Şimdi Ara

Arabada Hi-Fi olur mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arabada hi-fi olmucağını eminimki herkez biliyordur çünkü hi-fi nin doğasına aykırı
    hi-fi de dengeli bir ses elde etmek için cihazların konumları dinleyicinin konumu çok önemlidir en ufak bir hata tüm dengeleri bozar araçta bu dengeyi nasıl sağlayabilirsinki bu amaç için üretilmiş iyi sistemler var biraz uğraşılırsa yakın bir ses elde edilebilir ama buna asla hi-fi diyemeyiz..
    sonuç olarak arabada kesinlikle hi-fi olmaz..
    _____________________________
    *marantz pm 7001 *marantz cd4000 *wharfedale xarus 4000
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dax

    arabada hi-fi olmucağını eminimki herkez biliyordur çünkü hi-fi nin doğasına aykırı
    hi-fi de dengeli bir ses elde etmek için cihazların konumları dinleyicinin konumu çok önemlidir en ufak bir hata tüm dengeleri bozar araçta bu dengeyi nasıl sağlayabilirsinki bu amaç için üretilmiş iyi sistemler var biraz uğraşılırsa yakın bir ses elde edilebilir ama buna asla hi-fi diyemeyiz..
    sonuç olarak arabada kesinlikle hi-fi olmaz..

    beni anlayan birisi daha..
    _____________________________




  • Arabada hifi olmaz.

    Ortam akustigi, hacim kucuklugu, sac kapı cam vs ekipmanların titresimi, motor ve elektriksel bazlı parazit ve gurultuler, dinleme pozisyonu, ideal yankı suresinin olmayısı gibi daha bir cok ayrıntılar hifi ye engeldir.
    Hifi ve hiend de amac canlı muzik performansına ulasmaktır. Abartı bas,tiz,suslu sesler le isi olmaz.
    Dogal ve gercek enstruman sesleri nasılsa aynısını size aksettiren urunlerdir. Bu dogallıga ne kadar yaklasılırsa cihazın fiyatıda o oranda artar. Oto sistemlerinde bu tip seylerle ugrasılmaz. Ugrasılsada otomobilin dezavantajları engel olur, cabaları bosa cıkarır. Lux otomobiller konusunda uzman firmalarla (bose,infinity,mbquart vs) anlasarak akustik durumuna gore o araca uygun ekipmanla ses sistemi yapılır.
    Boylece en verimli sistem kurumus olur. Ama ne kadar verimli olsada 40-50 metrekare akustik duzenlemeleri yapılmıs, gurultuden arındırılmıs bir odada hiend sistemlerle dinlenen muzigin yanına yaklasamaz tabiki.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ikarahal

    Arabada hifi olmaz.

    Ortam akustigi, hacim kucuklugu, sac kapı cam vs ekipmanların titresimi, motor ve elektriksel bazlı parazit ve gurultuler, dinleme pozisyonu, ideal yankı suresinin olmayısı gibi daha bir cok ayrıntılar hifi ye engeldir.
    Hifi ve hiend de amac canlı muzik performansına ulasmaktır. Abartı bas,tiz,suslu sesler le isi olmaz.
    Dogal ve gercek enstruman sesleri nasılsa aynısını size aksettiren urunlerdir. Bu dogallıga ne kadar yaklasılırsa cihazın fiyatıda o oranda artar. Oto sistemlerinde bu tip seylerle ugrasılmaz. Ugrasılsada otomobilin dezavantajları engel olur, cabaları bosa cıkarır. Lux otomobiller konusunda uzman firmalarla (bose,infinity,mbquart vs) anlasarak akustik durumuna gore o araca uygun ekipmanla ses sistemi yapılır.
    Boylece en verimli sistem kurumus olur. Ama ne kadar verimli olsada 40-50 metrekare akustik duzenlemeleri yapılmıs, gurultuden arındırılmıs bir odada hiend sistemlerle dinlenen muzigin yanına yaklasamaz tabiki.


    Her zaman derimki odyofiller bu işi bilir , Müzik stereo sistemlerde dinlenir..
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.