Şimdi Ara

APPLE İPHONE 13 SARİ EKRAN SORUNU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
7.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hata olabilir, olmayabilir ama Apple bunun kullanıma etki etmediğini düşünürse asla değişim yapmaz. Kaldı ki parça fiyatları uçtuğu için hiç sanmıyorum değişim olacağını. Apple Store'a gitseniz belki bir ihtimal ama Gürgençler, Başarı gibi servislerde zor.

  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Bu hata değildir diyen, benim önüme aynı telefondan koyması lazım. Bu benim müşteri olarak en doğal hakkım. Sarı ve beyaz renk tonlarında sattığı panelleri inceledim, böyle birşey görmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SÜLEYMAN XYZ S kullanıcısına yanıt
    iPhone SE 2020'de resmen ekran ile kasanın ayrılması sorununu yaşadım, Touch ID butonunun üzerine azıcık basınca resmen yapıştırıcı sesi geliyordu. Gösterdim, dinlettim, kabul ettiler ses olduğunu. Başka SE gösterdim, onda olmadığını da gördüler. Ama test yazılımına girdi cihaz, yazılım her şey temiz dedi ve cihazım bana aynen geri geldi (ne alakaysa fiziksel hasar ile test yazılımı). Kullanıma engel olmadığı sürece hiçbir şey yapmıyorlar.

    Sessize alma tuşu yumuşak demek gibi bir şey bu. Diğer cihazlarda daha sert olabilir, ama tuş görevini yerine getiriyorsa bir şey yapmıyorlar. Siz haklısınız benim görüşüme göre. Ama gelin görün ki Apple'ın haklı bulması lazım. Arkadaşımın SE 2020'si anakart hatası veriyor, bir kere serviste ekranı değişmiş 1.5 yıl garantili cihaza yetkisiz işlem var diyerek garanti dışı bıraktılar. Ek olarak 7 8K fiyatı olan cihazı değiştirmek için 10K istediler. Haziran ayında tüketici haklarına verdik, adamlar daha 2 gün önce savunma verdiler. Ne kadar ilgililer siz düşünün. Apple servisi eskisi gibi değil (ki eskiden de iyi değildi Türkiye'de de), umarım işiniz hallolur tabi ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonklavyebükücü -- 30 Ağustos 2022; 19:54:59 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bende dediklerine katılıyorum. Malesef halk arasında '' Apple hemen degistirir abi ya '' algısı artık işlemiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SÜLEYMAN XYZ S kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle, siz tüketici haklarına vermek için çok beklemeyin ama sizden belge istiyorlar. Son bir kez daha servise gitsin, yine olmazsa artık son çare olarak THH gidersiniz. Bütün servis belgelerini ve Apple ile yazışmaları saklayın. THH gitmek gerekirse ihtiyaç oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Evet hepsi kayıtlı. Bu hafta çözülecek inşAllah.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • por favor kullanıcısına yanıt
    güldüm

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam neden iade edip tekrar almıyorsunuz bu kadar rahatsızsanız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Woozie kullanıcısına yanıt
    Yorumda bahsetmiştim. Aplle ile teknik servis arasında kaldım. Teknik servis bu hatayı rapora yazamam diyor, apple ise yazmalı diyor. Cuma belli olacak. Olumsuz durumda mahmeye vereceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son durum nedir?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.