Şimdi Ara

Arayanların ulaşamaması şikayeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son kampanya ile telekoma geçtim, öncesinde çok uzun süre vodafonda idim. Geçtigim günden beridir arayanların telefonun kapalı, ulaşılamıyor demesinden bıktım.


    Samsung telefon, çift hatlı. Vodafonda iken hiç bir sorun yoktu. 2. hattım ise faturassız vodafoneda bıraktım.



    - Acaba çift hat farklı gsm şirketlerinde oldugu için mi?

    - Telekom boyle bir kalite mi bu kadar mı?

    - Samsung update aldı biraz 7.0 zart zurt gereksiz ve telefon biraz yavasladı, ama dedigim gibi vodafone da hiç sorun yoktu geçmeden once.


    yer: istanbulun GOBEGİ!




    _____________________________
  • Turktelekom bayine git,durumu bildir.muhtemelen simkart yenilencek ve sorun çözülcektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hiçbir bayi telefon çekmiyor diye bedava SIM Kart değişimi yapmaz. Telefon çekmiyorsa istersen 30 kere SIM Kart değiştir, sorun çözülmez. Yanlış bilgilendirme yapmayalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam bazı lokasyonlarda TT’nin kapsama alanı berbat. Özellikle LTE az çekiyorsa VoLTE sistemi sebebiyle arayanlar ulaşamayabiliyor. Durumun çift SIM kullanmanızla ya da One UI 7’ye geçişinizle hiçbir ilgisi de yok.

    Çözüm önerileri;

    Garanti öneri Vodafone’a geri dönmek, şu aralar 20GB 182 TL kampanyası var, değerlendirebilirsiniz.

    İlla TT’de kalacağım derseniz de VoLTE özelliğini kapatmayı deneyin, o da olmazsa 4.5G’yi cihaz ayarlarından kapatarak 3G’de kullanım yapmayı deneyin. Bunlara rağmen hâla ulaşılamama sorunu yaşıyorsanız yapabileceğiniz pek bir şey kalmıyor. Baya çekmiyor yani TT. Vodafone ya da Turkcell'e geçeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İstanbulKalesi İ kullanıcısına yanıt

    sim menusunde iki sim icin de 5g seciliydi, 4.5 yaptım. wifi arama diye bir secenek vardı, kapattım. simdi muteakip aramalarda ulaşılamama sorunu baya azaldı gorunuyor, bu sorun basına gelenler deneyebilir.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.