Merhaba arkadaşlar, Benzer konular daha önce de açılmıştı ama çoğu arkadaşımız uğraşmamak için THH'ne başvurmaktan kaçınıyor. Öncelikle Cihazım 2018/11. ay da alınmış ve ben bunu 2019/3. ayda telefoncudan aldım ve faturaya baktığımda faturayı yine aynı telefoncunun kestiğini gördüm; yani alan kişi yine getirip oraya satmış. Cihazı çok titiz kullandım ve nasıl olduysa Eylül ayı gibi ön kamerada bulanık çekme sorunu çıktı. 2019 Eylül ayında Apple Akasya'ya gittim ve ahizeden az ses gelme ve ön kamera şikayetim ile telefonu verdim, Genius bar'daki arkadaş test etti ve sıkıntı olduğunu söyledi. 3-4 saat sonra gelmemi ve ekranın ücretsiz değişeceğini söylediler, akabinde 3-4 saat sonra gittim ve bana cihazınız sıvıya maruz kalmış dediler bende olamayacağını söyleyerek kabul etmeden ayrıldım oradan. Araya pandemi girmesi nedeniyle garanti var nasıl olsa sonra hallederim diye üzerinde durmadım, sonra arka kamera ile video çektiğimde ses kaydı almadığını fark ettim cihazı servise verirken böyle bir şikayetim yoktu. Bu sefer 2020 Ağustos ayında bulunduğum ilde ki TROY'a verdim telefonu ve pil, ön kamera, arka kamera video kaydı ve ahize problemi ile cihazı teslim ettim. Teslim ettiğimde pilim 87 idi. 3 gün sonra cihazı alabilirsiniz dediler gittiğimde cihazda yetkisiz müdahale olduğunu söyleyerek iade ettiler ve biraz çıkışarak böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyledim. Daha sonra yok Apple deneyimli mühendisleri ile görüştürdüler vs. işin içinden çıkamadık. Telefonu açtım baktım ki pil durumu %100, ahize problemi düzeltilmiş fakat ön kamera ve arka kamera problemi devam, hemen aradım yine; bakın pili TROY değiştirmiş olabilir ve yetkisiz müdahale kararı verdiniz dedim ilgilenmediler bile (Troy servis kağıdında da pil değişimi yapıldığı yazılmamış), o an cihazımı da garanti dışına bıraktılar. THH'ne edevlet üzerinden başvurdum faturamı servis kağıtlarımı vs. herşeyi ekledim. Soruşturma sürecinde bilirkişi aradı cihazı verdim programa bağladı baktı pil 2020/3.ayda üretilmiş orjinal Apple dedi bu bana yeterli olur, cihazı açmayacağım zaten onlar açmışlar dedi ve 28.12.2020 de sistemden baktığımda karara çıktığını gördüm. Ayıpsız yenisiyle değişim kararı vermişler ve Apple hiç bir şekilde savunma vermemiş dosyada. Karar tebliğini bekliyorum, TROY'u aradım bize henüz bilgi gelmedi dediler, karar elimize ulaştığında Tüketici Mahkemesine itirazda bulunurlar mı bilmem ama bana sıfır jelatinli X verirlerse kabul ederim yoksa bende yokuşa sürerek 12 pro ile kapıyı açacağım. Lütfen artık herşey elimizin altında eskisi gibi kapı kapı gezmeye gerek yok. Şikayet konularında CİMER ve bu tarz haksızlık konularında ise THH'ne başvurmaktan kaçınmayın/üşenmeyin, 4 ay gibi bir sürede karar çıktı. Haklı iken haksız duruma düşmeyin, gelişmeleri buradan tekrar yazarım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Axib0y -- 6 Ocak 2021; 10:0:17 > |
Bildirim