Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: If you my star, Acht Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 2 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz 1 Android )
22.515
Cevap
232
Favori
761.233
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    729 Mesaj
    Bu fatura olayı nedir mesela benim 1 yıllık faturalı hattım var Turkcell 75 TL fatura ödüyorum faturama ek 100 TL mi ekleniyor yoksa ben oradan bir paket seçip hem telefonu alıyor hem o paketi mi ödüyorum ?

    Mesela 160 TL lik paketi seçtim diyelim 160 TL aylık ödeyerek o pakette yazanlara sahip olup ayrıca telefonu mu alıyorum yoksa

    75 + 160 mı ?
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Arkadaşlar acil yardım lütfen Apple store dan indirdiğim bi proğramlar çince dilince iniyor.Örn ; soundhound ve shazam ı indirdim az önce çince dilinde indi.Daha öncede bi kaç proğram by şekilde inmişti.Ve tlf da mevcut yüklü olan bi kaç programın da dilini değiştirdi.hürriyet uygulamasının dilini değiştirdi gibi.Hepsini değiştirmedi ama.Bununla ilgili yardımcı olurmusunuz lütfen.Nerden ayarlayabilirim.
    _____________________________
  • Yarbay
    10109 Mesaj
    Parlak jelatin ne kolay ciziliyormus. Bir haftadir kullandigim jelatinde kucucuk cizik oldu. iphone 4 ile mat jelatini 1 yil kullanmistim azicik cizik olmamisti.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj

    Geçen hafta Store den aldım çok yardımcı oluyorlar geri arama şarı var online chad var oralardan yardımcı olurlar kargoyu dert etme ben alırken ayın 23e gün verdi tlf geleli 6 gün oldu mesajı onunla yazdım.......n11de1900 liraya buldum fakat buradaki arkadaşların tavsiyelerine uyup 2150 Store den aldım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    bora260 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    VARLIĞIMLA YETİNMEYENİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM
  • Binbaşı
    1476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    Bu fatura olayı nedir mesela benim 1 yıllık faturalı hattım var Turkcell 75 TL fatura ödüyorum faturama ek 100 TL mi ekleniyor yoksa ben oradan bir paket seçip hem telefonu alıyor hem o paketi mi ödüyorum ?

    Mesela 160 TL lik paketi seçtim diyelim 160 TL aylık ödeyerek o pakette yazanlara sahip olup ayrıca telefonu mu alıyorum yoksa

    75 + 160 mı ?

    160liralık pakete zaten tarife dahil. Yani 160 TL ödeyeceksiniz aylık. 75TL ödemenize gerek yok ekstra.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Mercedes Benz CLA200 AMG.
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj

    Dandiktir o benim son aldigim da dandik cikti cizik doldu jelatinin ustu halbuki daha once aldigim parlaklarda bu kadar cizikle karsilasmamistim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emryrgc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emmrree1990

    Dandiktir o benim son aldigim da dandik cikti cizik doldu jelatinin ustu halbuki daha once aldigim parlaklarda bu kadar cizikle karsilasmamistim.

    Vodafone shopda taktirdim hocam. Kendim takamadigim icin onlu arkali taktirdim jelatin. Olsun napalim 6 ayda bir degistiricez jelatinleri.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    App store guncelemeler kisminda guncelenen her uygulamayi kaydetiyor onlari nasil sileniliriz ????



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_120184803//tm.htm
  • Yarbay
    4005 Mesaj
    Yurtdisindan kilif ve ekran koruyucu oneriniz var mi? 3 hafta vaktim var o sirada gelirler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    Yok kardeşim olurmu öyle şey :) Herkes herşeyi biliyor olsa bu forum olmazdı zaten ;)
    |
    |
    ercaynne kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercaynne

    heyecanla ne alakası var dostum bu işin heyecan yapma.. sitesinde sadece kontratlı alımlarda hediye geçerlidir yazıyor mu? ben öyle bir ibare göremedim..
    senin dediğin şartlar kontratlı olarak telefonu alabilmek için zaten aranan şartlar.. kredi kartı ile alımlarda apple tv hediyesi geçerli diye biliyorum..
    ben arkadaşa söyledim, müşteri hizmetlerini ara aklına takılanları sor diye.en iyisi arayıp sormak, hediye durumunu..


    la havleeeee illa billa :D ya arkadaşım ben ne diyorum sana? adam diyor ki olmaz diyor yok diyor, müşteri hizmetleri diyor. neden anlamamakta ısrar ediyosun ?
    _____________________________
  • Çavuş
    53 Mesaj
    Arkadaşlar bende ipad 2 ve iphone 5s eşimde galaxy note 3 var. aynı anda wifi den internete giremiyoruz. ben internete girmeye çalıştığımda note 3 yada ipad 2 nin internet bağlantısı gidiyor. Ne yapmam gerekiyor bu durumu düzeltmem için. Eve bir misafir geldiğinde de aynı durum oluyor.
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj

    dostum sıkıntılımısın sen??? kadın gibi ne trip atıyorsun bana ayrıca kim olmaz dedi söylermisin? müşteri hizmetleri net bilgi veremiyor sitede ne yazıyorsa o demiş, sitede sadece kontratlı alımlarda hediye vardır ibaresi varmı ? ben göremedim.. senin apple tv için verdiğin bilgiler zaten kontratlı telefon alabilmek için geçerli kriterler.. adamlar üstüne basarak belirtmiş turkcell mağazadan yapılan alış verişlerde hediye geçerlidir diye. şart olarak, bir kişi kampanyadan sadece bir kez yararlanabilir yazıyor.. neyse bana dert değil, sen neden bu kadar dert yaptın anlamadım, ben arkadaşı kampanyadan haberdar etttim aklına takılanı ara sor müşteri hizmetlerine dedim. sen kalkıp önceki sayfada şöyle yazıldı, böyle çizildi azar çekiyorsun. önceki sayfalarda yazan her postu okumak zorundamıyız.. uslubunu gözden geçirmeni tavsiye ederim, burdaki insanlar senin asker arkadaşın değil..
    |
    |
    flowest kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba dün turkcellin sitesinden iphone 5s siparişi verdim apple tv gelmesse koşulsuz bu ürünü iade edip para iadesi alabilir miyim bunu ürün geldiğinde kargo görevlisine mi yapıyoruz ve ya ürün bana gelmeden iptal işlemi yapabilir miyim bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim ve nasıl yapacağım hakkında bilgi verirse...
    Teşekkürler



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    BeşiktAŞK !!!
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercaynne

    dostum sıkıntılımısın sen??? kadın gibi ne trip atıyorsun bana ayrıca kim olmaz dedi söylermisin? müşteri hizmetleri net bilgi veremiyor sitede ne yazıyorsa o demiş, sitede sadece kontratlı alımlarda hediye vardır ibaresi varmı ? ben göremedim.. senin apple tv için verdiğin bilgiler zaten kontratlı telefon alabilmek için geçerli kriterler.. adamlar üstüne basarak belirtmiş turkcell mağazadan yapılan alış verişlerde hediye geçerlidir diye. şart olarak, bir kişi kampanyadan sadece bir kez yararlanabilir yazıyor.. neyse bana dert değil, sen neden bu kadar dert yaptın anlamadım, ben arkadaşı kampanyadan haberdar etttim aklına takılanı ara sor müşteri hizmetlerine dedim. sen kalkıp önceki sayfada şöyle yazıldı, böyle çizildi azar çekiyorsun. önceki sayfalarda yazan her postu okumak zorundamıyız.. uslubunu gözden geçirmeni tavsiye ederim, burdaki insanlar senin asker arkadaşın değil..

    +1903
    Arkadaş doğru söylüyor tahmini 6-7 müşteri temsilcisyle görüştüm hiçbiri bu dediğin bilgiyi vermedi ne yazıyosa odur diyo arkadaş neden bu kadar ısrarla bunu savunuyo bende anlamdım açıkçası



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BeşiktAŞK !!!




  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    arkadaşlar 3g de sorun yaşayanınız var mı ? birde dün arkadaşın i5 te bildirim merkezi ve bildirim çubuğunun şeffaf olduğunu gördüm bende bildiğin gri renkte. nasıl yapılacağını bilen var mı?
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: S0NK0Z


    quote:

    Orijinalden alıntı: ercaynne

    dostum sıkıntılımısın sen??? kadın gibi ne trip atıyorsun bana ayrıca kim olmaz dedi söylermisin? müşteri hizmetleri net bilgi veremiyor sitede ne yazıyorsa o demiş, sitede sadece kontratlı alımlarda hediye vardır ibaresi varmı ? ben göremedim.. senin apple tv için verdiğin bilgiler zaten kontratlı telefon alabilmek için geçerli kriterler.. adamlar üstüne basarak belirtmiş turkcell mağazadan yapılan alış verişlerde hediye geçerlidir diye. şart olarak, bir kişi kampanyadan sadece bir kez yararlanabilir yazıyor.. neyse bana dert değil, sen neden bu kadar dert yaptın anlamadım, ben arkadaşı kampanyadan haberdar etttim aklına takılanı ara sor müşteri hizmetlerine dedim. sen kalkıp önceki sayfada şöyle yazıldı, böyle çizildi azar çekiyorsun. önceki sayfalarda yazan her postu okumak zorundamıyız.. uslubunu gözden geçirmeni tavsiye ederim, burdaki insanlar senin asker arkadaşın değil..

    +1903
    Arkadaş doğru söylüyor tahmini 6-7 müşteri temsilcisyle görüştüm hiçbiri bu dediğin bilgiyi vermedi ne yazıyosa odur diyo arkadaş neden bu kadar ısrarla bunu savunuyo bende anlamdım açıkçası

    koşulsuz ürünü iade etme hakkınız var tabi..yalnız paketi açmadan iade etmeniz lazım diye biliyorum.. fakat ürünü ne şekilde aldıysanız ücret aynı yöntemle kartınıza aktarılıyor. mesela 12 taksitle aldınız diyelim, para 12 eşit taksitle her ay ödeniyor size..

    ayrıca ısrarla savunuyor derken banamı dediniz diğer arkadaşamı anlayamadım, neyse umarım hediyeniz gelir, güle güle kullanırsınız..
    bu apple tv çok polemik oldu, bir daha yorum yapmıcam. kendim bir kaç gün ile kampanyayı kaçırınca yeni telefon alacak arkadaşlara tavsiye ettim ama olay nerelere geldi malesef.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercaynne

    quote:

    Orijinalden alıntı: S0NK0Z


    quote:

    Orijinalden alıntı: ercaynne

    dostum sıkıntılımısın sen??? kadın gibi ne trip atıyorsun bana ayrıca kim olmaz dedi söylermisin? müşteri hizmetleri net bilgi veremiyor sitede ne yazıyorsa o demiş, sitede sadece kontratlı alımlarda hediye vardır ibaresi varmı ? ben göremedim.. senin apple tv için verdiğin bilgiler zaten kontratlı telefon alabilmek için geçerli kriterler.. adamlar üstüne basarak belirtmiş turkcell mağazadan yapılan alış verişlerde hediye geçerlidir diye. şart olarak, bir kişi kampanyadan sadece bir kez yararlanabilir yazıyor.. neyse bana dert değil, sen neden bu kadar dert yaptın anlamadım, ben arkadaşı kampanyadan haberdar etttim aklına takılanı ara sor müşteri hizmetlerine dedim. sen kalkıp önceki sayfada şöyle yazıldı, böyle çizildi azar çekiyorsun. önceki sayfalarda yazan her postu okumak zorundamıyız.. uslubunu gözden geçirmeni tavsiye ederim, burdaki insanlar senin asker arkadaşın değil..

    +1903
    Arkadaş doğru söylüyor tahmini 6-7 müşteri temsilcisyle görüştüm hiçbiri bu dediğin bilgiyi vermedi ne yazıyosa odur diyo arkadaş neden bu kadar ısrarla bunu savunuyo bende anlamdım açıkçası

    koşulsuz ürünü iade etme hakkınız var tabi..yalnız paketi açmadan iade etmeniz lazım diye biliyorum.. fakat ürünü ne şekilde aldıysanız ücret aynı yöntemle kartınıza aktarılıyor. mesela 12 taksitle aldınız diyelim, para 12 eşit taksitle her ay ödeniyor size..

    ayrıca ısrarla savunuyor derken banamı dediniz diğer arkadaşamı anlayamadım, neyse umarım hediyeniz gelir, güle güle kullanırsınız..
    bu apple tv çok polemik oldu, bir daha yorum yapmıcam. kendim bir kaç gün ile kampanyayı kaçırınca yeni telefon alacak arkadaşlara tavsiye ettim ama olay nerelere geldi malesef.

    Yok hocam ben sizin söylediğiniz tezi savunuyorum arkadaş boşuna tartışıp uzatıyor.Tek çekim yapmıştım geri alabilirim hediye gelmez ise paramı o zaman buna sevindim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S0NK0Z -- 22 Aralık 2013; 3:28:56 >
    |
    |
    _____________________________
    BeşiktAŞK !!!




  • Yarbay
    3895 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan074999

    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    Yok arkadaş 500 liralık karta taksit yapıyo diğerine taksit çıkmıyo :S netten alamıcaz anlaşıldı. Şunu sorayım size. avea vs den almasamda normal telefoncuda bulursam alsam olur mu ? sakıncası var mı yada olur mu işte? Olmadı 16 gb alcam aveadan. oda yetermi hiç bilmiyorum dosya boyutları aldı başını gidiyo :S

    Kararımı verdim hiç uğraşamıcam artık yarın gitcem 16 gb alcam. 1 sene idare etsin baktım olmuyo satar üstüne biraz ekler iphone 6 32 gb alırım. ev alırken bu kadar uğraşmadım ben. Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.

    Yav bora allah askina ben girdim simdi apple store a iki tane 5s attim sepete orda iphone 5s 2 var 4. Biin kusur cikti 2 nin altinda kaldir yaziyo gormuyomusun sen onu bide bu arada telefondan bakiyorum tum bunlara sen pc den nasil gormuyosun

    Ya hocam çıkmadı bende.sonra başka tarayıcıdan çözdüm olayı fakat bu seferde taksit seçeneği çıkmıyo. başka kartta denedim onda oluyo fakat onunda limiti 500 lira. o yüzden yanlış bşyde yapmayım die kapattım komple.

    World bonus maximum bunlardan biri degilse taksit yapmiyor bora



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    LoL Yama
    Katılım zamanı: 30 Eylül 2006




  • Yüzbaşı
    903 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: black_sea53

    dikkatli kullanıcıysanız yeter ben 50 tl lik şu kılıfı kullanıyorumKILIF LİNKİ SLİKONLU İLE PLASTİK ARASI BİŞEY ESNEK SERT ARASI GİBİ ESNEK PLASTİK DİYEBİLİRİZ BUNA :) MEMNUNUM ÇOK GÜZEL KORUYOR ...

    Tamam hocam tesekkurler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
son dakika
Blogio
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,436
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.