Şimdi Ara

Aradığınız Bulamadığınız Hatırlayamadığınız Müzikler İçin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
43.742
Cevap
341
Favori
2.832.929
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Müzik >> Müzik genel >> Aradığınız Bulamadığınız Hatırlayamadığınız Müzikler İçin.
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: exent4246o

    Daha çok 2014 ekim aylarında çalıyordu.
    Şarkının içerisinde trampet yada saksafon vardı sonrasında Take inside , Taking side Take inside yanlış hatırlamıyorsam bu üçünden birisini söylüyordu
    arada trampet yada saksafon çalıyordu sonrasında tekrar bu üçünden birini söylüyordu.
    Başka şeylerde söylüyordu ancak bu üçünden birisini vurguluyordu.Popüler bir şarkı olduğuna eminim çünkü sürekli radyolarda çalıyordu.
    Sanatçı erkekti.

    1 haftadır arıyorum hala bulamadım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: bm07tr

    Daha çok 2014 ekim aylarında çalıyordu.
    Şarkının içerisinde trampet yada saksafon vardı sonrasında Take inside , Taking side Take inside yanlış hatırlamıyorsam bu üçünden birisini söylüyordu
    arada trampet yada saksafon çalıyordu sonrasında tekrar bu üçünden birini söylüyordu.
    Başka şeylerde söylüyordu ancak bu üçünden birisini vurguluyordu.Popüler bir şarkı olduğuna eminim çünkü sürekli radyolarda çalıyordu.
    Sanatçı erkekti.

    1 haftadır arıyorum hala bulamadım.

    Contiez Feat. Treyy G - Trumpsta ?
    |
    |




  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: doomcry1000

    Virgin radioda dinledim yaklaşık 2.5 ay önce . Kadın söylüyo şarkıyı güzel bir parçaydı . şarkının sonlarıda doğru ( İ wanna i wanna ) diyordu ama kendini kasarak değil sakince söylüyordu güzel bi parçaydı :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: doomcry1000

    Virgin radioda dinledim yaklaşık 2.5 ay önce . Kadın söylüyo şarkıyı güzel bir parçaydı . şarkının sonlarıda doğru ( İ wanna i wanna ) diyordu ama kendini kasarak değil sakince söylüyordu güzel bi parçaydı :)

    Secondcity - 'I Wanna Feel' ? diğer şarkıyı söyleyen erkekse Enrique Iglesias olabilir.
    |
    |
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman02

    quote:

    Orijinalden alıntı: xdangerx

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman02

    çok uzun zamandır bir şarkı arıyorum hayal meyal bir kısmı aklımda. Ama aradığım şarkı şu linkteki şarkıyla aynı tarz ve benzior. https://www.youtube.com/watch?v=In-YC0CF-s4 aradığım şarkıyı bir bayan söylüyor yine tarzı bunla aynı them them themem them gibi bir nakaratı var sadece bu kadarını hatırlıyorum bulunacağını düşünmüyorum ama bir yazayım yine .

    şarkı 2010 ya da 2011 yazına ait listelere baktım yüzlerce şarkı açtım youtube dan ama bulamadım


    müziği dinleyince bunlar geldi aklıma umuyorum bunlardan biridir.

    Camille - Senza
    Jem - They

    Hocam bunlar değil çok daha hareketli bir parça yine de sağ olun uğraştığınız için.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman02


    quote:

    Orijinalden alıntı: xdangerx

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman02

    çok uzun zamandır bir şarkı arıyorum hayal meyal bir kısmı aklımda. Ama aradığım şarkı şu linkteki şarkıyla aynı tarz ve benzior. https://www.youtube.com/watch?v=In-YC0CF-s4 aradığım şarkıyı bir bayan söylüyor yine tarzı bunla aynı them them themem them gibi bir nakaratı var sadece bu kadarını hatırlıyorum bulunacağını düşünmüyorum ama bir yazayım yine .

    şarkı 2010 ya da 2011 yazına ait listelere baktım yüzlerce şarkı açtım youtube dan ama bulamadım


    müziği dinleyince bunlar geldi aklıma umuyorum bunlardan biridir.

    Camille - Senza
    Jem - They

    Hocam bunlar değil çok daha hareketli bir parça yine de sağ olun uğraştığınız için.


    Phonique - Feel What You Want Feat. Rebecca ?
    https://www.youtube.com/watch?v=R9NpJUA7x-4
    |
    |




  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aegean35

    arkadaşlar şarkının klibi karanlık bir ortamda geçiyordu bir bayan havada asılı bir şekilde şarkı söyleyip ilerliyordu. şarkı duygusaldı nakaratta bayan sesini yükseltiyordu sanki ingiliz gibi bir aksanı vardı. bulmamda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim yanılmıyorsam 2000 lerin şarkısı
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aegean35

    arkadaşlar şarkının klibi karanlık bir ortamda geçiyordu bir bayan havada asılı bir şekilde şarkı söyleyip ilerliyordu. şarkı duygusaldı nakaratta bayan sesini yükseltiyordu sanki ingiliz gibi bir aksanı vardı. bulmamda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim yanılmıyorsam 2000 lerin şarkısı

    Röyksopp - What Else Is There?
    |
    |




  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Ugly

    Zenci bir abimiz söylüyordu. 80'ler 90'lar falan sanırım. Rap formatına yakın bir şarkıydı. Şarkıda geçen ve hatırladığım tek söz öbeği amphetamine, metamfetamin gibi bir şey. Çok zor olacak bulmam ama şansımı deneyeyim istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Ugly

    Zenci bir abimiz söylüyordu. 80'ler 90'lar falan sanırım. Rap formatına yakın bir şarkıydı. Şarkıda geçen ve hatırladığım tek söz öbeği amphetamine, metamfetamin gibi bir şey. Çok zor olacak bulmam ama şansımı deneyeyim istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı?

    Dr. Alban - No Coke ?
  • Binbaşı
    1390 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Ugly

    Zenci bir abimiz söylüyordu. 80'ler 90'lar falan sanırım. Rap formatına yakın bir şarkıydı. Şarkıda geçen ve hatırladığım tek söz öbeği amphetamine, metamfetamin gibi bir şey. Çok zor olacak bulmam ama şansımı deneyeyim istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı?

    Dr. Alban - No Coke ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Ugly

    Zenci bir abimiz söylüyordu. 80'ler 90'lar falan sanırım. Rap formatına yakın bir şarkıydı. Şarkıda geçen ve hatırladığım tek söz öbeği amphetamine, metamfetamin gibi bir şey. Çok zor olacak bulmam ama şansımı deneyeyim istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı?

    Dr. Alban - No Coke ?

    Hocam süpersin ya!
    Çok teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: ero444


    quote:

    Orijinalden alıntı: ero444

    Beyler bi parca var ara sıra radyolarda filan da çıkıyor hatta eski bi parca herifin sesi hafif bon joviye benziyor fakat on değil sanirsam.böyle ince bi enstrüman sesi geçiyor dii dii ,di di di dinnn yahu kötü bir tarif ama. Kafayı siyiracam

    Gitar sesi böyle yumuşak bi sekilde dı dı (uzunca) dı dı dı dı ve tekrar

    VICTOR DEME - DJON MAYA ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: ero444


    quote:

    Orijinalden alıntı: ero444

    Beyler bi parca var ara sıra radyolarda filan da çıkıyor hatta eski bi parca herifin sesi hafif bon joviye benziyor fakat on değil sanirsam.böyle ince bi enstrüman sesi geçiyor dii dii ,di di di dinnn yahu kötü bir tarif ama. Kafayı siyiracam

    Gitar sesi böyle yumuşak bi sekilde dı dı (uzunca) dı dı dı dı ve tekrar

    VICTOR DEME - DJON MAYA ?

    Yok hocam buldum ben sagolasin. Robbie williams-Feel



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1976 Mesaj
    Arkadaslar merhaba. Sarkiyi sahilde duydum bi erkek soyluyordu sanirim orasini tam duyamadim. Sarkida zurna falan vardi sanirim hareketli bi parcaydi var mi tahmini olan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

  • Bloodbath
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Xanthochroid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xanthochroid

    https://www.youtube.com/watch?v=deTM194q73k

    Bu videoda çalan müziği bilen var mı?

    https://www.youtube.com/watch?v=t7uavyS-voM

    Bir de bu videoda 2:39'da başlayan şarkı lazım arkadaşlar. Bilen yok mu bu ikisini?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Xanthochroid

    https://www.youtube.com/watch?v=deTM194q73k

    Bu videoda çalan müziği bilen var mı?

    https://www.youtube.com/watch?v=t7uavyS-voM

    Bir de bu videoda 2:39'da başlayan şarkı lazım arkadaşlar. Bilen yok mu bu ikisini?

    Up.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xanthochroid -- 29 Ağustos 2015; 22:34:51 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    393 Mesaj
    _____________________________
    torit
  • Teğmen
    124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianca Stargazer

    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist

    Merhaba, tesadufen radyoda denk geldigim bir sarki var, sozlerinde dont ask me why something special, hello goodbye sozleri geciyor. Bilen varsa yardimlarini rica ediyorum...

    Guncel...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist

    Merhaba, tesadufen radyoda denk geldigim bir sarki var, sozlerinde dont ask me why something special, hello goodbye sozleri geciyor. Bilen varsa yardimlarini rica ediyorum...

    Guncel...

    Halen guncel...yardim lutfen...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Valar Morghulis. Yani diyor ki; her canlı bir gün ölümü tadacaktır.




  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianca Stargazer

    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist

    Merhaba, tesadufen radyoda denk geldigim bir sarki var, sozlerinde dont ask me why something special, hello goodbye sozleri geciyor. Bilen varsa yardimlarini rica ediyorum...

    Guncel...

    Halen guncel...yardim lutfen...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: falanist

    Merhaba, tesadufen radyoda denk geldigim bir sarki var, sozlerinde dont ask me why something special, hello goodbye sozleri geciyor. Bilen varsa yardimlarini rica ediyorum...

    Guncel...

    Halen guncel...yardim lutfen...

    Miguel Campbell - Something Specia l?




  • Er
    11 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dreameren

    quote:

    Orijinalden alıntı: p.seco

    bi şarki vardi çok güzeldi.adini ve sözlerini bilmiyorum.bu şarkiyi bulursaniz çok memnun olurum.güzel şarkiydi aslinda tamamini da hiç dinlemedim ama güzeldi.



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dreamers.


    quote:

    Orijinalden alıntı: p.seco

    bi şarki vardi çok güzeldi.adini ve sözlerini bilmiyorum.bu şarkiyi bulursaniz çok memnun olurum.güzel şarkiydi aslinda tamamini da hiç dinlemedim ama güzeldi.



    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    155 Mesaj
    Arkadaşlar linkteki müziği bilen var mı japonca gibi ??? Teşekkürler şimdiden


    http://www36.zippyshare.com/v/Jr4aNUhl/file.html
    _____________________________
    Seat Leon MK3/5F 1.2 TSI 110 HP Style S&S / Technic Grey / Leon Plus + Sunroof + Media System Plus
  • Er
    12 Mesaj
    selam beyler bi tumblr hesabında müzik var shazam falan denedim ama bulamıyor sözlerinden de bişey anlayamadım hesaba girince çıkan şarkı değil sol üstteki menüden sağ taraftaki müziğe geçme düğmesine tıklayın orada çalan şarkı ama öncelikle şunu söyleyeyim tumblr hesabında +18 cinsel içerikli paylaşımlar var ona göre girinhttp://letreetleneant.tumblr.com/
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    merhabalar. Bende kaç aydır deli oldum. Bi klip var ama eskiden izlemiştim, tam hatırlamıyorum. Bi yerde victoria secret gibi melek kanatlı kadınlar falan var, klibin bi yerinfe lavaboda kan oluyor su akıtıyorlar falan.Bilen varmı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: leloostacy

    merhabalar. Bende kaç aydır deli oldum. Bi klip var ama eskiden izlemiştim, tam hatırlamıyorum. Bi yerde victoria secret gibi melek kanatlı kadınlar falan var, klibin bi yerinfe lavaboda kan oluyor su akıtıyorlar falan.Bilen varmı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: leloostacy

    merhabalar. Bende kaç aydır deli oldum. Bi klip var ama eskiden izlemiştim, tam hatırlamıyorum. Bi yerde victoria secret gibi melek kanatlı kadınlar falan var, klibin bi yerinfe lavaboda kan oluyor su akıtıyorlar falan.Bilen varmı?

    o tür saçma işler lady gaga dan çıkar bence
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: leloostacy

    merhabalar. Bende kaç aydır deli oldum. Bi klip var ama eskiden izlemiştim, tam hatırlamıyorum. Bi yerde victoria secret gibi melek kanatlı kadınlar falan var, klibin bi yerinfe lavaboda kan oluyor su akıtıyorlar falan.Bilen varmı?

    o tür saçma işler lady gaga dan çıkar bence

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: leloostacy

    merhabalar. Bende kaç aydır deli oldum. Bi klip var ama eskiden izlemiştim, tam hatırlamıyorum. Bi yerde victoria secret gibi melek kanatlı kadınlar falan var, klibin bi yerinfe lavaboda kan oluyor su akıtıyorlar falan.Bilen varmı?

    o tür saçma işler lady gaga dan çıkar bence

    yok ya lady gaga değil sanırım. böyle melek kanatlı kızlar ve lavabodaki kanı hatırlıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    155 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: toridishler

    http://www.fanatik.com.tr/video-galeri/fenerbahce/fenerbahceye-muthis-yetenek-lazar-markovic-618304 bu videodaki mizigin ismi nedir acaba?_?
    quote:

    Orijinalden alıntı: toridishler

    http://www.fanatik.com.tr/video-galeri/fenerbahce/fenerbahceye-muthis-yetenek-lazar-markovic-618304 bu videodaki mizigin ismi nedir acaba?_?

    Macklemore ft. Ziggy Stardust - And We Danced
    _____________________________
    Seat Leon MK3/5F 1.2 TSI 110 HP Style S&S / Technic Grey / Leon Plus + Sunroof + Media System Plus




  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    8:40'daki müziği bulabilirmisiniz





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YuriBoyaka -- 2 Eylül 2015; 12:00:35 >
    _____________________________
Reklamlar
üniversite
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,094
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.