Şimdi Ara

arnica bora 5000 uzak durun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arnica ile ilgili sikayetvar.com şikayetim, aman uzak durun servis desteği diye bir şey yok her şeyi müşteri hatası diye size yüklüyorlar netteki şikayetleri araştırın, parçalar aylar sonra geliyor, ürün çok sık bozuluyor vs vs

    "5-6 ay önce Arnica bora 5000 aldık, birkaç gün önce hanım rahatsız olduğundan süpürmek durumunda kaldım ve çekiş gücü gitmiş çok düşük. Sorun motordan mı derken hortumunun üst bağlantı kısmından hava kaçırdığını fark ettim ve streç film ile sarınca çekim gücü düzeldi. Şeffaf bir dış kaplama var ve bükülen kısımdan 6-7 yerden çatlamış yani normalde bükülmeye dayanıklı olması gereken, elastik olması gereken yer bükülmeye dayanıklı olmadığı için çatlamış. Ortada ayıplı bir ürün var tasarımsal bir sorun gibi duruyor.

    Neyse dün servise gittik ve servisin sıklıkla böyle durumlarla karşı karşıya olduğu o kadar belli idi ki çözüm olarak hortumun o çatlayan kısmını kesmeyi önerdi. Müşteri hizmetleri da 2 dk sonra kullanım hatası demeye başladı. Buraya insanlar bilgilensin diye yazıyorum. Bir daha Arnica mı Allah korusun. Hukuki yol ile tüm hortumların değişimi için mücadele düşünüyorum."
    https://www.sikayetvar.com/arnica



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 9 Ağustos 2016; 22:54:55 >







  • 10 tl lik hortum için hukuki yol mu?! muhtemelen de kullanımdan kaynaklıdır o sorun zira sürekli kullanıcı müdahalesinde hortum parçası. bir de bu kadar uzman olmayın yahu her konuda, tasarımsal hata olduğunu bile tespit etmişsin!
    böyle fındık kabuğu işler için başlık açmaya bile gerek görmez insan!
  • Bir önceki süpürgemiz fakirdi 10 sene hortuma birşey olmadı adamlar hiç incelemeden kullanıcı hatası dediler . Süpürgenin hortum kısmında nasıl bir hata yapabiliriz?

    Bir de bunu açıklasanız? Servis hortumu süpürge üzerindeki takma yerine takmayın dedi dik duruyor hortum bükülüyormuş.

    Yaw orayı zaten takın diye yapmamışlar mı dedim.

    Ben servis olarak öyle öneriyorum dedi.

    Parçanın fiyatı önemli değil. Bir ürün almışım kısa denilebilecek bir süre sonra hiçbir darbe ezilme vs.olmamasına rağmen sorun çıkarıyor müşteri hizmetleri anında telefonda hiç görmeden siz hatalısınız diyor. Servis hortumu keselim hortum aylarca gelmez diyor ve benzeri yüzlerce şikayet var. Ben de elimden geldiğince insanları uyarmak ıstiyorum ki almayı düşünüp nette arama yapan görsün diye de sana ne oluyor onu anlamadım???

    Biraz yorumlarına baktım da elektrikli ev aletlerini savunma derneği başkanısın galiba:)

    Kendini zeki sanıp başkalarını aptal zannetme.

    Herkesin kendine göre bir zekası mantığı tecrübesi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 12 Ağustos 2016; 0:32:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.