Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    taxable benım aracın motoru 10.000 km geçtıkten sonra açıldı daha atak oldu acaba cdti lerde de böyle oluyor mu???
    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable

    İyi günler arkadaşlar ben de aracımı alalı 15 gün bile olmadan 1,5 depo mazot ile 1500 km giderek arabamın hem rodajını yaptım. Hem de daha yakından tanıdım. İlk aracımı aldıgımda depoyu fullediğimde ilkten 577 km menzil verdi. Sonra zaman içinde 950 km ye kadar çıktı. Aynen de dediği gibi 918 km gittim sarı yandı ben de daha fazla zorlamadan gidip yarım depo mazot daha aldım. Onunla da yaklaşık 500 km kadar gittim. %70 i otoban, %30 u sehir içinde gittim. Bu forumu baştan sona okuyan biri olarak performans bakımından çok zorlanacağımı düşünürken, aracım sanki 1.6 lar gibi performans vermekte. İlk mazotlu binek aracım olmasından dolayı çok tedirgindim ama şuan hiçbir kafamda soru işareti yada bir düşünce kalmadı diyebilirim. Herkese kazasız belasız iyi günlerde sürüşler...



    Geç cevap için özür dilerim. Ben 2000 deyim daha. Ama bir hantallık göremedim. Önyargılı almıştım aracı ama şuan için şükür memnunum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cukurtos

    Merhaba arkadaşlar,
    2008 model astra H, 140km/h'ı falan geçtiğinde ön kapıların üst kısımlarından rüzgar sesiyle karışık, sanki kağıt veya yaprak parçası varmış gibi çıtırtı geliyor. Serviste kapı fitilleri, kapı ayarları normal dediler. Benzer şikayeti olan var mı?

    140'ı geçtiğinizde hafif bir rüzgar sesinin gelmesi normal bence. Zira bende de aynı durum bulunmakta. Ancak çıtırdı gibi bir durum hiç yaşamadım. Bence biraz daha aracınızı takip edin. Duruma göre ne yapmanız gerektiğini görürsünüz.
  • Arkadaşlar tavsiyenize ihtiyacım oldu aracımın (cdti) 60000 km bakımı geldi ANKARADA bildiğiniz güvenebileceğimiz bir opel ustası varmı bakımlarını yaptırabileceğimiz ?
    Eğer reklam olucağından ötürü bir sıkıntı oluyorsa özel mesaj da atabilirsiniz.
    eğer yardımcı olursanız sevinirim.
    Servise gitmeden önce 60.000 km bakımlarında neler yapılıyo bilmiyorum nereden öğrenebilirim?

    Birde arkadaşlar, size nacizane iki sorum olacaktı.
    1) Aracımı çalıştırmak için anahtarı taktıktan sonra kontak noktasına kadar anahtarı çeviriyorum mazot ısıtıcısının ışığının kapandıktan sonra anahtarı marş için çeviriyorum fakat tık yok araba çalışmıyor. Acaba nedeni ne olabilir?

    2) aracımı ilk çalıştırdığımda motor soğukken motor hiç gaz yemiyor. hele hele yokuş yukarı kalkış imkansız klima açık halini hiç söylemiyorum, sanki turbo geç devreyegiriyor. Motor ısındıktan sonra normale dönüyor. Bu sorunun sebebinide merka ediyorum.

    sorularıma cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Kalın sağlıcakla




  • -polen filtresi
    -mazot filtresi
    -enjektör temizliği
    -yağ değişimi
    -bide yetkili servisi ara triger zinciri kontrolü ve değişimi kaç kmde yapılıyo. ben 60000 die biliyorum. Ama sakın yetkili servise götürme. Güvendiğin ve orjinal parça kullanacağından emin olduğun bi usta bul
    tamam

    -Araban 2006 modelmi çünkü bu modelde marş motoru arızası tespit edildi ve hepsi garantiden değiştirildi. Sende marş motorunu servisten kontrol ettirt o seridense ücretsiz değiştirmeleri lazım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: anconda

    Arkadaşlar tavsiyenize ihtiyacım oldu aracımın (cdti) 60000 km bakımı geldi ANKARADA bildiğiniz güvenebileceğimiz bir opel ustası varmı bakımlarını yaptırabileceğimiz ?
    Eğer reklam olucağından ötürü bir sıkıntı oluyorsa özel mesaj da atabilirsiniz.
    eğer yardımcı olursanız sevinirim.
    Servise gitmeden önce 60.000 km bakımlarında neler yapılıyo bilmiyorum nereden öğrenebilirim?

    Birde arkadaşlar, size nacizane iki sorum olacaktı.
    1) Aracımı çalıştırmak için anahtarı taktıktan sonra kontak noktasına kadar anahtarı çeviriyorum mazot ısıtıcısının ışığının kapandıktan sonra anahtarı marş için çeviriyorum fakat tık yok araba çalışmıyor. Acaba nedeni ne olabilir?

    2) aracımı ilk çalıştırdığımda motor soğukken motor hiç gaz yemiyor. hele hele yokuş yukarı kalkış imkansız klima açık halini hiç söylemiyorum, sanki turbo geç devreyegiriyor. Motor ısındıktan sonra normale dönüyor. Bu sorunun sebebinide merka ediyorum.

    sorularıma cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Kalın sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enola -- 30 Haziran 2009; 3:22:15 >




  • Triger kayışlı olanlar bile 60 000 de değişmiyor,
    CDTI larda bildiğim kadarıyla 150 000 civarında bir değişim sözkonusu. Ancak zincir kontrolunu yaptır tabi,

    selamlar
  • Ankarada güvenebileceğim usta varmı? Bilen arkadaşlar bana yol gösterirse çok sevinirim.

    Marş motoru arızalı olsa hep aynı sıkıntıyı yapar fakat nadiren anahtarı çevirdiğimde araç çalışmıyor.

    Motor soğukken herkesin aracında bir gaz yememe durumu varmı onu merak ediyorum. Benim aracın motoru ısınana kadar okadar hantal ki anlatamam. Araç tabiri caizse yerinden kalkmıyo hele yokuş yukarı aracı kaldırmak çok zor en az 2-3 kere stop ediyor. Dediğim gibi klima açık olsa bide herhalde hiç yerinden kalkmayacak.
  • Arabanın motoru ısınmadan tabiki performansı biraz düşük oluyo ama yaklaşık 1km gidersen motor ısınıyo. Senin söylediğin kadar hantallık genede olmuyor. Ayrıca bu arabanın en sevdiğim özelliği, kliması motoru nerdeyse hiç etkilemiyor ve performansıda güzel.
  • merhaba acil olarak yardıma ihtiycım var,

    arkadaşlar kısmetse ilk kez bir dizel aracım olacak 1,3 CDTI Astra enjoy 2007 model ve 72000 km'de, fiyatından ziyade bu km'de bir dizel araçtan korkmalı mıyım, aldıktan sonra nelere dikkat etmeliyim acil olarak yardımcı olu msunuz, çünkü yarın belki de bir astram olacak :))

    yetkili servisin vereceği bilgiler gerçekten yeterli olur mu ve 101 nokta kontrolü opelservislerinde var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Garfiii -- 30 Haziran 2009; 12:01:06 >
  • Arkadaşlar gerizekalının biri aracımın sol arka çamurluk ile arka kapı arasında olan yeri 2 kez çizmiş.acaba rötuş olurmu bir de siyah renk olunca çok belli oluyor.allah bin belasını versin o çizenin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ata_han

    Arabanın motoru ısınmadan tabiki performansı biraz düşük oluyo ama yaklaşık 1km gidersen motor ısınıyo. Senin söylediğin kadar hantallık genede olmuyor. Ayrıca bu arabanın en sevdiğim özelliği, kliması motoru nerdeyse hiç etkilemiyor ve performansıda güzel.


    benim araçta bir sıkıntı olabilir bilmiyorum hele yokuş yukarı çıkmıyor araba. Hani bir miktar çekiş düşüklüğü olur soğuk motorda, ama benim araçta okadar çokki bir anlam veremiyorum sürekli yarım debriyaj yapmak zoarunda kalıyorum. Fakat motor ısındıktan sonra normale dönüyor. Sözün özü soğuk motorda bukadar çekiş düşüklüğü olmaması gerektiğine inanıyorum. Bakım zamanı geldi bakımlarını yaptırdıktan sonra tekrar bu konu hakkında yazarım




  • benim aracımda yokusta herhangi bir sıkıntı yok. benzinli gibi değil, 1nci viteste dik yokuşlarda 4 devire kadar cıkartmak gerekiyor. aksi takdirde ikinci viteste gaza ne kadar basarsan baz devirlenmiyor. hatta devir düşüp motor teklemeye başlıyor. ancak uzun yolda yokuslarda tokatlıyosun milleti :) bence servise bi göster. motorun soguk olması o kadar hantal olmasına yol açamaz bence.

    arkadaslar gelelim benim sorunuma. gecen ay aldım astra cdti. su an 3000 km.de. bu aralar pis bi yanık kokusu gelmeye basladı. kaputu actım ancak koku motordan gelmiyor. debriyaj balatasından geliyor diye tahmin ediyorum. bulunduğum şehirde opel servisi olmadığı için aradım erzurum erdemiri. adamlar " abi motordan geliyordur. araç daha yeni. yeni araclarda motorun dışına sürülen ilaç yanıyodur " dediler ama yok abicim ben de yıllardır araba sürüyorum. motordan gelmiyor koku işte. şehir içinde 3-5 km yol yapıyorum. en fazla 8-10 defa vites değiştiriyorum trafiğe göre. durup aracın kapısını acınca koku anında burnumda. ne dersiniz arkadaslar nerden geliyor bu koku sizce? ne yapmalıyım? şimdideden teşekkürler.




  • benim araç 1700 de herhangi kokuyok debraj biraz farklı bu araçların 1 ve 2 viteslerinde devirli atmak lazım sehir içi kullanımı zor gaza basmassan hemen sönüyor acemi insan zorlanır
  • şehirler arası kullanımı çok rahat
  • müzik sistemini çözemedim ayarlarını yapamıyorum
  • profilde ismimi ve imzamı degiştiremiyorum oyuzden buisimle devam edecem kusura bakmayın
  • Aracını hafif eğimli yolda kavrama yap gaz verme araba geriye hemen kayacaksa problem olabilir. Banada o koku sürtünen parçalardan geliyor gibime geliyor.
    En kötü ne yap yokuşda azcık pati yaptırt biraz süresini uzat çıkan kokuyu içine çek gelen koku daha önce duyduğunla aynı ise sorun balatadır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: s_eagles
    arkadaslar gelelim benim sorunuma. gecen ay aldım astra cdti. su an 3000 km.de. bu aralar pis bi yanık kokusu gelmeye basladı. kaputu actım ancak koku motordan gelmiyor. debriyaj balatasından geliyor diye tahmin ediyorum. bulunduğum şehirde opel servisi olmadığı için aradım erzurum erdemiri. adamlar " abi motordan geliyordur. araç daha yeni. yeni araclarda motorun dışına sürülen ilaç yanıyodur " dediler ama yok abicim ben de yıllardır araba sürüyorum. motordan gelmiyor koku işte. şehir içinde 3-5 km yol yapıyorum. en fazla 8-10 defa vites değiştiriyorum trafiğe göre. durup aracın kapısını acınca koku anında burnumda. ne dersiniz arkadaslar nerden geliyor bu koku sizce? ne yapmalıyım? şimdideden teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: anconda

    1) Aracımı çalıştırmak için anahtarı taktıktan sonra kontak noktasına kadar anahtarı çeviriyorum mazot ısıtıcısının ışığının kapandıktan sonra anahtarı marş için çeviriyorum fakat tık yok araba çalışmıyor. Acaba nedeni ne olabilir?



    Arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz bu konuda
  • ARKADAŞLAR HERKESE SLM ARACIM OPEL ASTRA 1,3 CDTİ HB 2007 MODEL MAKYAJSIZ KASA ARACIN 2. SAHİBİYİM 27000 DE ALDIM VE ÇOK BEĞENEREK DE ALMIŞTIM ALIRKEN DEBRİYAJIN DURUMU PEK İÇ AÇICI DEĞİLDİ 2. EL ALINCA BAZI ŞEYLERE KATLANMAK ZORUNDA KALIYORSUNUZ VE 41000 KM DE ARACIM BASKI BALATASINI DEĞİŞTİRDİM 1 HAFTA SONRA DEBRİYAJ SANKİ ESKİ HALİNİ ALDI TİTREME BAŞLADI SANIRIM VOLANT SONUNU ÇOK CAN SIKICI OPEL 1,3 CDTI ASTRALAR ZAMANINDA TOPLATILMIŞ BENİM ARACIMIN GARANTİSİ BİTTİ VE 2. SAHİBİYİM ACABA FABRİKAYA ŞİKAYET ETSEM SORUNU HALLEDERLERMİ BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAR BENİMLE PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMİTO -- 2 Temmuz 2009; 16:44:27 >
  • merhabalar, arkadaşlar sonradan cdti aracına cruise control takılabiliyor mu ve taktıran var mı?
    taktırdıysa fiyatını ve ne zaman takdırdıgını belirtirse fiyat açısından bir kıyaslama yapmamız mumkun olur.
    teşekkürler
  • Ben aracıma 3 ay önce opel servisinde 150 lira ya taktırdım harika bir şey takmasıda çok kolay
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.