Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (291. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi Geceler uzun zamandır forumdan uzak kaldım ortalık bayram yerine dönmüş :) ben imzamdaki aracı 1 eylülde aldım ogünden beri sıkıntısız ve sorunsuz kullanmaktayım bu aracı alana kadar yaklaşık 15 model arasında test sürüşleride dahil kendimce inceleme yapma imkanım oldu ama fiyat konfor analizleri beni astrayı almamda ikna etti iyi ki de almışım makul düzeylerde performansı tatmin edici hatta 300 tork bravo bile sport modunda aynı patırtıyı koparmadı :) yol tutuş gerçekten çok sağlam,araç süratlendikçe yola yapışıyor 51.000 TL lik fluence 140 km hızda beşik gibi sallanıyor, hata ve problem çıkma olayı her markada muhtemel şeylerdir mercedes dahil diğer tüm araçlarda yaşanan sıkıntılar var.
    Herkese iyi sürüşler dilerim.
  • ben de 1 yıldır astra dizel kullanıyorum..herhangi bir sıkıntı yaşamadım..sadece opel servislerinde şikayetçiydim..gittiğim servisi değiştirerek bu sorunu da kendimce çözdüm..aracımdan memnunum..tavsiye ederim..
  • Arkadaslar merhaba bisi sorabilirmiyim bendede Opel astra hb var bu menzil göstergesi olan ekrandaki saati nasıl ayarliyabilirim arkadaslar lütfen yardımcı olurmusunuz ????
  • Süper bir soru


    benimkinin de 1 saat ileri alınması gerekiyor , malum yaz saati uygulaması ...


    cevabı merakla bekliyorum ...
  • settings tuşunda zaman\tarih gibi bir ibare var oradan arkdaşlar.
  • Sorun konusunda bir şans olduğuna bende katılıyorum aracı almadan önce bende başıma gelirmi diye düşünürken 3 aydır ufak bir sorun bile yaşamadım şükür benimle beraber 3 kişi daha var çevremde 1 tanesi benzinli diğer 2 si dizel classic 3 sorun çıkan görmedim herkez tatlı tatlı biniyor araçlarına ve bu fiyata gerçekten çok iyi yabana atılmaması gerekir aklında soru işareti olanda denemeden ne bunu nede başkasını alamasın...
  • @karamete,

    sanırım ben tam olarak kendimi ifade edemedim.
    lütfen önce yazılanları dikkatlice okuyun, ona göre cevap verin

    tekrar ediyorum, H kasa Astra bence mükemmel bir araba.
    iki sene kadar benzinlisini kullandım, benim bütçemle alabileceğim en iyi araba.
    arkadaşlar da yazmış, 140'tan sonra orası burası oynamaz, taş gibi yola yapışır diye.
    hatta cevapladığınız mesajımın hemen altında ben corolla almayı düşünen bir başka arkadaşa cevap yazmışım
    corolla asla opelin verdiği sürüş keyfini vermez diye

    benim derdim ne 1,6 olsun süper çekiş olsun, ne de 80 çeşit donanım olsun.
    bugüne kadar hiç far sensörlü yagmur sensörlü arabam olmadı, hiçbir yerim de eksilmedi bu yüzden
    ya da clio symbol'ün her tarafına sensör koyup 20 hava yastığıyla donatsanız, içindeki herşey otomatik olsa kaç yazar?
    benim tek derdim sağlam, güvenli ve sorunsuz bir araba
    sırf bu yüzden aylardır astra bakıyorum, indirim yapsa da dizelini alsak diye bekliyorum

    ama bu arıza olayı yüzünden bir düzine insan "evet benim arabam ısınınca marş basmıyor" yazınca ister istemez bir soğuma geliyor
    keşke bana "git başka araba al o zaman" diyene kadar "benim aracımda birşey yok, genelleme yapmayın" deseydiniz
    hem sizin arabanızda da böyle bir sorun olsaydı böyle konuşabilecek miydiniz?
    sizde de olsaydı ve opel merkezden size de "bu bir hata değil" deselerdi siz ne düşünürdünüz?

    lütfen dürüstçe düşünün ben olsam ne yapardım diye, yazacaksanız ondan sonra yazın.




  • 1.6 sını kullanıp 1.3 alan arkadaşlar acaba farkı söyleyebilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanerkan

    @karamete,

    sanırım ben tam olarak kendimi ifade edemedim.
    lütfen önce yazılanları dikkatlice okuyun, ona göre cevap verin

    tekrar ediyorum, H kasa Astra bence mükemmel bir araba.
    iki sene kadar benzinlisini kullandım, benim bütçemle alabileceğim en iyi araba.
    arkadaşlar da yazmış, 140'tan sonra orası burası oynamaz, taş gibi yola yapışır diye.
    hatta cevapladığınız mesajımın hemen altında ben corolla almayı düşünen bir başka arkadaşa cevap yazmışım
    corolla asla opelin verdiği sürüş keyfini vermez diye

    benim derdim ne 1,6 olsun süper çekiş olsun, ne de 80 çeşit donanım olsun.
    bugüne kadar hiç far sensörlü yagmur sensörlü arabam olmadı, hiçbir yerim de eksilmedi bu yüzden
    ya da clio symbol'ün her tarafına sensör koyup 20 hava yastığıyla donatsanız, içindeki herşey otomatik olsa kaç yazar?
    benim tek derdim sağlam, güvenli ve sorunsuz bir araba
    sırf bu yüzden aylardır astra bakıyorum, indirim yapsa da dizelini alsak diye bekliyorum

    ama bu arıza olayı yüzünden bir düzine insan "evet benim arabam ısınınca marş basmıyor" yazınca ister istemez bir soğuma geliyor
    keşke bana "git başka araba al o zaman" diyene kadar "benim aracımda birşey yok, genelleme yapmayın" deseydiniz
    hem sizin arabanızda da böyle bir sorun olsaydı böyle konuşabilecek miydiniz?
    sizde de olsaydı ve opel merkezden size de "bu bir hata değil" deselerdi siz ne düşünürdünüz?

    lütfen dürüstçe düşünün ben olsam ne yapardım diye, yazacaksanız ondan sonra yazın.



    40,000TL veripte bu tarz ufak sorunlarla kimse karşılaşmak istemez. Ama bu fiyata bu donanımdaki alınabilecek en iyi araç Opeldir.
    İlerleyen günlerde bu hata hakkında Opelin bir çözüm bulacağını ümit ediyorum.




  • arkaDaşlar yeni araba alıcam kararsız kalDım sizin yorumlarınızı bekliyorum
    2011 yeni astra 1.3 Dizel otomatik vitesi varmı bilmiyorum?
    2011 honDa hatchbek 1.4 benzinli triptonik hangi arabayı tavsiye eDersiniz astranın çok Daha az yaktığını biliyorum ama ikisinDe fiyatı 50.000tl sizce hangisi Daha iyiDir astranın otomatik vitesi varmı veya aynı kaliteDe az yakan araba tavsiyeniz varmı ?
    teşekkürler ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanerkan

    @karamete,

    sanırım ben tam olarak kendimi ifade edemedim.
    lütfen önce yazılanları dikkatlice okuyun, ona göre cevap verin

    tekrar ediyorum, H kasa Astra bence mükemmel bir araba.
    iki sene kadar benzinlisini kullandım, benim bütçemle alabileceğim en iyi araba.
    arkadaşlar da yazmış, 140'tan sonra orası burası oynamaz, taş gibi yola yapışır diye.
    hatta cevapladığınız mesajımın hemen altında ben corolla almayı düşünen bir başka arkadaşa cevap yazmışım
    corolla asla opelin verdiği sürüş keyfini vermez diye

    benim derdim ne 1,6 olsun süper çekiş olsun, ne de 80 çeşit donanım olsun.
    bugüne kadar hiç far sensörlü yagmur sensörlü arabam olmadı, hiçbir yerim de eksilmedi bu yüzden
    ya da clio symbol'ün her tarafına sensör koyup 20 hava yastığıyla donatsanız, içindeki herşey otomatik olsa kaç yazar?
    benim tek derdim sağlam, güvenli ve sorunsuz bir araba
    sırf bu yüzden aylardır astra bakıyorum, indirim yapsa da dizelini alsak diye bekliyorum

    ama bu arıza olayı yüzünden bir düzine insan "evet benim arabam ısınınca marş basmıyor" yazınca ister istemez bir soğuma geliyor
    keşke bana "git başka araba al o zaman" diyene kadar "benim aracımda birşey yok, genelleme yapmayın" deseydiniz
    hem sizin arabanızda da böyle bir sorun olsaydı böyle konuşabilecek miydiniz?
    sizde de olsaydı ve opel merkezden size de "bu bir hata değil" deselerdi siz ne düşünürdünüz?

    lütfen dürüstçe düşünün ben olsam ne yapardım diye, yazacaksanız ondan sonra yazın.





    Sayın erkanerkan;
    Amacım sizi kırmak degildi,sadece bu donanımda 1.6 dizel ve bu fiyata araç varsa tabiki onu alın anlamında kullandım,




  • Yazlık lastik olarak ne tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    settings tuşunda zaman\tarih gibi bir ibare var oradan arkdaşlar.



    teşekkürler , biraz uğraştım ama saati değiştirdim , ok tuşu pek alakasız görevler görüyor bu araçta :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türker37

    1.6 sını kullanıp 1.3 alan arkadaşlar acaba farkı söyleyebilirler mi?


    Tek fark var; şehiriçi kullanımlarda dizel daha yorucu..çok sık vites değiştirmen gerekiyor çünki.
    Uzunyolda; rampalarda dizeli, son süratte ise benzinlisi daha önde.
    Bir önceki aracım benzinli H kasa 1.6 lt 115 beygirliklerdendi.
    Şimdiki yine H kasa fakat 1.3 cdti Classic III (her iki araçta manuel viteslidir).
    1.6 benzinlinin 0,450 kuruş yaktığı yerde dizel olan 0,300 kuruş yakmakta. Güncel yakıt fiyatları ile bu şekilde(Dizel olanın 0,200 kuruş yaktığı yerde de benzinlisi 0,300 kuruş yakmakta..kısacası oran hiç değişmemekte).
    Daha da sadeleştirirsek; yukarıdaki tüketim değerleri, her iki araçta da ortalama hız 19 km/h iken yapılan ölçümdür(aynı mevsim, yük ve yol güzergahında).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otuuuz5 -- 24 Nisan 2011; 2:01:11 >




  • edit: mükerrer olmuştu, sildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otuuuz5 -- 24 Nisan 2011; 1:57:30 >
  • Ben yaklaşık 8 aydır kullanıyorum şikayet denecek bir problem yaşamadım bu süre zarfında servisten cim modülü ile ilgili mesaj geldi gittim garanti kapsamından değiştirdiler aynı gün kalkış yaparken sol kapıdan çıt diye bir ses geldi birkaç kez de tekrar edince servise bu durumuda bildirdim hiç sorgu sual olmadan sol ön kapım söküldü ve iç izolasyonu tekrar yenilendi demem o ki şu ana kadar Servis satış sonrası desteğini esirgemedi,kesinlikle hepimizin her kuruşu çok kıymetli ben yaklaşık 1 yıla yakın süredir her aracı benzinlisi olsun dizeli olsun takip etmeye çalıştım aşağı yukarı hepsini de ölçülerinden tutunda yakıt tüketim değerlerine kadar not ettim astra klasik kağıt üzerinde gerek donanım gerek fiyat olarak öne çıktı.
  • evet her yönüyle mantıklı , peki linea 1.6 multijet 'in motorundan çok mu zayıf kalır ?
  • Astra yı almadan Fiat Bravo testine çıktım hem manuel vitesli hemde dualogic vites olanı hatta 1.6 multijetler 120 bg 300 tork kağıt üzerinde tekniği çok iyi arabanın dizel statüsünde,test sürüşünde otobana çıktık ilk kavşağa kadar bastım fena değil sonra da sport sürüş düğmesine de basalım sport modunu deneyelim dediğimde yanımda oturan "zaten sport modunda sürdünüz demişti" economy modunu düşünemiyorum, astra test sürüşümde ise sport tuşunun arabadaki değişimi beni acayip tatmin etti gaz pedalına tepkisi çok ciddi anlamda değişiyor normal sürüş moduna alıştığınızda sport a geçerken arabayı zaptetmekten korkuyorsunuz sadece 3.vitese gelene kadar kalkış biraz zayıf kalıyor ama sonra ivmelenmesi yüksek sürate çıkması sizi diğer araçlardan ayrı kılmıyor hatta hafif rampada benzinli araçlara sellektör yaparsınız, gerek ikinci el satış kolaylığı gerek konforu gerek güvenli yol tutuşu ortalama aynı donanım seçenekleri olan diğer markalara göre 6 7 bin TL daha avantaj sağlarsınız.Yakıt tüketimi ise rodaj süresi olmasına rağmen 9000 km şehir içi normal seyirde fabrika verilerini teyit ediyor 100 km/6.2 LT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur_tasar -- 25 Nisan 2011; 1:52:01 >




  • Merhaba,

    Geçen gün arabama bir arkadaşımın yakını bindi. Ben arkadaşı tanmıyorum fakat Ford ta mekanik uzmanı olarak çalışıyormuş. Aracı kullanmam ile ilgili birkaç yorum yaptı. Söylediklerinde kafama takılan tek bir şey var,

    1. vitesten 2. vitese geçerken acele ediyormuşum. 1. viteste 2500-2750 devirde vites değiştiriyorum. Bazen yolun eğimine göre 2. vites e geçtiği zamanda devir saati 1500 civarında arasında kalıyor. Bunun aracın baskı balatasına zarar verdiğini 30000 km sonunda baskı balatayı değiştirmem gerektiğimi söyledi.

    Sizce yapılması gereken nedir ? 3000 devire kadar aracı çıkartmakmı gerekiyor?
  • Valla bende o arkdaş gibi düşünüp şehitr içinde easytroniği manuale çekiyorum; çünkü easytroniğin vites yapısı ve ekonomi baz gereği şehir içinde ayağımı o gazda sabit tutacağını düşünerekden düşük devirde vites arttırıyor.bu sefer arabada yığılma oluyor, onun içinde şehir içinde manual kullanıp yüksek devirde vites değiştirmeyi KENDİM daha uygun buluyorum. Şehir içinde 2200 - 2500'den aşağıda vites arttırmamaya dikkat ediyorum.

    Aslında bunların hepsini bir yana bırakıp siz Kulağınızla arabayı dinleyin; o size vites değiştireceğiniz zamanı kendisi söyler
    quote:

    Orijinalden alıntı: plttskn

    Merhaba,

    Geçen gün arabama bir arkadaşımın yakını bindi. Ben arkadaşı tanmıyorum fakat Ford ta mekanik uzmanı olarak çalışıyormuş. Aracı kullanmam ile ilgili birkaç yorum yaptı. Söylediklerinde kafama takılan tek bir şey var,

    1. vitesten 2. vitese geçerken acele ediyormuşum. 1. viteste 2500-2750 devirde vites değiştiriyorum. Bazen yolun eğimine göre 2. vites e geçtiği zamanda devir saati 1500 civarında arasında kalıyor. Bunun aracın baskı balatasına zarar verdiğini 30000 km sonunda baskı balatayı değiştirmem gerektiğimi söyledi.

    Sizce yapılması gereken nedir ? 3000 devire kadar aracı çıkartmakmı gerekiyor?





  • 
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.