Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.512
Cevap
232
Favori
761.007
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    902 Mesaj
    2500 tl ye kdar bütçem var sony xperia z var o kadar memnun değiilim.Onu kardeşime verceğim.
    İphone 5s samsung s4 yada htc
    İphone 5s kullananlar bilgi verirse sevinirim.

    Normal kullanım için şarj 1-2 gün gider mi?
    Max kaç saat internette gezinme süresi?
    dış kasası soyulma yapıyor mu? gold ? uzay grisi?
    oyun performansı kasmalar var mı?
    16gb(32g,64gb) tın kaç gb sistem yazılı mı kullanıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dazed -- 31 Aralık 2013; 13:47:14 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1125 Mesaj
    telefonum geldi az önce herşey güzel ama faturaya yanlış imei yazmışlar bu sorun olur mu garanti lazım olduğu zaman?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    792 Mesaj
    garantide zaten hiç fatura olmasa bile telefonun seri numarasından yine garantili olduğunu görüp garanti kapsamında işlem yapıyorlar ama o yanlış imei noyu düzelttirin, o imei bir suça karışırsa sizin başınız ağrır, size satılmış görünüyor çünkü
  • Binbaşı
    1125 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fincankahve

    garantide zaten hiç fatura olmasa bile telefonun seri numarasından yine garantili olduğunu görüp garanti kapsamında işlem yapıyorlar ama o yanlış imei noyu düzelttirin, o imei bir suça karışırsa sizin başınız ağrır, size satılmış görünüyor çünkü


    teşekkür ederim satıcıya mesaj attım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2367 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    telefonum geldi az önce herşey güzel ama faturaya yanlış imei yazmışlar bu sorun olur mu garanti lazım olduğu zaman?

    aldığınız yerle irtibata geçip doğru imei li fatura düzenlesinler.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1125 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    telefonum geldi az önce herşey güzel ama faturaya yanlış imei yazmışlar bu sorun olur mu garanti lazım olduğu zaman?

    aldığınız yerle irtibata geçip doğru imei li fatura düzenlesinler.

    Sorunu bildirdim iptal edip yeni fatura düzenleyecekler bakalım. Şimdiki faturayı istiyorlar ama artık bugün olmayacak geç kaldık Perşembeye göndericez artık.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Yaklaşık 10 günlük kullanım deneyimimden sonra hislerimi paylaşmak istedim.

    Öncelikle cihaz gerçekten çok hızlı.dünya varmış dedim. gerek uygulama açılışları nette gezinmeler, sayfaların yükleniş hızı vs gerçekten tat verici. daha birçok özelliği olduğuna eminim yavaş yavaş keşfediyorum :) boyut olarak beni kesinlikle rahatsız etmiyor. ''telefon'' olarak max boyutlarda die düşünüyorum.

    Artık pc yi pek kullanmaz oldum. ya bahis yapcağım zaman yada uzun yazı yazcağım zaman kullanıyorum. bide ..... :D :D . nyse cidden benim pc den hızlı olduğu kesin :D
    Şarj konusuna gelince; bu gerçekten kullanıma bağlı. günlük normal nette gezinme mesajlaşma, müzik dinleme, ve video izlemekle günü çok rahat çıkarıyo. sorun oyun oynayınca başlıyo işte :) fazla oyun oynayan birisi değilim ve oyunlarında konsol ya da masaüstünde oynanması taraftarıyım. (laptop bile değil ) telefonumda 2 oyun mevcut temle run 2 ve Asphalt 8. işte sorun asphalt 8 oynayınca çıkıyo. yarım saat oynayınca sarj nerdeyse yarıya iniyor. evde oynayınca sorun yok zaten.

    Kamera konusu cidden tatmin ediyor. resmin orjinalini bozmadan çekiyor. renkler gerçek dışı parlaklığa canlılığa sahip değil. yani aldatmıyo seni. Başarılı ! ha bide ağır çekim gerçekten keyif verici :)

    Gelelim pişmanlığıma. pişmanlığım gerekse acil telefona ihtiyacımın olması sebebiyle gerekse istediğimi bulamamam nedeniyle 16 gb almış olmam. Ne hikmetse piyasada yok denilen gold rengin benim bulunduğum yerde sürüsüne bereket olmasıydı. neticede 32 gb uzay grisi bulamayıp ve apple store da sorun çıkarması nedeniyle 16 gb aldm. şuan 3 sayfa uygulama 100 civarı resim 2 oyun 0 video 0 müzik ( netten dinliyorum müzikleri pc den atma fırsatım olmadı daha atınca 150 civarı olur) olmasına rağmen 6 gb lık bir kullannım alanımın kalmış olması. bu alan bana yetermi bilemicem umarım sorun çıkarmaz güncellemelerde.

    Neyse fazla uzatmıyım artık. Telefon bana göre gerçekten 10 numara. umarım daha almamış kararsız olan arkadaşlara faydası olur...
    _____________________________




  • Teğmen
    135 Mesaj
    Merhaba, Applenn sitesinde iadeler bölümünde tatil iade politikası adı altında 1 Kasım 25 Aralık arasnda teslim edilen ürünlerin 7 ocağa kadar iadesi yapılabilir.. 25 Aralık'tan sonra teslim edilenler standart iade şartları geçerlidir ... Yaziyor , bu dogurumudur acaba ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1173 Mesaj
    Ekle hocam space grey 64



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj
    yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum telefonu oldukça memnunum akıcılığı çok iyi bazı yazılımsal sorunlar varki oda yeni güncellemeyle düzelicektir şarjı çok iyi gidiyor herşey olumlu bu arada imza nasıl ekleyeceğim bilmiyorum 2 hafta önce listeye eklenmek için msj yazmıştım ama eklenmemişim

    İphone 5s Space Grey 16 gb

    eklerseniz sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
    Eğer pes etmek üzereysen neden başladığını düşün..
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    iphone 5s lere jailbreak destegı gelmiştir.
    |
    |
    _____________________________
    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_120184803//tm.htm
  • Binbaşı
    1303 Mesaj
    arkadaşlar bu online destek bölümüne AOS den nasıl ulaşabiliyoruz bana bi link verirmisiniz demek istedigim canlı destek telefonun sıkıntısıyla ilgili bi kaç soru sorucağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOOOOOOOOOO -- 31 Aralık 2013; 18:22:00 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj

    yazdıklarının hepsine katılıyorum ancak şarj konusu hariç. Asphalt 8 bende çok oynarım özellikle wifi (kablosuz ağ ) ağını kullanıp çoklu oyuncu modunda oynuyorum çokde keyifli iş yerinde tek oyunculu modunda oynuyorum (single player) diyebiliriz ben çok şaşırmıştım şarjı bu kadar az gidiyo diye 30 dk 1 saat elimden düşürmeden oynarım şarj %30 dan fazla gitmiyor ama bu konuya değinmişsin bugün oynuyucam ve şarj süresini paylaşıcam.
    |
    |
    bora260 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eğer pes etmek üzereysen neden başladığını düşün..
  • Binbaşı
    1303 Mesaj

    dostum asphalt 8 i çoklu oyuncu moduyla oynuyorum demişsin sana 1 sorum olucaktı
    Bende mercedes silver lighting mevcut ve bütün özellikleri nerdeyse full ama hep sonuncu oluyorum oyunu tek oyuncu moduylada çok sık oynarım acemi biri deilim ama bu çoklu oyuncu moduyla çok sık kaza yapmamın ve hep sonuncu olmamın bi sebebi var mı kazanmanın bi püf noktası varmı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: zengin84
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BOOOOOOOOOOO

    dostum asphalt 8 i çoklu oyuncu moduyla oynuyorum demişsin sana 1 sorum olucaktı
    Bende mercedes silver lighting mevcut ve bütün özellikleri nerdeyse full ama hep sonuncu oluyorum oyunu tek oyuncu moduylada çok sık oynarım acemi biri deilim ama bu çoklu oyuncu moduyla çok sık kaza yapmamın ve hep sonuncu olmamın bi sebebi var mı kazanmanın bi püf noktası varmı ?

    Nitroyu doğru şekilde kullan ve kestirme yolları kullan
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1951 Mesaj
    benide ekleyin klube arkadaşlar...

    5S 64GB Gold... (Sihay olsaydı iyidide )

    bide tuş kilidini açar açmaz (parmak izi olsun veya olmasın) sola doğru kaydırken (ama hemen) takılma oluyormu ? 5 leri denedim aynı takılıyor hepsi... bütün cihazlardamı var bu arkadaşlar...
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj

    püf noktası arkadaşın dediği gibi nitroyu doğru yollarda kullan ve kestirme yolları kovala bende ilk başlarda kötü oynuyordum sonra küçük haritaya bakmaya başladım ve ani dönüşlerde önlemimi ona göre aldım özellikle dönüşlerde parmağınla ekranın solunda hafifçe kaydır ve öyle dön bu şekilde drift atarak dönersin ek nitro verir dönüş sürene ve dönüş metrene göre ben hep öyle yaparak nitroyu fullüyorum ama gerçekten çoklu oyuncu modunda oynayanlar iyi yarışıyor ve arabaları sağlam 2 ve 3 garanti ama 1. liği zorlamak lazım bendede audi a8 var 2. model olan onu modifiye ediyorum para yok :)
    |
    |
    BOOOOOOOOOOO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eğer pes etmek üzereysen neden başladığını düşün..
  • Yarbay
    4005 Mesaj
    Hazır Spigen %25 indirim varken beğendiğim uygun fiyatlı kılıfları göstereyim:

    http://www.spigen.com.tr/iPhone-5-Case-Slim-Armor-S-Gunmetal,PR-333.html

    http://www.spigen.com.tr/iPhone-5-Case-Ultra-Thin-Air-A-Smooth-Black,PR-366.html

    http://www.spigen.com.tr/iPhone-5S-5-Case-Ultra-Thin-Air-Crystal-Shell,PR-422.html

    Case Slim Armor S aralarında en güzeli gibi geldi ne dersiniz? Akşam geçicem siparişi özellikle sağlamlık-koruyuculuk çok önemli benim için.
    |
    |




  • Binbaşı
    1043 Mesaj
    Bende slim armor s kullanıyorum çok memnunum metal slate benimki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Flowles

    Bende slim armor s kullanıyorum çok memnunum metal slate benimki

    http://www.spigen.com.tr/iPhone-5-Case-Slim-Armor-S-Metal-Slate,PR-331.html

    Bu değil mi? Benim de daha çok hoşuma gitti gun metale göre. Uzay grisiyle daha güzel duracak gibi Ekran koruyucu tarzı şeyler kullanıyor musunuz?




HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
Lastik Fiyatları
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,408
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.