Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.509
Cevap
232
Favori
760.585
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1395 Mesaj
    Ilk defa 5s ten mesaj atıyorum klavyesi çok kullanışlı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 5S 16 GB Space Gray
  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ConCarnage

    arkadaşlar merhabalar. bugün 5s almayı düünüyorum. apple ın sitesindende alablirim aslında fakat araya haftasonu giriyor kargo vs. beklemek istemiyorum. şuan vodafone bayii nden alsam apple garantili olurmu ? yoksa brightstar garantilimi olur. yada vodafone dan aldım şans işte. bir sorunu varmış telin direk apple a yollayabilirmiyim ? apple ın sitesinden alanlar arıza olması halinde direk yollayıp full kutu yenisini alıyordu. vodafone dan alsam bu şekilde faydalanabilirmiyim ? teşekkürler.

    tavsiyem online storeden alman.
    _____________________________
    alevli meyve tabağı... yan masadan gönderttiler..
  • Teğmen
    239 Mesaj
    5S 16 GB GOLD ile bende bu kervana katıldım
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alevlimeyve

    quote:

    Orijinalden alıntı: ConCarnage

    arkadaşlar merhabalar. bugün 5s almayı düünüyorum. apple ın sitesindende alablirim aslında fakat araya haftasonu giriyor kargo vs. beklemek istemiyorum. şuan vodafone bayii nden alsam apple garantili olurmu ? yoksa brightstar garantilimi olur. yada vodafone dan aldım şans işte. bir sorunu varmış telin direk apple a yollayabilirmiyim ? apple ın sitesinden alanlar arıza olması halinde direk yollayıp full kutu yenisini alıyordu. vodafone dan alsam bu şekilde faydalanabilirmiyim ? teşekkürler.

    tavsiyem online storeden alman.


    ilgin için teşekkürler. fikrimi değiştirmeye başlamıştım vodafone dan alma konusunda. büyük ihtimal apple storedan alıcam bu gidişle.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    Arkadaşlar ilk defa iphone kullanıyorum geçen 5s 16 gb aldım ama 13 gb a yakın kullanılabilir alan bırakıyor onunda 1.3 gb ı nerdeyse hiçbirşey yüklemeden doldu normalmidir ?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    946 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CeYCeY_45

    Ilk defa 5s ten mesaj atıyorum klavyesi çok kullanışlı

    bende bir türlü alışamadım. büyük ekranlı cihazdan geçince parmaklarım hep yandaki tuşlara değiyor. hele z tuşu öldürüyor beni, ona basıcam diye hep shift tuşuna basıyorum :)
    |
    |
    _____________________________
    -2016 Fiat Fullback 2.4 AT Hardrock-
    -Samsung S9+-
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Peerless

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorkem.IX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Peerless

    Beyler güzel ve güncel bir dizi uygulama önerisi olan var mı? Özellikle yabancı dizileri direkt izlemek veya indirmek için.

    direkt safari'yi ac bul bi site uygulamalar hep parali gereksiz bence.

    Dizimag'dan sonra site kalmadı adam akıllı.

    Aynen bende arıyorum.Dizimag efsaneydi :(
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    388 Mesaj

    normal dostum merak etme
    |
    |
    melihcskn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    Beyler ben iphone kullanmıyorum ama bilgilendiriyim yinede sizleri bilmiyorsanız :) Eğer marketten çok uygulama satın alıyorsanız encard'da appstore ve googleplay storeda %50 indirim var. ( bi süre sonra paranın yarısını iade ediyorlar.)
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Arkadaslar iphone 5s 64 gb acaba ikinci el alımı ne kadar bilgisi olan var mı cihaz yurt içi vodafon cıkıslı 1 haftalık cihaz uzay grisi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bir çok insanın zevki yoktur.
  • Yarbay
    6202 Mesaj
    satın aldığım bir uygulama var. ama pişman oldum. iade etmek istiyorum. zaten çekememişler parayı limit olmadığı için.
    5.49 tl borcunuz var diyor.
    bunu iptal etme şansım var mı? iphone dan silsem uygulamayı.iade etme şansım var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanoute -- 31 Ocak 2014; 18:12:18 >
    |
    |
  • Çavuş
    86 Mesaj

    http://www.yabancidiziizle1.com

    Alternatif olarak iş görür...
    |
    |
    Bahsedilenler: lSight , Peerless , Gorkem.IX kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1830 Mesaj
    Arkadaşlar online store da yurtdışındaki apple store lar gibi destek veriyor mu örneğin telefonda bir sorun olunca apple store a gidip değiştiriyordum online store da yapıyor mu bunu türkiyede
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Arkadaşlar yakın zamanda 5s alıcam ama rengi konusunda kararsızım gold mu space grey mi önerirsiniz siyahta ve goldda soyulma olayı varmı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    176 Mesaj
    çok karışık :(
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1199 Mesaj
    Arkadaşlar 7.05 gelmiş yükleyeyimmi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak.

    Biraz önce çağrı merkezinden vodafone'dan ardı ardına gelen aynı mesajları engellettirdim. Görevli kız da telefonunuzu kapatıp açın dedi ama şu an telefonu açınca pin kodunu giriyorum tanımlanıyor olarak gözüküyor ama dakikalarca öyle kalıyor. Operatörün yaptığı işlemle mi alakalı yoksa telefonla mı? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ailinel -- 31 Ocak 2014; 19:48:27 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4474 Mesaj

    Onceki sayfalarda yorumum var bu konu ile alakali.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -hay@let- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    APPLE IPHONE 6S PLUS / 64GB GOLD
  • Yarbay
    2520 Mesaj
    mp4 formatında bir video nasıl atarım telefona?

    internette okuduğum kadarıyla itunes ile sorunsuz olması lazım ama itunes'a bile aktaramıyorum parçayı.
    _____________________________
    Işık Üniversitesi

    Mimarlık
  • Teğmen
    209 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MK*

    mp4 formatında bir video nasıl atarım telefona?

    internette okuduğum kadarıyla itunes ile sorunsuz olması lazım ama itunes'a bile aktaramıyorum parçayı.

    iTools kullan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
2,350
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.