Şimdi Ara

*** ARIZALI NOTEBOOKLARINIZI TAMİR EDİYORUZ ! ANA KART, EKRAN, CHIPSET V.S.*** GND (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
280
Cevap
42
Favori
41.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul İlan Türü #Satılık
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodrum

    Merhaba bende sony vgn fz 21m notebook var bu notebooklarda olan kronik bir sorun benim de başıma gelid. Aşağıda videoda verdiğim sorun benimde başıma gelen sornun hemen hemen aynısı. Büyük ihtimalle ekran kartı chipinden kaynaklanıyor fakat ekran gartıda bildiğim kadarıyla anakarta tümleşik (nvidia 8400m gt). Bu sorunla hiç karşılaştınızmı, tamir edilebilinirmi?





    Pm. gönderildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk

    Merhaba,
    HP Touch Smart tx2z cihazın kronik GPU chip sorununu yaşıyorum. Daha önce adına teknik servis denen yerlerce ısı tabancası yöntemi denendi. İşe yaramayınca reballing işlemi yapıldı. Bu şekilde 1 sene kullanıldıktan sonra yine aynı arızayı verdi. GPU chip modeli Radeon IGP 216-0674022

    Cihazı görmeden fiyat vermenin mümkün olmadığını biliyorum ancak yeni bir cihaz almak ile tamir ettirmek arasında karar vermek için tahmini bir fiyat ve tamir süresini bilmeye ihtiyacım var.


    Pm. Gönderildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: curufperlit

    Merhaba bilgisayarmın anakartı arızalandı.Biliyorum bu işler böyle olmaz görmeniz gerekir fakat benim tamir olacağına pek inancım kalmadı.zaten suan trabzondayım iş yerinize uğrama gibi bir durumumda yok. trabzonda ogrencıyım suan



    *** ARIZALI NOTEBOOKLARINIZI TAMİR EDİYORUZ ! ANA KART, EKRAN, CHIPSET V.S.***  GND


    *** ARIZALI NOTEBOOKLARINIZI TAMİR EDİYORUZ ! ANA KART, EKRAN, CHIPSET V.S.***  GND


    *** ARIZALI NOTEBOOKLARINIZI TAMİR EDİYORUZ ! ANA KART, EKRAN, CHIPSET V.S.***  GND



    anakartın orda jack girişini gösterdim.benim jack resimdeki görüldüğü gibi kabloları o halde ama sorunsuz calısıyordu. sımdı laf kalabalıgı yapmayım.bırgun bu şarjı takdıgımız yerden soket ıcıne kacmıstı.bilgisayar şarjdayken ben alt kapagını soktum soketın ucu ıcıne kacmıstı dışarı ıterken o acık kablolar bırbırıne degdı ve kısa devremı yaptı anakartımı yaktı bılmıyorum artık kıvılcım cıktı kablolardan.sonrada bilgisayar hiç acılmadı bırdaha .Koku falan cıkmadı ama
    sonra ben anakartı sokup baktım(daha onceden cok deneyımım oldu) bır patlak ve yanık kokusu goremedım.gerçi yanmıs olabilirde ben burda hıc bsy iddia etmiyorum sadece size durumu mumkun oldugunca acıklamaya calısıyorum.

    ben bu bilgisayarı daha sonra bir bilgisayarcıya goturdum yapamadı. sigrotaları değiştirdi ama baska bı laptoptan cıkma sigorta taktı .

    siz bu soruna uğramış bir anakartı tamır edebılırmısnız?



    *** ARIZALI NOTEBOOKLARINIZI TAMİR EDİYORUZ ! ANA KART, EKRAN, CHIPSET V.S.***  GND



    n455 atom cpu olan model.

    PM. Gönderildi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f@tih

    İlk mesajınızda belirttiğiniz üzere sitenizden form doldurdum ama geri dönüş yapılmadı.

    PM. Gönderildi
  • Merhaba,

    Bende LG nin X130 var. Diski değişti bu nedenle image dosyası eski diskte olduğunn ve ayrıca eski diskinden de siliğinden orijal işletim sistemini yükleme şansım kalmadı. Netbook dağnık bir vaziyette kaderine terkedildi. Çalışır vaziyete gelmesi için lütfen fiyat verirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moz@

    Merhaba,

    Bende LG nin X130 var. Diski değişti bu nedenle image dosyası eski diskte olduğunn ve ayrıca eski diskinden de siliğinden orijal işletim sistemini yükleme şansım kalmadı. Netbook dağnık bir vaziyette kaderine terkedildi. Çalışır vaziyete gelmesi için lütfen fiyat verirmisiniz.

    P.m. Gönderildi
  • vpcf1 serisi sony vaio pcg81114l laptobumun giriş besleme mosfetlerinden biri yandı kendimde elektrik elektronik müh. oldugumdan açtım baktım çevresinde hasar yok ırakta voltaj değişiminden kaynaklanan bi sorun mosfet 4835d yada 4635d olması gerekiyor malzeme ve profesyonel araçlarım olmadığından güvenilir ve hesaplı bir firma aramaktayım silopiden kargo edebilirim fiyat teklifi verebilirimisiniz şimdiden teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutiii

    vpcf1 serisi sony vaio pcg81114l laptobumun giriş besleme mosfetlerinden biri yandı kendimde elektrik elektronik müh. oldugumdan açtım baktım çevresinde hasar yok ırakta voltaj değişiminden kaynaklanan bi sorun mosfet 4835d yada 4635d olması gerekiyor malzeme ve profesyonel araçlarım olmadığından güvenilir ve hesaplı bir firma aramaktayım silopiden kargo edebilirim fiyat teklifi verebilirimisiniz şimdiden teşekkür ederim

    P.m. Gönderildi.
  • Hp Compaq mini 10.1 inç pcmin ekranı kırık acaba kac liraya yapılır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acer aspire 5520g laptopum var.ekranı gitti.yarısı beyaz yarısı siyah gözüküyor.bilgisayar açılıyor ancak ekranda sorun var.kaça mal olur tamiri.
  • telefon açıp bilgi aldıktan sonra laptopu geçen cuma gönderdim.haber bekliyorum.
  • takip ...
  • Arkadaşlar firma ile başımdan geçenleri anlatayım.

    Tamir için[sık sık donma, ekranı hareket ettirdiğinde donma] gönderdiğim laptopumu oldu diye gönderdiler. Eminmisiniz sorumada evet biz herhangi bir sorun görmedik dediler. Geldiğinde sorunlar devam [sık sık donma, ekranı hareket ettirdiğinde donma] ediyordu çok önemsemedim. Tek laptopum bu değil. Daha sonra firma yetkili ile yazıştım tekrar göndermemi söylediler. Ben de bir kez daha gönderdim aynı şikayetlerle bu kez de köprüleri değişecek dediler.
    İlgili arkadaşa bu laptop geçen seferde aynı arızayı veriyordu o zaman niye değiştirmediniz dediğimde o zaman gerekli görmememişler dedi . Ama tamir ücreti almayı gerekli görmüşler . Neyse dedim tamir olacaksa ne ödemem gerekiyor dedim . Söyledikleri fiyatı kabul etmedim çünkü ilk seferde yapmadıkları değişimin ücretini istediler. Firma ile her görürşmemde istenilen ücretin fiyatı değişti. Buna bir anlam veremedim en başta. Daha sonra firma yetkilis ile son bir kez dha görüştüm ve en son istediği fiyattan ilk ödedeiğimiz rkamı düşürdü fakat bu seferde kargo parasını tahsil ederek cihazı gönderdiler.
    Merak edenlere söyleleyim cihazda aynı sorun hala devam ediyor. Sık sık kilitleniyor donuyor. Niye tekrardan göndermedin firamaya derseniz tamir edemedikleri cihaz için bir kez daha ücret istemelerinden çekindim açıkçası.

    Diğer noktalar ise yapılan işlemler ile ilgili olarak herhangi bir servis fişi yada buna benzer bir evrak göndermiyolar. Bu yüzden ne yatıklarını her seferinde tekrar tekrar anlatmanız gerekiyor yetkiliye.

    Tavsiyem firamaya ürün göndermeden önce bir kez daha düşününün derim.

    Firma yetklisine not: Kimdir nedir derseniz ben sizin için bilgileri yazayım.
    Cihazım Packerdbell Gn-45 Muğladan gönderdim cihazı eser bey hakan beyle görüştüm. siz sormadan ben yazayım dedim.

    Hala aynı şekilde kilitlenmeye devam ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmccss

    Arkadaşlar firma ile başımdan geçenleri anlatayım.




    Merhabalar,

    Sorununuz ile alakalı servis yetkilisinden ivedilikle bilgi alıp durumu şirketteki diğer ilgili kişilere bildireceğim.
    Kesinlikle her hangi bir müşterimizin mağduriyet yaşamasına müsaade edilmez. Konu ile alakalı bizzat takip edeceğim.

    Saygılar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GndBilgisayar -- 22 Mart 2013; 3:45:27 >
  • Selamlar cihaz gönderdim,arkadaşlar sağolsun çok ilgililer hemen yapıma başlandı ve aynı şekilde geri geldi.Elinize sağlık yalnız size bir tavsiyem var ilk sayfaya benim gibi size laptop tamir ettiren arkadaşlar oldukça eklemeniz size olan güveni arttıracaktır.tekrar teşekkürler Gnd kemal

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesoy

    Selamlar cihaz gönderdim,arkadaşlar sağolsun çok ilgililer hemen yapıma başlandı ve aynı şekilde geri geldi.Elinize sağlık yalnız size bir tavsiyem var ilk sayfaya benim gibi size laptop tamir ettiren arkadaşlar oldukça eklemeniz size olan güveni arttıracaktır.tekrar teşekkürler Gnd kemal

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Tavsiyenizi mutlaka değerlendireceğiz.
    Saygılar,
  • Dell inspron 5110 laptop'uma sivi temasi oldu ve acilmiyor. Muhtemelen main board sorunlu. Tamir icin gondermeyi dusunuyorum bir ay icinde. Tamir olmazsa main board degisimi yapilir mi bu marka urunde ve masrafi ne kadar olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smhylmz

    Dell inspron 5110 laptop'uma sivi temasi oldu ve acilmiyor. Muhtemelen main board sorunlu. Tamir icin gondermeyi dusunuyorum bir ay icinde. Tamir olmazsa main board degisimi yapilir mi bu marka urunde ve masrafi ne kadar olur.

    P.m.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmccss

    Arkadaşlar firma ile başımdan geçenleri anlatayım.

    Tamir için[sık sık donma, ekranı hareket ettirdiğinde donma] gönderdiğim laptopumu oldu diye gönderdiler. Eminmisiniz sorumada evet biz herhangi bir sorun görmedik dediler. Geldiğinde sorunlar devam [sık sık donma, ekranı hareket ettirdiğinde donma] ediyordu çok önemsemedim. Tek laptopum bu değil. Daha sonra firma yetkili ile yazıştım tekrar göndermemi söylediler. Ben de bir kez daha gönderdim aynı şikayetlerle bu kez de köprüleri değişecek dediler.
    İlgili arkadaşa bu laptop geçen seferde aynı arızayı veriyordu o zaman niye değiştirmediniz dediğimde o zaman gerekli görmememişler dedi . Ama tamir ücreti almayı gerekli görmüşler . Neyse dedim tamir olacaksa ne ödemem gerekiyor dedim . Söyledikleri fiyatı kabul etmedim çünkü ilk seferde yapmadıkları değişimin ücretini istediler. Firma ile her görürşmemde istenilen ücretin fiyatı değişti. Buna bir anlam veremedim en başta. Daha sonra firma yetkilis ile son bir kez dha görüştüm ve en son istediği fiyattan ilk ödedeiğimiz rkamı düşürdü fakat bu seferde kargo parasını tahsil ederek cihazı gönderdiler.
    Merak edenlere söyleleyim cihazda aynı sorun hala devam ediyor. Sık sık kilitleniyor donuyor. Niye tekrardan göndermedin firamaya derseniz tamir edemedikleri cihaz için bir kez daha ücret istemelerinden çekindim açıkçası.

    Diğer noktalar ise yapılan işlemler ile ilgili olarak herhangi bir servis fişi yada buna benzer bir evrak göndermiyolar. Bu yüzden ne yatıklarını her seferinde tekrar tekrar anlatmanız gerekiyor yetkiliye.

    Tavsiyem firamaya ürün göndermeden önce bir kez daha düşününün derim.

    Firma yetklisine not: Kimdir nedir derseniz ben sizin için bilgileri yazayım.
    Cihazım Packerdbell Gn-45 Muğladan gönderdim cihazı eser bey hakan beyle görüştüm. siz sormadan ben yazayım dedim.

    Hala aynı şekilde kilitlenmeye devam ediyor.


    Tesekkürler arkadasim bilgilendirme icin bende bir cihaz gönderecektim vazgectim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmccss


    Firma yetklisine not: Kimdir nedir derseniz ben sizin için bilgileri yazayım.
    Cihazım Packerdbell Gn-45 Muğladan gönderdim cihazı eser bey hakan beyle görüştüm. siz sormadan ben yazayım dedim.

    Hala aynı şekilde kilitlenmeye devam ediyor.


    Tesekkürler arkadasim bilgilendirme icin bende bir cihaz gönderecektim vazgectim.

    Merhabalar,

    Yanlış bir anlaşılma olmaması adına bilgilendirme yapmak istiyoruz :

    Şirket olarak servisimizde yapılan işlemler 3 ay garantilidir.

    Servisimizde sorun yaşayan müşterilerimiz müşteri destek adresimiz olan destek@gnd.com.tr adresine memnuniyetsizliklerini bildirdikleri takdirde bir üst birim tarafından konu mutlaka çözülür.

    Şirketimiz müşteri memnuniyeti odaklıdır. Her şirkette olduğu gibi bizim müşterilerimiz arasında da memnun kalmamış müşterilerimiz çıkabiliyor. Biz memnun kalmayan müşterilerimiz için bildirdikleri takdirde mutlaka lehlerine durum çözümlemesi yapıyoruz.

    Notebook servis çok spesifik teknik bir iş. Kimi zaman yazılım kimi zaman donanım kaynaklı olabiliyor. Sorunlarda sonradan tekrarlama yapabiliyor. Servis gerektiren notebookların büyük bir kısmı eskimiş sorunlu cihazlar olduğundan arıza giderildikten sonra farklı bir arıza daha verebiliyorlar. Bizler kimi zaman müşterilerimize yüksek masraf yaptırmamak adına komple parça değiştirmek yerine lokal çözümler üretebiliyoruz. Takdir edersiniz ki 200 TL lik bir notebook için 250 TL değerinde bir parçayı değiştirmek mantıklı olmaz. Kimi zaman reballing çözüm olurken kimi zaman komple çip hatta ana kart değişimi gerekebiliyor. Bunlar süreç içerisinde belli oluyor. Bu yüzde 3 ay garanti veriyoruz. Düşük maliyetten başlayarak yapmış olduğumuz işlem çözüm olmaz ise müşterimizi mağdur etmemek adına 3 ay süresince garanti sağlıyoruz.

    İş sürecimizde önce maliyeti düşük sorunu çözebilecek yöntemden başlanır. Büyük ölçüde başarı sağlanır. Başarı sağlanamadığı durumda ise maliyeti yüksek yöntemlere yönelmek kaçınılmaz olur. Direk ana kart değişimi yerine önce reballing, sonra çip değişimi en son çözüm sağlanamamış ise ana kart değişimine gidilir. %90 oranında ilk adım olan reballing çözüm sağlar..


    Değerli müşterilerimize tekrar belirtelim ki en ufak memnuniyetsizliğinizi destek@gnd.com.tr ye bildirmeniz durumunda çözüm sağlanması için bir üst birim tarafından müşteri lehine inceleme yapılır.

    Saygılar,
    GND Bilişim




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.