Şimdi Ara

Araba yerine motosiklet ekonomik olur mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt

    Sigortasız bir 50cc motor kırmızıda geçip bizim araca çarptı, biz aracı kaskodan yaptırdık. Sonrasında irtibat kurmadık fakat servisten çıkan fatura komple kendisine yansımıştır, sonrasında biz değer kaybı istemedik fakat istesek onu da ödemesi gerekecekti.

  • Mythology kullanıcısına yanıt

    ben binmiyorum yönetmelik öyle diyor


    keza orjinali 50kmsa geçmeyen 2 tekerlekli bi araç ile en fazla kendinize zarar verirsiniz


    bir araca çarparak inanılmaz hasarlar açılabileceğini sanmıyorum.

  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt

    Yönetmelikte sadece sigorta zorunluluğu bulunmuyor sadece. Ama isteyen zorunlu trafik sigortası yaptırabiliyor.

    Sürücü+motor ile birlikte 150 kilo ağırlığındaki bir kütle 50 km hızla bir araca vurduğunda oldukça hasara yol açabilir. Veya dikkat etmeden şerit değiştirdiniz, tali yoldan ana yola fırladınız diyelim. Kendi şeridinde seyir halinde olan araç sürücüsü size çarpmamak adına manevra yapıp başka bir araca, bir ağaca, kaldırıma çarpabilir. Bu durumda hasar almamanıza rağmen suçlu yine siz olursunuz. Yetkili serviste B segmenti bir aracın kapı ve değişim fiyatlarını inceleyin isterseniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuş Kafası kullanıcısına yanıt

    Sıfır fiyatları baya uçtu. 2. el piyasası olan, elden çabuk çıkarabileceğin Salcano NG serilerine bakmanı tavsiye ederim.


    Örnek ilan bırakıyorum, alakam yok.

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-spor-bisiklet-salcano-ng-450-26-jant-24-vites-1350-tl-1005293946/detay




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savunmadım Çıkar Göster -- 7 Mart 2022; 12:22:24 >
  • 200 cc 25 beygir hint malı motorum şehir içi 100 km/4 lt benzin tüketiyor. güncel fiyatlarla 80 kr falan.

    1.2 16v 80 beygir palio lpg'de 100 km/10 lt lpg tüketiyor. o da güncel fiyatlarla 1 tl falan.

    parça ve bakım maliyetleri motorumun daha yüksek.

  • Alırsam parçalanana kadar binerim hocam. Benden sonra çocuklar hatta torunlar bile biner yani.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Motor o kadar da ekonomik değil. 3000-4000 km'de bir yağ değişimi ve bakım, 2-3 yılda bir akü değişimi, 4000-5000 km'de bir lastik değişimi küçük motorların handikapları, sigortaları da ucuz değil arabayla yarışır durumda.


    Kendi 125 cc su soğutmalı scooter'ımdan örnek vereyim.

    Akü ortalama 2 yıl gidiyor. Yeni bir AGM akü 650 TL Yuasa, BS, Varta

    Lastik: Ben azami güvenlik için 3000-4000 km'de bir değiştiriyorum. Michelin city grip veya Pirelli 2 lastik 1700-1800 TL Mecburen en iyisini alıyorsunuz çünkü naylon takviyeli lastikler kayıyor.

    Yağ 3000 km'de bir değişiyor. Motul 5w-40 scooter power 1 lt 140 TL. Bakım 250 TL.

    Sigorta: 500-800 TL


    Ekonomi için en iyisi bir elektrikli bisiklet ya da en fazla 50 cc yarı-otomatik cub.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Torlak Kemal -- 7 Mart 2022; 20:36:37 >
  • Az yakar fakat ilk etapta ekonomik görünsede ekipman ,bakım ,güvenlik işin içine gelince optimum seçenek olmaktan çıkıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.