen keşfettim, asıl ve yedek anahtar için araç ayarlarını farkı yapabiliyorsun. Ekran rengi, klima ayarları vb. ayarlar taktığın anahtara göre özelleştirilebiliyor.

    nasıl ayarlanıyor peki?
    araç astra mı?

    astra 1.3 cdti enjoy plus paket
    Ben yedek anahtarı ilk kez taktım, ekranın sarı olmasından fark ettim ben koyu renk kullanıyordum. ilk başta anlamadım neden olduğunu, sonra klimanın kapalı olduğunu fark ettim. yazın hiç kapatmam. Asıl anahtarı takınca herşey normale döndü. Böyle fark ettim bu özelliği...

    ilave bir ayar yok... Asıl anahtarı takılıyken yaptığın ayarlar asıl anahtar takılıyken geçerli, yedek anahtarı ilk kez takıyorsan fabrikasyon ayarları ile açılır, o anahtar içinde ayarlamalar yapman lazım... Bundan sonra hangi anahtarı takarsan o ayarlarla açılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacar08 -- 12 Ağustos 2012; 1:19:45 >




  • arkadaşlar bu asra h 1.3 klima acıkken niye bu kadar cekişten düyor 2006 doblo var birde onda bu kadar bellli olmuyo astra 90 hp doblo 75 hp cok fark var neden?
  • 
Sayfa: önceki 380381382383384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.