Şimdi Ara

araba hep istop edio!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sordum neden diye.. biri bakım yaptır geçer dedi.. biride wolfu yanmış onu değiştir 350 milyona dedii... ne yapmam gerekio



  • aracını marka ve modelini,problemin ne olduğunu ne zamanlar stop ettiğini daha detaylı anlatırsan daha kesin birşeyler söyleyebilirim
    ama genel olarak;
    oksijen sensörü arızalandığında rölanti bozukluğu ve stop etme görülür.
    normal seyir halinde stop ediyorsa benzin pompasında arıza olabilir.
    onun dışında benzin kalitesizdir,içinde yabancı maddeler vardır(su gibi) yine stop eder.
    motorda ciddi çekiş düşüşü, düzensiz rolanti ve stop etme oluyorsa silindirlerin bir veya birkaçı yanmış olabilir.
    elektronik bi problem olabilir,yazılımsal bi hata olabilir...
    yani, birsürü olasılık var,bunlar sadece birkaçı
  • Belki havaların ısınması etki edebilir yaz bakımı yaptır ayrıca prodrive cok güzel saymış ek olarak daha yeni başıma geldi buji kabloları sorunlu olabilir pis benzin almışın gibi istop ediyo araba.
  • arabam peugeout 306 1994 model! araba boştayken duruom.. sönüyo sönmemesi gerekio.. bu bir ikincisi mesela araba önümdeya durmuşum 1.vitesteyim.. tam yavaşlıom ama ayağım debriyajda..
    yine duruo.. gaz kesildimi istop edio. ilk çalıştırdığımda .
  • Karbüratör memesi tıkanmış.
    İki buji kablosunu söküp ters bağla (1. kabloyu 2. bujiye tak). Motoru çalıştır. Silindirlerdeki basınç karbüratöre ulaşıp pisliği söküp atacaktır.
    Ya da yokuş aşağı giderken vites küçült, motor kompresyona geçsin, gene basınç ile pislik sökülebilir (bazen)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eozbek

    Karbüratör memesi tıkanmış.
    İki buji kablosunu söküp ters bağla (1. kabloyu 2. bujiye tak). Motoru çalıştır. Silindirlerdeki basınç karbüratöre ulaşıp pisliği söküp atacaktır.
    Ya da yokuş aşağı giderken vites küçült, motor kompresyona geçsin, gene basınç ile pislik sökülebilir (bazen)


    silindirlerin çalışma sırası eğer 1-3 ve 2-4 ise yani 1. ve 3. silindir aynı yönde hareket ediyorsa,ki öyle olması gerekir senin önerdiğin yöntemle ilk 2 silindirde de bujiler sıkıştırma anında değil egzost gazını tahliye zamanında ateşleme yapacaktır,yani kısacası yanlış zamanda bujiler kıvılcım üreteceği için ilk 2 silindirde de ateşleme olmayacaktır ve silindirler boşa döneceği için de ciddi bir güç kaybı söz konusu olacaktır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sebastian88

    arabam peugeout 306 1994 model! araba boştayken duruom.. sönüyo sönmemesi gerekio.. bu bir ikincisi mesela araba önümdeya durmuşum 1.vitesteyim.. tam yavaşlıom ama ayağım debriyajda..
    yine duruo.. gaz kesildimi istop edio. ilk çalıştırdığımda .

    açıkcası arkadaşım ben pek bişi anlamadım anlattığından.daha açık bir dil kullanarak tekrar yazarsan birkaç tahminde bulunabilirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eozbek

    Karbüratör memesi tıkanmış.
    İki buji kablosunu söküp ters bağla (1. kabloyu 2. bujiye tak). Motoru çalıştır. Silindirlerdeki basınç karbüratöre ulaşıp pisliği söküp atacaktır.
    Ya da yokuş aşağı giderken vites küçült, motor kompresyona geçsin, gene basınç ile pislik sökülebilir (bazen)

    Bunu pek tavsiye etmem çünkü araba elektronik ateşlemedir muhtemelen ve arıza yaptırabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.