Şimdi Ara

Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU] (117. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.938
Cevap
898
Favori
1.750.562
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vahittelli

    İki yıl olmuş tam kullanmaya başlayalı, ancak bu sürenin yaklaşık bir buçuk yılı masa üstünde genelliklede enerjiye bağlı olarak kullanıldı. Sadece arada sırada kasıtlı olarak enerji bağlantısını çekip, pilden kullandım. Bu nedenle döngü çok artmadı. Birde, batarya iyi gidiyor bir MacBook Air kadar olmasada. Ama artık tam hakkını vererek sürekli pilden kullanıyorum. Masa başı hapsi sona erdi cihazın.
    Prize takılıyken devir yazmıyor mu hiç ? İlginç bilgi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    aynen, eğer aldığınız günden itibaren hiç prizden çekmeden kulanırsanız (uzun elektrik kesintileri hariç) pil devri hiç ilerlemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli elektriğe bağlı olarak kullanınca kesinlikle 2 sene içinde pil ölüyor tecrübeyle sabittir. Haftada 2 yada 3 fişden çekip tamamen bitirip sonra tekrar şarj etmek lazım.
  • vahittelli V kullanıcısına yanıt
    Ben buna tam katılamıyorum ya. 2015 retina var bende sanıyorum 3,5 yıl olmuştur 800 döngüye yaklaştı nerdeyse. Ev dışında kullanmadım desem yeridir ki evde de zaten %80-90 civarı prizde. Günlük kullanım da 5-6 saat ancadır. Benim alette mi sıkıntı var pil sorunlu serimi ben mi sorunluyum bilemiyorum :)
  • th3sicilian T kullanıcısına yanıt
    [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 20 Mart 2021; 21:49:38 >
  • şimdi baktım 4,3 yıl olmuş bilgisayar 3,5 değilmiş 796 döngüye gelmiş pil sağlığı %77ye inmiş. senede 200 döngü normal.
    Çok takılmıyorum açıkçası o döngü olayına bilgisayarın hakkını vererek kullanıyorum diye ama nasıl böyle fark oluyor onu bilmek gerek
    6559 mah orjinal batarya şuan full 5061 gözüküyor.
  • bozuk çıkan Macbook pro yu bugün apple teknik servise götürüp rapor aldım. Sonra vatan bilgisayar a Macbook u ve raporu verdim. Az önce aradılar. Yarın gelip iadenizi alabilirsiniz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • th3sicilian T kullanıcısına yanıt
    [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 20 Mart 2021; 21:49:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wally Gator

    bozuk çıkan Macbook pro yu bugün apple teknik servise götürüp rapor aldım. Sonra vatan bilgisayar a Macbook u ve raporu verdim. Az önce aradılar. Yarın gelip iadenizi alabilirsiniz dediler.
    iade talebinde mi bulundunuz yoksa direkt iade mi dediler?

    ben değişim istiyorum iade istemiyorum
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    Benim doğrudan bir talebim olmadı aslında. iade kararı çıktı ama istersem ek bir ücret ödemeden aynı üründen getirtebilirlermis. karar bana ait ama henüz karar veremedim. aynı problemle karşılaşmaktan korkuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wally Gator

    Benim doğrudan bir talebim olmadı aslında. iade kararı çıktı ama istersem ek bir ücret ödemeden aynı üründen getirtebilirlermis. karar bana ait ama henüz karar veremedim. aynı problemle karşılaşmaktan korkuyorum.
    valla ben değişim istedim, bi süredir almak istiyordum cihazı şimdi taksitli şekilde bu fiyattan alınca iade istemeyi pek düşünmüyorum

    değişe değişe sorunsuzunu buluruz heralde. koskoca apple da da böyle olacaksa millet nasıl kullanıyor bu cihazları
  • marwyn M kullanıcısına yanıt
    satmak ve satmamak arasındayım Kutusunu açmadan işyerindeki cekmecemde duruyor.. bugün bir ara resmini çekip Letgoya koyayım dedim..sonra vazgeçtim..

    mac 16 için ilk sorunlar ortaya çıktı bile..
    16 inç MacBook Pro şikayetleri can sıkabilir
    Belirtilen şikayetlerden birisi hoparlör ile ilgili. Şikayete göre 16 inç MacBook Pro sahipleri, hoparlörden ara sıra gelen patlama sesinden şikayetçi. Yüksek sesle müzik dinlerken veya video oynatırken pencere kapatılınca patlama sesinin çıktığı tespit edildi. Aynı zamanda hoparlör birden kapanıp açıldığında da benzer bir durum meydana geliyor.


    Apple destek ekibi, cihazla ilgili bazı sorunların farkında olduğunu ve kullanıcıyı mağdur etmemek için çalıştıklarını belirtti.

    Ürünle ilgili gelen bir diğer şikayet ise hayalet ekran durumu. Yeni panel ile birlikte, ekrandaki bir metni veya pencereyi kaydırırken oluşan gölgelenme kullanıcıları rahatsız etmiş durumda. Bu durum herkesin başına gelmemiş olsa da kullanıcılar tedirgin. Harici bir monitör kullananların ise bu durumu dert etmelerine gerek yok.





  • ben de 1 hafta önce pozitif teknolojiye direkt giderek MacBook Pro 16 inç aldım, gayet güzel cihaz yapmışlar beğendim. ancak dün makina bir anda kapandı. sonra bir süre açamadım. pili bitmiştir diye düşünerek şarja taktım, herhangi bir değişiklik olmadı. Bir ara pil bitik uyarı resmi geldi ekrana. farklı şarj aleti priz vs denedim, sonuç aynı. yaklaşık 30 dakika sonra açıldı.

    düzeldiğini düşünmüştüm ancak şarj cihazı takılı değilken şarj cihazı takılıymış gibi yukarıdaki logo görünüyordu. güç adaptörü bağlı yazıyor. Şarj cihazını taktığımda da şarj etmiyor. Sonra apple sitesini inceledim ve SMC sıfırladım. Bilgisayar kapalıyken 10 saniye güç tuşuna basılı tutuyoruz. Sorun o an düzeldi ve şarja taktım şarj oldu. Fişi çektikten sonra tekrar eski haline geldi ve şarj olmamaya başladı.

    Şu an bozuk olduğundan eminim artık. Pozitif teknolojiye yarın götürebilirim veya apple mağazasına direkt gidebilirim, randevusuz bakarlar mı bilmiyorum. Daha 1 haftalık cihazın böyle sorun yaratması çok üzücü. Fiyat biraz daha uyguna geldiği için pozitif'ten aldım. inşallah mağdur olmayız.




  • trial_user1 T kullanıcısına yanıt
    Hocam macbook için erken randevu veriyor apple store randevu alın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inceden inceye macbooktan soğuyorum, 15dk kullandım cillop gibi gözüküyordu da bu kadar batarya problemi duymam, benim aynı problemi yaşamam çok düşündürücü

    nasıl bi seri la bu modellerde farklı (13 benimki, duyduklarımda genelde 13")
  • Avengement kullanıcısına yanıt
    apple sitesinden zorlu ve akasya için bakıyorum ama bu hafta için uygun zaman yok gösteriyor. Farklı bir yerden mi bakmamız lazım? veya sabah erken girip mi randevu almak gerekiyor acaba. evim yakın ikisi de, gerekirse erkenden giderim mağaza kapısına
  • trial_user1 T kullanıcısına yanıt
    Apple destek h.sonu hizmet veriyor mu hatırlamıyorum ama onların üzerinden randevu alabilirsiniz. Online randevuda gece 12de yenileniyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 16inç yeni modeli almak ile almamak arasındayım. Muhtemelen alsam 3-4 yıl rahat bir şekilde beni idare eder kesin. Ancak halihazırda Windows masaüstüm var. Onu satıp almayı düşünüyorum. 17200 piysaya göre uygun olsa da yineden çok para gibi. Benzer donanımlı Windows notebooklar çok daha uygun, tabi burada farkı yaratan işletim sistemi. Kararsız kaldım açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trial_user1 T kullanıcısına yanıt
    Yakınsanız eken saatte mağazaya gidin bence. Gün içinde randevusuz alabilirler boşluk olursa. Eğer çok yoğunlarsa da, en kötü randevunuzu onlar ayarlar. Internetten ayarlamak biraz zor oluyor.
  • Macbook airde böyle bir pil problemi yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.