Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (109. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.167.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haftasonu arabanın ilk çiziğini kaputun üstünde görünce boya koruma yaptırmalı mı acaba diye düşünmeye başladım..
    Odak'ı aradım, 200 YTL + KDV dediler, gelin bir bakalım dediler..
    Motor bişeysi (temizliği olabilir tam emin değilim) 75 YTL + KDV ama yanında ücretsiz onu da veririz dediler.
    Bir de döşemelere koruyucu bişiy sıkarız dediler gene ücretsiz :)
    Hangi ürün kullanıyorsunuz dedim, "Vax and Vax" gibi bir markadan bahsetti eleman.. Tam yazılışı öyle olmayabilir tabii..
    Yarım gün arabanın kalması gerekir dedi bir de..

    Boya koruma hakkındaki görüşleriniz nelerdir, fiyatları nasıl buldunuz? :)
    _____________________________
  • sonaxta da aynı fiyatlara yaptırırsın autokingde daha bile ucuza. boya ile ilgili kısımlarda imkanı yok servise güvenmem. doğru düzgün renk bile tutturamıyorlar ama tutturduklarını idda ederler. bence sonax veya autokinge başvur. hatta ziebart. ama servis değil. herkes konusunda uzman olmalı.
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

    • Iphone 8 plus
  • SERVİS KONUSUNDA TİFOSİ YE KATILIYORUM. ZAMAN ZAMAN ZIEBART TA ,SONAX TA KAMPANYALAR OLUYOR,BAYAĞI DA İYİ FİYATLARA. TAKİP ETMEKTE VE BEKLEMEKTE FAYDA VAR DERİM...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dincer80

    Haftasonu arabanın ilk çiziğini kaputun üstünde görünce boya koruma yaptırmalı mı acaba diye düşünmeye başladım..
    Odak'ı aradım, 200 YTL + KDV dediler, gelin bir bakalım dediler..
    Motor bişeysi (temizliği olabilir tam emin değilim) 75 YTL + KDV ama yanında ücretsiz onu da veririz dediler.
    Bir de döşemelere koruyucu bişiy sıkarız dediler gene ücretsiz :)
    Hangi ürün kullanıyorsunuz dedim, "Vax and Vax" gibi bir markadan bahsetti eleman.. Tam yazılışı öyle olmayabilir tabii..
    Yarım gün arabanın kalması gerekir dedi bir de..

    Boya koruma hakkındaki görüşleriniz nelerdir, fiyatları nasıl buldunuz? :)

    balistik incelemeye aldır arabayı, dna testi yaptır, kim çizmiş öğren, sonra haber ver gidip dövelim o namerti, nasıl kıymış daha bir aylık nazlı ceylana

    şakası bir yana geçmiş olsun dostum, @tifosi nin dediği gibi sonax a bir danış enazından, sonrada bana haber ver fiyat uyarsa beraber götürelim iki araba yaptıracaz biz toptan müşteriyiz der pazarlık ederiz

    bu arada odak sana club card mıdır nedir ondan verdimi?
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lawyer23


    quote:

    Orjinalden alıntı: ilgazi

    Sevgili Lawyer bu forumun tamamını okuduktan sonra imzamdaki aracımı almaya karar verdim, iyiki de vermişim.
    13200 km civarındayım ve inanılmaz memnunum. Paylaştıklarınızın tamamına yakınını yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum, dilimin döndüğünce de bunları forumda paylaşıyorum. Volvo S40 ve A3 benim de Astramı almadan önce düşündüğüm araçlardı. Şu andaki astramla aynı donanımları almaya kalktığım zaman arada 11-50 bin ytl gibi bir fark oluyordu. Mesela dizel, yada yeni tip tfsi motor, mesela oto vites, gibi. Nihayetinde herkes daha iyi arabaya binmek ister ancak durum meselesi. Volvo S40 ın da daha iyi bir araç olduğu su götürmez bir gerçek. Senden ricam, volvo ile astra arasında motor ve malzeme yerine. Servis durumu, servis fiyatları., yol tutuş, bakım aralıkları, muhtemel kronik sorunları ve herşeyden önemlisi volvo hala bildiğimiz volvo mu yoksa ford aldıktan sonra biraz daha kara yönelik mi üretilmiş, yani sürümden kazanalım mantığı varmı?

    Saygılarımla


    Sayın ilgazi, dediklerinize katılıyorum. S 40 biraz daha pahalı.Ama dediğim gibi, 35000-40000 YTL arası araç almayı düşünenler için astra bence en iyi alternatif.Sorularınıza cevap vermeye çalışayım. Servis durumu, volvonun en kötü yönü. Bir defa her yerde servisi yok. Ancak anlaşmalı ford servisleri de periyoik bakım yetkisine sahip olduğu için bir servis bulmak zor olmayacaktır.Ama tabi ki bizzat volvo yetkili servisine götürmek ister herkes muhakkak. O yüzden bu anlamda bir sıkıntı olduğu kesin. Ayrıca bakım aralıkları 10000 km. Bu benim için büyük problem, çünkü aracı alalı 1 ay oldu ben 5000 km yaptım bile. Bu da çok sık servise gideceğime ve çok paralar vereceğime işaret tabi. Ha aracı alırken bunu biliyordum tabi, gülü seven dikenine katlanır hesabı. Bakım maliyetleri 350-400 YTL arası dediler. Bu da astraya yakın bir rakam.

    Yol tutuş gerçekten mükemmel, yola tutunduğunuzu hissediyorsunuz. Ama bana göre astranın yol tutuşu da yeterli idi. Volvonun en önemli artısı kendi ürünleri olan DSTC sistemi. Bu sistemde, olası kaymalarda, savrulmalarda, gerekli olan tekere otomatik olarak fren uygulanarak aracın yolda kalması sağlanıyor.(başka özellikleri de var ama aklıma bu geldi) Aracı almadan önceki araştırmalarda, bunun Volvonun emniyet kemerinden sonra en büyük buluşu olarak takdim edildiğini ve ESP'nin daha gelişmişi olarak pazarlandığını öğrenmiştim. Hatta uygulamyla ilgili volvo web sitesinde bir video filmi de var.Ordan da bakabilirsiniz.

    Muhtemel bir kronik sorun duymadım, ancak volvo forumundaki bazı arkadaşların sağ ön kapıdan sesler geldiğine dair ve çözüm bulunamadığına dair şikayetler okumuştum.Şükür bende öyle bir şey yok. Olsa da çok canımı sıkacağını sanmıyorum.

    Ford aldıktan sonra bence ford fazla işe karışmamış. Focus ve S 40'ın aynı şaseyi paylaşmak ve motorları dışında benzerlikleri yok. Özellikle üst modellerde ise fordun hiç etkisi olmadığı açıkça görülüyor. Ama bu tabi ki bizim gördüğümüz. Göremediğimiz birçok parçada ford etkisi olup olmadığını bilmiyorum. Bunu belki ileride servise girip çıktıkça daha iyi öğrenir ve bu satırlarda yazarım.

    Karlılık kısmına gelince, demek istediğinizi anlıyorum. Ama ona ilişkin bir tespitim henüz olmadı, bir bilgim de yok. Ama fordun volvoyu elden çıkarmak istemesi galiba böyle bir amacı olduğunu ama bu amaca ulaşamadığını gösteriyor gibi.

    Yine sorularınız olursa cevap vermeye hazırım, saygılar sunarım.







    Zaman ayırıp değerli yorumlarını paylaştığın için teşekkürler. Devamını bekliyoruz.

    Saygılarımla
    _____________________________
    Passat B8.5 1.5 tsi act (kiralık)

    Astra HB 1.3 artık 2.araç. hala sorunsuz.




  • ocak ayını bekleyin sonaxın garanti bankası kampanyası olacak boya koruma 6 aylık 100 nano 12 aylık 180 lira olacak garanti internet şubesinden vergi ödeyince. bende tekrar nano yaptırmak için kampanyayı bekliyorum geçenler de autoking hediye etti boya koruma ama pek memnun kalmadım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: enginsel

    SERVİS KONUSUNDA TİFOSİ YE KATILIYORUM. ZAMAN ZAMAN ZIEBART TA ,SONAX TA KAMPANYALAR OLUYOR,BAYAĞI DA İYİ FİYATLARA. TAKİP ETMEKTE VE BEKLEMEKTE FAYDA VAR DERİM...
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

    • Iphone 8 plus
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin
    balistik incelemeye aldır arabayı, dna testi yaptır, kim çizmiş öğren, sonra haber ver gidip dövelim o namerti, nasıl kıymış daha bir aylık nazlı ceylana
    şakası bir yana geçmiş olsun dostum, @tifosi nin dediği gibi sonax a bir danış enazından, sonrada bana haber ver fiyat uyarsa beraber götürelim iki araba yaptıracaz biz toptan müşteriyiz der pazarlık ederiz
    bu arada odak sana club card mıdır nedir ondan verdimi?


    Tırnakları çok uzamış bir kediden şüpheleniyorum aslında :)
    Arabayı yıkatırken Sonax'ta gösterdim, eleman baktı inceledi, bu tamamen gitmez dedi, tırnağa gelen bir çizikse gitmiyormuş..
    Internetten fiyatlara baktım, Sonax'ta standart boya temizleme-parlatma-koruma 200 ytl + kdv
    Ziebartta ise Boya parlatma&Ultra koruma 329 ytl; boya parlatma&mevsimlik koruma 199 ytl..

    Bi sonraki yıkatışımda Sonax'tan detaylı bilgi alayım ve indirimi sorayım..
    Ziebartı da telefonla arar sorarım sonrasında..

    Ocakta garanti'nin kampanyası varsa o da düşünülebilir tabii..
    _____________________________




  • ikisinin fiyatları da yakın aslında.
    200 liralık sonaxın muadili 199 liralık ziebart
    329 liralık ziebartn muadili ise 360 liralık sonax nano.
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

    • Iphone 8 plus
  • sonunda 1. vitesde oluşan durumu tam olarak tepit ettim. 1.3cdti easytronic
    araç aşağı meyilli yollarda debriyaja basılı kalıyor ve aşırı hızlandıkdan sonra debriyajı bırakmaya çalışıyor. düşününkü siz manuel vitesde 1. vitesde ayağınız debriyajda aşağı doğru hızlanıyosunuz ve debriyajı bırakıyosunuz. çok saçma olur. olması geereken 2 ve atmakdır ki gaz verdiğinizde araç hızına göre uygun vitesinde olsun dimi.

    birde daha az aşağı meyilli yollarda yine debriyaja basılı kalıyor. azcık gaz veriyorum hissediyorum debriyajı bırakmıyor biraz daha gaz veriyorum hala ırakmıyor.(aptal meret) sonra 1300 civarında birden bırakıyor.

    işin saçma tarafı bu durumu aynı şartlarda her zaman yapmıyor. araç daha 2500 km de sizce şanzımanında bir rodaj süresi varmıdır? yada yeni yazılımlar ne zaman çıkar? çıksada bu sorunu çözerler mi?

    dsg de aynı mantıkla çalışıyor ancak test sürüşü yapdığımda dsg debriyajı erken bırakıyor ve sorun olmuyor.

    GM batacak diiyorlar. bilemiyorum satışları %45 düşmüş ama vw nin artmış. enteresan geldi bana.

    aslında ben şanzımandan bu sorun dışında gayet memnunun tüketimi güzel. vites geçişleri hiç sarsıntılı değil benim için.
    işallah yeni yazılımla çözülür. tabi şanzıman için özel bi yazılım varmı onuda bilmiyorum...
    _____________________________
    2008 astra hb enjoy / spor paket / easytronic / siyah




  • bende yaptırmıştım çok iyi oluyor.ben çok ucuza yaptırdm 100 lira gibi bir maliyeti oldu bana.SAKIN ODAKTA yaptırmayın çok kötü yapıyolar...benden tavsiye

    _____________________________
    Hyundai i30-CRDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzdag

    sonunda 1. vitesde oluşan durumu tam olarak tepit ettim. 1.3cdti easytronic
    araç aşağı meyilli yollarda debriyaja basılı kalıyor ve aşırı hızlandıkdan sonra debriyajı bırakmaya çalışıyor. düşününkü siz manuel vitesde 1. vitesde ayağınız debriyajda aşağı doğru hızlanıyosunuz ve debriyajı bırakıyosunuz. çok saçma olur. olması geereken 2 ve atmakdır ki gaz verdiğinizde araç hızına göre uygun vitesinde olsun dimi.

    birde daha az aşağı meyilli yollarda yine debriyaja basılı kalıyor. azcık gaz veriyorum hissediyorum debriyajı bırakmıyor biraz daha gaz veriyorum hala ırakmıyor.(aptal meret) sonra 1300 civarında birden bırakıyor.

    işin saçma tarafı bu durumu aynı şartlarda her zaman yapmıyor. araç daha 2500 km de sizce şanzımanında bir rodaj süresi varmıdır? yada yeni yazılımlar ne zaman çıkar? çıksada bu sorunu çözerler mi?

    dsg de aynı mantıkla çalışıyor ancak test sürüşü yapdığımda dsg debriyajı erken bırakıyor ve sorun olmuyor.

    GM batacak diiyorlar. bilemiyorum satışları %45 düşmüş ama vw nin artmış. enteresan geldi bana.

    aslında ben şanzımandan bu sorun dışında gayet memnunun tüketimi güzel. vites geçişleri hiç sarsıntılı değil benim için.
    işallah yeni yazılımla çözülür. tabi şanzıman için özel bi yazılım varmı onuda bilmiyorum...

    Debriyajın basılı kaldığını nasıl anlıyorsun benim araç 2000 km oldu böyle bir durum gözlemlemedim. Şanzımanında bir problem olmasın?
    _____________________________
    Opel Astra 1.3 CDTİ HB Easytronic Gümüş Gri 2008
    Spor Paketi




  • doktor77,
    araç kendini salıyor, yokuş aşağı motor devri artmadan hızlanıyor? debriyaja basılı kalmasından başka bi açıklaması olamaz bence.
    bu durum çok aşırı değil belki farkında değilsinizdir. yada benim aracımda aşırıdır. yada ben çok hassasımdır. :)

    freni bırakdığınızda aracın kendi kendine hızlandığı, (gaza basmanızın gerekmedii meyillerde) sonra tekrar frene basarak yavaşladığınız ama tam durmadığınız zamanlarda oluyo genelde. yani araç acemice debriyajı bırakıyo diyelim. basılı kalma durumu bana göre uzun, yoksa kitlenip kalmıyo tabiki.

    benim aracımda sorun olduğunu sanmıyorum. ama emin olmak için bi test sürüşü yapmam gerek galiba.
    _____________________________
    2008 astra hb enjoy / spor paket / easytronic / siyah
  • herkeze selamlar arakadaslar aracı aldım 1200 km yol yaptım ve bence isteklere tamamen cevap veriyor bilgisi olan arkadaslara bi kaç sorum olacak;

    ilk defa dizel bir araç kullandıgım için motorun ilk çalıştıgı zaman çok fazla hırladıgını bunun sebebi olarakta motor soguk oldugundan normal oldugunu sölemişlerdi buraya kadar tamam :D

    bu aracın motorunun ısınması ne kadar zaman alıyor? (her hangi bir gösterge olmadıgından) ve ısıtma esnasında araca nasıl davranmak lazım yani ilk marşa bastıktan sonra beklenmesi gerekirmi yoksa baska alternatif yollar varmı?

    bide aracın direksiyonunu tam saga veya sola cevirirken sanki ayaklarımın altında sol ön tekerin ayagımın altında bi yere sürtüyormus gibi bir his veriyor
    bunun sebebi neler olabilir

    son olarakta aracı aldıgım yerden bana 7500 km olunca ara servise (yağ eksiltmişmi v.s. öncedende 2003 astra kullandıgım için 1500 km den sonra yagda eksilme olmusmu die baktırırdım) getirin dediler ama takip ettiğim kadarıyla sıfır alınan araçlarda 1500 veya 2000 km olunca araçları baktırmak gerekirmi bu konuda aldıgım yer benim kadar hassas davranmıyormu herkeze şimdiden teşekkürler...
    _____________________________
    2009 Astra hb cdti enjoy elegance ş.gri




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gky53

    herkeze selamlar arakadaslar aracı aldım 1200 km yol yaptım ve bence isteklere tamamen cevap veriyor bilgisi olan arkadaslara bi kaç sorum olacak;

    ilk defa dizel bir araç kullandıgım için motorun ilk çalıştıgı zaman çok fazla hırladıgını bunun sebebi olarakta motor soguk oldugundan normal oldugunu sölemişlerdi buraya kadar tamam :D

    bu aracın motorunun ısınması ne kadar zaman alıyor? (her hangi bir gösterge olmadıgından) ve ısıtma esnasında araca nasıl davranmak lazım yani ilk marşa bastıktan sonra beklenmesi gerekirmi yoksa baska alternatif yollar varmı?

    bide aracın direksiyonunu tam saga veya sola cevirirken sanki ayaklarımın altında sol ön tekerin ayagımın altında bi yere sürtüyormus gibi bir his veriyor
    bunun sebebi neler olabilir

    son olarakta aracı aldıgım yerden bana 7500 km olunca ara servise (yağ eksiltmişmi v.s. öncedende 2003 astra kullandıgım için 1500 km den sonra yagda eksilme olmusmu die baktırırdım) getirin dediler ama takip ettiğim kadarıyla sıfır alınan araçlarda 1500 veya 2000 km olunca araçları baktırmak gerekirmi bu konuda aldıgım yer benim kadar hassas davranmıyormu herkeze şimdiden teşekkürler...

    hayırlı olsun dostum

    ilk çalıştırmada hiç beklemeyin, 2. viteste fazla zorlamadan yol alın diyor kullanma kılavuzu...

    banada 5000 de getir dediler...
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir




  • Çok saol emerald dolphin verdiğin yararlı bilgiller için bu arada komik bişey söleyim aracı opel erdemirden aldım ve aracımı ilk yıkatırken farkettiğim şey paspasların opel corsaya ait oldugu :
    _____________________________
    2009 Astra hb cdti enjoy elegance ş.gri
  • Merhaba,

    servisteki satış danışmanı da bana 3000-4000 km olunca servise bir getir, yeni araba ne de olsa bir bakalım dediler. Ücretsiz olarak şöyle bir kontrol edeceklermiş. İlk bakım 15.000 km veya km dolmadıysa 1 yıl sonra dediler.

    Bu arada arkadaşlar bir sorum olacak, 1.viteste belirli bir mesafe gitmek örnek:100-200 m gitmek zararlımıdır? (sıkışık sokak yollarında veya bozuk çukurlu , yollarda mecburen 1 e alıyorum)

    Aracı ilk çalıştırdığımda @gky53 motordaki hırıltıyı bende fark etmiştim:) Ama motor ısınınca ses gidiyor.

    Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: targetay1

    Bu arada arkadaşlar bir sorum olacak, 1.viteste belirli bir mesafe gitmek örnek:100-200 m gitmek zararlımıdır? (sıkışık sokak yollarında veya bozuk çukurlu , yollarda mecburen 1 e alıyorum)



    Motor devri abartılı yükselmedikçe zararı olmaz. Aksine çok yavaşlayınca 2. viteste motoru hırlatmaktansa vites düşürmek doğru olanıdır. Ama olan cebine olur (yakıt meselesi ) Valla devir ekonomi devri, ben öyle durumlarda iyice durma noktasına gelmediğim sürece 2. viteste bırakıyorum. Yoksa anlık tüketim ekranı psikolojimi bozuyor. Yol bilgisayarı çıktı mertlik bozuldu..
    _____________________________




  • Bu arada arka stoplara taktım kafayı. Normalde aklıma bile gelmezdi ama etrafta şeffaf lambaları görünce gözüm onlarda kaldı. Malum bizimki üst kısmı buzlu cam gibi standart olanlardan. Bu şeffaf olanı hangi paketlerde var bilmiyorum, benzinlilerde görüyordum çoğunlukla ama bugün bir dizelde de gördüm.





    Siyah arabaya çok daha iyi gidiyor bunlar. Bir stop lambasının üst kısmı o kadar önemli mi diyeceksiniz ama gerçekten arabanın arkadan görünüşünü tamamen değiştiriyor bu ufak detay. Bir ara servise gidip sorayım bakalım ne kadar fiyat çekecek. Uçuk değilse değiştiricem valla ciddi ciddi
    _____________________________




  • siyahta olan gtc stobu senin araca olmaz boşa uğraşma=)
    diğeri ise makyajdan sonraki bütün astralarda olan stop. ama ben üstü beyaz olanları daha çok beğeniyorum. kişisel tercih tabi. ama gtc nin ışık dağılımıda biraz farklı oda çok şık duruyor=)
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ordinarious

    Bu arada arka stoplara taktım kafayı. Normalde aklıma bile gelmezdi ama etrafta şeffaf lambaları görünce gözüm onlarda kaldı. Malum bizimki üst kısmı buzlu cam gibi standart olanlardan. Bu şeffaf olanı hangi paketlerde var bilmiyorum, benzinlilerde görüyordum çoğunlukla ama bugün bir dizelde de gördüm.





    Siyah arabaya çok daha iyi gidiyor bunlar. Bir stop lambasının üst kısmı o kadar önemli mi diyeceksiniz ama gerçekten arabanın arkadan görünüşünü tamamen değiştiriyor bu ufak detay. Bir ara servise gidip sorayım bakalım ne kadar fiyat çekecek. Uçuk değilse değiştiricem valla ciddi ciddi
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

    • Iphone 8 plus




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    siyahta olan gtc stobu senin araca olmaz boşa uğraşma=)
    diğeri ise makyajdan sonraki bütün astralarda olan stop. ama ben üstü beyaz olanları daha çok beğeniyorum. kişisel tercih tabi. ama gtc nin ışık dağılımıda biraz farklı oda çok şık duruyor=)



    Hmm GTC'nin stobu da aynısı diye düşündüydüm dikkatli baktım farklıymış. Arkadaşlar da beyazlı olan daha iyi diyorlar ama bilmiyorum bana şeffaf olan daha güzel göründü
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.