Şimdi Ara

Apple TV [ANA KONU] (363. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.338
Cevap
309
Favori
782.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 361362363364365
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydin006

    Ev internetinde de (wi-fi) Mobil internette de değişmiyor.

    Benim iyice kafam karıştı  


    Aynı kullanıcı bilgileri ile giriyorsunuz (telefon numarası + şifre) ve bir cihazda farklı, bir cihazda farklı paket geliyor, öyle mi?


    Normalde her cihazda aynı paketin geçerli olması lazım.

  • Bu yerli firmalar bu vizyonsuzluklarından dolayı zamanla piyasayı tümden global firmalara kaptıracaklar.
    Biri paket satar, smartv dahil değil der, birinin sattığı paketi anlamak için 5-6 kişi kafa yorar içinden çıkamaz.
    Bu kadar mı zor? basit ve anlaşılır olabilmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazzaro L kullanıcısına yanıt

    Bende öyle düşünüyorum.Yarın mesai saatleri içerisinde Superonline'ı arayıp soracağım ve öğrendiğim detayları burada da paylaşacağım....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bendeki durumu şöyle:

    turkcell superonline fiber abonesiyim ve evde tv+ kutusu da var, cep telefonum da turkcell onun da mobil tv+ aboneliği var ayrıca

    tablet ya da telefondan tv plus uygulamasına girdiğimde normalde açık olan ekstra kanallar mesela nba tv para istiyor ama uygulama içinde ayarlardan hesabıma girip hesap türünü mobil yerine ev aboneliği olarak seçersem tüm kanallar açılıyor, şimdi apple tv deki uygulamaya baktım onda da yukarıda hesabım altında aboneliklerim var, orada da ev aboneliği seçili, burada önemli olan uygulamaya giriş yaparken tv plus kutusu olan hesabın telefon numarası ile giriş yapılması gerektiği, sonrasında da aboneliklerde ev aboneliği seçmeniz gerekiyor


  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada webden girmek istediğim zaman aboneliğiniz yok deyip abonelik sözleşmesi açılıyor ilk sayfada, kullanmadığım için devam edip sonrasında ne oluyor bakmadım

  • Papirus P kullanıcısına yanıt

    Evdeki fiber internetin modemini kapattım. Apple TV'ye telefonun internetinden bağlandım. Buradan Turkcell TV+ uygulamasına giriş yaptım. Herhangi bir ücret talep edilmeden izledim. Yani aynı ağa bağlı olmasıyla ilgisi yokmuş.

  • toggy06 kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım çok teşekkür ederim sayenizde CeP'ten de tüm kanalları izleyebiliyorum.

  • Papirus P kullanıcısına yanıt

    toggy06 arkadaşımızın dediği gibi ''EV aboneliğini'' seçtinizde sanırım sorun çözülmüş olacak. Ben cep telefonunu o şekilde ayarladım ve sorun kalmadı. Arkadaşımıza tekrar teşekkür ediyorum.

  • Evet, demek ki @Papirus da Apple TV'de Aboneliklerim kısmında "Ev" aboneliğini seçecek.


    Eğer Aboneliklerim kısmında Ev seçeneği çıkmıyorsa da, Superonline ile konuşup kendi kullanıcı hesabına ev aboneliğini ekletecek.

  • HattiHitit kullanıcısına yanıt

    Hocam bu yeni tv’de Panasonic’’deki gibi 1080p 24hz’de takılma oluyor ama Panasonic’deki gibi belirli içeriklerde (bence o da o içeriklerle alakalı) paylaşmak istedim. Burada şöyle bir şey var ekran görüntüsü de aldım. 4k yayında açsam hocam 1080p yayında açsam çözünürlük hiç değişmiyor. Ekran da 4k 3840*2160 yazıyor. Normalde sinyale göre değişmesi lazım değil mi? Diğer Panasonic tv’de öyle mesela acaba bir sorun mu var?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazzaro L kullanıcısına yanıt

    Şöyle bir durum var bende :


    Apple TV'deki TV+ Uygulamasını açıp Hesabım'a girdiğimde " Aboneliğiniz bulunmamaktadır " yazıyor bende.


    Yani Abonelik yok gözüküyor ama kardeşim ne hikmetse evdeki cihazından Aile Paketimdeki kanalları sorunsuz seyredebiliyor.Belki de durum cihaz üzerindeki bir tanıtma ile alakalıdır, öğreneceğiz bakalım nedir, ne değildir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nahiv N kullanıcısına yanıt

    Apple TV 4K, ayarlardan 4K seçtiğiniz için içerik 1080p de olsa sinyali 4K gönderiyor. Bir sorun yok.

  • HattiHitit kullanıcısına yanıt

    Evet doğru hocam, hiç düşünmemiştim çok teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HattiHitit

    TV'nin Netflix'inde maximum 6-7mbps ve 2k. Ödediğimiz ise 4k parası. Nadiren 4K oluyor. Apple TV'de bunu test edemiyoruz maalesef. TV'ye gelen veri akışında hiç bir problem yok 30-35mbps hızı görüyorum. Bu hız 4K için yeterli oysa. 7.62mbps yi geçince 4K oluyor.

    Test Patterns testi ise 4SB3 de 15mbps civarında. Yani bu testin hiçbir anlamı olmadığı ortaya çıkıyor.

    Merhaba, apple tv bitrate miktarını gösteren bir tuş vs olsaymış iyi olurdu, peki apple tv de ayarlardan oynatma kalitesini seçebiliyormusunuz yoksa oda mı sadece otomatikte, 4k izlemek için bir ayar önerirmisiniz yani bende apple tv yok içinde apple tv olan 4k tv almak için para biriktiriyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legoloman

    iTunes son dönemde film paketleri ve içerikleri konusunda mantıklı adımlar atıyor. Torrent ile uğraşmak istemeyenler ya da Infuse, NAS vb. uygulama/cihaz kullanmayanlar ve arşiv yapmak isteyenler bence değerlendirebilir bunları. Ben çok fazla kullanmasam da isteyen olur diye paylaşmak istedim.

    Filmleri satın alarak ömür boyu sahibi olabilirsiniz, üstelik depolama alanında herhangi bir yer işgal etmezsiniz.

    Paylaştığım filmlerin hepsi 4K ve Dolby Atmos bu arada.





    Bide aile paylaşımı varmış 5 kişiyr kadar bence mükemmel bi özellik 1 yeni filmler 18-19 lira oluyor 4k ama yayın kalitesi netflixteki gibi 4 k da bile 10 mbs ise vasat demektir ki netflix şuanda 10 mbs bile vermiyor 4k da


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HattiHitit kullanıcısına yanıt

    Hocam bir şey daha danışacaktım bende Q70r soundbar var. Tv’ye eArc üzerinden bağlı (daha önceden de direk bağlıydı yine yapıyordu) bazen birden bire ses gidiyor, soundbar’ı resetlemeden de düzelmiyor. İşin enteresan tarafı ise Bluetooth’dan içerik gönderdiğimde çalıyor, hiçbir sorun yok. O yüzden ilk başta Apple TV ile alakalı olabileceğini düşündüğümden Apple TV’yi resetlemiştim ama düzelmedi. Sizce sorun ne olabilir? Apple TV üzerinden ve/ya soundbar üzerinden yapmam gereken bir şey var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nahiv -- 21 Şubat 2021; 22:23:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iTunes filmler için böyle bir ayar var. Ancak Netflix için yok maalesef.

  • Nahiv N kullanıcısına yanıt

    Bende de aynı soundbar var. Nadiren Infuse'dan atmos filmleri açtığımda ses gelmiyor. Filmden çıkıp

    tekrar girdiğimde problem çözülüyor. Başka problemler de var ancak resetleme gibi bir yola gitmedim

    hiç. Resetlemeyle fabrika ayarlarına dönmeyi kastediyorsunuz sanıyorum. Fabrika ayarlarına almak da çihazı çok zor.


    Her kapanıp açıldığında wi-fi bağlantısı koptuğu için zar zor da olsa ilk kez resetledim 3-4 gün önce düzeldi şimdi.

    Biraz sorunlu bir soundbar.


    Ama özellikle stereo performansı çok iyi olduğundan ve ek rear aldığımdan başka bir alternatif de düşünmüyorum şimdilik.


    En son yazılımını telle güncellemişsinizdir sanıyorum. Bir de fabrika ayarlarına almayı deneyin.

  • 
Sayfa: önceki 361362363364365
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.