Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ARKADASLAR TÜM PARCALARI ALDIM YALNIZ KASA YOK BEKLİYORUM LÜTFEEEENN....

18
Cevap
0
Favori
203
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> ARKADASLAR TÜM PARCALARI ALDIM YALNIZ KASA YOK BEKLİYORUM LÜTFEEEENN....
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    57 Mesaj
    ARKADASLAR KASA ALAMADIM YARDIMCI OLUN... LÜTFEEEEEEEEEEEEN...........

    SİZİN TAVSİYENİZ NEDİR YANLIZ BULABİLECEGİM KASALAR OLSUN
    MESELA BENİM DIS GÖRÜNÜS OLARAK ASUS TA250 HOSUMA GİTTİ YETERMİ SİZCE YETMEZSE İCİNE NASI BİSEY TAKMALIYIM?
    VEYA
    AOPEN H700 B NASIL 144dolar bunu nerden bulurum?
    VEYA SİZİ NE ÖNERİRSİNİZ?
    sistem amd3200+ A8N SLI ANAKART + 6600GT + .....



    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Çavuş
    57 Mesaj
    yaa cvp yokmu yaaaa
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Yarbay
    2821 Mesaj
    asus ta 250 iyi kasa ama biraz eskidi be
    sen ne kadar paran var onu yaz da ona göre bişeyler söyliyim sana
    en az 14 doların var gibi görünüyor
    hemen sana öneriyim ben bişeyler dur bakayım da geliyorum
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj
    walla asus ta-250 toz çekmesi dışında bence çok iyi 3aydır kullanıyorum hiç bi problem yok
    |
    |
    _____________________________

    STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!
  • Yarbay
    2821 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Çavuş
    57 Mesaj
    yaa aslında 150dolar civarı cıkarırım
    ama ben icine power koyarım diyodm tipi hosuma gittide....
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Çavuş
    57 Mesaj
    eeee
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Yüzbaşı
    951 Mesaj
    Yaw abi bide ta_210 a bak oda baya güzel yani.O olmazsa kesinlikede kesinlikede ta_250 başka şansın yok zaten.
    |
    |
    _____________________________
    Conreo 6400 2.1@3.8(max) With WaterCooling || Dfi Rd600 || Team Xtreme 2*1 gb ddr800 || Palit 7600Gs Sonic || Seagete 160gb sata2 + 80gb ide || Cm Stacker|| Asus Sata Dwd-Writer || Zalman MFC1 Fan Controller ||
  • Yarbay
    2064 Mesaj
    ASUS Vento al
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2821 Mesaj
    nasıl başka şansı yok yaw daha yeni başladık
    birader thermaltake tsunami eya shark var onlar nasıl sence
    ama psu yok haberin olsun
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Çavuş
    57 Mesaj
    para yok yaaa o kadar...
    aslında gözümde armor war da... offf off
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Emekli Admin
    12730 Mesaj
    H-700 al, Aopen.

    almasan bile araştır ve gör geniş ve güzel bir kasa.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj
    yaaa güzelde piyasada yok
    zaten bnu alcaktım ama bulamadım eger bildiginiz yer warsa söleyin?
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Aopen B27 yi tavsiye ederim arkadaşım
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Admin
    12730 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_tumturk

    yaaa güzelde piyasada yok
    zaten bnu alcaktım ama bulamadım eger bildiginiz yer warsa söleyin?



    Aopen H-700 serisi için.

    www.extrempc.com adresinden yardım alabilirsin bu ürün stoklarında mevcut görünüyor yerleri ise kadıköy yazıcıoğlu iş hanında yukarıya doğru çıkarken sağdan 5. mağaza olması lazım.

    Asus vento lar zaten çok pahalı ve yer sorunu olabilir senin için.bence bu firmalara git ve görerek al internetten araştırıpta kasa almak biraz zor , yani karar vermek zor.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj
    fan ne tavsiye edersiniz?
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 3200+ 939SOCKET--- A8N SLI PCI EXPRESS--- WİNFAST 128MB 6600GT EKRAN KARTI---512KİNGSTON DDR 400--- 160SAMSUNG SATA asus ta250 300 watt power , HARDDİSC---17'DATRON MONİTÖR-------
    mustyNDS
  • Emekli Admin
    12730 Mesaj
    cpu için alacaksan, thermalright xp90 yada 120. üstüne cillop gibi güzel bir fan.

    bunlar içinde;

    www.dijitalcenter.com
    www.firebal.net
    www.evrenlimited.com.tr
    www.dijitaltrend.com

    yada uygar elektronik tüm o/c ve mod malzemeleri için.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1355 Mesaj
    bence de aopen h700 al
    |
    |
    _____________________________
    Selçuk İnan, Şınaydırıynan...
  • Yarbay
    21612 Mesaj
    ASUS VENTO 3600
    |
    |
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
son dakika
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.