Şimdi Ara

Arjinin Boy Uzatır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
14.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öylesine araştırıyordum ve büyüme hormonunu arttırdığını gördüm. Forumlarda kullanıp uzadığını söyleyen var, gerçekten olabilir mi böyle bir şey?



  • Kardeşim boy hakkında iki araba araştırma yaptım ciddi ciddi en son geldiğim sonuç plaklar kapalıysa en fazla omurgan dikleşir değilse beslenme ve egzersiz ile uzarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange

    Kardeşim boy hakkında iki araba araştırma yaptım ciddi ciddi en son geldiğim sonuç plaklar kapalıysa en fazla omurgan dikleşir değilse beslenme ve egzersiz ile uzarsın

    Hocam plaklar kapanmadi ama yakinda kapanir yani fazla zamanim yok uzamak icin. O yuzden her seyi deneyim diyorum. Egzersiz yapiyorum, beslenmede de sıkıntı yok.

    Şu omurga duzlestiren egzersizleride yazin yapicam 3-5 cm gelse yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çükütüs


    quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange

    Kardeşim boy hakkında iki araba araştırma yaptım ciddi ciddi en son geldiğim sonuç plaklar kapalıysa en fazla omurgan dikleşir değilse beslenme ve egzersiz ile uzarsın

    Hocam plaklar kapanmadi ama yakinda kapanir yani fazla zamanim yok uzamak icin. O yuzden her seyi deneyim diyorum. Egzersiz yapiyorum, beslenmede de sıkıntı yok.

    Şu omurga duzlestiren egzersizleride yazin yapicam 3-5 cm gelse yeter.

    hocam omurga egzersizlerine sürekli devam etmezsen eski haline dönüyor yapacak pek bir şey yok açıkcası boyun kaç ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange


    quote:

    Orijinalden alıntı: Çükütüs


    quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange

    Kardeşim boy hakkında iki araba araştırma yaptım ciddi ciddi en son geldiğim sonuç plaklar kapalıysa en fazla omurgan dikleşir değilse beslenme ve egzersiz ile uzarsın

    Hocam plaklar kapanmadi ama yakinda kapanir yani fazla zamanim yok uzamak icin. O yuzden her seyi deneyim diyorum. Egzersiz yapiyorum, beslenmede de sıkıntı yok.

    Şu omurga duzlestiren egzersizleride yazin yapicam 3-5 cm gelse yeter.

    hocam omurga egzersizlerine sürekli devam etmezsen eski haline dönüyor yapacak pek bir şey yok açıkcası boyun kaç ki

    173 falan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çükütüs


    quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange


    quote:

    Orijinalden alıntı: Çükütüs


    quote:

    Orijinalden alıntı: KennhyChange

    Kardeşim boy hakkında iki araba araştırma yaptım ciddi ciddi en son geldiğim sonuç plaklar kapalıysa en fazla omurgan dikleşir değilse beslenme ve egzersiz ile uzarsın

    Hocam plaklar kapanmadi ama yakinda kapanir yani fazla zamanim yok uzamak icin. O yuzden her seyi deneyim diyorum. Egzersiz yapiyorum, beslenmede de sıkıntı yok.

    Şu omurga duzlestiren egzersizleride yazin yapicam 3-5 cm gelse yeter.

    hocam omurga egzersizlerine sürekli devam etmezsen eski haline dönüyor yapacak pek bir şey yok açıkcası boyun kaç ki

    173 falan

    bende öyleyim ben baya baya baktım bi cacık olmuyo hocam boşuna vakit kaybetme kitabından hapına kadar baktım




  • supplement boy uzatmaz...
  • elweda kullanıcısına yanıt
    Optimal duzeylerde kullanılan arjinin growth hormonunun salgılanmasını arttırır.Growth hormonunda büyümeye etkisi vardır.kullanan kisi de büyüme dönemindeyse boy uzaması olur bence etkisi cok fazla olmayabilir ama minimalde olsa etkisi var diye düsünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ako07

    Optimal duzeylerde kullanılan arjinin growth hormonunun salgılanmasını arttırır.Growth hormonunda büyümeye etkisi vardır.kullanan kisi de büyüme dönemindeyse boy uzaması olur bence etkisi cok fazla olmayabilir ama minimalde olsa etkisi var diye düsünüyorum.

    sadece kutu üzerindeki yazıdan yola çıkarsak yanılırız, bunun bilimsel kanıtlanmış bir gerçekliği yok.
    En basitinde senin shakeye karıştırıp içtiğin bir şey büyüme hormonunu ne kadar tetikleyebilir ki ? kaldı ki millet büyümek için enjektör kullanıyor
  • Tabiki kutu üzerindeki yazıdan falan yola cıkmadım.arastirma derken zaten arjininin büyüme hormonunu arttirdigina dair çalısmalar mevcut.ve tıpta da büyüme hormonu eksikliginin arastirirlmasinda arjinin testi kullanilir.

    Ve her zaman enjektör iyi olacak diye de bisey yok

    ---Besinsel bir suplement olarak L-arginin oral

    yoldan verildi¤inde daha etkindir, çünkü bu

    yolla yar› ömrü intravenöz veya intraarteryel

    uygulan›ma göre daha uzundur (6,31). Uzun

    dönemli etkilerinin oluflumunda oral yol ter-

    cih edilmelidir ve günde 30 gr’l›k suple-

    mantasyonun normal bireylerde çok iyi to-

    lere edilebildi¤i gözlenmifltir. Duruma göre

    3-30 gr aras›ndaki dozlarda al›nmas›nda sa-

    k›nca yoktur. 40 gramdan fazla al›nmas› çe-

    flitli bulgulara sebep olabilir. Yüksek doz-

    larda al›nd›¤›nda abdominal kramplar, bu-

    lant›, diyare görülebilir (31). Arginin; silde-

    nafil ve yohimbinin etkisini artt›rmakta, sik-

    losporinin antinatriüretik etkisini engelle-

    mektedir (32-34).---

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • up
  • 5 yıl geçmiş bir sonuç aldın mı?

  • Arjinin içeceğine normal su iç aynı etkiyi alırsın bomboş takviye.

  • Çükütüs kullanıcısına yanıt
    Aol daha efektif olur onda da arjinin var da yani supplement sonuc olarak asiri da fark ettirmez ozellikle yaşın varsa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.