Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2025 SORUNLARI (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.806
Cevap
73
Favori
806.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1998 Mercedes E240 bilgi ekranının sağ tarafı karanlık.Zor okunuyor.Bu sigortayla ilgili birşey midir yoksa ekranda mı sorun var?
  • ekranın arkasında, ekranı aydınlatan küçük ampuller vardır. bunlardan biri bozulunca o kısım karanlık gözükür. bunun sigorta ile alakası yoktur. o kısmı açıp, ampulü değiştirmek gerekir.
  • Selamunaleyküm Sitenin Yeni üyesiyim! Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim Çok güzel ve yararlı buldum siteyi. Benimde bir Problemim ve yardımlarınıza ihtiyacım var 97 model Tipo 1.4 S Düz Göstergeli Aracım var Aracımı çalıştırdıktan bir müddet sonra Devir Saati kendi kendine 10.000 ila 60/70/80 Devire kadar gidip geliyor bu esnada yani devir saati o durumda iken arac gaz yemiyor ve gaza bastıgım zamanda bi şarıltı geliyor Performancı düşüyor neden olabilir? Fiat Servise sordum Bujileri orginal Fiat Buji tak dene dediler olmazsa Sensörü değiş (her ne kadar aracımın 1.4 S yani injection suz dedimsede Sensör dediler) oda olmazsa İşi uzun servise gelmesi gerekir dediler. Bobini değiştirdim sıfır aldım yine aynını yaptım sizce ne yapmalıyım Aracımın bu durumu beni gerçekten üzüyor yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşkkürü borç bilirim.
  • Arkadaşlar insaf edin bulmuşsunuz bir Hakan Usta soruyorda soruyorsunuz. Varmı böyle bir usta Türkiye de ben hiç rastlamadım. Aracın markası ne olursa olsun siz soruyorsunuz soruyu hakan ustam garibim de tırmalayıp duruyor, zavallı. Arkadaşlar bir insan herşeyi bilemez. Ancak birçok şeyi biraz bilebilir. Siz bir tek şeyi en iyi bilene sorun bence.
  • Selamlar,

    2008 Model Polo 1.4 TDI aracım ile geçen hafta kartalkaya'ya gittim. Taktığım zincir lastiğe küçük geldi ve biraz gürültülü bir şekilde yolu tırmandım.
    Fakat şu an da aracın ABS ışığı yanıyor. Yaptığım testlere göre ABS kesinlikle devreye girmiyor.
    Lastik civarlarında herhangi bir darbe izi görmüyorum. ABS neden devre dışı kalmış olabilir.

    ne yapmakk lazımdır
  • Sn. Mgulec
    Bu site insanlar sorunlarına care bulsun diye herkes birbiri ile iç içe olsun diye kuruldu bu benim kişisel görüşümdür Bu bir, ikincisi Sn. Hakan ustam demekki gerçek ustaki herkes ondan akıl alıyor, ki gördüğüm kadarı ilede şikayetçi olan yok senden başka! Ayrıca aracımı birçok yere gösterdim ve sorunu çözemeyince internette aramaya karar verdim böyle güzel bir sitede buldum çözümümü Sn.Hakan ustam ile telefondada görüştüm ALLAH razı olsun bana yardımcı oldu.
    Şimdi yazdığın msjla burada sorununa çözüm arayan insanların daha fazla canını sıkma bence herşeye muhalefet olmak iyi değildir Sn.Mgulec.
  • Sn. İTALYAN AYGIRI

    Otomobil teknolojisi, "sen sor ben söyleyeyim." soru-cevap ortamında öğrenilmez. Sorunlara gerçekçi çözümler de üretilemez. Bir sorunun onlarca nedeni olabilir. Bu aynı doktor kullanmadan kulaktan dolma tavsiyelerle hastalığa çareler aramaya benzer. Her bir otomobil markasının milyonlarca dolarlık yatırımı AR-GE finansmanı vardır. Burada bazı sorulara çözüm üretiliyor bu çok iyi. Otomobil tekniğini çok iyi bilmeme rağmen Ben bile faydalandım. Ama öyle sorular var ki yazmışlar okuduk. Araçla bir kaç gün beraber olmadan çözülemez. Bir şey biliyoruz da söyledik. Ayrıca böyle bir sitenin kurulmuş olması beni de ziyadesiyle menun etti. Şikayetçi değilim. Araçlarınız en az sizin kadar değerlidir. İyi günler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mgulenc

    Arkadaşlar insaf edin bulmuşsunuz bir Hakan Usta soruyorda soruyorsunuz. Varmı böyle bir usta Türkiye de ben hiç rastlamadım. Aracın markası ne olursa olsun siz soruyorsunuz soruyu hakan ustam garibim de tırmalayıp duruyor, zavallı. Arkadaşlar bir insan herşeyi bilemez. Ancak birçok şeyi biraz bilebilir. Siz bir tek şeyi en iyi bilene sorun bence.




    ARADA KONUSALIM DOSTUM BENİ BİLEN BİLİR

    TEL: 0 536 949 13 16
    İŞ: 0 312 385 16 32
  • GÖTERGEYİ SÖKTÜR BÜYÜK BİR İHTİMALLE AMPULÜ PATLAMITIR.
    BUNLAR SIK KARŞILAŞILAN OLAYLAR.

    İYİ ÇALIŞMALAR...


    quote:

    Orjinalden alıntı: bilirkishi

    1998 Mercedes E240 bilgi ekranının sağ tarafı karanlık.Zor okunuyor.Bu sigortayla ilgili birşey midir yoksa ekranda mı sorun var?
  • İNAN SENİN SORUNUN TAM BENLİK...
    ÇÖZÜLEMEYEN SIKINTILI İŞLERİ SEVERİM.

    TEL:0 536 949 13 16



    quote:

    Orjinalden alıntı: İTALYAN AYGIRI

    Selamunaleyküm Sitenin Yeni üyesiyim! Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim Çok güzel ve yararlı buldum siteyi. Benimde bir Problemim ve yardımlarınıza ihtiyacım var 97 model Tipo 1.4 S Düz Göstergeli Aracım var Aracımı çalıştırdıktan bir müddet sonra Devir Saati kendi kendine 10.000 ila 60/70/80 Devire kadar gidip geliyor bu esnada yani devir saati o durumda iken arac gaz yemiyor ve gaza bastıgım zamanda bi şarıltı geliyor Performancı düşüyor neden olabilir? Fiat Servise sordum Bujileri orginal Fiat Buji tak dene dediler olmazsa Sensörü değiş (her ne kadar aracımın 1.4 S yani injection suz dedimsede Sensör dediler) oda olmazsa İşi uzun servise gelmesi gerekir dediler. Bobini değiştirdim sıfır aldım yine aynını yaptım sizce ne yapmalıyım Aracımın bu durumu beni gerçekten üzüyor yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşkkürü borç bilirim.




  • ÖN TEKERLEKLERDE BULUNAN ABS SENSÖR KABLOSU İÇİNDEN KOPMUŞTUR.
    CİHAZA BAĞLATTIR VE ARIZA KODUNU SÖYLE SANA ÇÖZÜM ÜRETEYİM.

    İYİ ÇALIŞMALAR...


    quote:

    Orjinalden alıntı: gungort

    Selamlar,

    2008 Model Polo 1.4 TDI aracım ile geçen hafta kartalkaya'ya gittim. Taktığım zincir lastiğe küçük geldi ve biraz gürültülü bir şekilde yolu tırmandım.
    Fakat şu an da aracın ABS ışığı yanıyor. Yaptığım testlere göre ABS kesinlikle devreye girmiyor.
    Lastik civarlarında herhangi bir darbe izi görmüyorum. ABS neden devre dışı kalmış olabilir.

    ne yapmakk lazımdır
  • Arkadaşlar ben nihayet uzun çabalarım ve teknik eleman olmanın verdiği tecrübe ile sonuca ulaştım.Benim arabanın sorunlarını önceki mesajımda belirtmiştim.Arkadaşlar Arabamdaki sorun 1.gözün çalışmamasından kaynaklanıyormuş.Subap yatakları yapıldı,subaplar yenilendi.Zaten ben yaptığım araştırmalardan bu soruna ulaşmıştım.sadece ustaya subapları sök ve bak dedim.Tahminlerim doğru çıkmış ve boşyere gereksiz masraflardan kurtulmuş oldum.Benzinde çalışması normale geldiği için gittim voltran bayiine.2adet enjektörüm sorunlu çıktı ve garanti kapsamında olduğu için değiştirdiler.Ve güzel bir ayar verdiler dizüstü ile şu an ne trafik lambalarında sönüyor,nede rölantide düzensizlik var.Yalnız benzin enjektörlerini temizletmem gerek.Bazen ufak tefek sorun yapıyor.Arkadaşlara tavsiyem sıralı taktırmadan önce kesinlikle arabanın benzinde çok düzenli çalışıyor olması lazım.Yani bence LPG taktırmadan önce Bujilerin,Ateşleme kablolarının,Subap ayarının,yağ,Filitre değişiminin yapılıp çok iyi bir petrolden kaliteli bir benzin alınıp gidilmesini hatta benzinin en az yarım depo olmasını ve yine gitmeden test cihazına bağlatıp sensörlerin çalışırlığını kontrol ettirmelerini ben şiddetle tavsiye ediyorum.Çünkü ben bu konuya yaklaşık 9 ayımı verdim ve bu sonuca ulaştım.Arabama bunları ilk başta yapsaydım şimdi kesinlikle sorun yaşamamış olurdum.Sizlere yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.........



    quote:

    Orjinalden alıntı: psrmtake2

    Sayın Hakan usta ben bu forma yeni üye oldum,Elektrik-Elektronik teknisyeni olarak bir fabrikada çalışıyorum.Hakan usta bir söz vardır."Bir işi bir bilene soracaksın" Hakan usta benim Tempra 97 model MPİ motor arabamda bir sorun var,ve hala işin içinden çıkamadık.Sorunum şu; Arabama 10/10/2006 yılında sıralı tüp taktırdım.Arabanın gücü benzine göre yaklaşık %50 arttı adeta canavar gibi olmuştu.Hatta arabayı kullanan arkadaşlar yahu bu arabanın benzinde daha iyi çalışması lazım değil mi dediler.Yani anlayacağın araba lpg de çok daha iyi çalışıyordu.Fakat arabada zamanla sabahları benzinde geç çalışma,çiğ benzin kokusu çalıştıktan sonra benzinde iken motorda tekleme,gaz yememe,Benzinle ilk hareket esnasında kalkmama gibi sorunlar oluştu.LPG takılan yere gittim ve bana bu araba benzinde dengesiz çalışıyor.Bu benzinde çalışma problemini hallet öyle gel ve LPG ecusuna yeni bir ayar çekelim dediler.Ben Sırasıyla Ateşleme bobini,Bujileri değiştirdim ve Benzin pompasını bir manometre ile ölçtüm.(3,2Bar),Subap ayarı yaptırdım sorun devam etti.Bana ateşleme kablolarının yapacağını söylediler.Araba şu an Motora ani bir gaz verildiğinde(Hareket etmeden)Motor bu gazı sarsıntılı bir şekilde ve gecikmeli olarak yansıtıyor.Özellikle sarsıntı ve tekleme benzinde çok daha rahat hissediliyor.Araba hareket halinde iken LPG den benzine geçtiğimde arabanın aniden gaz yemesi değişiyor ve araba yığılarak gidiyor. Yaptığım araştırmalarda şu sebeplerden bahsediliyor.1-Ateşleme kablosu(Peki LPG de niye benzine göre daha iyi çalışıyor.)2-Lambda sensörü (Bu sensör motor soğukken ilk çalıştırmada devreye giriyormu)3-Hava emiş kanalı sıcaklık sensörü 4-Yakıt deposundaki benzin oktanı veya düşük seviyede benzin bulundurma yada benzinin beklerken reçineleşmesi Lütfen bu konuda yardımcı olursanız memnun olurum.Özetle Araba her iki yakıtta sarsıntılı çalışıyor.fakat benzinde bu çok daha bariz şekilde hissediliyor,ve yine benzinde hareket güçlüğü ve yığılma oluşuyor.Yakıtıda her ikisinde fazla yakıyor.Lpg de 400-1200 arası gezinme ve hatta stop etmede yapıyor.(ani duruşlarda lpg de stop ediyor,Benzinde rölanti değişmiyor sabit 800 devirde kalıyor)Yüksek devirde lpg de hiç bir devir gezinmesi yapmıyor.




  • meraba Hakan Usta benim 2004 model renault megene HB aracım var tüplü araç normal seyrederken araç bilgisayarı kelebek kutusunu kontrol et yazıyor araç 2000 devir üzerine çıkmıyor aracı stop edip çalıştırınca sorun düzeliyor 3 ayrı servise gittim aracın tüpünden olduğunu söyleyip tüpü söktüler yine aynı sorun oldu sonra katalitik konvektörden olur dediler bide yakıt pompası yapabilir dediler benim 1. sorum katalitik konvektörü söktürsem hiç taktırmasam sorun olur mu? 2. Aracımın sorunu elektrinonik olabilirmi çünkü sağ arka cam kendi kendine bazen açılıyor 3. sorum yakıt pompası arızaları böyle bir soruna yol açar mı teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi att105 -- 19 Mart 2008; 10:00:28 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: att105

    meraba Hakan Usta benim 2004 model renault megene HB aracım var tüplü araç normal seyrederken araç bilgisayarı kelebek kutusunu kontrol et yazıyor araç 2000 devir üzerine çıkmıyor aracı stop edip çalıştırınca sorun düzeliyor 3 ayrı servise gittim aracın tüpünden olduğunu söyleyip tüpü söktüler yine aynı sorun oldu sonra katalitik konvektörden olur dediler bide yakıt pompası yapabilir dediler benim 1. sorum katalitik konvektörü söktürsem hiç taktırmasam sorun olur mu? 2. Aracımın sorunu elektrinonik olabilirmi çünkü sağ arka cam kendi kendine bazen açılıyor 3. sorum yakıt pompası arızaları böyle bir soruna yol açar mı teşekkürler.






    Arkadaşım senin sorunun tüplü araca binmen bence. Neden taktırılır şu tüp naleti bilmem.




  • En GÜZELİ, Dizeli
  • Lütfen Yardım edin. HAKAN USTA İMMOBİLİSER
    1.sorun malasef 98 model 1,6 megane coupe aracım var. Sorun yaşamaktan sıkıldım artık. Şimdide immobiliser ile ilgili bir sorun yaşıyorum. pili zayıf olan kumandanın pilini değiştirdim artık Aracımın uzaktan kumanda anahtarı kapıları açmıyor. bu araçta kapıları kumandadan açmayınca marş basıyor fakat çalışmıyor ateşlemeyi kesiyor. aracım 2 gündür iş yerimde yatıyor. servisi aradım çekmemiz lazım diyor. BELKİDE BEYİNİ değiştirmemiz gerekebilir diyor oda sanırım 2000 ytl gibi bir rakam galiba. formdada okuduğum üzre bu arıza büyük ihtimal anahtarın kodunun silinmesi anahtar kodunu merkezi kilit butonundan girebiliyormuşuz. fakat bununda nasıl yapıldığını bilmiyorum HAKAN USTA bunun nasıl yapıldığını biliyorsanız anlatabilirmisiniz yada bilen arkadaşlar lütfen yardım edin.
    2.sorum aracın gösterge panelindede ecu ikazı yanıp sönüyor buda aracın kendi kendine korumaya aldığının işaretimidir.




  • merhabalar. benimde megane coupe 1,6 98 model bir arcım var. bende kontak anahtarımla immobiliseri devre dışı bırakamıyorum şu kodu nasıl girildiğini bana anlatabilirmisiniz. servisten kilit kodunu zor bela aldık. ama nasıl girildiğini bilmiyorum. lütfen yardım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mgulenc


    quote:

    Orjinalden alıntı: att105

    meraba Hakan Usta benim 2004 model renault megene HB aracım var tüplü araç normal seyrederken araç bilgisayarı kelebek kutusunu kontrol et yazıyor araç 2000 devir üzerine çıkmıyor aracı stop edip çalıştırınca sorun düzeliyor 3 ayrı servise gittim aracın tüpünden olduğunu söyleyip tüpü söktüler yine aynı sorun oldu sonra katalitik konvektörden olur dediler bide yakıt pompası yapabilir dediler benim 1. sorum katalitik konvektörü söktürsem hiç taktırmasam sorun olur mu? 2. Aracımın sorunu elektrinonik olabilirmi çünkü sağ arka cam kendi kendine bazen açılıyor 3. sorum yakıt pompası arızaları böyle bir soruna yol açar mı teşekkürler.






    Arkadaşım senin sorunun tüplü araca binmen bence. Neden taktırılır şu tüp naleti bilmem.


    merhaba belittiğim sorunlardan dolayı gitmediğim tamirci kalmadı kelebek kutusunu değiştiler tüpü söktüler bobinleri değiştiler tesisatı söktüler en son beyini değiştiler ama araba hala düzelmedi. Arkadaşlar sorunun nerde olduğu konusunda lütfen yardımcı olurmusunuz.




  • 97' Laguna RXE 2.0 115 HP aracım var.(Zavolli marka sıralı gazlı)

    arabayı çalıştırdıktan yaklaşık 1 km sonra göstergelerin hepsi gidip gelmeye başlıyor, yaklaşık 5 km. sonra göstergeler tamamen gidiyor. Bi 15 km daha gittikten sonra tekrar gelip gitmeye başlıyor,bu şekilde 5 km. daha gidince göstergeler yerine geliyor.

    Problem ne olabilir acaba ?ankara'da yaklaşık 4 tane USTA ya gösterdim ama sonuç alamadım.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • çok teşekkür ederim kod girişini öğrettiğiniz için saygılar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cengizseker

    hakan usta hayırlı akşamlar
    98 model megane 1.6 rte aracım var ve kontak anahtarını kaybettim yedek anahtarın da immobilizeri açma özelliği bozuk. servisin verdiği şifre ile manuel olarak kodlayarak çalıştırabiliyorum arabayı. servis biraz yüksekçe bir fiyat çekti. (300-350 ytl civarı) bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz? şimdiden teşekkürler. vesselam..

  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.