Şimdi Ara

Aşırı Heyecan Titreme ve Dideral

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
16.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aşırı heyecan ve titreme için dideral verildi ki ilaç piyasada yok arkadaş buldum kullanmadığı için yarım tablet içiyorum sabah akşam hiç bir işe yaramadı.

    Kalp çarpıntısıda çok oluyor doktor tansiyon ölçtüğünde söylemişti kalbin normalin üstünde atıyor dedi yataktan kalkınca bile şiddetli bi çarpıntı oluyor hap hiç bir işe yaramadı yani ne heyecanı kesi ne titremeyi ne çarpıntıyı.

    Gerçi buraya yazıyorumda sağlık bölümüne uğrayanlar çok az.

    Edit:Panik atak anksiyete bozukluğu gibi bir şey var bende küçüklükten beri her dakika heyecan ve titreme hissediyorum nasıl geçecek bu bilemiyorum.



  • Kalp çarpıntısı hareketsiz yaşamdan da kaynaklanabiliyor hocam. Bende de olmuştu düzenli yürüyüşe çıktıkça geçti. Heyecan ve titreme için de bol bol topkum için de olmanı daha fazla sosyalleşmeni öneririm. Başlarda zor olabilir ama zamanla alışacaksın heyecanı da kontrol altına almış olursun.
  • meturan. M kullanıcısına yanıt
    Toplum içine çıkma sosyal olma gibi konularda sorun yok bu heyecan ve titreme önemli anlarda oluyor mesela araba sürmek kavga etmek cinsellik gibi konularda oluyor.

    Şuan ise her dakika var sanki panik atak geçiriyorum ama hissettirdiği titreme ve çarpıntı heyecan dideralin bende tak diye keseceğini düşündüm nerde 40 mg hap zaten heyecan için kullananlar hep olumlu şeyler yazmış bende gram fayda etmedi.

    Heyecan ve titremeyi kontrol edemiyorum sıkıntı o biceps kaslarım titriyor sürekli çarpıntıdan da vücudum ileri geri sağ sola sallanıyor nörolojiye mi gitcem psikiyatriye mi gitcem anlamadım aile hekimi dideral yazdı kullan gel dedi şimdi yanına gidip konuşcam.
  • Temelde böyle Bi şeyler yaşamanın Bi sebebi olmalı mesela ben hastaneye gittiğimde doktor muaneye başladığı an kalbim öyle atıyoki göğsümden çıkacak gibi hatta doktor ölçtüğünde 132 nabzım vardı doktor sakinleşme mi ve biraz daha böyle devam ederse tansiyonumun fırlayacağını söyledi. Sende biraz daha otur düşün neden heyecanlıyım küçükken bişey mi yaşadın kafanda ne var o korku anında düşüncelerin ne hepsini otur Bi yaz kağıda ama dürüst ol neyse ne saçma olsa bile en ufak şeyi yaz bizimle paylaş belki yararımız olur
  • Temelde böyle Bi şeyler yaşamanın Bi sebebi olmalı mesela ben hastaneye gittiğimde doktor muaneye başladığı an kalbim öyle atıyoki göğsümden çıkacak gibi hatta doktor ölçtüğünde 132 nabzım vardı doktor sakinleşme mi ve biraz daha böyle devam ederse tansiyonumun fırlayacağını söyledi. Sende biraz daha otur düşün neden heyecanlıyım küçükken bişey mi yaşadın kafanda ne var o korku anında düşüncelerin ne hepsini otur Bi yaz kağıda ama dürüst ol neyse ne saçma olsa bile en ufak şeyi yaz bizimle paylaş belki yararımız olur
  • resul414141 R kullanıcısına yanıt
    Kendimi bildim bileli var bu ama fiziksel etkileri böyle değildi çarpıntı olurdu karın ağrısı kulaklar kızarırdı geçerdi maksimum 1 saat falan sürerdi.

    Şimdi daha beter aşırı heyecan ve titreme nöbetleri geliyor bunla beraber aşırı çarpıntı ve denge kaybı oluyor.

    Panik atak bunlar galiba aile hekimi anksiyeten var dedi de nasıl geçecek bunlar bilmiyorum 7/24 panik hissediyorum sanki.
  • Geçmiş olsun gerçekten,psikiyatri ve psikologa gitmelisin akıl sağlığı gerçekten beden sağlığı kadar önemliymiş onu çok iyi yaşayarak öğrendim Allah yardımcı olsun aksiyetenin bu kadar dışa vurması hiç iyi değil kendini toplaman lazım hayatına yeni Bi şeyler kat kendini geliştir özgüvenini tam tut. Tekrar geçmiş olsun belki bu durumları aynı şekilde yaşayıp kurtulmuş olan birileri vardır forumda.
  • bırak şu ılacı ılacdan dır o
  • 9600_G_T kullanıcısına yanıt
    İlaç düzeltir diye umdum hiç bir faydası olmadı daha fazla çarpıntı olmaya başladı yani daha şiddetli hissediyorum hapı yutmayınca kullanmadan önce bu kadar değildi bildiğin vücudum sallanıyor ileri geri olarak.

    Ekşide bi ton entry var dideral le ilgili heyecanı ve adrenalini yok ettiğini yazmışlar rahatlama falan geliyormuş diye gram fayda etmedi benim vucüdum ilaça bağışıklılık kazanmış herhalde çeyreğe düşürüp hapı bırakcam faydası yok çünkü.

    Fayda şöyle olmuş nabızım 110 lardan 70 lere düşmüş iyi gelişmeymiş bide içince yavaşladığımı fark ediyorum biraz uyku getiriyor ve slow motion moda sokuyor yani kafanız ve bedeniniz hızlı çalışmıyor.
  • CR7_35 kullanıcısına yanıt

    hocam selam, bırakabildinmi diderali

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.