Şimdi Ara

araba alçaltma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
14.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • honda ile ilgili topige bu konunun aynısını açtım ama 0 yanıt aldım arkadaşlar lütfen yardım;bilmeden yada kafamda bir fikir belirmeden bir şeyler yapmanın yalnış olacagını düşünüyorum.3 etapta arabada degişiklik düşünüyorum;
    a)araba indirme 60-100 mm
    b)tavan,bagaj spoiler,önarka tampon ek ve marşpiyel
    c)çelik jant ve ince yanaklı lastik(bu konuyuda sonra danışacağım).

    forum ve internetten araştırdım ama kafamda somut bir şey belirmedi.
    arabayı alçaltma esnasında;
    1.yaylar mı?
    2.amortisor mü?
    3.hepsi mi? eger hepsiyse avantajı nedir?

    overcoil ve koni spor (sarı) amortisörler in baya övgüyle söz edildigini gördüm.yükseklikte ayarlanabiliyormuş.kullanan yada bilen arkadaşlar lütfen yardım.arabanın altındaki boşluk beni sinir ediyor.
    araba honda euro civic.

    tesekurler.







  • Arabayı alçaltmak iyi birşey değil. yol tutuşu orjinalliği bitiyor. Tabi bu benim görüşüm Arkadaşım 2004 te aldığı pejo 206 sını alçaltmıştı 8 ay sonra sattı. 2 ay sonrada gene pejo 206 aldı. Ama bu sefer alçaltmayı hiç düşünmüyor....
  • 60-100 mm baya büyük rakam. Araba at arabası gibi olur. Bence max 30 mm alçalt veya hiç elleme.
  • 60-100 mm cok fazla bi deger eger bu $ekilde alcaltmayı dü$ünüyosan bence

    amortisorlerede el at ama benim sana tawsiyem iilakide alcaltacam diosan 35 mm yi gecme

    derim sana gerisi sana kalmı$
  • yay alıcaksan Eicbah al en kalitelisidir arabamda vr hala kullanıyorum turkıye şartlarına göre en iyisidir eger 6ve 7 dha fazla indirmek istiosan coilover al biri 300 se biri 700 flndır amartisöt kitidir yay ve amartisör beraberdir bunda bundada koniyi tavsiye ederim avantajına gelince amartisör degıstırırsen araban 10 numara yol tutar carting arabası gibi olur ama yayda cok cok iyi tutmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warlordz1984 -- 3 Ekim 2006; 15:59:20 >
  • multijet arkadaşım
    arabanın yerden yüksekliğini azaltarak(yay kesme hariç zaten onu düşünmüyorum) yol tutusunda önemli artılar elde ediliyor diyo biliyorum hatta spor amortisorlerin olayı daha da koparıyor.

    g0xe;
    peki neden 30 -35 mm geçme diyorsunuz? bu rakam beni tatmin etmiyor 3 santim için ne bileyim bir sürü iş yapacaz.
  • konilere internetten bakmıştım .bu 700 ytl lik amortisör kiti tane mi?yani 4 * 700 mü? yoksa 2cift *700 mü?
    ve bu amortisörler her arabaya uyar mı?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 100mm alçartırsan tekerlekler dönebilecek mi?
  • ya kürkiya şartlarında helei istanbul şartlarında 4 mm den fazlası arabaya zarar vereceğini görebilecek kadar göz olmalı insanda zevkler ve renkler tartışılmaz ama 4 deb sonrası hemde kötü közüküyo sanki arabanın içine girmiş lastikler gibi sen bilirsin sana tavsiyen 4mm veya 5mm
  • abi 5mm 0,05 cm değil mi ne gibi zararı olcak ki hiç indirme daha ii

    30 mm de 0,3 cm değilmi ee ne gibi bi zararı olabilir ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: duman@@

    abi 5mm 0,05 cm değil mi ne gibi zararı olcak ki hiç indirme daha ii

    30 mm de 0,3 cm değilmi ee ne gibi bi zararı olabilir ki



    5mm=0.5 cm

    30=3 cm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: duman@@

    abi 5mm 0,05 cm değil mi ne gibi zararı olcak ki hiç indirme daha ii

    30 mm de 0,3 cm değilmi ee ne gibi bi zararı olabilir ki


  • sevgili duman

    hesapta bir yanlışlık var galiba;

    60mm=6cm
    100mm=10cm
  • bende tam emın olmamakla beraber 50mm ve ustu yaylarda amortısorde deı$tırılmesı gerekır dıe bılıyorum yanı deı$mesede deı$mesi daha iyi olur die biliyorum. ztn 3-3.5 cnm bnc gayet yeterli. 17 45 lastik icin iyi olur goru$undeyım
  • koni spor amortisor ve overcoil almaya karar verdim tek derdim yüksek hızda giderken otobandaki kasislere çarpınca problem olur mu?şu an arabanın yüksekligi 200mm bunu ben 100mm yada 140mm yaparsam bazen kasislerden geçerken şu halde bile ön çekme demirleri yere vuruyor 40 km hızın üstünde aynı sey basıma gelirse hava yastıkları açılabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ricardozonta

    koni spor amortisor ve overcoil almaya karar verdim



    Sanırım tanımlar konusunda bir karışıklık yaşanmış...

    Coilover alacaksanız amortisör almanıza gerek yok... Coilover sistemlerde, yay ve amortisör birliktedir zaten...
  • sadece aracımı alçatmak istiyorum diyosan çeşitli markaların yaylarını alabilirsin.ben kendi aracıma maxtrac ın 3.5 cm lik yaylarından taktım arabanın hem görünümü hoş oldu hemde yol tutuşu daha da arttı.önceden 110 km ile girdiğim viraja şimsi 140 km ile gürebiliyorum.aynı viraja geçende arkadaşın grande puntoyla girdik 110 la falan araba hemen arkasını bıraktı..onun yayları standart...
  • sadece yay kullanmanın yol tutuşa negatif etki yaptıgını duymuştum.3.5cm yay demek aracı 3.5 mm aşagı indirdiği anlamına mı geliyor?maxtrac ın fiyatı nedir?
  • bence hıc bır sakıncası yok bende 4.5cmm AP yay vardı daha sonra amatısorlerle oynadım her bırı 1.5 4 adet bakla attırdım bu ıslemı yapımcada 2cmm yaylardan aldırdık toplam 11.5 zamanlada 12.5 kadar esnıcek olan bı sıstem yaptırdım ve pasa pasa da bınıyorum her sert yay gıbı sert ve yolda zıplar durursunuz konı amatısorde ses cıkmaz bende bazen bozluga sert oturunce ses gelıyor baska da bı sorunum yok yol tutusu dersen harıka bısekılde suanda cok salam vırajlara gaz kesmeden gırıyorum ve cok rahat alıyor ve aracta guzel bı goruntu oldu camurluk orjınal lastıgın nerdeyse yarısını kapatıyor on tarafta arkadan bırazda yuksekte surtme sın dıye ama genede guzel gorunuyor tavıye ederım amatısoru yaptırdıgın yere dıkkat et dandık yerde yaparsan basın cok agırır
  • tesekurler bir yolunu bulacaz.umarım kazık yemem.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.