Şimdi Ara

Araç önerisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • volkjn kullanıcısına yanıt
    Evet haklisiniz aslinda biraz sans kismet isi ama en azindan dusunmeden binmek istiyorum golf 5 binerken aklim sansimanda surekli artik kafayi yedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benzinli toyotalar cvt olması gerek, auris alınabilir. plase egea.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auris te cvt, i20 de ise tork konvertörlü tam otomatik şanzıman var. ikiside pek sorun çıkartmaz, yakıtları bi tık fazladır zaten hafta sonu bineceğim diyorsunuz sanırım o sizin için pek problem olmaz
  • PlusEx kullanıcısına yanıt
    Sizin golfünüzde dsg olmayan tam otomatik(tiptronik adında) oldukça sorunsuz bir şanzıman bulunmakta ki?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UmutBG U kullanıcısına yanıt
    Evet ama 114 binde artik hafiften vites gecislerinde ozellikle 2-3 geciste vuruntular basladi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PlusEx kullanıcısına yanıt
    Hadi ya, çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam ben de sizin gibi bir arayıştayım ve auris 1.6 multidrive s alma niyetindeyim ancak makyajlı kasa(2015 ve üstü) çok daha iyi gibi. Sadece görüntü olarak değil araştırmama göre yalıtım, malzeme kalitesi, süspansiyon vs birçok artısı var. Ancak makyajlı kasalar maalesef 140-150 bin civarında, daha aşağı bulmak biraz zor gibi. Bende clio 4 1.5dci var çok az yakıyor ancak kullanımım sakin ve aracı az kullanıyorum. Auris çok yakıyor açıkçası ama araç kullanımım pek sık olmadığı için kararım auris almak yönünde olacak gibi, ancak fiyatından ötürü biraz meseleyi erteledim. 2013 sonrası Aurisler CVT şanzımana sahip ve pek şikayeti olan neredeyse yok, sorunsuz bir şanzıman. Ancak dizel otomatiklerde M/M şanzıman var, dizel motor elbet az yakıyor ama bu şanzımandan uzak durmakta fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyvahfilvar -- 8 Temmuz 2020; 21:42:22 >
  • eyvahfilvar kullanıcısına yanıt
    Dizel otomatik toyotalarda teknik bir problem yok. Tek kavrama olması sebebiyle geçiş hissiyatı oluşuyor, o da geçiş yumuşaklığı konusunda çok hassas olanlar dışında problem değil. Kendimde tam otomatik (eat6) araç var, babamın dizel otomatik corollaya geçtiğimde dik yokuşlar hariç hiç rahatsızlık hissetmiyorum. Dik yokuşta da manuele alınca sıfır sorun (otomatikte de gidiyor ama geçişlerde biraz sarsıyor kararsız kalırsa)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Dizel otomatik toyotalarda teknik bir problem yok. Tek kavrama olması sebebiyle geçiş hissiyatı oluşuyor, o da geçiş yumuşaklığı konusunda çok hassas olanlar dışında problem değil. Kendimde tam otomatik (eat6) araç var, babamın dizel otomatik corollaya geçtiğimde dik yokuşlar hariç hiç rahatsızlık hissetmiyorum. Dik yokuşta da manuele alınca sıfır sorun (otomatikte de gidiyor ama geçişlerde biraz sarsıyor kararsız kalırsa)
    doğrudur hocam, ben dizel otomatik kullanmadım açıkçası ancak araştırdığım kadarıyla çok şikayete denk geldim. ben pek sık araç kullanan biri değilim haftada 1-2 gün ancak kullanıyorum, bu yüzden araçta sorunlarla uğraşmaktan da çekiniyorum, içimde bir en sorunsuz arayışı var bir de bu kadar az yakan bir araçtan bu kadar çok yaktığı söylenen bir araca geçmek biraz farklı olacak gibi ancak heralde az kullandığımdan ötürü pek yakıt masrafı olmaz diye düşünüyorum




  • Dizel otomatik toyotalarda yağ yakma/eksiltme problemi oluyor. Ben genel olarak dizel mıtorda başarısız buluyorum toyotayı ve hibrite bu kadar önem vermelerinin de ana sebeplerinden biri olabileceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.