Şimdi Ara

arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Odam 17 metrekare klima inverter r32 gazlı hiç bir şekilde odayı ısıtamıyorum serviste bana bunun normal olduğunu söylüyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Hangi model aldınız siz ayrıca 20-30 dakika vakum yaptı mı kullandığı boru bakır mıydı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Vakum yapıldı hocam 30 dk alüminyum boru takıldı 12555 mirror prosmart model

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Sizin cihazda bir sıkıntı yok zaten ısıtmada 13648 btu seviyelerini görüyor bakır boru fark yaratıyor servisler bakır boru maliyet olduğu için alüminyum taktırıyor benim cihazının ısıtma kapasitesi 11942 btu hem senin cihazdan daha düşük hemde metre kare olarak senin odandan daha büyük eğer sorunu kanıtlayabilirsen ayıplı mal olarak iade et ısıtma derken de oda sıcaklığı 22-24 seviyeleri normaldir klima 30 dereceye ayarlansa da o seviyelere gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Şu an hava 3-4 derece bulunduğum yerde klima içeriyi 17-18 derece anca yapıyor zorlarsa 19-20

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Ayrıca klimanın alt kapağı da yerine tam oturmuyor sürekli atıyor hem bunu hem ısıtma sorununu kabul etmiyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Isıtma modunda son ayarda çalıştırıyorsanız eğer ısıtmıyorsa bu cihazda bir problem vardır.resim atabilir misiniz komple borusuna kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Alüminyum da olsa bakır da olsa belirli bir iletim sağlanır zaten biri 1 dakikada iletir diğeri 10 dakika ama 2-3 saat sonucu aynı seviyeye gelir sizin başka bir sıkıntınız olduğu kesin 3 kere servis çağırın arçeliğe durumu bildirin servis raporlarını not edin elinizde kanıt olsun ki mahkemede lazım olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    bu da klimanın karşısında ve odanın başka bir noktasındaki ölçümler
    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Aslında güzel kırulum yapılmış klima gazında problem olmasın yani başka bir seçenekte kalmıyor zaten 30 dereceye ayarlamışsınız fan 5 seviyede ise halen ısıtmıyorsa servis tekrar çağırın ve kanıtları toplayın avukata verin ayıplı malın ücretini iade ederler edersiniz.
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Benim klimam bu lg alsanız daha iyiydi ama olan olmuş yapacak bir şey yok .

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor



    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor


    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor


    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor


    Yeni açtım oda sıcaklığı yarım saat - 45 dakika sonra 24-25 dereceleri görüyor 25 metre kare odada

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor




  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Bunun aynısından aldım o da arızalı çıktı geri aldılar ama şu an yaşadığım olay apayrı cayma hakkımı kullandırmıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nitrowos kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi bir şey farkettim montaj edilen yerde plastik kırılmış sizce ayıplı mala girer mi

    arçelik ve arçelik firması kanuni hakkımı tanımıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim firmam olsa ben de iade almam. Yalnız kanuna göre iade hakkınız bulunuyor. Dava açın.
  • ibo33ar İ kullanıcısına yanıt
    Benim tahmimim thh lehinize karar verse bile itiraz edip konuyu mahkemeye taşıyacaklar avukatınız yoksa büyük ihtimalle kaybedeceksiniz adamlar avukatla cevap yolluyorsa kolay kolay iade almiyacaklardir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Proprietor P kullanıcısına yanıt
    Hocam avukatın bana gönderdiği mektupta yazan maddeyle bunun hiç bir alakası yok tamamen yıldırma politikası ayrıca yeni fark ettim montaj yaparken plastiği kırmışlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kardeş, senin dış ünite ve iç ünite arası düz boru çekmişler. Mesafesi kısa yani. Aşağı link veriyorum bir bak.
    4- 4,5 mt boru döşenirse (fazlası yuvarlak halde dış ünite arkasına sokulur genelde) ısıtma problemin sona erecektir.

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/42797203
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Hocam boru 3 mt fazlası arkasında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 13.01.2019 tarihinde klimanın iç ünite montajında vida takılan yerin kırılmış olduğunu fark ettim buradaki kusur montajı yapan yetkili servisten kaynaklı olduğunu düşünüyorum üstatlardan yardım bekliyorum ne yapmam gerek zaten bayiyi THH’ye verdim ama bu kırılma olayından dolayı iade isteyebilir miyim ne yapmalıyım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.