Şimdi Ara

ARACINIZIN DEBRİYAJI MAX.KAÇ KİLOMETRE GİTTİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
3
Favori
56.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Hiç bir hususi araçta değiştiğimi bilmem bu arada.Değiştiren arkadaşlara şaşıyorum,gerçi baskı balatada bi problem varsa o ayrı tabiki

    Alıntıları Göster
    Transporter 1999 model 2.5 TDI 420.000 km'de değişti
    _____________________________
    -Öyle bir zerreyim ki bütün aleme isyan etmişim-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaslar debriyajin bitmesi pedal sertligini nasil etkiliyor? balata erimiyor mu sadece? pedal neden sertlesiyor?

    balata inceldikçe ,baskıbalatanın konumu da değişiyor
    diafrağm denilen parça daha dik konuma geliyor ve daha fazla güç uygulaması gerektiriyor pedala
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaslar debriyajin bitmesi pedal sertligini nasil etkiliyor? balata erimiyor mu sadece? pedal neden sertlesiyor?

    balata inceldikçe ,baskıbalatanın konumu da değişiyor
    diafrağm denilen parça daha dik konuma geliyor ve daha fazla güç uygulaması gerektiriyor pedala

    Alıntıları Göster
    şunuda belirteyim düz yolda pek anlaşılmıyor debriyaj bittiği...
    dik bir yokuşta araba yüklü iken deneyin bakalım araç kalkıyor mu ondan sonra karar verebilirsiniz bitmiş veya bitmemiş olduğunu bizim eski araçtata düz yolda canavar gibi idi... dik yokuşta ama bağayı dik yani köy yolunda arabayı kaldıramamıştık:)
    _____________________________




  • Kullanmayla ilgili olsa gerek bende reno symbol 75.000 kmde degistirdim

    Ford transit var 2004 model 200.000 bakimi yeni yapildi hic degismedi debriyaj
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • arkadaslar konu mukemmel acan ark.tsk ederim.aracim 2008 palio dizel.66000 km de.60000 bakimini ozel erviste yaptirdim ve ne gerekli diye sordum.debriyaj baski balatasi direksiyon kayisi alternator kayisi orjinal servis degisecek dedi ama ozel servis abi parani sokaga atma daha en az 40000 gider dedi. tereddutdeydim ama yazdiklariniz dogrulyor sanki????
    _____________________________
    saygılar
  • 2004 symbol var 100 000km debrıyajı cok ıyı durumda...
    _____________________________
    Privilège
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker90

    şunuda belirteyim düz yolda pek anlaşılmıyor debriyaj bittiği...
    dik bir yokuşta araba yüklü iken deneyin bakalım araç kalkıyor mu ondan sonra karar verebilirsiniz bitmiş veya bitmemiş olduğunu bizim eski araçtata düz yolda canavar gibi idi... dik yokuşta ama bağayı dik yani köy yolunda arabayı kaldıramamıştık:)

    Alıntıları Göster
    2005 kangoo 65 bg vardı. 112.000 km de sattık maşALLAH balatası bitmemişti.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker90

    şunuda belirteyim düz yolda pek anlaşılmıyor debriyaj bittiği...
    dik bir yokuşta araba yüklü iken deneyin bakalım araç kalkıyor mu ondan sonra karar verebilirsiniz bitmiş veya bitmemiş olduğunu bizim eski araçtata düz yolda canavar gibi idi... dik yokuşta ama bağayı dik yani köy yolunda arabayı kaldıramamıştık:)

    Alıntıları Göster
    2002 corolla terra şirket aracını 170.000 de yenisi geldiğinden teslim ettiğimde debriaj değişmemişti.Daha doğrusu filtreler, buji, yağ, silecek, lastik,kayış dışında hiçbir şey değişmemişti.
    _____________________________




  • 2008 suzukı 14000 de balata degıstı 800 tl verdım ama sonunda sattıım kurtuldum aman suzukı dıyınce bır 5 dak durun arac suzukı swift
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaslar debriyajin bitmesi pedal sertligini nasil etkiliyor? balata erimiyor mu sadece? pedal neden sertlesiyor?

    balata inceldikçe ,baskıbalatanın konumu da değişiyor
    diafrağm denilen parça daha dik konuma geliyor ve daha fazla güç uygulaması gerektiriyor pedala

    teşekkür ederim, şu diyaframın nasıl çalıştığını gösteren bi video vs. var mı? internette bulamadım doğru düzgün birşey
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaslar debriyajin bitmesi pedal sertligini nasil etkiliyor? balata erimiyor mu sadece? pedal neden sertlesiyor?

    balata inceldikçe ,baskıbalatanın konumu da değişiyor
    diafrağm denilen parça daha dik konuma geliyor ve daha fazla güç uygulaması gerektiriyor pedala

    teşekkür ederim, şu diyaframın nasıl çalıştığını gösteren bi video vs. var mı? internette bulamadım doğru düzgün birşey

    Alıntıları Göster
    153 bin kilometre gitti. Tdi bora 2001. Bir de 323 vardı. 217 bin kilometrede satarken debriyaj balatası sağlam sayılırdı. Ama kaçırmaya başlamıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cesmuru -- 29 Ocak 2012; 23:35:10 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    153 bin kilometre gitti. Tdi bora 2001. Bir de 323 vardı. 217 bin kilometrede satarken debriyaj balatası sağlam sayılırdı. Ama kaçırmaya başlamıştı.

    Alıntıları Göster
    1992 model Hyundai excel 131 bin km de ve hiç baskı balata değişmedi.
    Şu anda bir sıkıntı yok ama üstte kavrıyor, bakalım ne kadar gidecek
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FeNoMeN+35

    1992 model Hyundai excel 131 bin km de ve hiç baskı balata değişmedi.
    Şu anda bir sıkıntı yok ama üstte kavrıyor, bakalım ne kadar gidecek

    Alıntıları Göster
    65.000 sıkıntı yok.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebbemoda

    65.000 sıkıntı yok.

    Alıntıları Göster
    bir zamanlar palio weekend 1.4 baskı balatayı 110 binde değiştirmiştik.
    _____________________________
    '00 Renault Clio 1.6 RXT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    bir zamanlar palio weekend 1.4 baskı balatayı 110 binde değiştirmiştik.

    Alıntıları Göster
    93 taunus 2.0 gts 212.000 halen orjinal nazar deymesin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkfire45 -- 30 Ocak 2012; 1:05:19 >
    _____________________________
    Opel Astra 1.3 cdti Hb Sport 2012
    Skoda Octavia Elegance 2002
    Ford Taunus GTS 2.0 1993(emektar)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45

    93 taunus 2.0 gts 212.000 halen orjinal nazar deymesin...

    Alıntıları Göster
    Kullanıcıya göre değişir..Topuklu ayakkabı ile kadın kullanıyorsa 25.000 de bitirenler bile mevcut...Normali 150.000 Km. çok rahat gidiyor..Kullanıcı tecrübeli sürücü ise 250.000 km gidiyor..Kaynım Volvo S 40 kullanıyor.. 195.000 km de daha debriyaj balatası değişmedi...Sağlam..Ben COROLLa ile 101.000 Km deyim..Hiç bir sorun yok..Bir 150.000 km daha inş..başıma iş gelmezse .yaparım..KARDEŞİM FORD CONNECT KULLANIYOR.Şu an..350.000 Km de baskı balata orjinaldi Üç ay önce EKİM 2011 de FORD da yeniledi..>>> 345.000 Km demek... <<< Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 5 Şubat 2012; 22:04:07 >
    _____________________________
    HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

    NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Kullanıcıya göre değişir..Topuklu ayakkabı ile kadın kullanıyorsa 25.000 de bitirenler bile mevcut...Normali 150.000 Km. çok rahat gidiyor..Kullanıcı tecrübeli sürücü ise 250.000 km gidiyor..Kaynım Volvo S 40 kullanıyor.. 195.000 km de daha debriyaj balatası değişmedi...Sağlam..Ben COROLLa ile 101.000 Km deyim..Hiç bir sorun yok..Bir 150.000 km daha inş..başıma iş gelmezse .yaparım..KARDEŞİM FORD CONNECT KULLANIYOR.Şu an..350.000 Km de baskı balata orjinaldi Üç ay önce EKİM 2011 de FORD da yeniledi..>>> 345.000 Km demek... <<< Saygılarımla..

    Alıntıları Göster
    Araç 100bin'e geldi debriyaj , filtreler , yağ , balatalar vb. herşey orjinal

    Şaka bir yana debriyaj hiç değişmedi , zaten bakıma gittiği yok aracın şirkette kullanılıyor.

    Birgün elimizde patlayacak ama
    _____________________________


    Yıldız Teknik Üniversitesi
    İnşaat Mühendisi
    2013 Girişliler


    Lenovo Y500 SLI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogzhn_

    Araç 100bin'e geldi debriyaj , filtreler , yağ , balatalar vb. herşey orjinal

    Şaka bir yana debriyaj hiç değişmedi , zaten bakıma gittiği yok aracın şirkette kullanılıyor.

    Birgün elimizde patlayacak ama

    Alıntıları Göster
    89.000 kilometrede ama şu an bir sorun yok. Araç Megane 1 makyajlı. Hazır yeri gelmişken de sorayım. Fren pedalından ses geliyor yani tam kökleyince ses gelmiyor azcık bir şey basın böyle ince sesler geliyor. Sizce neden olabilir? Yağsızlıktan olabilir mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogzhn_

    Araç 100bin'e geldi debriyaj , filtreler , yağ , balatalar vb. herşey orjinal

    Şaka bir yana debriyaj hiç değişmedi , zaten bakıma gittiği yok aracın şirkette kullanılıyor.

    Birgün elimizde patlayacak ama

    Alıntıları Göster
    Önceki sahibi 135 binde değişmiş, şu an 250 binde ama zamanı yine gelmiş.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Önceki sahibi 135 binde değişmiş, şu an 250 binde ama zamanı yine gelmiş.

    Alıntıları Göster
    Peugeot 307 aracımın debriyajını 120.000km'de değiştirmiştik.
    Aslında problemi yoktu, ama hazır ağır bakıma girmişken o da aradan çıksın dedik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 30 Ocak 2012; 11:38:07 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.