Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı ( 2 Mobil Cihaz )
22.735
Cevap
222
Favori
779.272
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    318 Mesaj

    2 sene mi? İyimser bir tahmin mi yoksa ütopya mı?ne desem bilemedim:)ben en fazla 6 ay diyorum.benim android tarafında kullanılabilir bulduğum Motorola serileri moto g ,moto x vs.turkiyede ise HTC ve asus markaları bence androidi en iyi yorumlayan markalar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bozkırın Tezenesi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_109172193/tm.htm]
    [color=
  • Yarbay
    3477 Mesaj
    Bu cihazı tam 2 yıldır kullanıyorum.3310 gibi kullanırsanız 10 saat bile kullanım alabilirsiniz.
    Ben ekranı kapatıp kulaklıkla müzik açarak 13 saat kullanım almışlığım var.
    Daha telefonu dün alanlar gelmiş burda 6 saat 7 saat kullanım alıyorum diye övünüyor.
    Bunların %90 ıda kullanım süresini ekran açık kalma süresi zannediyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Aint My Fault
  • Teğmen
    144 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    Arkadaşlar 32 GB sıfır buldum fiyatı 1344 TL. Sizce almalı mıyım? Fiyat normalden düşük. Acaba dolandırıcı veya yurtdışı cihaz mı diye düşündüm. Ne diyorsunuz arkadaşım hemen alacak telefonu. Veyahut bildiğiniz sıfır 32 GB uygun fiyata satan bir yer varsa onları da düşüneceğiz.

    Edit: 5 imiş. Bi anlık dalngınlığıma geldi 5s sandım. Var mı arkadaşlar uygun fiyatlı bulabileceğimiz bir yer?

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/apple-iphone-5-32gb-cep-telefonu-firsat-206898935

    Hocam 32GB 5S'i şuan Apple Store hariç bir yerde bulamazsınız diye tahmin ediyorum. Mağazalarda 16GB sürümleri satılıyor.
    |
    |
    _____________________________
    iPhone 5S 16GB Silver




  • Yüzbaşı
    953 Mesaj


    Beyler çok anlamam ama kullanım nasıl?

    Bir de bu uygulamaların önbelleğini nasıl temizliycez? Facebook olmuş 400küsur mb 😄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chill Out -- 4 Şubat 2016; 1:30:55 >
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj
    ARKADAŞLAR SS LER GELDİ Mİ BİLMİYORUM AMA PİL SÜRESİ AZ GİBİ GELDİ NORMALDE 6 SAAT AŞAĞISINDA EKRAN ALMAM AMA 3G YOĞUN KULLANDIM BUGÜN HAT 6 SENELİK VAR RAHAT ONDAN MI BİLMEM AMA GÖRÜŞLERİZİ DE Bİ ALMAK İSTEDİM (3.5 saat ekran 22 saat bekleme %16 kalan şarj)
    Bu arada 5s ile ilgili kafanızda soru işareti oluşmasın almak isteyen kaçırmasın bu cihazı fiyatı artabilir.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    ARKADAŞLAR SS LER GELDİ Mİ BİLMİYORUM AMA PİL SÜRESİ AZ GİBİ GELDİ NORMALDE 6 SAAT AŞAĞISINDA EKRAN ALMAM AMA 3G YOĞUN KULLANDIM BUGÜN HAT 6 SENELİK VAR RAHAT ONDAN MI BİLMEM AMA GÖRÜŞLERİZİ DE Bİ ALMAK İSTEDİM (3.5 saat ekran 22 saat bekleme %16 kalan şarj)
    Bu arada 5s ile ilgili kafanızda soru işareti oluşmasın almak isteyen kaçırmasın bu cihazı fiyatı artabilir.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    Hocam bu tough armor case mi ben de görmüştüm de cihazı tam sarıyor mu ve sinyale etkisi var mı onu soracaktım almayı düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: dipitis

    Hocam bu tough armor case mi ben de görmüştüm de cihazı tam sarıyor mu ve sinyale etkisi var mı onu soracaktım almayı düşünüyorum

    Slim armor.
    |
    |
    _____________________________
    ★★★ Apple | iPhone SE | 16 GB | Uzay Grisi ★★★
  • Yarbay
    2060 Mesaj
    Yeni 4.5G simkartların şarja etkisi varmı arkadaşlar?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    631 Mesaj
    Arkadaşlar ucuz yollu silikon ve home tuşunun etrafı boşluk olan kırılmaz jelatin nereden bulabilrim aliexpress,'den aldım gelmedi.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar bir hafta içerisinde Iphone 5S 16GB Space Gray alacağım.Alırken veya aldıktan sonra dikkat edeceğim unsurlar var mı? Veya önerileriniz?
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj

    Cihazınızı şarjda kullanmayınız
    Kabloları hassas olabiliyor usb kablosu ve kulaklık kablosunu dikkatli kullanın değerli çünkü
    Uzun ömürlü kullanacaksanız kutusunu kaybetmeyin satarken değeri yükseltir
    Onun dışında cihazı kılıfla kullanın yeter kaçırmadan alın hayırlı olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BayramBey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj

    Hocam belki şuan g4 iyi gibi görünebilir ama 1-2 seneye emin olun 5s in iyi olduğu belli olur.
    Ayrıca iphone dikkatli kullanıldığında pil ömrü lg yi 2 ye katlayabiliyor arkadaşımda var pil ömrümün çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim 5s in ikimiz de son sürümdeyiz ben 9.2.1 o marshmellow 6.0



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EMREEYMN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj

    Hocam üstüne 1000 liracık verirseniz düşünebilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Firestorm191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: dipitis

    Cihazınızı şarjda kullanmayınız
    Kabloları hassas olabiliyor usb kablosu ve kulaklık kablosunu dikkatli kullanın değerli çünkü
    Uzun ömürlü kullanacaksanız kutusunu kaybetmeyin satarken değeri yükseltir
    Onun dışında cihazı kılıfla kullanın yeter kaçırmadan alın hayırlı olsun

    İlk öncelikle cevapınız için çok teşekkür ediyorum.Renk olarak Black düşünüyorum, sizce nasıl?
    |
    |
    Bahsedilenler: dipitis
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj

    bu cihaza en gider renk space gray hocam black diye tabir ettiğiniz bendeki de bu renk.
    |
    |
    BayramBey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dipitis

    bu cihaza en gider renk space gray hocam black diye tabir ettiğiniz bendeki de bu renk.

    Haydaaa, ben Black ile Space Gray'i farklı zannediyordum.İnternette biraz araştırdım ve şimdi siz deyince anladım o Iphone 5'in Black'iymiş Neyse zaten gönlümdede o renk vardı.Herşey için teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    53 Mesaj
    Dün aldım arkadaşlar 9.2 sürümüyle geldi söylemeliyim ki performans konusunda gayet iyi pil de idare eder sıradan bir kullanıcı için yeterlidir. Almayı düşünen herkese önerim 👍🏽



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kawaiibabygirl -- 5 Şubat 2016; 15:59:13 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    905 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kawaiibabygirl

    Dün aldım arkadaşlar 9.2 sürümüyle geldi söylemeliyim ki performans konusunda gayet iyi pil de idare eder sıradan bir kullanıcı için yeterlidir. Almayı düşünen herkese önerim 👍🏽

    Hayırlı olsun nerden kaça aldınız ?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Arkadaşlar apple storeden randevu almanın özel bir methodu felan mı var , 00.00 da giriyorum yine de alamıyorum ne yapmalıyım ?
    _____________________________
    İstanbul/Turkey
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
son dakika
Canlı Tv izle
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.