Şimdi Ara

Apple Yetkili Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başımdan geçenleri anlatıyım;

    Akşam yatmadan önce çalışan 15 ay garantisi olan iphone 7 telefonum sabah kalktığımda kapanmış ve çalışmaması üzerine ankara cepa avmdeki lydia servise telefonu teslim ettim yaklaşık 15 gün sonra mesaj yolu ile telefonu teslim alabilirsiniz dediler gittim teslim almaya görevli teslim etti telefonu açmaya çalıştım açılmadı sordum şarjı yoktur dedi şarj etmesini istediğimde görevli sizin telefonunuz yetkisiz kullanımdan dolayı tamir edilmediğini söyledi (Sıfır aldığım cihaz daha hiç servis vs görmedi üzerinde çizik dahi olmayan) Görevliye neden yetkisiz kullanım açıklayın dediğimde anakartta apple tamirini karşılayamayacağı bir sorun olduğunu söyledi bunun üzerine ben size sıfır daha hiç bir şekilde tamir vs görmemiş düşme kırılma çizilme vs bir durumu olmayan ve sizin servise kabul ederken alıp incelediğiniz sorunsuz teslim aldığınız telefona ben açıp anakartıyla mı oynadım dediğimde yapılacak birşey olmadığını isterseniz ücretli değişim yapılacağını söylediler bende garantili telefonuma neden para veriyim dedim ve apple şikayet hattını aradım ve kıdemli danışman ile görüştüm nazikce durumu anlattım servis raporuna baktı ve bana hak verdi tavsiyesi üzerine başarı teknik servise verdim telefonu ve bugün aynı şekilde telefonu yapmadan iade ettiler.Ben tüketici hakem heyetine başvuracağım başka çözümüm kalmadı bu rezaletten dolayı apple benim için bitmiştir.Ben kullanmıyorum diye batmaz ama sizlerde bilin istedim.







  • devamında nasıl gelişme oldu



    şimdi bir arkadaşımızda aynı durum da
  • Burada garip bir durum var. Servisteki görevli önce telefonu teslim ediyor ve şarjı olmadığı için açılmadığını söylüyor. Sonrasında ise yetkisiz müdahaleden bahsediyor.
  • Cihazda müdahale var mı yok mu?
  • 24.10 da , tr den alınmış iPhone 6s cihazımı pupa ya teslim ettim. Cihazın üst köşesinde cok ufak bir vuruk vardı, benim şikayetim alt hoparlörün sesinin çok az gelmesiydi.



    Bugün bilgi geldi, cihazda kozmetik hasar olduğu için , cihaz garanti dışı kalmış. Apple , fiziksel hasar varsa cihazı garanti dışına alırmış. Prosedürleri böyle imiş. Mecbur bende dava açacağım. Müşteri memnuniyetiyle ünlü Apple in durumu bu. Türkiye ye gelen hemen buraya adapte oluyor.
  • Cihazın ilk Sahibi sizseniz tamir görmediğinden eminseniz bireysel teknik servise verin. Ama ilk sahibi siz değilseniz anakartta oynama ihtimali var önceki sahibinde.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Kardeşim telefona para yatırmaz. Hala Samsung Galaxy A3 2016 kullanıyor. Ağustos ayında garantisi bitiyordu cihazın. Home tuşu takılıyordu, şarjı az gidiyordu. Samsung Emaar’a bıraktık telefon. Üst taraftaki ufak bir darbe nedeniyle “belki ücretli yaparız” demişler. Samsung Türkiye ile görüştüm, ilişkim iyiydi. Birkaç defa geribildirimde bulunmuştum. Onlardan rica ettim, devreye girdiler, home tuşu ücretsiz değişti, şarj için de yazılım güncellendi.

    Hocam dava açmakla kastınız nedir? THH’ye mi başvuracaksınız? Bunu sormamın nedeni ileride bizim de başımıza gelirse hakkımızı bilelim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.