Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (360. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.145.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    ilk kullandigim zaman iyi gelmisti ama performansindan kesinlikle memnun degilim. yokuslarda inanilmaz zorlaniyor 2. vitesi gectim 1.de bile arabayla birlikte bende çile çekiyorum.. acikcasi boyle yorum yapanlara kiziyordum ama bu motor araci tasiyamiyor. Yarin servise goturecegim debriyaj yuzunden randevu alirken bu konudan bahsettim adam arabanizin gucu az, 1.3 motor ve kasaniz cok agir performansinin tatmin etmemesi normal dedi. Motor acilmamasindan dolayi olabilir mi dedim, motor acilma diye bir sey yok, arabanin ilk alindigi zaman ile gelecekteki performansi ayni, yakitin zamanla az yaktigi dogru ancak bununda motor acilmasiyla ilgisi yok dedi.

    Yokuş yukarı kullanırken vitesleri 4000 dd gibi atar isen turbo sürekli devrede olduğundan hantallık yaşamazsın 1750 den sonra turbonun etkisi hissetmeniz lazım

    işin kötü tarafı bahsettiğiniz devirlere çıkma imkanım olmuyor yoğun trafikten dolayı. Aracı gösterdim bugun, dedigim yokusa bile gittik, gayet ilgiliydi servis elemani. Biraz da araca alismakla ilgili sanirim debriyaj kavramasi diger araclara gore yukarida, ben buna alisamadigim icin rampa kalkislarinda sikinti cekiyordum. Kullandikca daha da yukari cikacakmis. Aracin aksamina baktilar hic bir sorun olmadigini soylediler. Arastirmadan araba almak kismina katilmiyorum benim c sinifi dizel bu konfor ve donanimda baska alabilecegim arac yoktu. ozellikle gorunus olarak en begendigim aracti. alisma donemini atlattiktan sonra sıkıntı kalmaz heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar


    quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    ilk kullandigim zaman iyi gelmisti ama performansindan kesinlikle memnun degilim. yokuslarda inanilmaz zorlaniyor 2. vitesi gectim 1.de bile arabayla birlikte bende çile çekiyorum.. acikcasi boyle yorum yapanlara kiziyordum ama bu motor araci tasiyamiyor. Yarin servise goturecegim debriyaj yuzunden randevu alirken bu konudan bahsettim adam arabanizin gucu az, 1.3 motor ve kasaniz cok agir performansinin tatmin etmemesi normal dedi. Motor acilmamasindan dolayi olabilir mi dedim, motor acilma diye bir sey yok, arabanin ilk alindigi zaman ile gelecekteki performansi ayni, yakitin zamanla az yaktigi dogru ancak bununda motor acilmasiyla ilgisi yok dedi.

    Yokuş yukarı kullanırken vitesleri 4000 dd gibi atar isen turbo sürekli devrede olduğundan hantallık yaşamazsın 1750 den sonra turbonun etkisi hissetmeniz lazım

    işin kötü tarafı bahsettiğiniz devirlere çıkma imkanım olmuyor yoğun trafikten dolayı. Aracı gösterdim bugun, dedigim yokusa bile gittik, gayet ilgiliydi servis elemani. Biraz da araca alismakla ilgili sanirim debriyaj kavramasi diger araclara gore yukarida, ben buna alisamadigim icin rampa kalkislarinda sikinti cekiyordum. Kullandikca daha da yukari cikacakmis. Aracin aksamina baktilar hic bir sorun olmadigini soylediler. Arastirmadan araba almak kismina katilmiyorum benim c sinifi dizel bu konfor ve donanimda baska alabilecegim arac yoktu. ozellikle gorunus olarak en begendigim aracti. alisma donemini atlattiktan sonra sıkıntı kalmaz heralde.

    Hocam alıştığınızda bu aracı çok rahat kaldırırsınız ben ilk zamanlarda stop ettiriyordum şimdi alıştım yokuş yukarı bi deneme yapmıştım yol müsaitti bi ara sokakta denedim arabayı normal bi şekilde devir 2000 nin altında gaz kaldırdım tatlı bir gaz ile tırmanmaya başladım 1750 den sonra turbonun etkisiyle arabanın sesi değişiyor ve gaz pedalı tepkimeleri artıyor şimdi kullanırken 1 vitesde hep 2000-2500 gibi atardım şimdi ise 3000dd aşağıda atmıyorum yol boş ise belki 3000-4000 dd aralığında kullanıyorum performans konusunda benim için süper dip gaz yapıp devirlenip hızlanmasını beklemiyorum sürekli canlı konumda dip gaz yaptığım an 200 torkun etkisiyle kasayı şahlandırıyor , 2000 2500 dd gibi vites atıp az yaktırma düşüncesi olmasın 3500 dd gibi atın 1750 nin üstünde olursa hani yolda imkan buldukca devirlenip vites atın vites geçiside baya bir kayıp yapıyor zaten bu şekilde daha tasarruflu olur


    @Ortalama yakıt 6.8




  • Eylül ayında aldım arabayı. İtiraf ediyim, önce biraz alışamadım, zorlandım, çekmiyor dedim, stop ettirdim vs vs. Ama alışınca araca insan gerçekten bağlanıyor, seviyor mereti:) Sevdiğinizin dilinden anlamaya başlayınca muhabbet güzel oluyor vesselam:)
  • hafta sonu opel in müşteri ilişkileri politikası yüzünden aracımdan iyice soğudum.
    hafta içerisinde peşembe günü aracın aküsü boşaldığı için opel assitance'ı arıyarak yardım istedim, gün içerisinde yardım ekibi ücretsiz olarak geldi ve aracı çalıştırdılar. cumartesi günü kontrol yapılması için servise gelmem gerektiğini söyleyerek ayrıldı. cuma günü aracı kontrol amaçlı çalıştırdığımda ilk seferde araç çalıştı ve 5 dk yakın çalıştırdım.
    cumartesi günü kontrole götürmek için aracı çalıştırmak istediğimde araç çalışmadı. opel assistance i arıyarak yardım istediğimde ikinci servis yardımının ÜCRETLİ olacağını söylediler. zaten filmin koptuğu anda o idi.
    hem bana kusurlu mal satıldı, üzerine garanti kapsamında ki araç için servis ücreti talep edildi.
    hafta sonu bir kere daha anladım opelleri aldıktan sonra YALNIZ BIRAKILIYORUZ, firma malının arkasında durmuyor.
    opel i sıkıştırabileceğim kadar sıkıştırmaya çalışacağım, nereye kadar gideceğini birlikte göreceğiz.




  • bende astramdan çok çok memnunum ama uyuz olmaya başladım bu opelin satış sonrası birçok kişiye yaptığı muamelelere.yukarıda anlatmıştım satış sonrası ne kadar ilgisiz olduklarını. adamı soğutuyorlar markadan.insanlara ,eskisi kadar opeli tavsiye edesim gelmiyor bu yüzden!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nirvana333 -- 20 Şubat 2012; 14:23:52 >
  • açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktaysar -- 20 Şubat 2012; 14:50:46 >
  • Bugün aracı muayeneye götürdüm. Bakalım bu sefer şapkadan ne çıkacak diye bekliyordum ki sorun çıkarmakta gecikmediler. Yeni çıkan kurala göre Xenon farlar yasakmış. Tamam dedim söktüreyim, içimden de tekrar taktırırım nasıl olsa diyorum. Gittik sanayiye, ikinci sürpriz de farların ancak tampon söküldükten sonra yerinden çıkarılabildiği şeklinde oldu. Usta mümkün olduğunca tamponu tamamen yerinden çıkarmadan sadece civataları gevşeterek farı çıkarttı normal ampülü taktı. Tekrar xenonu taktırmayı tavsiye etmem dedi. Birsürü klipsli geçme şeyi yerinden çıkardım, bunları bir kere daha söküp çıkarırsak yalama oluyorlar dedi. İyi nalet olsun dedim. Normal ampüller kaldı sonuçta. En son çıkarken Tüv'deki elemana orjinal fabrika çıkışı xenon far olanlar da kabul edilmiyor mu diye sordum. Avrupa standartlarına uygunsa, far yıkama sistemi ve yükseklik ayar motoru varsa kabul ediyoruz dedi. Benimki sonradan takılmaydı. Dandik Çin malı da değildi halbuki. Neyse haberiniz olsun arkadaşlar. Sonradan takılma xenon farınız varsa muayeneden önce söktürün..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ordinarious -- 20 Şubat 2012; 15:26:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.

    Sadece Opel değil diğer markaların servisleride çok farklı değil. Bi akrabamda başka marka bi araba var 5008 ve 6 ay oldu alalı. Baskı balata bitmiş ama garani kapsamında değiştirmediler. ilk başta servis hatasını kabule tmiyor ama biraz çemkirince oluyor nasıl oluyorsa..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 20 Şubat 2012; 16:21:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    Bugün aracı muayeneye götürdüm. Bakalım bu sefer şapkadan ne çıkacak diye bekliyordum ki sorun çıkarmakta gecikmediler. Yeni çıkan kurala göre Xenon farlar yasakmış. Tamam dedim söktüreyim, içimden de tekrar taktırırım nasıl olsa diyorum. Gittik sanayiye, ikinci sürpriz de farların ancak tampon söküldükten sonra yerinden çıkarılabildiği şeklinde oldu. Usta mümkün olduğunca tamponu tamamen yerinden çıkarmadan sadece civataları gevşeterek farı çıkarttı normal ampülü taktı. Tekrar xenonu taktırmayı tavsiye etmem dedi. Birsürü klipsli geçme şeyi yerinden çıkardım, bunları bir kere daha söküp çıkarırsak yalama oluyorlar dedi. İyi nalet olsun dedim. Normal ampüller kaldı sonuçta. En son çıkarken Tüv'deki elemana orjinal fabrika çıkışı xenon far olanlar da kabul edilmiyor mu diye sordum. Avrupa standartlarına uygunsa, far yıkama sistemi ve yükseklik ayar motoru varsa kabul ediyoruz dedi. Benimki sonradan takılmaydı. Dandik Çin malı da değildi halbuki. Neyse haberiniz olsun arkadaşlar. Sonradan takılma xenon farınız varsa muayeneden önce söktürün..

    Aracınızdaki zenonlar merceklimiyidi yoksa kit halinde satılanlardan mıydı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.

    Sadece Opel değil diğer markaların servisleride çok farklı değil. Bi akrabamda başka marka bi araba var 5008 ve 6 ay oldu alalı. Baskı balata bitmiş ama garani kapsamında değiştirmediler. ilk başta servis hatasını kabule tmiyor ama biraz çemkirince oluyor nasıl oluyorsa..

    arkadaşta yerdiğimiz megane var, geçen aracı çalışmamış, çekici ile servise götürmek zorunda kalmış. serviste kötü mazot kullanımı yüzünden mazot pompasının bozulduğunu değişmesi gerektiğini söylemişler. kullanıcı hatası olduğu için parasını ödemek zorunda kalmış. arkadaş servisten çıktıktan renault müşteri hizmetlerini aramış, yakıtını BP den aldığını kredi kartı ekstraları ile ispatlayabileceğini, hatanın mazottan değil parçadan kaynaklandığını söylemiş. 1 saat sonra renault müşteri hizmetleri arkadaşı arıyarak ilk servis bakımında ödediği tutar kadar indirim yapacağını belirtmişler.


    bugun ben opel müşteri hizmetlerini aradım, haftasonu yaşadığım maduriyeti anlattım, verdiği cevap standard prosedürler uygunlanmış yapabilecekleri birşey olmadığını söyledi.

    ben akü hatası olabilir şans işidir diyerek opellerden memnun olmama rağmen opel türkiyenin satış sonrası ilgisiz tavırları yüzünden bundan sonra opel almak isteyen arkadaşları bir kere daha düşünmeleri gerektiğini söyleyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.

    Garantini uzattırma hocam 200 liraya yaptıracağın bakımı 500 liraya yapıyorlar biran önce bitmesine bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutebahhir

    Eylül ayında aldım arabayı. İtiraf ediyim, önce biraz alışamadım, zorlandım, çekmiyor dedim, stop ettirdim vs vs. Ama alışınca araca insan gerçekten bağlanıyor, seviyor mereti:) Sevdiğinizin dilinden anlamaya başlayınca muhabbet güzel oluyor vesselam:)

    I Love Astra 1.3 ...
  • Sizlere bir sorum var...
    Arac ayarlarindan dis aydinlatma ve uzaktan kilit acma modundayden dis aydinlatma acik ve suresi 30sn ile 2 dk.. arasi olmak kaydiyla hersey tamam,
    fakat bazen (ozellikle aksam ve gece) bu ayari en son yaptigimdan bir sonraki kilitleri acma eyleminde yani farlar bir iki kere yaniyor fakat aradan
    bir iki gun gectikten sonra gecenin bir korude olsa kilitli araci actiktan sonra farlar yanmamakta, yani ogrenmek istedigim husus bu bir kerelik bir ayarmidir?
    yoksa bir sorun mu var anlayamadim? mersi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3NGiZkH4N

    Bendede arka tamponda balmumu bırakmışlar biraz artı ön sol şöför camından 90 km/h geçince duruma göre değişiyor hız aşağı yukarı ama bi ses sanki sinek vızıltısı gibi sinir ediyor. 2300 km falan oldu 5000 de kontrolü vardı beklesemmi diye düşündüm sonra dayanamadım gittim bir gün beklemen lazım ses için uzun sürer dediler 5000 de gelirim dedim o zaman çıktım.




    sevgili dostum aynı sesten muzdaribim. tam direksiyon ustunden gostergelerin oldugu bi yerden tıkır tıkır cok ince bi ses. dikkat edince duyabiliyorsun. dikkat edince canımı sıkıyor ama şimdilik bekleyecegim bakalım. sanki klima ısınınca cıkıyor daha cok.sogukken bole bir ses gelmiyor. bole bir sorunla karşılan var mı arkadaslar? lütfen bu sıkıntıyı yasayan varsa cvp yazsın. cok sevinirim.




  • Sevgili astra kullanıcıları şehir içi ortalama tüketimlerinizi yazabilir misiniz?

    dur-kalk'ı çok olmayan şehir içi kullanımında 7.3 lt tüketim, manuel 1.3 astra cdti için normal midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfka

    Sevgili astra kullanıcıları şehir içi ortalama tüketimlerinizi yazabilir misiniz?

    dur-kalk'ı çok olmayan şehir içi kullanımında 7.3 lt tüketim, manuel 1.3 astra cdti için normal midir?

    Dur-kalkı biraz fazla, ortalama hızı da düşük şehir içindeyim, 9 lt ortalamam var. Servis normal diyor, her ne kadar fabrika verileri bunun yaklaşık 3 lt altını söylüyor olsa da. 7-8 arasına razıydım alırken ama olmuyor bir türlü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.

    Garantini uzattırma hocam 200 liraya yaptıracağın bakımı 500 liraya yapıyorlar biran önce bitmesine bakın

    Dediğiniz gibi işin kötü tarafı Servise bağımlı kalıyorsun herhangi bir bakımının süresi geçtiğinde veya servis dışında bir yere yaptırmak zorunda kaldığında garanti dışı kalıyor araba. Bakımların pahalılığıyla çıkartıyorlar eminim farkı.



    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    Sadece Opel değil diğer markaların servisleride çok farklı değil. Bi akrabamda başka marka bi araba var 5008 ve 6 ay oldu alalı. Baskı balata bitmiş ama garani kapsamında değiştirmediler. ilk başta servis hatasını kabule tmiyor ama biraz çemkirince oluyor nasıl oluyorsa..


    6 ay baskı balata için çok kısa bir süre ama Garanti kapsamına girmiyor balatalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    açıkcası ben de servis olayına ısınamadım, gözlük kabı taktırmak istedim, alırken ücretini ödemiştim 1 saat sürdü ödediğimin kaydını bulmaları. 30 lira almışlardı ama 21.35tlymiş. Önemsemedim, garantimi 4 yıla çıkarmayı istiyordum ama hiç emin olamıyorum.

    Garantini uzattırma hocam 200 liraya yaptıracağın bakımı 500 liraya yapıyorlar biran önce bitmesine bakın

    Dediğiniz gibi işin kötü tarafı Servise bağımlı kalıyorsun herhangi bir bakımının süresi geçtiğinde veya servis dışında bir yere yaptırmak zorunda kaldığında garanti dışı kalıyor araba. Bakımların pahalılığıyla çıkartıyorlar eminim farkı.



    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    Sadece Opel değil diğer markaların servisleride çok farklı değil. Bi akrabamda başka marka bi araba var 5008 ve 6 ay oldu alalı. Baskı balata bitmiş ama garani kapsamında değiştirmediler. ilk başta servis hatasını kabule tmiyor ama biraz çemkirince oluyor nasıl oluyorsa..


    6 ay baskı balata için çok kısa bir süre ama Garanti kapsamına girmiyor balatalar.

    6 ayda hem de otomatik araba..... Girmiyor diye işin içinden çıkmak kolay ama sorunu çözmek gerek. Normalde en az 50-60 binde değişmesi gereken parça daha 5000 olmadan sorun çıkarıyorsa burda kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkmamaları gerekir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfka

    Sevgili astra kullanıcıları şehir içi ortalama tüketimlerinizi yazabilir misiniz?

    dur-kalk'ı çok olmayan şehir içi kullanımında 7.3 lt tüketim, manuel 1.3 astra cdti için normal midir?

    arkadaş yol bilgisayarına çok fazla takılma bence.km sayacına göre aldığın mazotla kendi hesabını kendin yap.daha inandırıcı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfka

    Sevgili astra kullanıcıları şehir içi ortalama tüketimlerinizi yazabilir misiniz?

    dur-kalk'ı çok olmayan şehir içi kullanımında 7.3 lt tüketim, manuel 1.3 astra cdti için normal midir?

    44.000 km'deki easytronic dizel aracımın yakıt tüketimi 5.6 lt, bunun yaklasık 9000 km'si sehirdısı, 35000 km'si ise Bursa sehirici'dir...
  • 
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.