o zaman girdiğiniz bilgiler yanlış ya da dosya açılmamış. |
Araç Değer Kaybı | Ana Konu (7. sayfa)
-
-
Hocam zaten neredeyse sadece e devlet doğrulaması yaptım başka bir şey yapamadım. Aslında bugün tekrar deneyecektim ama bugün arayıp gerek yok bekleyin deyince karşıdaki ben de duruyorum şimdi. Yanlış mı yapıyorum yoksa onlar atar mı bilemiyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: huzyin67Eksperi atadım dün. Eksperin cep telefon numarası çıktı işlemin sonunda. Aradım sigorta şirketinden evrak istedik bekliyoruz. 3 gün içinde belli olur dedi. Bu aşamada yapılacak bir şey var mı hocam? Beklemeye mi geçeceğiz?
bekleyeceğiz. ama her gün takip edin değer düşük gelirse itiraz edip ikinci kez eksper atamak isterseniz süreyi kaçırmayın.
ama az çok aynı tutar çıkacak ekspere sorabilirsiniz
-
tahkime ikinici kez eksper başvurusu yaptıktan sonra mı başvuru yapıyoruz? Ayrıca bu hesaplanan miktarı sbm den mi takip ediyoruz anlık?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 7 Kasım 2023; 11:14:19 > -
Benim için mi hocam? -
Arkadaşlar kasko veya sigortayı enuyguncomdan yaptıranlar enuygunu arayıp durumu anlatınca yardımcı oluyorlar bizim yerimize eksper ataması falan yapıyorlar vekalet almıyorlar tek kazançları onlardan kasko sigorta yapmaya devam etmemiz. Ben bugün arayıp istedikleri birkaç şeyi yolladım 15 iş günü içinde para gelir dediler. -
SBM den ekspertiz ataması yaptıktan sonra Allianz dan bugün SMS geldi. Link vermişler. Değer kaybı ekspertiz raporunu yükleyin diye bir link gelmiş. Ekspertiz firmasını aradım. Size SMS gelmemesi gerekiyordu dedi. Sonra siz SBM den atama yaptığınız için olmuş olabilir dedi. Sonra araç kaza fotolarına baktı. Tertemiz araca bu araç daha önce macunluymuş demeye başladı. Darbe kısmında macun lekesi var dedi. Karşı araç jeep ti ve koruma demiri vardı.:) Fotoyu da buraya ekleyeyim. Komedi gibi işler. :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: huzyin67tahkime ikinici kez eksper başvurusu yaptıktan sonra mı başvuru yapıyoruz? Ayrıca bu hesaplanan miktarı sbm den mi takip ediyoruz anlık?
başvurunuzla eksper atanınca sbm den mailinize şifre geliyor olmalı
ilk tutar tatmin etmezse ikinci eksperi atayın belki tutar yükselebilir
-
nasıl bir hata veriyor?
5. aşamaya gelmeniz lazım bilgileri doldurarak
altta ARA seçeneği var
ilk yaparken benim de gözümden kaçmıştı
-
Yarın bir daha deneyeyim hocam. Her ne kadar sigorta şirketi sizin yapmanıza gerek yok dese de. Bilemedim ne yapacağımı. -
sbm den gelen şifre ile başvuru bilgilerimi görebiliyorum. eksperi aradım. 14 saatimiz var. hesaplayıp raporu kendilerine göndereceğiz dedi. sigorta şirketinden öğrenebilirsiniz dedi. itirazı yine sbm üzerinden yapıyoruz sanırım? ayrıca tahkim e de başvurmayı düşünüyorum.
edit: şimdi SMS geldi 53 bin tl lik opel corsa 2013 model 1.3 95 hp dizel araç hasarı vardı 19 bin tl lik değer kaybı hesaplanmış. itiraz ettikten sonra mı tahkim e başvuru yapacağım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 8 Kasım 2023; 13:47:57 > -
Alıntı
metni:Sigorta kuruluşunun başvurunuza cevaben gönderdiği nihai yazı talebinizi karşılamadıysa veya sigorta kuruluşundan 15 iş günü (Trafik Sigortasında 15 gün) içinde yazılı bir cevap alamadıysanız, kuruluştan aldığınız cevabi yazı (sigorta kuruluşu size cevap vermediyse sigorta kuruluşuna başvuruda bulunduğunuzu kanıtlayan belgeler) ve iddianızın ispatına yarayacak diğer belgelerle birlikte Komisyona başvurabilirsiniz. itiraz edip ikinci bir eksper atayabilirsiniz. onun belirlediği tutar daha yüksek çıkabilir.
tahkim için bir miktar harç ödeniyor sanırım. önce ikinci eksperi atamak daha mantıklı gibi.
tahkime başvurulduğunda değer kaybını nasıl belirliyor bilemiyorum. eksper bu konuda bilgi verebilir
-
Hasar bilgileri ile kayıt bulunamadı. Lütfen, sigorta şirketiniz veya acentenizle iletişime geçiniz.
Şeklinde yazıyor hocam. -
Sbm den atanan eksperler kasko değeri üzerinden hesaplıyormuş. Tahkim ise güncel piyasa değeri üzerinden yapıyormuş. Tahkim in daha fazla hesaplayacagı kesin gibi. İtiraz etsem bile çok yakın bir değer hesaplanıyormus. Bunun için para yattıktan sonra direkt tahkim e itiraz edeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 8 Kasım 2023; 23:41:45 > -
bilemiyorum hocam. sbmnin müşteri hizmetleri ile bir görüşün isterseinz. benim fatura kesilip işlem tamamlandığında direkt olarak ilerlemişti başvurum.
sigortanızın web sitesinde hasar sorgulama yaptınız mı? dosya kapanmış mı?
-
umarım fiyat yükselir.
bizi de bilgilendirin süreçle ilgili
-
quote:
Orijinalden alıntı: maligezginumarım fiyat yükselir.
bizi de bilgilendirin süreçle ilgili
sonucu buraya yazacağım.
-
Eksper değer kaybı raporu ile ilgili sms geldi. Bu raporu nasıl temin edecez? Mail mi atmam lazım sbm.org tan talep falan mı yapılıyor?
Edit: Karsi tarafın sigortasını aradım, dedim böyle böyle eksper bir rakam verdi. Ben bu rakamın raporuna ulaşmak istiyorum. Sigorta dediki onu siz sbm den atamissinizdir, biz kendimiz atayacaz o karar verecek. Öyle şey mi olur falan dedim bende. Bizi ilgilendirmez diyor o rakam. Ben daha önce böyle belirsiz bir sistem görmedim. Avukata versem daha iyidi sanki?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOMANDO ASTEĞMEN -- 10 Kasım 2023; 20:59:0 > -
Geçen hafta ben de dosya açtırdım, ertesi gün sigorta şirketi eksperi kendisi atadı. Ancak rapor hala düzenlenmedi, eksik evrak bekleniyor diyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X