Şimdi Ara

arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • THH yi kaybederseniz THH ve avukat masraflarını ödüyor musunuz ?
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Thh de masraf yok tüketici mahkemesinde var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    THH yi kazansanız bile itiraz edip olayı mahkemeye taşırlar iade almamak için her türlü pisliği yapıyorlar.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam haklısınız ama bunu da ben kendime yediremiyorum gerekirse avukat dahi tutmayı düşünüyorum bu tarz firmalara karşı sessiz kalmamak lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu takipteyim sonucu merakla bekliyorum.



    Yasaya göre iade hakkın var.THH muhtemelen seni haklı bulacaktır.diyelim ki bulmadı.bu kez kararı tüketici mahkemesine taşıyabilirsin ama tüketici mahkemesinin kararı son karardır itiraza kapalıdır.



    Karşı tarafın avukatı olması senin davayı kaybedeceğin anlamına gelmez.1 yıl önce thh'den olumlu karar aldık.satıcı karara avukatla itiraz ederek tüketici mahkemesinde dava açtı.onu da kazandık ve vekalet ücretini kendi ödemek zorunda kaldı :) davayı kaybetseydik vekalet ücretini biz ödeyecektik.o riske girdik çünkü bilirkişinin bizim lehimize rapor yazacağına inanıyorduk.inandığımız gibi de oldu.

    THH kararın hele bir çıksın da danışmak istediğin şey olursa yazarsın bana.THH'den olumlu karar alırsan firma karara itiraz etmezse ama kararı yerine getirmezse de ilâmlı icra ile ürün bedelini alacaksın.o da çok kolay kafanı yorma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Hocam merak ettiğim bir husus var ben thh ye mesafeli satış sözleşmesinden cayma hakkı kapsamında konuyu taşıdım fakat bu gün fark ettim ürünün içinde duvara takılan yer kırık bundan dolayı ayıplı mal kapsamında iade edebilir miyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Ayıplı mal işini şimdilik karıştırma.o kırılan yeri servisin kırdığını ya da ürünün kırık geldiğini kanıtlayamazsın.



    Sen cayma hakkı kapsamında davacı ol.eğer o reddolursa ayıplı mal diye başvur ve gerekçene de klimanın ısıtmadığını yaz.thh 1 ay içinde bilirkişi atar ve kliman bilirkişi tarafından kontrol edilir.eğer sorun görülürse bilirkişi zaten raporlar ve thh senin lehine karar verir.tüm bu süreç masrafsız ama bilirkişi aleyhine rapor yazarsa 100-150 liralık bilirkişi ücretini sanırım sen ödersin.biz davayı kazandığımız için karşı taraf ödemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu hareketleri bildiğim için merkezi Türkiye olan hiç bir Türk markasından alışveriş yapamaz hale geldik. adamlar kendi vatandaşına madik atıyor. böyle bir ülke olabilir mi? ben tercihimi siemens'ten yana kullandım. servislik işim oldu. servis geldi kullanıcı hatası dedi gitti. genel merkezi aradım, şikayetçimisiniz dedi. evet kardeşim o kadar para verdik. kullanmamız gerektiği gibi kullandık falan diye biraz atarlandım.2 hafta sonra ücretsiz değişim yaptılar. genel merkez de olumsuz dönseydi ana merkezine mail atacaktım. onlar da burayı arayacaklardı. sırf bu sebepten dolayı üzülerek nefret ediyorum yerli firmalardan :(
  • Ah bunlara 50-100bin tl ceza keseceksin bak bidaha yapıyorlarmı. Gerçi bu ceza riskinide fiyatlara yansıtacaklarından gene olan bize olur Fiş fatura sözleşme ne varsa eksiksiz başvuru yapın mümkünse yüz yüze. Benim internetten yaptığım başvuruyu karşı taraf vergi müellifi değil diye red etti. İade ettiğim kişi gittigidiyorda 5000+üstü satış yapan bi satıcıydı.
  • rockcash kullanıcısına yanıt
    İşin garip tarafı servis garantili ürüne gelip bakmaya 70₺ istiyor bu da ayrı bi komedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    ona da itiraz edebiliyorsun. çünkü garanti kapsamında onarım veya değişim talep ettiğinde bunu gelip ücretsiz yapmak zorunda. ama benzer bi cümleyi bana da kurdular ve "eğer garanti kapsamında bir iş değilse servis ücreti yansıtılmasını kabul ediyormusunuz?" diye belirtiyorlar. acıma boşver. ver thh'ne. mümkünse 14gün olmadıysa merkeze mail at, yazılı sözlü ne varsa ispat niteliğinde sunabileceğin hepsini götür başvur. 5-6 ay sürer belki ama geri adım atma. kazanan sen olacaksın.
  • Zangır zangır titreyen makinayı 3 ayda değiştirdi Beko. Üstüne para verdik hala sallanıyor. Ailem toplamda 4 ev kurdular Beko ile artık bizim için bitmiştir, kalitesi çok düşmüş.
  • rockcash kullanıcısına yanıt
    Geri adım atmak mı? Asla :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Thh başvuru 1ay karşı tarafın savunması bekleniyor , tahminimce kazanan taraf olursunuz ve büyük ihtimal bu sonuca itiraz edecekler buda en az 5ay daha davanın sürmesi demek aceleniz varsa bir üst modeli varsa farkı ödeyip değiştirin yoksa 6ay bağırtana kadar kullanın bence makinayı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün servis montaj hatasından dolayı geldi klimayı takan usta ben vidayı çok sıktığım için çatlamış dedi daha sonra gün içerisinde servis aradı ve hatanın benden kaynaklı olduğunu söyledi kapağı benim açtığımı söyledi. Yemin ederim yıldırmak için kırk takla atıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Genel merkezi ara ve servis ile problem yaşadığını söyleyin. başka servis yönlendirsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar başlatmış olduğum haklı mücadelemi nihayet kazandım servis montajı esnasında kırılan parçadan dolayı iade kararı çıktı Arçelik genel müdürlüğü tarafından size tavsiyem bu tür durumlarda yılmayın hakkınızı savunun herkese iyi formlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    pskolojik olarak sıkıntı oluyor, sizin cihazı servis parça kırmasaydı değiştirmezlerdi. sizin cihaz zaten arızalıymış
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    O halde bile iadeyi zor kabul ettiler tamamen yıldırma psikolojisi uygulanıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.